Nee, dat was de hilarische oplossing van mijn piratengrap.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit jij nu in een starbucks dan?
Of
- kun je dat tegenwoordig ook in de winkel kopen
- vond je het gewoon leuk om het te roepen
- anders, namelijk:
Caaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrtoons?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dat was de hilarische oplossing van mijn piratengrap.
Welk genre film kijkt een echte piraat het liefst?
Iet met mAAAARio?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Als een echte piraat zich zit te vervelen, welk spelletje speelt hij dan op zijn Nintendo DS?
Ik zit nu ook aan de theequote:Op zondag 21 februari 2010 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag!
Gestreken, opgeruimd, schoongemaakt, nu tijd voor een zondagmiddagrosé'tje kopje thee
Ja hoor, zondagmiddagwijntje, lekker nootjes en kaas erbijquote:Op zondag 21 februari 2010 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat Lavendaaaaarrrrrr serieus nu al aan de wijn!?
Yaaaaaaaarrrrrrrrrrr! Piraten meet!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:13 schreef Gert het volgende:
Ik voorzie alweer een nieuwe meet in het najaar.![]()
[ link | afbeelding ]
Gokje: dan heb jij je vannacht niét volkomen lam uit laten wonen door een of andere scharrel.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, zondagmiddagwijntje, lekker nootjes en kaas erbij
Edit: blokjes oude kaas van de C1000, zo lekker!
Nee, dan had ik nu wel aan een mixje van paracetamol en die bruistroep van jou gezeten om de kater te verdrijvenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Gokje: dan heb jij je vannacht niét volkomen lam uit laten wonen door een of andere scharrel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n zondagmiddagroes, na een rustige zaterdagavond, is altijd wel lékkerquote:Op zondag 21 februari 2010 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan had ik nu wel aan een mixje van paracetamol en die bruistroep van jou gezeten om de kater te verdrijven
Je beschrijft mijn ideale zondagmiddag/avondquote:Op zondag 21 februari 2010 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n zondagmiddagroes, na een rustige zaterdagavond, is altijd wel lékker![]()
En dan bij het avondeten nog een flesje, of effe uit eten, en dan de rest van de avond loom op de bank hangen.
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan had ik nu wel aan een mixje van paracetamol en die bruistroep van jou gezeten om de kater te verdrijven
Ja als je het zo uit z'n verband quote, staat het inderdaad tegenstrijdig.quote:
Nee, ik begin net aan m'n tweede liter koffiequote:Op zondag 21 februari 2010 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja als je het zo uit z'n verband quote, staat het inderdaad tegenstrijdig.
Is u al aan de pils dan, remlof?
Klinkt best lekker !quote:
Als ik zo door het filmpje heenzap, lijkt die cure niet altijd even succesvol.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt best lekker !![]()
Ik zag net deze cure om een kater te verdrijven:
quote:
http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.phpquote:Op zondag 21 februari 2010 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
RLS SC delivers request: Een tijdje terug was er zo'n pauperwebsite waar je zo'n countdown ding kon downloadenDus dat je precies kon aangeven tot welke dag en welk tijdstip hij moest aftellen zodat je op de minuut kon zien hoelang het nog zou duren... iemand enig idee welke website dat was?
Ik menstrueer nog niet?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef gomi het volgende:
[..]
http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php
zoets?
Daar zit nog 7 punten tussen, maar mocht dat niet lukken, dan gun ik t Twente liever, t kampioenschap.quote:
Ik zal wel scheel zijn maar ik zie alleen maar ovuleer-onzinquote:Op zondag 21 februari 2010 16:47 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is een van de opties he, events en alles zit er ook bij waar je op in kunt stellen
effe doorscrollenl naar beneden, daar zie je allemaal andere keuzes. events, verjaardagen, huwelijken en allesquote:Op zondag 21 februari 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal wel scheel zijn maar ik zie alleen maar ovuleer-onzin
Ah godver, inderdaad, sorry. Thanksquote:Op zondag 21 februari 2010 16:53 schreef gomi het volgende:
[..]
effe doorscrollenl naar beneden, daar zie je allemaal andere keuzes. events, verjaardagen, huwelijken en alles
npquote:Op zondag 21 februari 2010 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah godver, inderdaad, sorry. Thanks
Het belangrijkste vind ik het, dat ajax het niet wordt. En dan gun ik het Twente ja, en dat kan maar zo! De wedstrijd PSV - FC Twente volgende maand kan weleens een enorme kraker worden.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Daar zit nog 7 punten tussen, maar mocht dat niet lukken, dan gun ik t Twente liever, t kampioenschap.
Dat gun ik dan Twente wel, PSV heeft al zo vaak gewonnen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Theoretisch wel, maar er zit nog een aardig gat tussen. Ik bedoelde de strijd om het kampioenschap tussen PSV en Twente!
Ik had van jou op de een of andere manier een andere club verwacht. Iets geks, Sparta of zo, of Telstar.quote:
Jong, ik kijk NOOIT "normaal" voetbal. Homo sport.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had van jou op de een of andere manier een andere club verwacht. Iets geks, Sparta of zo, of Telstar.
Of helemaal géén club!
Maar de meerderheid is hier wel voor die neuzen denk ik ja.
hier dat probleem niet. mijn neefje is ook gewoon voor ajaxquote:Op zondag 21 februari 2010 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soort van.
Maar als mijn neefje huilt om Feyenoord ben ik ook fan van Feyenoord.
WKquote:Op zondag 21 februari 2010 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jong, ik kijk NOOIT "normaal" voetbal. Homo sport.
Het enige dat ik wel meekijk is EK/WK omdat je dan een extra excuus hebt om Nationalistisch te zijn.
mwah tijdens een thuiswedstrijd van oranje ms ofzo. zijn we meteen verlost van al dat carnavalspubliekquote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Gert het volgende:
Van mij mag er een bom op de arena tijdens een thuiswedstrijd.![]()
Hoewel ze dan wél van die spuuglelijke protserige braadslee verlost zijn, maar dat neem ik dan wel voor lief.
Oh jij bent niet voor Ajax?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Gert het volgende:
Hoewel ze dan wél van die spuuglelijke protserige braadslee verlost zijn, maar dat neem ik dan wel voor lief.
Op de een of andere manier krijg je het altijd best goed mee hè, als er een EK of WK is.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
WKHeb ik ook echt zin in....gezellige tijd
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Gert het volgende:
Dat druk je beschaafd uit.quote:
quote:
Het is niet dat ik zat te solliciteren naar een uitgebreid hooooooooi terug hoor, maar hooooi!quote:
Ga jij nou maar een nieuw meettopic openenquote:Op zondag 21 februari 2010 17:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is niet dat ik zat te solliciteren naar een uitgebreid hooooooooi terug hoor, maar hooooi!
Ja, stomme jijquote:Op zondag 21 februari 2010 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een nieuw meettopic openen
Goed, nou weet ik ook waarom ik geen topics kan openen.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, stomme jij![]()
Maar wordt aan gewerkt, ik heb daar zo mijn mensen voor
Geen kip Siam, maar wel lekkerquote:Op zondag 21 februari 2010 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ge-Wel-dig!!!! Kopen...doen....hup...nu!!!!
idd niet eetbaar maar wel relaxedquote:
Tof!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg je het altijd best goed mee hè, als er een EK of WK is.![]()
[ afbeelding ]
ja was tof hequote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
1,7 miljoen mensen kijken gouden race Tuitert
Ik was niet de enige.
Hier in nijmegen beginnen ze vl niet aan de ov chipknipquote:Op zondag 21 februari 2010 19:29 schreef Gert het volgende:
Ik probeer nu al een tijdje om mijn OV-chipkaart op te laden, maar dat lukt gewoon niet.
Ben er nu al twee keer uitgeklapt, op het moment dat Ideal opgestart moet worden.
Ook vind ik het maar vreemd dat ik eerst nog langs een "oplaad-automaat" moet om dat saldo ook daadwerkelijk op de kaart bij te laten schrijven.
Ze kunnen dus voorlopig de klere krijgen, stelletje hobby amateurs. Ik koop wel weer een strippenkaart.
Dat was het.![]()
O er is vast wel een KLB-topic over die chipkaart. Of dertig.
Ik heb 'm geactiveerd. Ze weten mijn chipkaartnummer. In mijn naïviteit was ik er vanuit gegaan dat je vanaf dan via internet je kaartsaldo kunt opwaarderen. Zodat ik hier gewoon op de tram kan springen morgen. Maar nee, dan moet ik eerst naar een "oplaadpunt". En die zijn hier niet om de hoek.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je 'm niet geactiveerd heb kan je er logischerwijs ook geen geld op zetten. Saldo erop gooien doe ik bij zo'n kaartautomaat, je bent immers toch op 't station. En saldo-checken via internet kan niet.
quote:
Ja Juud het is inderdaad kut.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:23 schreef Juud79 het volgende:
Nu ik Deisyy zie moet ik er weer aan denken...
Onze kat Tobi was gistermiddag ineens spoorloos verdwenen. Hij was er rond vier uur nog en daarna hebben we hem niet meer gezien, bedachten we ons tegen zes uur.
Blikkie gepakt en geroepen, maar meneer bleef spoorloos. Normaal komt ie meteen na twee of drie keer roepen. Dus ik met het verhaal van Deisyy vers in mijn kop meteen doodongerust. Om half acht de hele buurt afgelopen, om te kijken of ie ergens zat opgesloten, de naaste buren gevraagd om in hun schuur te kijken, maar geen kat.
Toen om negen uur normaals gaan zoeken en roepen en we konden hem horen, heel zacht in de verte.. maar waar ie zat was een raadsel. Toen opeens hing de buurvrouw van vier huizen verder uit de raam, of we een kat kwijt en of het er een met een belletje was. Die zat bij haar op zolder, wij meteen gaan kijken en toen kwam er een heel bange kat voorzichtig op mijn roepen af, hij klampte zich meteen aan me vast en liet thuis pas weer los.
Hij was tussen vier en vijf waarschijnlijk daar naar binnen gelopen toen ze bij de deur stond te kletsen. Om negen uur ging haar dochter naar boven en toen lag ie op zolder op haar bed te slapen, t suffie...
Ik was heel blij dat ie er weer was, had er buikpijn van. Hij is wel zwaar en groot maar toch nog maar 9 maand en een stuntel. Ik heb de buurvrouw ook alvast gezegd dat ik de kans groot inschat dat ie t nog eens zal doen.
En dat ik van de week al zei dat ik het rot vind voor Deisyy, maar nu weet ik (al is t maar een ietsiepietsie) hoe het is. Kut dus....
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Juud het is inderdaad kut.
Daarom kan ik me je schrik zo goed voorstellen, je weet ook niet waar je zoeken moet.
Gelukkig is het voor jullie goed afgelopen en lach meneertje lekker te slapen bij het buurmeisje.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
had ik nooit gezocht achter die Bolle
![]()
oke sorry ben melig![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik moest ook al 5 x je berichtje aan Coos lezen om te zien of je jezelf echt aanbood voor gruwelijke sex
Niet?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
had ik nooit gezocht achter die Bolle
![]()
oke sorry ben melig![]()
Tot je d'r schraal van ben.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
COOS !!!!
![]()
er is alweer een meet als ik niet kom dan blijft die afspraak
dat wij een keer gruwelijk sex gaan hebben toch wel staan
hé hoop ik
![]()
Pak jij Teun toch effe.quote:
Oh ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit jaar het hele land eraan moestquote:Op zondag 21 februari 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier in nijmegen beginnen ze vl niet aan de ov chipknip
Geen idee, ik heb geen smsje meer van d'r gehadquote:Op maandag 22 februari 2010 08:06 schreef liesje1979 het volgende:
Is Cc eigenlijk veilig thuisgekomen uit Antwerpen?
Echtniet, hij komt nogquote:Op maandag 22 februari 2010 11:12 schreef Deisyy het volgende:
Weer een meet gemist
Misschien is het zo stil door de voorjaarsvakantie. Ik zeg maar wat
Geen idee, onzin ook iddquote:Op maandag 22 februari 2010 11:20 schreef Deisyy het volgende:
Sinds wanneer wordt voor iedere jarige Jet/Job een verjaardagtopic geopend?
Sinds we 't 1x toegestaan hebben omdat 't wel leuk wasquote:Op maandag 22 februari 2010 11:20 schreef Deisyy het volgende:
Oeh Pietje, ga jij in de gaten houden wie er jarig is en wanneer? Zodat iedereen een topic krijgt?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds we 't 1x toegestaan hebben omdat 't wel leuk was.
Gatverdegatverdamme, wat een vreselijk smerig idee, die muis dan hè niet je deadline.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Paniek bij de tandarts: dooie muis in de waterkoker. Alle assistentes braakten hun thee weer uit.
Paniek hier: deadline!!! Heerlijk, lang geleden dat die in mijn nek ademde.
Grote boehoehoehoequote:
Drukke maandagmorgen Marrijequote:Op maandag 22 februari 2010 10:57 schreef Marrije het volgende:
Waar is iedereen?
Ahhhhhhhhh wat ONGELOVELIJK smerig!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Paniek bij de tandarts: dooie muis in de waterkoker. Alle assistentes braakten hun thee weer uit.
Als ik smorgens thee maak dan ververs ik altijd het waterquote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
17:29!quote:
Als ik alle input had en de mondeling briefing al had gekregen, wel. Maar ik moet voor de invulling van dat draaiboek vanmiddag ook nog met wat collega's in conclaaf. En dan is het toch handiger om hier te zijn.quote:
Ik zou gaan reanimeren.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh wat ONGELOVELIJK smerig!!!
Gadverdamme!! Ik zou gaan huilen geloof ik![]()
Nee echt. Ik vind muisjes te sexy for my shirt.quote:
Hot!quote:
Staat er al eenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Noek het volgende:
Dit topic mist nogen een
!
Gelukkig maar dat ik er weer ben.
Waar staan die dan? Alleen op CS en HS?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb 'm geactiveerd. Ze weten mijn chipkaartnummer. In mijn naïviteit was ik er vanuit gegaan dat je vanaf dan via internet je kaartsaldo kunt opwaarderen. Zodat ik hier gewoon op de tram kan springen morgen. Maar nee, dan moet ik eerst naar een "oplaadpunt". En die zijn hier niet om de hoek.
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar staan die dan? Alleen op CS en HS?
Als elke AH er een heeft dan ook dichtbij mijquote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij had mijn AH een oplaadpunt. AH valkenboslaan Gert, dat is vrij dichtbij toch?
Nog niet, maar uiteindelijk zal iedere AH er eentje hebbenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als elke AH er een heeft dan ook dichtbij mij
Maar als alle grote AH's er een hebben, dan heb ik ook geluk. Volgens mij woon ik bij en AH XL in de buurt.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog niet, maar uiteindelijk zal iedere AH er eentje hebben
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Had hij maar een OV-jaarkaart gehad![]()
[ afbeelding ]
Niet neet elke AH, die twee bji mij in de buurt dus niet. En Valkenboslaan is best een stuk, dat loop je niet maar zo even.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij had mijn AH een oplaadpunt. AH valkenboslaan Gert, dat is vrij dichtbij toch?
Get your FOK!facts straight!quote:
Gert, ben je alweer bezopen of wat?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet neet elke AH, die twee bji mij in de buurt dus niet.
Dit is het eerste jaar dat jij volwassen bent hè, voor het eerst gewoon aan het werk in deze weekquote:Op maandag 22 februari 2010 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is kindervakantie, hij heeft alle recht om nu bezopen te zijn.
Want dat is leuke voor zn zoon?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is kindervakantie, hij heeft alle recht om nu bezopen te zijn.
Wrijf 't er nog ff in, knaapje.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit is het eerste jaar dat jij volwassen bent hè, voor het eerst gewoon aan het werk in deze week
* krabt ff aan z'n handenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop dat ik nooit meer een note krijgHet huidige getal bevalt me
Ja?quote:
Rot op, ik heb gister al een note gevangen voor niets.quote:
C-C-C-C-COMBOBREAKER, bitch!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
En 4, zo.
edit - het zijn al-tijd dezelfde![]()
Ik heb ook 8quote:Op maandag 22 februari 2010 14:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot op, ik heb gister al een note gevangen voor niets.
Maar 8 is tofAls je die op z'n zij legt is het infinity
Infiniti, dat is een nieuw automerkquote:Op maandag 22 februari 2010 14:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot op, ik heb gister al een note gevangen voor niets.
Maar 8 is tofAls je die op z'n zij legt is het infinity
Nieuw is relatief, maar het is een automerkquote:Op maandag 22 februari 2010 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Infiniti, dat is een nieuw automerk![]()
Niet dat ik een automobielliefhebber ben, maar toch
zie je, zoveel verstand heb ik er nou vanquote:Op maandag 22 februari 2010 15:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nieuw is relatief, maar het is een automerk
Ach, 11 jaar is toch best nieuw tochquote:Op maandag 22 februari 2010 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zie je, zoveel verstand heb ik er nou van![]()
Hoe is het met jouw business?
RIP aan de nabestaanden. En aan het meettopic.quote:
Ja dat mag van mij ook wel naar ONZ. Of GC. Of KLB. Of gewoon helemaal nietquote:Op maandag 22 februari 2010 11:20 schreef Deisyy het volgende:
Nee integendeel: heb voor het eerst sinds die val op de meet weer achter het stuur gezeten!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, ben je alweer bezopen of wat?
Voor die in jouw buik is het denk ik niet zo leuke.quote:
Is je armpje nou weer helemaal heel? En dan moet je over 3 weken weer meeten... En dan moet je weer ninja trucjes doen en pleur je weer!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee integendeel: heb voor het eerst sinds die val op de meet weer achter het stuur gezeten!
Ging best OK.( <-- kijk eens zonder handjes!)
Op de terugweg maar even langs een oplaadpunt van de OV-chipknip gereden.
Jaha, daar moest nog een r achter, leukerquote:Op maandag 22 februari 2010 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor die in jouw buik is het denk ik niet zo leuke.
Buufke!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag!
Gister ben ik wezen zwemmen, vandaag de hele dag op sugerpaste course. #denotitiesweerkloppend
de wattuh? Doet me denken aan sugar daddy, maar dat zal t niet zijn, een sugar daddy course. . .quote:Op maandag 22 februari 2010 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag!
Gister ben ik wezen zwemmen, vandaag de hele dag op sugerpaste course. #denotitiesweerkloppend
Omfg, doe jij twitter!?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag!
Is honger goed of niet goed?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg de laatste tijd steeds honger als buuf post
Als je bij mij in de buurt woonde zou ik mn taarten bij jou bestellen, jummieeeeee.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
daar leer ik lillike dingen maken, zoals bovenstaand. Maar wel heel vaardig.hij heeft een beetje klem gezeten in mijn cakebox. Oh, en het is een dummy. Geen echte taart. Wel echte fondant.
Ja dikke lul, dan krijg ik Teun pm's over waarom jij er niet meer bentquote:Op maandag 22 februari 2010 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is honger goed of niet goed?Want met het zelfde gemak post ik niet hoor.
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft die dikke Remlof mijn topic-open-rechten eigenlijk weer goed gezet?
Ik wil ook taartquote:Op maandag 22 februari 2010 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, maar deze is van styropor hè. alleen de fondant (=sugarapste) is echt. Maar ja, wij eten best eens taart ja.![]()
en nee, ze zijn niet dik. Wel dikker dan op die foto. Ze sporten veel.
Als ik niet in zo'n goeie bui was geweest had je nu een ban van twee weken gehad, dat weet je hè?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wees blij dat ik het vraag en het niet probéér, uilenkutje
Staat er een ban van 2 weken op het woord "uilenkutje"?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik niet in zo'n goeie bui was geweest had je nu een ban van twee weken gehad, dat weet je hè?
Omfg, kloptquote:Op maandag 22 februari 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
Bovendien hebbeb uilen geen kutjes maar errr cloaka's ofzo
Tering, chiquequote:Op maandag 22 februari 2010 17:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Overigens vond ik mijn eerste les-taart mooier. En die was ook echt. En lekker.
[ afbeelding ]
Welnee joh, en buiten dat, veels te lekker om te laten staan.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, chiqueDa's zo'n ding waarbij het zonde is om 'm op te eten
Ga je nu Lobasca kuren vertonen?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja dikke lul, dan krijg ik Teun pm's over waarom jij er niet meer bent
Lobasca kuren? Volgens mij noemde ik je netjes bij naamquote:Op maandag 22 februari 2010 17:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je nu Lobasca kuren vertonen?
Nog even en je deelt "per ongeluk" je inbox
Wat je zegt, geldt ook voor jou neem ik aanquote:Op maandag 22 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Even onthouden dat het met een beetje humor mag worden gelezen allemaal, Teunski.
Kunstig hoor....quote:Op maandag 22 februari 2010 17:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed dat ik er hilarisch op in ging danquote:Op maandag 22 februari 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat je zegt, geldt ook voor jou neem ik aan![]()
Die Lobasca posting was hartstikke grappig, mits je humor hebt natuurlijk
Topquote:Op maandag 22 februari 2010 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er hilarisch op in ging danOverigens moet ik even iets rechtzetten maar dat doe ik dan uit respect voor degene waar het over gaat via de pm.
Nee, jij bent gewoon een eendencloakaquote:Op maandag 22 februari 2010 17:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moet ik ook nog wat rechtzetten eigenlijk?![]()
Denk het niet toch?
dit is zo'n echt 'hoera het is een meisje taart'quote:Op maandag 22 februari 2010 17:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil het ook wel hier neer tiefen hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 17:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, uit respect voor degene doe ik dat absoluut niet per PM
Ligt een beetje gevoelig bij de moderatie hier, geloof ikquote:Op maandag 22 februari 2010 17:30 schreef Marrije het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Lobasca. Onder welke kloon is die terug?
uiteraard. Al vind ik kersenkruimel persoonlijk lekkerderderderderderquote:Op maandag 22 februari 2010 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Doet de buuf trouwens ook appel-kruimel?
Wat moet ik doen voor een échte Debuuv© Appelkruimel ?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uiteraard. Al vind ik kersenkruimel persoonlijk lekkerderderderderder
Oh, dat wist ik niet. Waarom eigenlijk? Dat was onderdeel van die groepsban destijds (ja voor de newbie meelezers) en daarvan zie ik de meesten alweer gewoon onder hun eigen naam posten. Lijkt me stug dat Lobasca helemaal niet meer op Fok zit.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt een beetje gevoelig bij de moderatie hier, geloof ik
30 e voor de taart plus 15 e verzendkosten overmaken op haar reknr.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat moet ik doen voor een échte Debuuv© Appelkruimel ?![]()
![]()
Ik heb geen ban gekregen hoor, toenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Waarom eigenlijk? Dat was onderdeel van die groepsban destijds (ja voor de newbie meelezers) en daarvan zie ik de meesten alweer gewoon onder hun eigen naam posten. Lijkt me stug dat Lobasca helemaal niet meer op Fok zit.
oh, ik maak er wel eens een voor je.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat moet ik doen voor een échte Debuuv© Appelkruimel ?![]()
![]()
Goftedomme, nu heb ik zin in appel-kruimelquote:Op maandag 22 februari 2010 17:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ik maak er wel eens een voor je.En dan neem ik m wel een keer voor je mee. Sturen lijkt me niet verstandig hè
Euh, de 13e kan ik niet.
t Gaat me niet om die rel, die is ook al lang begraven, wat ik zeg nagenoeg iedereen post weer gewoon. Ik vraag me alleen af onder welke kloon Lobasca post. Mag van mij los van de rel gezien worden hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen ban gekregen hoor, toenEn geloof me, die rel kan beter met rust worden gelaten. Da's voor een hoop mensen een stuk fijner
Dat ligt ook niet gevoelig hoor. Tenminste, niet bij "de moderatie".quote:Op maandag 22 februari 2010 17:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Waarom eigenlijk? Dat was onderdeel van die groepsban destijds (ja voor de newbie meelezers) en daarvan zie ik de meesten alweer gewoon onder hun eigen naam posten. Lijkt me stug dat Lobasca helemaal niet meer op Fok zit.
Dan: geen idee of dat wijf terug is. Geen idee waarom dat wijf weg is trouwens. Volgens mij heeft ze tijdens CBL enzo gewoon nog gepost, maar toen was ik zelf op vakantie van Fok!.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
t Gaat me niet om die rel, die is ook al lang begraven, wat ik zeg nagenoeg iedereen post weer gewoon. Ik vraag me alleen af onder welke kloon Lobasca post. Mag van mij los van de rel gezien worden hoor.
Niet? Ook niet als ik ga porren?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ligt ook niet gevoelig hoor. Tenminste, niet bij "de moderatie".![]()
Ah ok, ik vroeg me al af waarom. Inmiddels is dat oud zeer (voor zover dat er was) wel weggetrokken volgens mij. En dan nog meer wat betreft users dan mods.quote:
Hmm, zou kunnen. Maar ik vermoed dat ze wel op Fok te vinden is. En als ze op Fok zit dan ongetwijfeld ook hier. Speculatieeeeeeeee.quote:Misschien post ze op een ander forum.
Ik hoopte dat iemand daar meer van wist en dat dan ook ff zou laten weten. Nou ja ik wacht het af.quote:En als ze wél weer op FOK! zit dan is dat niet als zodanig herkenbaar.
Ik wist niet dat ze niet zo lekker lag bij jouquote:Op maandag 22 februari 2010 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan: geen idee of dat wijf terug is. Geen idee waarom dat wijf weg is trouwens. Volgens mij heeft ze tijdens CBL enzo gewoon nog gepost, maar toen was ik zelf op vakantie van Fok!.
lolwut?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze niet zo lekker lag bij jou![]()
Het waren er volgens mij aanzienlijk meer. Pavement bijvoorbeeld? Of was die al weg?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik, Lobasca, Disana, Tom en nog een paar kregen een ban in de laatste periode van CBML. Tom mocht dankzij Juud gelijk weer terug, Disana en ik hebben de ban uitgezeten en waar Lobasca en die anderen gebleven zijn weet ik niet.
Had ja. Die hebben ook ruzie gekregen.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze had een vrij unieke manier van posten en gedragenIk denk dat het opzich wel op zou vallen.
Vraag het anders Insana, die had een stuk beter contact met haar dan ik
Ik kan dat wijf door een bushokje tiefen. Ondankbaar kreng. Lea en ik hebben haar aan het begin nog wel heel lief geholpen toen ze als mongolide kutnewbie nog geen post normaal kreeg. Ik heb verdomme haar ava lopen maken en weet ik het. En vervolgens raakt ze 15 keer bezopen, wil de halve SC neuken en gaat ze arrogant lopen doen. Ophoeren uit mijn sc godverdomme.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik onthoud niet alles hoor. Zwangerschapsdementie enzo
Ach, volgens bepaalde hogere leden van de Fok! crew heb ik ook bans gehad. Terwijl ik nog nooit een mailtje heb gestuurd om me te laten unbannen en dat toch echt niet automagisch gaat. Maar goed.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil er dan nog bij vermelden dat mijn ban eerst 48 uur was maar dat ik tijdens die ban er een paar maanden achteraan geplakt kreeg![]()
Waarom weet ik niet, rechtszaak is nog steeds in voorbereidende fase
Doe niet zo stoer joh, over iemand die hier al een jaar of zo niet meer post!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan dat wijf door een bushokje tiefen. Ondankbaar kreng. Lea en ik hebben haar aan het begin nog wel heel lief geholpen toen ze als mongolide kutnewbie nog geen post normaal kreeg. Ik heb verdomme haar ava lopen maken en weet ik het. En vervolgens raakt ze 15 keer bezopen, wil de halve SC neuken en gaat ze arrogant lopen doen. Ophoeren uit mijn sc godverdomme.
En toch vond ik haar ook leuk bij tijd en wijle. Ze kon amusant, grappig en adrem posten. Afijn, al wat goed is heeft immer een schaduwzijdequote:Op maandag 22 februari 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan dat wijf door een bushokje tiefen. Ondankbaar kreng. Lea en ik hebben haar aan het begin nog wel heel lief geholpen toen ze als mongolide kutnewbie nog geen post normaal kreeg. Ik heb verdomme haar ava lopen maken en weet ik het. En vervolgens raakt ze 15 keer bezopen, wil de halve SC neuken en gaat ze arrogant lopen doen. Ophoeren uit mijn sc godverdomme.
Tief op, jank-cloaka! Het ging er toch over zonder dat ik directe aanleiding gaf?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer joh, over iemand die hier al een jaar of zo niet meer post!![]()
![]()
![]()
mET JE ROESTIGE PIK!!!!!
![]()
![]()
Het was fucking hilarisch. De DGK rellen zijn epischquote:Op maandag 22 februari 2010 17:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En toch vond ik haar ook leuk bij tijd en wijle. Ze kon amusant, grappig en adrem posten. Afijn, al wat goed is heeft immer een schaduwzijde
Ligt toch wat gevoelig bij 'de moderatie'quote:Op maandag 22 februari 2010 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer joh, over iemand die hier al een jaar of zo niet meer post!![]()
![]()
![]()
mET JE ROESTIGE PIK!!!!!
![]()
![]()
Told yaquote:Op maandag 22 februari 2010 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ligt toch wat gevoelig bij 'de moderatie'![]()
![]()
Jij, Tom, Lobasca, Tipsch en ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik, Lobasca, Disana, Tom en nog een paar kregen een ban in de laatste periode van CBML. Tom mocht dankzij Juud gelijk weer terug, Disana en ik hebben de ban uitgezeten en waar Lobasca en die anderen gebleven zijn weet ik niet.
Ja, ik zei al dat je de oude niet meer was. Je likt nog veel meer dus, naast modjesquote:Op maandag 22 februari 2010 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was fucking hilarisch. De DGK rellen zijn epischIk denk er nog vaak met liefde aan terug
Daarom is het ook helemaal niet zo leuk dat ik tegenwoordig met Insana kan opschieten. Dat stomme wijf haalde me ook het bloed onder de nagels vandaan, altijd. En nu ineens zitten we gezellig te lullen over Stephen King boeken
Ik vond het maar wat vervelend dat ik jou, Leandra en Gert op mijn nek had en ik ben blij dat het tegenwoordig wel normaal kan.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was fucking hilarisch. De DGK rellen zijn epischIk denk er nog vaak met liefde aan terug
Daarom is het ook helemaal niet zo leuk dat ik tegenwoordig met Insana kan opschieten. Dat stomme wijf haalde me ook het bloed onder de nagels vandaan, altijd. En nu ineens zitten we gezellig te lullen over Stephen King boeken
Zodra ze weer gaat mierenneuken dat ik Veulersts ava niet geheel zelf had getekend ook al heb ik dat nooit beweerd gaat de shitstorm gewoon weer los hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 17:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat je de oude niet meer was. Je likt nog veel meer dus, naast modjes
wat gaat de tijd snel! Jij kwam weer terug toen TBO was begonnen. Toen postte BSOL ook weer en nog vele anderen. Ik mis dat wel, een goede (mwoah, mag ook slechte) real life soap met alles er om heen. SV is geen RLS in mijn ogen.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij, Tom, Lobasca, Tipsch en ik.
Eerst was er sprake van dat we al snel in etappes terug mochten komen, maar omdat Tipsch zat te klonen moesten we er allemaal voor boeten. Ik ben toen bijna een jaar niet op Fok geweest voordat ik een unban aanvroeg.
begrijpelijk hoorquote:En ja Gert, het was altijd al heel moeilijk geen ruzie met Lobasca te krijgen dus uiteindelijk is dat gebeurd. Maar ik voel geen behoefte haar te verketteren of het er anderszins over te hebben.
Tipsch was het iddquote:Op maandag 22 februari 2010 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij, Tom, Lobasca, Tipsch en ik.
Eerst was er sprake van dat we al snel in etappes terug mochten komen, maar omdat Tipsch zat te klonen moesten we er allemaal voor boeten. Ik ben toen bijna een jaar niet op Fok geweest voordat ik een unban aanvroeg.
Hijg hijg, kijk d'r eens hoopvol glunderen.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ligt toch wat gevoelig bij 'de moderatie'![]()
![]()
Ja, ik was ook lang wegquote:Op maandag 22 februari 2010 17:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat gaat de tijd snel! Jij kwam weer terug toen TBO was begonnen. Toen postte BSOL ook weer en nog vele anderen. Ik mis dat wel, een goede (mwoah, mag ook slechte) real life soap met alles er om heen. SV is geen RLS in mijn ogen.
[..]
begrijpelijk hoor
Kijk haar eens Verhagen!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Hijg hijg, kijk d'r eens hoopvol glunderen.
Ik vond het wel verrassend moet ik zeggenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Hijg hijg, kijk d'r eens hoopvol glunderen.
Schei toch uit man, je loopt vanwege Mera de hele dag rond met drie liter bloed in je penis, je kunt niet eens normaal meer denken, daar komt het door.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je d'r wel eens aan gedacht dat er vroeger bepaalde users en posts waren die er voor zorgden dat ik zo liep te posten? En dat die tegenwoordig weg zijn? Misschien is de SC wel gewoon veranderd.
Tijdens DGK had jij toch niet heel veel met de rellen te maken? Of vergis ik me?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tipsch was het idd![]()
Wat een toestanden zo af en toe![]()
Ik was regelmatig getergd en boos maar zeker net zo vaak reed ik met een big smile, nagrinnikend naar m'n werk of weer terug naar huis
Nou kom op dan met die stream op jou en Meraquote:Op maandag 22 februari 2010 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik was ook lang wegHet is ook gewoon zo veel puicker als er een RLS loopt. Dit hele subforum is gewoon enkel de SC en af en toe een beetje commentaar op SV nu
Bring back BB!1!! Bewoners om te haten! Users om verrot te schelden!
Dat gejank over mijn softe posts begon nog voordat ik Mera via de PM ging hosselen, amigo.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schei toch uit man, je loopt vanwege Mera de hele dag rond met drie liter bloed in je penis, je kunt niet eens normaal meer denken, daar komt het door.
Keep trying.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond het wel verrassend moet ik zeggen
Nietquote:Op maandag 22 februari 2010 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tijdens DGK had jij toch niet heel veel met de rellen te maken? Of vergis ik me?
Ja jij hield wel van wat toestanden. Ik raakte erin verzeild terwijl zoals nu weer blijkt ik toch voornamelijk van de COS en de updates ben. Dus wat Marrije zegt, pas voor de Bunker kwam ik terug en die zou ik nu ook wel weer willenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tipsch was het idd![]()
Wat een toestanden zo af en toe![]()
Ik was regelmatig getergd en boos maar zeker net zo vaak reed ik met een big smile, nagrinnikend naar m'n werk of weer terug naar huis
Remember DGK? 10 COS-topics op drukke avonden? SC's niet bij te houden? Ik wil niet lullig doen maar teruglezen was bijna onmogelijk toen. Tegenwoordig ben je met 10 minuten wel klaar want er gebeurd toch geen hol.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:58 schreef Gert het volgende:
Ian, wat nou dit forum is niks. Dit is de eerste keer dat we een heuse RLS-meet voor elkaar hebben gekregen man!!!![]()
TBO is ook nu nog de enige hoop. . .quote:Op maandag 22 februari 2010 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja jij hield wel van wat toestanden. Ik raakte erin verzeild terwijl zoals nu weer blijkt ik toch voornamelijk van de COS en de updates ben. Dus wat Marrije zegt, pas voor de Bunker kwam ik terug en die zou ik nu ook wel weer willen
Kut! Natuurlijk! Klopt, stom van me.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet
Ik zat er bijna altijd middenin. Vanwege Blurk en vanwege het feit dat ik target nummer 1 was van Lobasca (maanden- en maandenlang)
*Kuch.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Keep trying.
Ian, wat nou dit forum is niks. Dit is de eerste keer dat we een heuse RLS-meet voor elkaar hebben gekregen man!!!![]()
Oeps, ik zei meet.
Bij je zuster, ze staat verderop op een houtvlot.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Kuch.
Waar kan ik de credits ophalen?
Dat is waar, maar ik heb echt nooit begrepen waarom Lobasca het opeens zo op mij gemunt had en ze er maar door mee bleef gaan. Dat vond ik af en toe en zeker op den duur toch echt wel irritant en uiterst vervelend te vinden.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja jij hield wel van wat toestanden. Ik raakte erin verzeild terwijl zoals nu weer blijkt ik toch voornamelijk van de COS en de updates ben. Dus wat Marrije zegt, pas voor de Bunker kwam ik terug en die zou ik nu ook wel weer willen
Op één of andere manier heb jij toch altijd die wijven achter je aan? Op de niet-goeie manier?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb echt nooit begrepen waarom Lobasca het opeens zo op mij gemunt had en ze er maar door mee bleef gaan. Dat vond ik af en toe en zeker op den duur toch echt wel irritant en uiterst vervelend te vinden.
Met het lelijke dikke hoofd van kutnewbies!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh, oud zeer. Vroegaah, toen bushokjes nog kapot gingen.
Wat zijn ze groot geworden hequote:Op maandag 22 februari 2010 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met het lelijke dikke hoofd van kutnewbies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |