Jij bent echt fucking scheel.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:59 schreef Pariajaja het volgende:
Net wakker?![]()
Dit zijn de audities, opnames van omstreeks November.........
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben so creatief, doe thuis allez. Vloerbedekking lekke, bachange, braille, naie...
Het viel me al op hoeveel aandacht ze kreeg, ala SBS6. Dit zou de verklaring zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:37 schreef Crutch het volgende:
Dat mens is gewoon weer de zoveelste psychische gestoorde tuthola die denkt dat ze kan zingen, dat jullie dan nog gaan twijfelen of het een typetje isSerieus, waar is jullie mensenkennis
Ik geloof niet dat ik twijfel heb uitgesproken?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:37 schreef Crutch het volgende:
dat jullie dan nog gaan twijfelen of het een typetje is![]()
Die aandacht is omdat er bij de voorrondes weer een total retard is gesignaleerd. Camerateams krijgen de instructie haar te volgen omdat wij graag kijken naar dit soort kermisattracties.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:44 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het viel me al op hoeveel aandacht ze kreeg, ala SBS6. Dit zou de verklaring zijn.
Ik durf mijn hele vermogen erom te wedden.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:52 schreef Pariajaja het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik twijfel heb uitgesproken?![]()
Is het ook niet opvallend dat ze haar met de camera 'opvangen' als ze er aan komt lopen? Niet gewoon in de lobby, zoals met elke andere kandidaat?
Stem, ogen, postuur, buikje, en uitdrukkingsloos gezicht (dat heeft Dushi ook --> Masker).
Nee hoor, geen twijfel - dit is Wendy.
Da's leuk dat je dat zegt.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef Crutch het volgende:
Als je nou gewoon eens naar haar kijkt zie je al dat het (helaas voor haar) overduidelijk geen masker is.
Obvious géén typetje van Wendy. Ga nog maar een paar keer kijken dan zie je het ook.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef Pariajaja het volgende:
Maar dit typetje is dus net iets te obvious.
Echt... hoe vaker ik het juist zie, hoe duidelijker het wordt!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Obvious géén typetje van Wendy. Ga nog maar een paar keer kijken dan zie je het ook.
Jammer voor je, zoals madam mikmak uit het filmpje denkt dat ze kan zingen, denk jij dat je Wendy kan herkennenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:05 schreef Pariajaja het volgende:
[..]
Echt... hoe vaker ik het juist zie, hoe duidelijker het wordt!
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben so creatief, doe thuis allez. Vloerbedekking lekke, bachange, braille, naie...
En daar ben ik het trouwens wel vol-le-dig mee eensquote:Op zondag 21 februari 2010 16:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Edit: overigens; wat is die Stacey een troll zeg.![]()
Nou, Wendy heeft vele soorten handen gehad:quote:Op zondag 21 februari 2010 16:21 schreef BasEnAad het volgende:
Heeft Wendy ook van die dikke aders op haar handen?
Zie 1.19
Ja ook dat, maar ook veel 'ik'-dit en 'ik'-dat.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:21 schreef Pariajaja het volgende:
[..]
En daar ben ik het trouwens wel vol-le-dig mee eens![]()
Onspontaan naar mens. Ik heb ook vaak de indruk dat ze de mening van anderen volgt.
Het is ook al een paar keer voorgekomen dat ze als eerste haar reactie mocht geven, die is dan kritisch - dan blijken Gordon en Eric het wel leuk te vinden, en dan zegt mevrouw ook heel relax 'ja'.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar ook veel 'ik'-dit en 'ik'-dat.
Dat bedoel ik nou precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Die mond kun je niet imiteren. Wel goed gevonden
Misschien moet je het maar niet zo vaak kijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:03 schreef patatmetfriet het volgende:
Hoe vaker ik het kijk, hoe meer ik denk dat het Wendy is.
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:03 schreef patatmetfriet het volgende:
Hoe vaker ik het kijk, hoe meer ik denk dat het Wendy is.
Ik zou Wendy eerder op een positieve manier een typetje zien neerzetten dan een bepaald accent/type persoon belachelijk te maken, dat in dit geval duidelijk gebeurt. Ushi is daarentegen weer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:48 schreef Leigh het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.
Maar het kan ook zijn dat we het te graag willen dat 't Wendy is.
Transsylvanie denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:03 schreef patatmetfriet het volgende:
Vind het vooral raar dat ze zegt: In mai land ben ik zangeres. Dan zou je toch verwachten, in Tsjechië of Moldavië, of waar dat mens dan ook vandaan pretendeert te komen..?
Als je ze echt een hak wil zetten kom je tijdens de live shows gewoon doodleuk zo het podium opquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:47 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Hmm nu ik er nog eens over nadenk. Het had dan natuurlijke wel het ultieme moment geweest om zich bij de jury te onthullen dan aangezien ze ook niet een ronde verder is gekomen..... Dus bij nader inzien, denk het toch echt niet dan
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:49 schreef iBenny het volgende:
Haha
Je hebt nog gelijk ook.. Marija is inderdaad Wendy van Dijk..
Ze heeft ook auditie gedaan bij Popstars en Move like Michael Jackson
Bij RTL Boulevard komt het zo
Nog niet..quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Is het er al voor geweest, bij RTL Boulevard? Ik heb haar idd bij Move like Michael gezien en ik dacht echt: wtf!. Ik zie Wendy er niet in, hoor.
ja, zal zo wel op internet staanquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:28 schreef Viking84 het volgende:
En nu heb ik 't item nog gemist ook. Was er überhaupt wel een item over?
Je hebt het goed gezien!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:25 schreef Pariajaja het volgende:
Jeeeetje!
Toen ik dit topic startte, heb ik mijn vermoedens doorgemaild naar telegraaf etc.
En nu pas komen ze met een artikel op de proppen!
He, is wendy de voormalige buurvrouw van je broer?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:05 schreef Brachypelma het volgende:
Wilde mij al een tijdje aanmelden op het Fok forum, maar nu moest het gewoon omdat ik graag wil mededelen dat Marija de voormalige buurvrouw van mijn broer is![]()
Sorry... geen Wendy dus!
Partypooper!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:05 schreef Brachypelma het volgende:
Wilde mij al een tijdje aanmelden op het Fok forum, maar nu moest het gewoon omdat ik graag wil mededelen dat Marija de voormalige buurvrouw van mijn broer is![]()
Sorry... geen Wendy dus!
Maxima heeft ook geen oorgaatje; zit Wendy daar ook in?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:39 schreef cobain1994 het volgende:
Heb het eens goed bekeken..Ik zeg busted...
[ afbeelding ]
[IMG=http://img380.imageshack.us/img380/8130/wendyxfactorfake.jpg][/IMG]
Iets groter
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ken ik effe vangen??
Dat is wendy ook...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maxima heeft ook geen oorgaatje; zit Wendy daar ook in?![]()
[ afbeelding ]
Je dr stem lijkt er af en toe op.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:58 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Let's do it..
Maar aan de stem/accent is het ook duidelijk te horen..
Op die foto is Wendy kleiner dan gordon hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:35 schreef bloempje18 het volgende:
Het kan Wendy niet zijn qua lengte.
[ afbeelding ]
Ze komt nog niet eens tot de schouder bij gerard joling.
[ afbeelding ]
Gerard is iets kleiner dan gordon.
[ afbeelding ]
En wendy komt veel hoger bij gordon.
En ook in het xfactor filmpje is te zien, dat ze veel kleiner is dan martijn, wat wendy dus niet is.
Je kan veel veranderen, maar je kan iemand niet kleiner maken...
Btw kijk die buik, dat was begin februari. Auditie move like michael jackson was in januari.
Ja bedoel dat ze hoger komt bij gordon, dan bij gerard. Terwijl gerard kleiner is dan Gordon..quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op die foto is Wendy kleiner dan gordon hoor
Dit zegt in eerste instantie niet zo veel. Bij de groepsfoto kunnen mensen op kistjes staan (gebeurt vaak in de tv-wereld), Wendy kan doorgaans hakken dragen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:35 schreef bloempje18 het volgende:
Het kan Wendy niet zijn qua lengte.
[ afbeelding ]
Ze komt nog niet eens tot de schouder bij gerard joling.
[ afbeelding ]
Gerard is iets kleiner dan gordon.
[ afbeelding ]
En wendy komt veel hoger bij gordon, dan die vrouw bij gerard. Terwijl Gordon dus groter is dan Gerard.
En ook in het xfactor filmpje is te zien, dat ze veel kleiner is dan martijn, wat wendy dus niet is.
Je kan veel veranderen, maar je kan iemand niet kleiner maken...
Btw kijk die buik, dat was begin februari. Auditie move like michael jackson was in januari.
Nou deze dan:quote:Op woensdag 14 april 2010 07:25 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dit zegt in eerste instantie niet zo veel. Bij de groepsfoto kunnen mensen op kistjes staan (gebeurt vaak in de tv-wereld), Wendy kan doorgaans hakken dragen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |