Nee, dat was de hilarische oplossing van mijn piratengrap.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit jij nu in een starbucks dan?
Of
- kun je dat tegenwoordig ook in de winkel kopen
- vond je het gewoon leuk om het te roepen
- anders, namelijk:
Caaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrtoons?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dat was de hilarische oplossing van mijn piratengrap.
Welk genre film kijkt een echte piraat het liefst?
Iet met mAAAARio?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Als een echte piraat zich zit te vervelen, welk spelletje speelt hij dan op zijn Nintendo DS?
Ik zit nu ook aan de theequote:Op zondag 21 februari 2010 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag!
Gestreken, opgeruimd, schoongemaakt, nu tijd voor een zondagmiddagrosé'tje kopje thee
Ja hoor, zondagmiddagwijntje, lekker nootjes en kaas erbijquote:Op zondag 21 februari 2010 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat Lavendaaaaarrrrrr serieus nu al aan de wijn!?
Yaaaaaaaarrrrrrrrrrr! Piraten meet!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:13 schreef Gert het volgende:
Ik voorzie alweer een nieuwe meet in het najaar.![]()
[ link | afbeelding ]
Gokje: dan heb jij je vannacht niét volkomen lam uit laten wonen door een of andere scharrel.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, zondagmiddagwijntje, lekker nootjes en kaas erbij
Edit: blokjes oude kaas van de C1000, zo lekker!
Nee, dan had ik nu wel aan een mixje van paracetamol en die bruistroep van jou gezeten om de kater te verdrijvenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Gokje: dan heb jij je vannacht niét volkomen lam uit laten wonen door een of andere scharrel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n zondagmiddagroes, na een rustige zaterdagavond, is altijd wel lékkerquote:Op zondag 21 februari 2010 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan had ik nu wel aan een mixje van paracetamol en die bruistroep van jou gezeten om de kater te verdrijven
Je beschrijft mijn ideale zondagmiddag/avondquote:Op zondag 21 februari 2010 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n zondagmiddagroes, na een rustige zaterdagavond, is altijd wel lékker![]()
En dan bij het avondeten nog een flesje, of effe uit eten, en dan de rest van de avond loom op de bank hangen.
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan had ik nu wel aan een mixje van paracetamol en die bruistroep van jou gezeten om de kater te verdrijven
Ja als je het zo uit z'n verband quote, staat het inderdaad tegenstrijdig.quote:
Nee, ik begin net aan m'n tweede liter koffiequote:Op zondag 21 februari 2010 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja als je het zo uit z'n verband quote, staat het inderdaad tegenstrijdig.
Is u al aan de pils dan, remlof?
Klinkt best lekker !quote:
Als ik zo door het filmpje heenzap, lijkt die cure niet altijd even succesvol.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt best lekker !![]()
Ik zag net deze cure om een kater te verdrijven:
quote:
http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.phpquote:Op zondag 21 februari 2010 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
RLS SC delivers request: Een tijdje terug was er zo'n pauperwebsite waar je zo'n countdown ding kon downloadenDus dat je precies kon aangeven tot welke dag en welk tijdstip hij moest aftellen zodat je op de minuut kon zien hoelang het nog zou duren... iemand enig idee welke website dat was?
Ik menstrueer nog niet?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef gomi het volgende:
[..]
http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php
zoets?
Daar zit nog 7 punten tussen, maar mocht dat niet lukken, dan gun ik t Twente liever, t kampioenschap.quote:
Ik zal wel scheel zijn maar ik zie alleen maar ovuleer-onzinquote:Op zondag 21 februari 2010 16:47 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is een van de opties he, events en alles zit er ook bij waar je op in kunt stellen
effe doorscrollenl naar beneden, daar zie je allemaal andere keuzes. events, verjaardagen, huwelijken en allesquote:Op zondag 21 februari 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal wel scheel zijn maar ik zie alleen maar ovuleer-onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |