abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 februari 2010 @ 19:47:03 #1
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78273928
pi_78274269
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zondag 21 februari 2010 @ 19:58:52 #3
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_78274337
Nog wel in zicht, maar wel nog verreweg het moeilijkste programma voor de boeg..
pi_78274409
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:41 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een schijtwedstrijd, wat een schijtsfeer. Bah!!
Ik vond het ook jammer van de fluitconcerten, op die momenten moet je juist extra achter het team gaan staan, ook al was het zoals al gezegd in het vorige topic een wanvertoning.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_78274595
écht een te slechte wedstrijd!
VOnd niemand van psv eruit springen

Volgende week beter!
pi_78274724
Zo, dat was een leuke wedstrijd met een geweldig einde.

Maar wat is dat uitvak dramatisch joh! Je ziet al helemaal niets omdat het zover van het veld is en dan zijn er ook nog 3 dubbele netten...

Fantastisch dat punt Maar PSV had eigenlijk wel moeten winnen. Ze hadden kanseen zat de eerste helft. Toch vond ik Sparta eigenlijk beter de 2e helft. Ontzettend veel fouten bij PSV. Dit moet echt beter als je tegen die Duitsers speelt.
pi_78274798
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:08 schreef Snuf. het volgende:

Maar wat is dat uitvak dramatisch joh! Je ziet al helemaal niets omdat het zover van het veld is en dan zijn er ook nog 3 dubbele netten...

Fantastisch dat punt Maar PSV had eigenlijk wel moeten winnen. Ze hadden kanseen zat de eerste helft. Toch vond ik Sparta eigenlijk beter de 2e helft. Ontzettend veel fouten bij PSV. Dit moet echt beter als je tegen die Duitsers speelt.
Dat vond je niet alleen, dat was gewoon zo.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 21 februari 2010 @ 20:10:55 #8
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78274817
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:58 schreef Lemming22 het volgende:
Nog wel in zicht, maar wel nog verreweg het moeilijkste programma voor de boeg..
Klopt, maar dat is misschien nog wel goed ook. NAC uit, Ajax uit, Twente thuis zijn de wedstrijden waarin PSV zich wel kan motiveren. Je zag het met HSV afgelopen donderdag. Een wereld van verschil, dus wat het programma betreft maak ik me geen zorgen. Het is te hopen dat dit soort slordigheden eens ophouden. Of zou het vandaag toch echt vermoeidheid zijn geweest???
  zondag 21 februari 2010 @ 20:13:11 #9
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78274897
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:08 schreef Snuf. het volgende:

Uitvak is misschien wel een van de slechtste vakken idd.
1e helft was voor PSV, hoewel het niet constant goed was. In de 2e helft had Sparta door dat er wat te halen viel en werd er gewoon terrecht een gelijkspel binnen gehaald. Qua kansen misschien niet, maar Sparta voetbalde gewoon beter en verdiende die gelijkmaker gewoon. Gefeli
pi_78275289
Psv moet het in de 1e helft gewoon beslissen...als dit gebeurd zeikt ook verder niemand meer. Nu wordt aan alle kanten gezegd dat psv ineens geen kampioen meer wordt en dat ons anti-voetbal afgestraft is. Nou maak er 2 of 3 in de 1e helft en niemand zegt wat. Want de kansen waren er duidelijk. Ook de sfeer in het stadion was te erg voor woorden. Telkens dat fluiten. De spelers wisten niet hoe snel ze naar binnen moesten rennen. Toivonen vond ik echt totaal niks waard vandaag. Raakte geen enkele bal fatsoendelijk. Engelaar trouwens ook.
pi_78275368
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:13 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Uitvak is misschien wel een van de slechtste vakken idd.
1e helft was voor PSV, hoewel het niet constant goed was. In de 2e helft had Sparta door dat er wat te halen viel en werd er gewoon terrecht een gelijkspel binnen gehaald. Qua kansen misschien niet, maar Sparta voetbalde gewoon beter en verdiende die gelijkmaker gewoon. Gefeli
Ja, dank je

Toen we anakwamen liepen we naar boven in het stadion, vroegen we ons echt af wanneer die trappen zouden ophouden

Maar waarom werd Lazovic eigenlijk gewisseld? Wassie gebleseerd? Want ik vond niet dat die Amrabat meer bracht dan hij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snuf. op 21-02-2010 20:30:14 ]
  zondag 21 februari 2010 @ 20:30:06 #12
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78275617
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv moet het in de 1e helft gewoon beslissen...als dit gebeurd zeikt ook verder niemand meer. Nu wordt aan alle kanten gezegd dat psv ineens geen kampioen meer wordt en dat ons anti-voetbal afgestraft is. Nou maak er 2 of 3 in de 1e helft en niemand zegt wat. Want de kansen waren er duidelijk. Ook de sfeer in het stadion was te erg voor woorden. Telkens dat fluiten. De spelers wisten niet hoe snel ze naar binnen moesten rennen. Toivonen vond ik echt totaal niks waard vandaag. Raakte geen enkele bal fatsoendelijk. Engelaar trouwens ook.
Nou, ik zat er op de terugweg naar huis nog aan te denken. Was ik echt blij geweest als het 1-0 was geweest? Tuurlijk, die 1-1 was zuur dat die nog valt en ben nog boos dat het 1-1 is geworden. Maar op de een of andere manier was ik echt niet blij geweest met een 1-0 overwinning tegen Sparta eigenlijk...

Fluitconcert was terrecht. Ik ben niet iemand die fluit, ik kan het niet eens. Maar na die 1-1 had ik het wel gehad. Het is namelijk niet de 1e keer dat we onszelf in zo`n positie hebben begeven. Ik noem een Roda uit, ik noem een FC Utrecht thuis, ik noem een Heracles uit....... eens is het geluk niet aan je zijde.

Maar goed, ik ben dan wel iemand die er donderdag gewoon weer trots naar het stadion gaat.
pi_78275656
Ik vind die TT maar een dubieus stukje onzekerheid. Het had moeten zijn "met de titel in zicht". Kom op zeg, er is nog geen man overboord.
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:27 schreef Imperatore het volgende:
Ik eis dat we RKC he-le-maal van de mat tikken komend weekend.
Zullen we anders afspreken dat we die pot met 1-0 winnen, maar dat we donderdag HSV met 3-0 naar huis sturen. Dan teken ik er voor dat we op die manier tegen RKC winnen.

Als donderdag niet uitpakt, zoals we hopen moet het minimaal 5-0 worden zondag.
pi_78277736
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vind die TT maar een dubieus stukje onzekerheid. Het had moeten zijn "met de titel in zicht". Kom op zeg, er is nog geen man overboord.
[..]

Zullen we anders afspreken dat we die pot met 1-0 winnen, maar dat we donderdag HSV met 3-0 naar huis sturen. Dan teken ik er voor dat we op die manier tegen RKC winnen.

Als donderdag niet uitpakt, zoals we hopen moet het minimaal 5-0 worden zondag.
Teken ik voor!
pi_78284999
Fluitconcert was volledig terecht. Geen inzet. Geen tempo. Geen wil om te winnen. Steeds dezelfde fouten en ergernissen. Heb me zelden zo gestoord aan PSV.

Afellay blijft eindeloos en nutteloos pingelen op de eigen helft met bijna nul rendement. Balazs wil naar een topclub maar heeft sinds de winterstop nog geen pepernoot geraakt. Manolev wederom drama, keer op keer op snelheid gepakt ook. Toivonen loopt geen meter te veel. Kansen van dichtbij niet eens op goal. Ergerlijk vanmiddag.

En dan na het fluitsignaal wie het eerst in de kleedkamer is.

Maar goed, ze kunnen zich donderdag revancheren. Laat 't maar zien.

Ohja, Amrabat. Waarom houd je in godsnaam die bal op die manier binnen in de 93e minuut. DAT kost ons 2 dure punten.
pi_78285503
Waarom is het publiek altijd zo stil.. Weinig sfeer de laatste tijd:(
  maandag 22 februari 2010 @ 00:15:24 #17
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_78287626
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef Rucebo het volgende:
Fluitconcert was volledig terecht. Geen inzet. Geen tempo. Geen wil om te winnen. Steeds dezelfde fouten en ergernissen. Heb me zelden zo gestoord aan PSV.
Amen, wat een schijtwedstrijd was het.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_78289375
Net de samenvatting gekeken op PSV.tv ik begon haast te twijfelen of het wel echt 1-1 was geworden. Zoveel kansen, het had wel 5-0 kunnen staan bij rust. Bah, ik ben er nog steeds kotsmisselijk van. Ik hoop echt dat dit een wake-up call is en dat de spelers zich realiseren dat ze er wel degelijk voor moeten knokken.

Ondanks wat er donderdag gebeurt, moet PSV minstens met 3 doelpunten verschil van RKC winnen. Laat maar eens zien waarom je koploper bent. En laat maar eens zien dat we wel (weer) efficient met de kansen om kunnen springen.
  maandag 22 februari 2010 @ 08:29:38 #19
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78292978
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:24 schreef Snuf. het volgende:

Maar waarom werd Lazovic eigenlijk gewisseld? Wassie gebleseerd? Want ik vond niet dat die Amrabat meer bracht dan hij.
Tenenkrommende wissel ja
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_78294775
ED:
quote:
PSV's spel is veel te vrijblijvend
zondag 21 februari 2010 | 16:41 | Laatst bijgewerkt op: maandag 22 februari 2010 | 10:01

EINDHOVEN - Gadegeslagen door de beoogde technisch manager Marcel Brands verloor trainer Fred Rutten zondagmiddag even zijn zelfbeheersing. De mannen die de toekomst van PSV moeten gaan bouwen, zagen verbijsterd toe hoe hun club diep in blessuretijd twee punten verspeelde tegen Sparta (1-1).

Rutten acteerde zoals hij nooit eerder deed: hij schopte zijn trainersstoel omver. Het beeld riep herinneringen op aan de eerste wedstrijd van dit seizoen. Toen, vroeg in augustus, verspeelde PSV tegen VVV-Venlo een 'zekere' overwinning en ontstak Rutten in verbale woede.

Nu bleef hij diplomatiek. "Aan het eind van het seizoen zal blijken hoe duur dit slippertje is", zei de coach na afloop. Voor PSV kwam een einde aan een reeks van elf thuisoverwinningen. De vier punten die de ploeg in eigen stadion liet liggen, maken straks mogelijk het verschil tussen wel of geen Champions League-deelname. Op de begroting voor volgend seizoen kan dat verschil oplopen tot vijftien ŕ twintig miljoen euro aan inkomsten.

Net als tegen VVV ging PSV de mist in door eigen falen. Bij de eerste miskleun dit seizoen was Dirk Marcellis de verantwoordelijke, gisteren Nordin Amrabat. Diep in blessuretijd verspeelde de invaller aan de zijlijn de bal, waarna Joshua John die met veel gevoel op het hoofd van Rydell Poepon neerlegde: 1-1.

De vrijblijvendheid waarmee Amrabat handelde, was symptomatisch voor het spel van PSV na de rust. Veel spelers bezondigden zich daaraan. Ola Toivonen leed als diepe spits teveel balverlies, Ibrahim Afellay kon zijn stempel niet drukken en Otman Bakkal kreeg een uitstekende kans om zijn tweede doelpunt van de middag te maken. Waar hij 'blind' had moeten uithalen, koos Bakkal voor een voorzichtig geplaatste inzet, waarmee doelman Aleksander Seliga geen problemen had.

PSV grossierde in kansen

Zo bleef het te lang 1-0, een treffer die in de veertiende minuut ontstond na een uitstekende crosspass van Afellay en een fijne voorzet van Balász Dzsudzsák. Bakkal was de maker ervan en zijn voorbeeld had gemakkelijk navolging kunnen krijgen. PSV grossierde in halve en hele mogelijkheden. Het had pech dat de paal een doelpunt van Dzsudzsák in de weg stond, maar mocht het zichzelf aanrekenen dat de meeste aanvallen slecht werden uitgespeeld. " De keuzes voor de goal waren verkeerd", zo noemde Rutten dat.

De coach had zelf geen gelukkige hand van wisselen. Toeval of niet, maar na het inbrengen van André Ooijer, Danny Koevermans en Amrabat werd het spel steeds onrustiger en uiteindelijk zelfs ronduit slordig. "Dat heeft me verbaasd, het past niet bij dit PSV", gaf Rutten aan. "Dit seizoen zijn we juist qua stabiliteit gegroeid en dan is 'het' er zomaar weer. Wij kunnen het ons niet permitteren om te denken: dit doen wij wel even. Voor PSV is dit gelijkspel een heel grote schade, het is ook heel zuur, maar we hebben het aan onszelf te wijten."
Kijk, en NU hadden we beelden vanuit de kleedkamer moeten hebben.
pi_78305029
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef Rucebo het volgende:
Fluitconcert was volledig terecht.
Je eigen team uitfluiten
Daar heb ik nooit iets van begrepen.
Dit, dus.
pi_78307480
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je eigen team uitfluiten
Daar heb ik nooit iets van begrepen.
Het is toch heel normaal om je teleurstelling op deze manier te uiten? Het is dat ik niet op mijn vingers kan fluiten zonder de persoon voor mij onder te kwijlen...
We sure are cute for two ugly people.
pi_78307653
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:02 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Het is toch heel normaal om je teleurstelling op deze manier te uiten? Het is dat ik niet op mijn vingers kan fluiten zonder de persoon voor mij onder te kwijlen...
Het zorgt naar mijn mening voor nervositeit (en dus een hoop slechte ballen/passes), niet voor een steuntje in de rug.
Dit, dus.
pi_78309579
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het zorgt naar mijn mening voor nervositeit (en dus een hoop slechte ballen/passes), niet voor een steuntje in de rug.
Je mag toch een keertje je onvrede laten merken. Zeker als de instelling het probleem is. Ze worden ook niet constant uitgefloten. Dat zou inderdaad onwenselijk zijn. Heb zelf niet gefloten trouwens. Maar het was wel verdiend.
  maandag 22 februari 2010 @ 18:28:29 #25
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_78312632
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Fluiten tijdens de wedstrijd heb ik ook mijn bedenkingen over. Ik kan me niet voorstellen dat dat helpt en dat dat de onzekerheid alleen maar erger maakt. Het fluitconcert na de wedstrijd was volledig terecht en ik vond het ook aardig zwak van de spelers dat ze binnen 5 seconden allemaal in de kleedkamer zaten. Ze hadden strompelend naar de tunnel moeten kruipen, moe van de inzet. Maar nee hoor, er konden er zelfs een paar rennend naar de tunnel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')