abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78309238
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:44 schreef Morgenrood het volgende:

[..]

Zeker, maar het is aantoobaar een scheve, zelfs achterlijke vergeljking. Loze Stimmingsmacherei hooguit.
Als je geen Duits kunt schrijven, gebruik dan ook geen 'Duitse' woorden die niet eens bestaan.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 22 februari 2010 @ 16:47:53 #202
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_78309305
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:43 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Stop, echt! Je zet jezelf per post meer voor lul. Het trieste is dat je het zelf niet door hebt, maar ook dat is typerend voor mensen als jij. Blijf maar lekker rechts stemmen. We hebben de statistieken gezien dat rechts het vooral van laag opgeleid volk moet hebben, dus jij met je gebrek aan intelligentie past daar erg goed bij. Ga je straks nog naar het toppers concert? Vast wel hč?
Ik stem niet rechts en het is erg ongepast dat uitgerekend jij mij een gebrek aan intelligentie zou verwijten. Een zwaktebod vooral.

Waar ik me alleen tegen verzet is het populistische geblaat van mensen zoals jij.

Ironisch dat jij eerst komt huilen dat ik mensen niet ken en jij nu wel claimt te weten welke studie ik heb gedaan en welke 'concerten' ik bezoek.

Achja, populisten..
  maandag 22 februari 2010 @ 16:49:56 #203
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_78309385
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:44 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Klopt... vandaar dat ik reageerde op jouw schelden. Maar dat had je natuurlijk weer niet door. Wanneer heb je een keer wel iets door eigenlijk. Als moslims per trein afgevoerd worden naar Polen?
Polen nog wel.. Are you kidding me?

pi_78309427
Ik zou voor de zekerheid maar alvast de rails opblazen.
pi_78309445
quote:

[..]

Klopt... vandaar dat ik reageerde op jouw schelden. Maar dat had je natuurlijk weer niet door. Wanneer heb je een keer wel iets door eigenlijk. Als moslims per trein afgevoerd worden naar Polen?
Veel inhoudelijker gaat 't niet worden zeker?
  maandag 22 februari 2010 @ 16:51:59 #206
3542 Gia
User under construction
pi_78309455
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:51 schreef Picchia het volgende:
Niet nodig, Marokkanen reizen toch per taxi!!
  maandag 22 februari 2010 @ 16:53:18 #207
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_78309516
quote:
Scanman denkt vast dat Duitsland ook al in het complot zit (en eigenlijk de hele wereld) en dat ze met alle liefde meewerken aan een deportatie, omdat Geert uit Venlo dat "zou willen".

pi_78309599
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Niet nodig, Marokkanen reizen toch per taxi!!
Of op een scooter / gejatte auto.
pi_78309605
quote:

[..]

Maarja jij doet niets om deze aankomende mocrocaust te stoppen. "Als ik in de jaren '30 leefde zou ik Hitler de kogel geven!" Jaja, makkelijk praten achteraf, laffe pacifist. Nu niks doen en straks 'we zagen het niet aankomen!'.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:55:43 #210
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78309609
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:47 schreef Morgenrood het volgende:

[..]

Ik stem niet rechts en het is erg ongepast dat uitgerekend jij mij een gebrek aan intelligentie zou verwijten. Een zwaktebod vooral.

Waar ik me alleen tegen verzet is het populistische geblaat van mensen zoals jij.

Ironisch dat jij eerst komt huilen dat ik mensen niet ken en jij nu wel claimt te weten welke studie ik heb gedaan en welke 'concerten' ik bezoek.

Achja, populisten..
Oh gut...is Scanman weer bezig.
Ik heb hem al gezegd dat hij zijn hoofd eens moeten laten scannen
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
pi_78309614
quote:
Ik zou ze gewoon omleggen, naar Limburg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_78309619
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:53 schreef Morgenrood het volgende:

[..]

Scanman denkt vast dat Duitsland ook al in het complot zit (en eigenlijk de hele wereld) en dat ze met alle liefde meewerken aan een deportatie, omdat Geert uit Venlo dat "zou willen".

Ik weet het niet hoor. Als ze in Duitsland de werkzaamheden aan de Betuwelijn oppakken dan zou ik me diep zorgen gaan maken.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:59:38 #213
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_78309755
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:55 schreef Picchia het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor. Als ze in Duitsland de werkzaamheden aan de Betuwelijn oppakken dan zou ik me diep zorgen gaan maken.
Heb je weleens gezien hoe langzaam alleen wegwerkzaamheden al in Duitsland gaan..
pi_78309768
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:47 schreef Morgenrood het volgende:

[..]

Achja, populisten..
Daar hebben we de kern van het probleem te pakken. Dat deed Hitler ook!
pi_78309822
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:53 schreef Morgenrood het volgende:

[..]

Nou....
quote:
"…migranten bestaan, en hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn Utopia zijn, maar is niet realistisch."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
quote:
“Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
Nog geen deportatie natuurlijk, maar een beetje eng is het wel.
Er zijn vast ook wel recentere voorbeelden. Als goeie moslim zijnde zou ik me hier behoorlijk kut onder voelen.
  maandag 22 februari 2010 @ 17:01:49 #216
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78309875
Volgens mij is scanman gewoon rechts, alleen wil hij links op deze manier te kakken zetten.

Geniaal
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_78310053
quote:
Op maandag 22 februari 2010 04:05 schreef scanman1 het volgende:
De kans is aanwezig. De man zorgt in zijn eentje ervoor dat dit land verscheurd wordt, dus is een aanslag niet ondenkbaar. Hij noemt alle moslims criminelen en zou ze het liefst deporteren. Dus was had je gedaan als je Hitler had kunnen omleggen in de vorige eeuw? Was het goed geweest voor de wereld? Dat zijn allemaal vragen die met deze kwestie te maken hebben. Een man die een enorme groep mensen over 1 kam scheert en probeert neer te zetten als het kwaad van de samenleving kan op weinig sympathie rekenen van de weldenkende mens. Dus de kans dat iemand het idee heeft dat de wereld slecht af is met iemand als Wilders in de politiek zou zomaar kunnen overgaan tot een aanslag. Achteraf gezien zou ik zelf Hitler ook een kogel bezorgd hebben om de miljoenen joden te redden.
Er zijn 42 pogingen gedaan om Hitler om te leggen. Ook voor hij aan de macht kwam.
Dus vrij makkelijk lullen dat je wel even een kogel door z'n kop zou jagen
pi_78310092
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:55 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maarja jij doet niets om deze aankomende mocrocaust te stoppen. "Als ik in de jaren '30 leefde zou ik Hitler de kogel geven!" Jaja, makkelijk praten achteraf, laffe pacifist. Nu niks doen en straks 'we zagen het niet aankomen!'.
Ik dacht dat al wel duidelijk was dat een moord op Wilders door links of wie dan ook alleen maar negatief zal uitpakken voor de tegenstanders van hem. De ontevredenheid en aanhang groeit dan, terwijl ik persoonlijk eigenlijk verwacht dat Wilders niets zal waarmaken van zijn grootse plannen.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:05 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Er zijn 42 pogingen gedaan om Hitler om te leggen. Ook voor hij aan de macht kwam.
Dus vrij makkelijk lullen dat je wel even een kogel door z'n kop zou jagen
Serieus?
Maar tegenwoordig hebben we wel andere wapens natuurlijk. Ik weet niet precies wanneer de sniper is uitgevonden.
pi_78310125
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij is scanman gewoon rechts, alleen wil hij links op deze manier te kakken zetten.

Geniaal
Zou kunnen, net als die 20 of 30 linksen hier in POL die het tegenovergestelde doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 februari 2010 @ 17:07:29 #220
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_78310128
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:44 schreef Monolith het volgende:
Dit was best een vermakelijk maandagmiddag topic, maar ik krijg het gevoel dat het een beetje uit de hand loopt.
Wat Monolith zegt. Ik ga het niet eens opruimen. Dit gaat helemaal nergens meer over.

Slotje.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')