Jij bent echt fucking scheel.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:59 schreef Pariajaja het volgende:
Net wakker?![]()
Dit zijn de audities, opnames van omstreeks November.........
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben so creatief, doe thuis allez. Vloerbedekking lekke, bachange, braille, naie...
Het viel me al op hoeveel aandacht ze kreeg, ala SBS6. Dit zou de verklaring zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:37 schreef Crutch het volgende:
Dat mens is gewoon weer de zoveelste psychische gestoorde tuthola die denkt dat ze kan zingen, dat jullie dan nog gaan twijfelen of het een typetje isSerieus, waar is jullie mensenkennis
Ik geloof niet dat ik twijfel heb uitgesproken?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:37 schreef Crutch het volgende:
dat jullie dan nog gaan twijfelen of het een typetje is![]()
Die aandacht is omdat er bij de voorrondes weer een total retard is gesignaleerd. Camerateams krijgen de instructie haar te volgen omdat wij graag kijken naar dit soort kermisattracties.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:44 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het viel me al op hoeveel aandacht ze kreeg, ala SBS6. Dit zou de verklaring zijn.
Ik durf mijn hele vermogen erom te wedden.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:52 schreef Pariajaja het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik twijfel heb uitgesproken?![]()
Is het ook niet opvallend dat ze haar met de camera 'opvangen' als ze er aan komt lopen? Niet gewoon in de lobby, zoals met elke andere kandidaat?
Stem, ogen, postuur, buikje, en uitdrukkingsloos gezicht (dat heeft Dushi ook --> Masker).
Nee hoor, geen twijfel - dit is Wendy.
Da's leuk dat je dat zegt.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef Crutch het volgende:
Als je nou gewoon eens naar haar kijkt zie je al dat het (helaas voor haar) overduidelijk geen masker is.
Obvious géén typetje van Wendy. Ga nog maar een paar keer kijken dan zie je het ook.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef Pariajaja het volgende:
Maar dit typetje is dus net iets te obvious.
Echt... hoe vaker ik het juist zie, hoe duidelijker het wordt!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Obvious géén typetje van Wendy. Ga nog maar een paar keer kijken dan zie je het ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |