Nee, dat zijn geen waddeneilanden. Tevens ben je niet de vraagsteller.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:29 schreef erkel het volgende:
Het enige goede antwoord is denk ik van Nightcowboy. Tot de Nederlandse waddeneilanden kunnen ook nog Rotummerplaat en Rottumeroog gerekend worden. En Zeroku heeft Terschelling 2x genoemd.
Ik zal wel een opstartvraag bedenken.
Wat zijn het dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Nee, dat zijn geen waddeneilanden. Tevens ben je niet de vraagsteller.
En een nieuwe vraag is niet nodig.
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Nee, dat zijn geen waddeneilanden. Tevens ben je niet de vraagsteller.
En een nieuwe vraag is niet nodig.
Waddeneilanden. Zie ook Wikipedia:quote:
Vandaar dat ik "de waddeneilanden" niet goedkeur als antwoord, TVTAS staat specifiek voor de door nightcowboy genoemde eilandenquote:Zoals uit de namen al blijkt vormen deze gebieden de overgang van eiland en zandplaat. Griend, Rottumeroog en Rottumerplaat worden over het algemeen als eiland beschouwd, de overige worden geacht van tijd tot tijd nog onder de golven te verdwijnen.
Wat isquote:is een vergiftiging door het vergif
waaraan vooral watervogels en vissen sterven. In het begin gaat het vooral gepaard met spierverlamming. Er zijn 7 verschillende typen
waaronder enkele die gevaarlijk zijn voor de mens.
Precies. Ik wilde dat hij er zelf ook ff achterkwam.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Waddeneilanden. Zie ook Wikipedia:
[..]
Vandaar dat ik "de waddeneilanden" niet goedkeur als antwoord, TVTAS staat specifiek voor de door nightcowboy genoemde eilanden
Erhm?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's inderdaad het juiste antwoord
Sorry voor de wachttijd, kwam even een storing tussendoor hier op het werk
Stand #1895:
1 Ofyles2
1 Berkery
1 erkel
1 nightcowboy
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef Zeroku het volgende:
Iedere letter staat voor een van de Waddeneilanden.
Terschelling
Vlieland
Terschelling
Ameland
Schiermonnikoog.
Kijk nog eens goed naar je antwoord.quote:
Botulisme.quote:
Oh wachtquote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar je antwoord.
In Risk heet het Jakoetskquote:Op maandag 22 februari 2010 15:48 schreef erkel het volgende:
Hoe heet deze autonome regio in Rusland?
[ afbeelding ]
Ha, die hint had ik niet nodigquote:Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef erkel het volgende:
Niemand die een poging wil wagen? Denk aan Risk
Jakoetsk is de hoofdstad en Jakoetië de regio, maar veel verder komen we toch niet denk ikquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |