De vorige vier keer dat hij een hartaanval had was jij niet bepaald respectvol naar je hond toe.quote:Op maandag 22 februari 2010 03:26 schreef Braddie het volgende:
@ Harajaku.
Ik vind die opmerking niet echt respectvol, Mijn hond heeft (blijkbaar) een hartaanval gekregen, Ik typ het op dit Sub-Forum en dan krijg ik zo`n reactie.....
Dinsdag met het beestje naar de DA, En dan zie ik wel verder, Denk dat het inslapen wordt helaas.
Ik kom hier niet zo vaak... maar ik vond jouw reactie behoorlijk weinig invoelend.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:11 schreef doeka het volgende:
Ben je nou weer bezig met die hond? Heb je aandacht nodig of zo?
Misschien moet je 'm gewoon eens uitlaten in plaats van altijd maar in de achtertuin.
Hond loopt al 2 dagen te hoesten!quote:Op maandag 22 februari 2010 03:30 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Ik kom hier niet zo vaak... maar ik vond jouw reactie behoorlijk weinig invoelend.
Maar als jij het idee hebt dat T.S. leidt aan het syndroom van Munchhausen by proxy, dan lees ik graag waarom je dit denkt.
vredig laten inslapen dus. Doe ja dan niet, dan ben je beestachtig bezig.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:05 schreef Braddie het volgende:
He G*dver.
nog geen 10 minuten geleden ging ik even achter zitten terwijl de honden in de achtertuin rondliepen.
Ik zie opeens Frits heel erg zwalken op z`n poten en van links naar rechts gaan...
Hij valt op z`n zij... Schreeuwt 3-4 keer, En na 10seconden staat hij weer op.
En die dierenarts vond het nog goed met hem gaan toen we er dinsdag waren geweest.
We moeten dinsdag weer bij de dierenarts terug komen, En ik voorspel niks goeds..
Ben bang dat de dagen nu echt voor Frits gaan tellen.
Braddie het is inderdaad weinig respectvol van Harajaku.quote:Op maandag 22 februari 2010 03:26 schreef Braddie het volgende:
@ Harajaku.
Ik vind die opmerking niet echt respectvol, Mijn hond heeft (blijkbaar) een hartaanval gekregen, Ik typ het op dit Sub-Forum en dan krijg ik zo`n reactie.....
Dinsdag met het beestje naar de DA, En dan zie ik wel verder, Denk dat het inslapen wordt helaas.
Ga jij je eerst eens inlezen voor jij mij van dingen beticht.quote:Op maandag 22 februari 2010 03:40 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Braddie het is inderdaad weinig respectvol van Harajaku.
Anderzijds zou je bij je hond moeten zijn i.p.v. op Fok.
Want jouw hond heeft jou meer nodig, dan jij meelevende reacties nodig hebt op dit moment.
Goed, had je nu een vraag gesteld over vetinaire geneeskunde of zoiets, dan had ik het wel begrepen... maar je doet nu geen beroep op mensen die iets meer zouden kunnen weten... en dat zal veel mensen vreemd in de oren klinken. Ik zeg niet dat jou iets te verwijten valt (ik kom hier zelden, dus ik ken je verder niet)... maar als mijn huisdier er zo aan toe was, dan zou ik zo lang mogelijk bij hem/ haar blijven... al was het maar dat ze niet hoefde te sterven zonder dat het baasje ergens anders meebezig zou zijn.
Hm, alle drie de topics gelezen... Ik ben er nog niet uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 03:37 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, en daarna deze nog
Hond krijst... ligt op zij.. Is versuft... Staat weer op...
Ja, wat jij nu vertelt is allemaal leuk en aardig, maar dat hebben wij allemaal al twee topics lang gedaan. Daarna werden dingen toch wel erg duidelijk. Waardoor ik ook denk dat jij misschien niet alle topics gelezen hebt. Wij waren echt niet vanaf het begin al anti Braddie, hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 03:59 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Hm, alle drie de topics gelezen... Ik ben er nog niet uit.
Ik zou hem het voordeel van de twijfel gunnen... al was het maar omdat jij minder te verliezen hebt wanneer zijn verhalen niet waar zijn, dan hij te verliezen heeft wanneer zijn verhalen wel waar zijn.
Dat wil niet zeggen dat je alles maar klakkeloos zou moeten aannemen, maar accepteer gewoon dat niet elk mens hetzelfde reageert als jij en ik.
En blijkt achteraf dat hij een aandachttrekker is, dan is het gewoon zo... Maar dat maakt jou geen sukkel, wanneer je dit persoon echt hebt willen bijstaan. Kortom, je hebt niets te verliezen door goedwillend te antwoorden, hooguit een paar minuten op het internet van jouw tijd. Wil je die paar minuten besparen, dan kun je nog altijd niet reageren.![]()
Je moest eens weten hoevaak ik al bedonderd ben op het internet... en toch blijft het een goed gevoel om vertrouwen te hebben in de mensen.![]()
De keren van misvertrouwen reken ik me niet persoonlijk aan, de keren dat ik iemand kon helpen die echt steun nodig had geven me veel meer voldoening.
Beste Harajuku,quote:Op maandag 22 februari 2010 03:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga jij je eerst eens inlezen voor jij mij van dingen beticht.
Uit die topics blijkt namelijk dat Braddie een doodziek beest heeft rondlopen waarmee hij weigert naar de dierenarts te gaan. Volgens hem is dat omdat ze geen geld hebben, maar ondertussen zijn er wel V&Atopics te vinden waar Braddie honderden euro's uitgeeft.
Hahaha, we praten steeds langs elkaar heen, omdat de een altijd net bezig is te reageren, wanneer het bericht van de ander net (te laat) wordt beantwoord.quote:Op maandag 22 februari 2010 04:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wat jij nu vertelt is allemaal leuk en aardig, maar dat hebben wij allemaal al twee topics lang gedaan. Daarna werden dingen toch wel erg duidelijk. Waardoor ik ook denk dat jij misschien niet alle topics gelezen hebt. Wij waren echt niet vanaf het begin al anti Braddie, hoor..
Hoe durft die da toch geld te vragen he?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:54 schreef Braddie het volgende:
Als ik vandaag met hem naar de dierenarts zou moeten, Dan moeten we weer afspraken verzetten, En die klere leijer van een dierenarts vraagt zelfs dan nog geld.
Morgen ochtend gaan we met het beestje naar de dierenarts, We nemen meteen de andere hond ook mee, Want ik ben bang dat het z`n laatste keer is dat hij de dierearts bezoekt/uberhaubt buiten komt.
Als je alle andere topics had meegemaakt zou je hetzelfde reagerenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
zo te zien ken ik de voorgeschiedenis van ts niet. maar ik vind wel dat er bizar wordt gereageerd. sterkte ts.
aha vandaar.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je alle andere topics had meegemaakt zou je hetzelfde reageren
TS blijft maar roepen hoeveel het oude hondje aan het lijden is en blijft maar smoezen en excuusjes bedenken waarom hij niet naar de DA kan. De vorige keer had hij geen geld, maar postte hij dezelfde dag wel in een ander topic dat hij een nieuwe fiets of tv had gekochtEn dat beest maar gillen.
wacht even, je wil morgen pas gaan, en niet nu? want dan moeten afspraken verzet worden, maar ondertussen zeg je dat t de laatste keer is volgens jou dat hij bij de da is/komtquote:Op maandag 22 februari 2010 14:54 schreef Braddie het volgende:
Als ik vandaag met hem naar de dierenarts zou moeten, Dan moeten we weer afspraken verzetten, En die klere leijer van een dierenarts vraagt zelfs dan nog geld.
Morgen ochtend gaan we met het beestje naar de dierenarts, We nemen meteen de andere hond ook mee, Want ik ben bang dat het z`n laatste keer is dat hij de dierearts bezoekt/uberhaubt buiten komt.
Ik stem dan ook voor een slotje en een permbanquote:Op maandag 22 februari 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
Het is echt élke keer weet hetzelfde riedeltje wat je afdraait he?
Als jouw oude hondje krijst/schreeuwt van de pijn, dan ga je er per direct mee naar de dierenarts.
Punt. Afspraken verzetten of niet.
Maar dat kunnen we jou honderd keer vertellen, je doet het toch niet.
Dus ik snap niet dat je uberhaupt voor de vierde keer een topic erover opent.
Dat je oprot van dit forumquote:Op maandag 22 februari 2010 16:25 schreef Braddie het volgende:
Wat hebben julie dan het liefst?
Duh! Je weet toch dat het makkelijker is om de schuld op zo'n beest af te schuivenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, het ligt aan de hond.
Ondanks het feit dat je ons dat al vier topics lang vertelt?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:25 schreef Braddie het volgende:
Julie reageren zo omdat julie verder niet weten wat er met de hond is....
Allemaal leuk en aardig, maar als je hond krijsend omvalt voor de zoveelste keer en je doet verder niets, noem ik dat niet 'hij wordt goed verzorgd'.quote:Het is een hele lieve hond met geen kwaad in de zin, En is heel aanhankelijk...
Hij is nog heel speels en beweegelijk.....
Hij wordt ook nog goed verzorgd, hij krijgt 2x per dag eten en elk uur vers water, 1x per 4 uur z`n plasmedicatie + hartmedicatie elke 12!
We geloven best dat ie verder - tussen het omvallen en krijsen door - goed is hoor.quote:Morgen gaan we naar de dierenarts met het beestje...
Ik blijf het jammer vinden dat ik niet word geloofd.... Wat hebben julie dan het liefst?, dat ik een filmpje opneem van Frits en dat op Youtube pleur zodat julie kunnen zien dat ik niet lieg over de hond en z`n verdere toestand?
Jij bent de enige die kan bepalen of de hond nog goede kwaliteit van leven heeft.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef Braddie het volgende:
Toen zei de dierenarts dat het verder goed met het beestje gaat, Maar dat hij een lichte Hart Aanval had gehad, En dat het kwam door z`n vocht, En door de hartruis..
Nee ze willen eens dat je je als echt baasje zou gedragen. Hoe zou jij hebt vinden als je een hartstilstand hebt en iemand dan fijn tegen jou zegt: Heej laten we over 2 dagen eens met je naar de dokter gaan.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:25 schreef Braddie het volgende:
Julie reageren zo omdat julie verder niet weten wat er met de hond is....
Het is een hele lieve hond met geen kwaad in de zin, En is heel aanhankelijk...
Hij is nog heel speels en beweegelijk.....
Hij wordt ook nog goed verzorgd, hij krijgt 2x per dag eten en elk uur vers water, 1x per 4 uur z`n plasmedicatie + hartmedicatie elke 12!
Morgen gaan we naar de dierenarts met het beestje...
Ik blijf het jammer vinden dat ik niet word geloofd.... Wat hebben julie dan het liefst?, dat ik een filmpje opneem van Frits en dat op Youtube pleur zodat julie kunnen zien dat ik niet lieg over de hond en z`n verdere toestand?
Maar wat verwacht je van ons?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:35 schreef Braddie het volgende:
De hond opzich heet nog een aardig leven, hij heeft 2 x een aanval gehad, En beide keren zijn we naar de DA geweest...
Hij is nog speels en vrolijk en fitaal.. Maar goed, hij is OOK 14.. dus dat is ook weer iets.
En dat heeft hij nu dus vaker, die lichte hartaanvallen.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef Braddie het volgende:
Toen zei de dierenarts dat het verder goed met het beestje gaat, Maar dat hij een lichte Hart Aanval had gehad, En dat het kwam door z`n vocht, En door de hartruis..
ja, en als ie dan krijsend omvalt, jij op internet leest dat dat een hartaanval was, dan ga je niet gelijk denken laat ik die dierenarts eens bellen om te zeggen dat ie er weer 1 had?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef Braddie het volgende:
mag toch niet uitgelaten worden! das te vermoeiend! staat hier ergens in het topic, geschreven door TSquote:Op maandag 22 februari 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat je de hond nog wel eens uit? Komt hij nog wel eens de tuin uit? Wandel je wel?
Want was de vorige keer ook nogal apart. Dat beestje kwam/komt alleen in de achtertuin toch?
Ik denk serieus waar dat je met een hond van 14 met een hartruis die nooit gewandeld heeft in heel zn leven niet ineens wandelingen moet gaan maken, dan kiept ie echt zo om waar je bij staat hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 16:38 schreef gateway het volgende:
[..]
mag toch niet uitgelaten worden! das te vermoeiend! staat hier ergens in het topic, geschreven door TS
Dat kon nu helemaal niet meer omdat ie met al zijn kwalen nog maar twee stappen kon verzetten.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat je de hond nog wel eens uit? Komt hij nog wel eens de tuin uit? Wandel je wel?
Want was de vorige keer ook nogal apart. Dat beestje kwam/komt alleen in de achtertuin toch?
Ik had het ook niet over 2 kilometer, maar eens een keer de straat op en neer zou wel eens een welkome afwisseling zijn ipv die eeuwige achtertuin.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk serieus waar dat je met een hond van 14 met een hartruis die nooit gewandeld heeft in heel zn leven niet ineens wandelingen moet gaan maken, dan kiept ie echt zo om waar je bij staat hoor
Dat is de Braddie tactiek.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je van ons?
Waarmee kunnen we je nu helpen, waarom open je dit topic?
Ik zou het echt niet eens doen hoor, ineens dingen veranderen nog, voor een oude zieke hond...quote:Op maandag 22 februari 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over 2 kilometer, maar eens een keer de straat op en neer zou wel eens een welkome afwisseling zijn ipv die eeuwige achtertuin.
[..]
Dat is de Braddie tactiek.
Een topic openen met moord en brand in de TT en de OP.
En als we er dan iets van zeggen heel hard gaan roepen dat het allemaal reuze meevalt
Mijn vriend heeft een pacemaker, als dat ding afgaat, zal ik ook een paar dagen wachten voor ik hem naar de cardioloog brengquote:Op maandag 22 februari 2010 16:35 schreef RPG het volgende:
[..]
Nee ze willen eens dat je je als echt baasje zou gedragen. Hoe zou jij hebt vinden als je een hartstilstand hebt en iemand dan fijn tegen jou zegt: Heej laten we over 2 dagen eens met je naar de dokter gaan.
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een pacemaker, als dat ding afgaat, zal ik ook een paar dagen wachten voor ik hem naar de cardioloog breng
hier stopte ik met lezen.Hij woont nota bene bij jou...quote:Op maandag 22 februari 2010 16:35 schreef Braddie het volgende:
De hond opzich heet nog een aardig leven
Da's jouw keuzequote:Op maandag 22 februari 2010 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet eens doen hoor, ineens dingen veranderen nog, voor een oude zieke hond...
Stress en zo is ook heel slecht.
nee we hoeven geen filmpje! we willen dat je frits de zorg geeft die hij nodig heeft en zoals jij het doet voorkomen betekent dat dus dat hij nu al bij de dierenarts had moeten zijn!, maar dan ga je zeuren over dat de dierenarts dan afspraken gaat verzetten,wtf man!!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:25 schreef Braddie het volgende:
Morgen gaan we naar de dierenarts met het beestje...
Ja ok, maar daar is het nu voor dit hondje al te laat voor hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's jouw keuze
Ik zou het wel doen. Maar ik had het dan ook al eerder gedaan, zodat het mijn hond geen stress zou opleveren als ik hem eens vóór het huis zou uitlaten ipv in de achtertuin
Nu lieg je toch echt keihard hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 17:15 schreef Braddie het volgende:
Hij heeft vroeger best veel gewandeld, maar daar ben ik mee gestopt toen ik hoorde dat hij die hartruis had..
Even heel hard gezegd... maar hij moet toch ook wel eens naar de DA (quote:Op maandag 22 februari 2010 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ok, maar daar is het nu voor dit hondje al te laat voor hoor.
Ga met 'm naar de DA en kap met topics openen erover Braddie. Dat heeft toch geen nut want je slaat alle goeie raad in de wind.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef Braddie het volgende:
Tuurlijk doe ik het juiste voor het dier, maar kijk... Ik ga hem niet veel inspanningen geven zoals wandelen buiten, Dan gaat hij zich druk maken, En gaat hij hoesten(Benauwd) en kan hij volgens de dierenarts zo dood neer vallen, En dat is wel het laatste wat ik wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |