Nee, dat was de hilarische oplossing van mijn piratengrap.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit jij nu in een starbucks dan?
Of
- kun je dat tegenwoordig ook in de winkel kopen
- vond je het gewoon leuk om het te roepen
- anders, namelijk:
Caaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrtoons?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dat was de hilarische oplossing van mijn piratengrap.
Welk genre film kijkt een echte piraat het liefst?
Iet met mAAAARio?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Als een echte piraat zich zit te vervelen, welk spelletje speelt hij dan op zijn Nintendo DS?
Ik zit nu ook aan de theequote:Op zondag 21 februari 2010 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag!
Gestreken, opgeruimd, schoongemaakt, nu tijd voor een zondagmiddagrosé'tje kopje thee
Ja hoor, zondagmiddagwijntje, lekker nootjes en kaas erbijquote:Op zondag 21 februari 2010 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat Lavendaaaaarrrrrr serieus nu al aan de wijn!?
Yaaaaaaaarrrrrrrrrrr! Piraten meet!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:13 schreef Gert het volgende:
Ik voorzie alweer een nieuwe meet in het najaar.![]()
[ link | afbeelding ]
Gokje: dan heb jij je vannacht niét volkomen lam uit laten wonen door een of andere scharrel.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, zondagmiddagwijntje, lekker nootjes en kaas erbij
Edit: blokjes oude kaas van de C1000, zo lekker!
Nee, dan had ik nu wel aan een mixje van paracetamol en die bruistroep van jou gezeten om de kater te verdrijvenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Gokje: dan heb jij je vannacht niét volkomen lam uit laten wonen door een of andere scharrel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n zondagmiddagroes, na een rustige zaterdagavond, is altijd wel lékkerquote:Op zondag 21 februari 2010 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan had ik nu wel aan een mixje van paracetamol en die bruistroep van jou gezeten om de kater te verdrijven
Je beschrijft mijn ideale zondagmiddag/avondquote:Op zondag 21 februari 2010 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n zondagmiddagroes, na een rustige zaterdagavond, is altijd wel lékker![]()
En dan bij het avondeten nog een flesje, of effe uit eten, en dan de rest van de avond loom op de bank hangen.
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan had ik nu wel aan een mixje van paracetamol en die bruistroep van jou gezeten om de kater te verdrijven
Ja als je het zo uit z'n verband quote, staat het inderdaad tegenstrijdig.quote:
Nee, ik begin net aan m'n tweede liter koffiequote:Op zondag 21 februari 2010 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja als je het zo uit z'n verband quote, staat het inderdaad tegenstrijdig.
Is u al aan de pils dan, remlof?
Klinkt best lekker !quote:
Als ik zo door het filmpje heenzap, lijkt die cure niet altijd even succesvol.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt best lekker !![]()
Ik zag net deze cure om een kater te verdrijven:
quote:
http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.phpquote:Op zondag 21 februari 2010 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
RLS SC delivers request: Een tijdje terug was er zo'n pauperwebsite waar je zo'n countdown ding kon downloadenDus dat je precies kon aangeven tot welke dag en welk tijdstip hij moest aftellen zodat je op de minuut kon zien hoelang het nog zou duren... iemand enig idee welke website dat was?
Ik menstrueer nog niet?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef gomi het volgende:
[..]
http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php
zoets?
Daar zit nog 7 punten tussen, maar mocht dat niet lukken, dan gun ik t Twente liever, t kampioenschap.quote:
Ik zal wel scheel zijn maar ik zie alleen maar ovuleer-onzinquote:Op zondag 21 februari 2010 16:47 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is een van de opties he, events en alles zit er ook bij waar je op in kunt stellen
effe doorscrollenl naar beneden, daar zie je allemaal andere keuzes. events, verjaardagen, huwelijken en allesquote:Op zondag 21 februari 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal wel scheel zijn maar ik zie alleen maar ovuleer-onzin
Ah godver, inderdaad, sorry. Thanksquote:Op zondag 21 februari 2010 16:53 schreef gomi het volgende:
[..]
effe doorscrollenl naar beneden, daar zie je allemaal andere keuzes. events, verjaardagen, huwelijken en alles
npquote:Op zondag 21 februari 2010 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah godver, inderdaad, sorry. Thanks
Het belangrijkste vind ik het, dat ajax het niet wordt. En dan gun ik het Twente ja, en dat kan maar zo! De wedstrijd PSV - FC Twente volgende maand kan weleens een enorme kraker worden.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Daar zit nog 7 punten tussen, maar mocht dat niet lukken, dan gun ik t Twente liever, t kampioenschap.
Dat gun ik dan Twente wel, PSV heeft al zo vaak gewonnen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Theoretisch wel, maar er zit nog een aardig gat tussen. Ik bedoelde de strijd om het kampioenschap tussen PSV en Twente!
Ik had van jou op de een of andere manier een andere club verwacht. Iets geks, Sparta of zo, of Telstar.quote:
Jong, ik kijk NOOIT "normaal" voetbal. Homo sport.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had van jou op de een of andere manier een andere club verwacht. Iets geks, Sparta of zo, of Telstar.
Of helemaal géén club!
Maar de meerderheid is hier wel voor die neuzen denk ik ja.
hier dat probleem niet. mijn neefje is ook gewoon voor ajaxquote:Op zondag 21 februari 2010 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soort van.
Maar als mijn neefje huilt om Feyenoord ben ik ook fan van Feyenoord.
WKquote:Op zondag 21 februari 2010 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jong, ik kijk NOOIT "normaal" voetbal. Homo sport.
Het enige dat ik wel meekijk is EK/WK omdat je dan een extra excuus hebt om Nationalistisch te zijn.
mwah tijdens een thuiswedstrijd van oranje ms ofzo. zijn we meteen verlost van al dat carnavalspubliekquote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Gert het volgende:
Van mij mag er een bom op de arena tijdens een thuiswedstrijd.![]()
Hoewel ze dan wél van die spuuglelijke protserige braadslee verlost zijn, maar dat neem ik dan wel voor lief.
Oh jij bent niet voor Ajax?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Gert het volgende:
Hoewel ze dan wél van die spuuglelijke protserige braadslee verlost zijn, maar dat neem ik dan wel voor lief.
Op de een of andere manier krijg je het altijd best goed mee hè, als er een EK of WK is.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
WKHeb ik ook echt zin in....gezellige tijd
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Gert het volgende:
Dat druk je beschaafd uit.quote:
quote:
Het is niet dat ik zat te solliciteren naar een uitgebreid hooooooooi terug hoor, maar hooooi!quote:
Ga jij nou maar een nieuw meettopic openenquote:Op zondag 21 februari 2010 17:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is niet dat ik zat te solliciteren naar een uitgebreid hooooooooi terug hoor, maar hooooi!
Ja, stomme jijquote:Op zondag 21 februari 2010 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een nieuw meettopic openen
Goed, nou weet ik ook waarom ik geen topics kan openen.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, stomme jij![]()
Maar wordt aan gewerkt, ik heb daar zo mijn mensen voor
Geen kip Siam, maar wel lekkerquote:Op zondag 21 februari 2010 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ge-Wel-dig!!!! Kopen...doen....hup...nu!!!!
idd niet eetbaar maar wel relaxedquote:
Tof!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg je het altijd best goed mee hè, als er een EK of WK is.![]()
[ afbeelding ]
ja was tof hequote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
1,7 miljoen mensen kijken gouden race Tuitert
Ik was niet de enige.
Hier in nijmegen beginnen ze vl niet aan de ov chipknipquote:Op zondag 21 februari 2010 19:29 schreef Gert het volgende:
Ik probeer nu al een tijdje om mijn OV-chipkaart op te laden, maar dat lukt gewoon niet.
Ben er nu al twee keer uitgeklapt, op het moment dat Ideal opgestart moet worden.
Ook vind ik het maar vreemd dat ik eerst nog langs een "oplaad-automaat" moet om dat saldo ook daadwerkelijk op de kaart bij te laten schrijven.
Ze kunnen dus voorlopig de klere krijgen, stelletje hobby amateurs. Ik koop wel weer een strippenkaart.
Dat was het.![]()
O er is vast wel een KLB-topic over die chipkaart. Of dertig.
Ik heb 'm geactiveerd. Ze weten mijn chipkaartnummer. In mijn naïviteit was ik er vanuit gegaan dat je vanaf dan via internet je kaartsaldo kunt opwaarderen. Zodat ik hier gewoon op de tram kan springen morgen. Maar nee, dan moet ik eerst naar een "oplaadpunt". En die zijn hier niet om de hoek.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je 'm niet geactiveerd heb kan je er logischerwijs ook geen geld op zetten. Saldo erop gooien doe ik bij zo'n kaartautomaat, je bent immers toch op 't station. En saldo-checken via internet kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |