Jij bent echt fucking scheel.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:59 schreef Pariajaja het volgende:
Net wakker?![]()
Dit zijn de audities, opnames van omstreeks November.........
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben so creatief, doe thuis allez. Vloerbedekking lekke, bachange, braille, naie...
Het viel me al op hoeveel aandacht ze kreeg, ala SBS6. Dit zou de verklaring zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:37 schreef Crutch het volgende:
Dat mens is gewoon weer de zoveelste psychische gestoorde tuthola die denkt dat ze kan zingen, dat jullie dan nog gaan twijfelen of het een typetje isSerieus, waar is jullie mensenkennis
Ik geloof niet dat ik twijfel heb uitgesproken?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:37 schreef Crutch het volgende:
dat jullie dan nog gaan twijfelen of het een typetje is![]()
Die aandacht is omdat er bij de voorrondes weer een total retard is gesignaleerd. Camerateams krijgen de instructie haar te volgen omdat wij graag kijken naar dit soort kermisattracties.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:44 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het viel me al op hoeveel aandacht ze kreeg, ala SBS6. Dit zou de verklaring zijn.
Ik durf mijn hele vermogen erom te wedden.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:52 schreef Pariajaja het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik twijfel heb uitgesproken?![]()
Is het ook niet opvallend dat ze haar met de camera 'opvangen' als ze er aan komt lopen? Niet gewoon in de lobby, zoals met elke andere kandidaat?
Stem, ogen, postuur, buikje, en uitdrukkingsloos gezicht (dat heeft Dushi ook --> Masker).
Nee hoor, geen twijfel - dit is Wendy.
Da's leuk dat je dat zegt.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef Crutch het volgende:
Als je nou gewoon eens naar haar kijkt zie je al dat het (helaas voor haar) overduidelijk geen masker is.
Obvious géén typetje van Wendy. Ga nog maar een paar keer kijken dan zie je het ook.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef Pariajaja het volgende:
Maar dit typetje is dus net iets te obvious.
Echt... hoe vaker ik het juist zie, hoe duidelijker het wordt!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Obvious géén typetje van Wendy. Ga nog maar een paar keer kijken dan zie je het ook.
Jammer voor je, zoals madam mikmak uit het filmpje denkt dat ze kan zingen, denk jij dat je Wendy kan herkennenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:05 schreef Pariajaja het volgende:
[..]
Echt... hoe vaker ik het juist zie, hoe duidelijker het wordt!
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben so creatief, doe thuis allez. Vloerbedekking lekke, bachange, braille, naie...
En daar ben ik het trouwens wel vol-le-dig mee eensquote:Op zondag 21 februari 2010 16:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Edit: overigens; wat is die Stacey een troll zeg.![]()
Nou, Wendy heeft vele soorten handen gehad:quote:Op zondag 21 februari 2010 16:21 schreef BasEnAad het volgende:
Heeft Wendy ook van die dikke aders op haar handen?
Zie 1.19
Ja ook dat, maar ook veel 'ik'-dit en 'ik'-dat.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:21 schreef Pariajaja het volgende:
[..]
En daar ben ik het trouwens wel vol-le-dig mee eens![]()
Onspontaan naar mens. Ik heb ook vaak de indruk dat ze de mening van anderen volgt.
Het is ook al een paar keer voorgekomen dat ze als eerste haar reactie mocht geven, die is dan kritisch - dan blijken Gordon en Eric het wel leuk te vinden, en dan zegt mevrouw ook heel relax 'ja'.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar ook veel 'ik'-dit en 'ik'-dat.
Dat bedoel ik nou precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Die mond kun je niet imiteren. Wel goed gevonden
Misschien moet je het maar niet zo vaak kijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:03 schreef patatmetfriet het volgende:
Hoe vaker ik het kijk, hoe meer ik denk dat het Wendy is.
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:03 schreef patatmetfriet het volgende:
Hoe vaker ik het kijk, hoe meer ik denk dat het Wendy is.
Ik zou Wendy eerder op een positieve manier een typetje zien neerzetten dan een bepaald accent/type persoon belachelijk te maken, dat in dit geval duidelijk gebeurt. Ushi is daarentegen weer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:48 schreef Leigh het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.
Maar het kan ook zijn dat we het te graag willen dat 't Wendy is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |