quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Sosis=knakworstquote:Op zondag 21 februari 2010 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Knakworst van de Nederlandse super?
Welnee, je moet er gewoon niet teveel van nemenquote:
Blue was zo gay.quote:
Boybandsquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
What language was that?
*Vol zelfvertrouwen* 'English'
Stoer tochquote:Op zondag 21 februari 2010 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kwam net een hele knappe Turk tegen op hyves. Maar hij had heel veel littekens in zijn gezicht door acne. Echt zo zonde he.
Nee, het hij had echt een grote vlek op zijn wang. Maar het was echt zo'n model, zooo zonde gewoon.quote:
link.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het hij had echt een grote vlek op zijn wang. Maar het was echt zo'n model, zooo zonde gewoon.
Alsof iemand met een kaasschaaf bezig is geweestquote:
Maar toch is het een hele knappe jongen.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof iemand met een kaasschaaf bezig is geweest![]()
Ik erger me altijd aan kwijlmeisjes die bij zo'n chagrijnige kutblik zeggen "leuke foto![]()
"
Ik had vroeger ook niks met blond maar ik begin blonde jongens steeds meer te waarderen.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ken ook een mooie kerim.. maar hijs blond
niets tegen, maar tis bijzonder voor mij om een blonde jongen mooi te vinden.
Waarom heeft ie een dan een sjaaltje nodigquote:Op zondag 21 februari 2010 13:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dude, ben je jaloers ofzo.Hij is gewoon knap.
hangt ook van de jongen af he.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook niks met blond maar ik begin blonde jongens steeds meer te waarderen.
Jealousy is a bitch.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een dan een sjaaltje nodig![]()
Hij is gay, jammer
Alsof het wat uitmaakt hoe hij zich kleedt, ging om z'n gezicht.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een dan een sjaaltje nodig![]()
Hij is gay, jammer
ja maar daarom vind ik blond vaak niet mooi, omdat de meeste blonde jongens die ik ken Nederlands zijn en die vind ik niet zo snel mooi.quote:
Racistquote:Op zondag 21 februari 2010 13:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja maar daarom vind ik blond vaak niet mooi, omdat de meeste blonde jongens die ik ken Nederlands zijn en die vind ik niet zo snel mooi.
Dan vind ik die Turk leuker.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Rookert het volgende:
http://marvin030.hyves.nl/fotos/533920941/0/-Xhf/
Deze gozer is broertje van iemand van sportschool
Ik ga niet voor blondquote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Bortecinem het volgende:
Mannen gaan vaak voor blond bij een vrouw, en vrouwen vaak voor donker/zwart haar.
oehh..quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Rookert het volgende:
ik ga m'n haar blonderen.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Bortecinem het volgende:
Mannen gaan vaak voor blond bij een vrouw, en vrouwen vaak voor donker/zwart haar.
Een mooi gezicht gaat nog altijd voor blond of bruin haar.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga m'n haar blonderen.![]()
meer kans op een man.
Model zeker.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Rookert het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 21 februari 2010 13:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een mooi gezicht gaat nog altijd voor blond of bruin haar.
dat is wel logisch.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een mooi gezicht gaat nog altijd voor blond of bruin haar.
Zucht. Mensen gaan voor mooie mensen, of het nou donker of blond is. Maar statistisch gezien heeft blond de voorkeur, net zoals groene of blauwe ogen. Dat zit gewoon voorgeprogrammeerd in de man.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:31 schreef IHVK het volgende:
Mannen gaan ook voor donker haar hoor, was laatst een onderzoek naar.
Vroeger schenen mannen wel meer voor blond te gaan.
Nee ik zeg toch net dat het niet zo is.;quote:Op zondag 21 februari 2010 13:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zucht. Mensen gaan voor mooie mensen, of het nou donker of blond is. Maar statistisch gezien heeft blond de voorkeur, net zoals groene of blauwe ogen. Dat zit gewoon voorgeprogrammeerd in de man.
Kom dan met dat onderzoek. Er zijn zoveel onderzoeken geweest over blond haar, ik weet zeker dat blond de voorkeur heeft. Zet een Russische chick ergens in Egypte ofzo, en kijk wat voor reacties ze krijgt.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik zeg toch net dat het niet zo is.;
Ik ben op zoek.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom dan met dat onderzoek. Er zijn zoveel onderzoeken geweest over blond haar, ik weet zeker dat blond de voorkeur heeft. Zet een Russische chick ergens in Egypte ofzo, en kijk wat voor reacties ze krijgt.
Ik kom wel vaak jongens en mannen tegen die bruin mooi vinden, maar blond niet..quote:Op zondag 21 februari 2010 13:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom dan met dat onderzoek. Er zijn zoveel onderzoeken geweest over blond haar, ik weet zeker dat blond de voorkeur heeft. Zet een Russische chick ergens in Egypte ofzo, en kijk wat voor reacties ze krijgt.
Betekent het dan ook dat als je op brunettes valt dat je dan rijk en succesvol wordt?quote:Op zondag 21 februari 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:
http://www.sante.nl/home/het-staat-vast.php
Deze is alvast grappig.
Dat hoeft niet zoveel te zeggen. Er zijn veeeeel meer vrouwen met donker haar dan blond haar. De kans dat een succesvol iemand een donkerharige trouwt is sowieso groter. Al gaat zijn voorkeur uit naar blond.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:
http://www.sante.nl/home/het-staat-vast.php
Deze is alvast grappig.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Betekent het dan ook dat als je op brunettes valt dat je dan rijk en succesvol wordt?
neequote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Voor de meisjes heb ik nog een foto van een lekkere hunk (ik ben het niet)
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van hem
Hmm, hij is wel oke. Maar niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Voor de meisjes heb ik nog een foto van een lekkere hunk (ik ben het niet)
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van hem
Gisteren was dus de hele kleuterschool in de kroeg, ik word echt te oud voor die tent. Lachen was het welquote:
Nieuwe tent zoeken dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gisteren was dus de hele kleuterschool in de kroeg, ik word echt te oud voor die tent. Lachen was het wel
R&B mooiboy van 15 met uiterlijk van 12-jarige gehyped door Usher en heeft veel kwijlende 13-jarige groupies in hun ontluikende puberteitquote:
Ah okequote:Op zondag 21 februari 2010 13:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
R&B mooiboy van 15 met uiterlijk van 12-jarige gehyped door Usher en heeft veel kwijlende 13-jarige groupies in hun ontluikende puberteit
Ik kom er nog maar 1x per maand, heb gisteren als een ouwe lul met een vriend biertje gedronken en over het leven gefilosofeerdquote:
Cool.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kom er nog maar 1x per maand, heb gisteren als een ouwe lul met een vriend biertje gedronken en over het leven gefilosofeerd
Nope, had van 9:00 t/m 13:00 nonstop werkgroep en had weinig geslapen, dus was moe en ging naar huis. Waar was ie dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 13:55 schreef IHVK het volgende:
Rookert, heb je Balkenende nog gezien in Leiden donderdag?
Augustinus, Minerva etc.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nope, had van 9:00 t/m 13:00 nonstop werkgroep en had weinig geslapen, dus was moe en ging naar huis. Waar was ie dan?
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Augustinus, Minerva etc.
http://weblogs.nrc.nl/ond(...)-zich-niet-afzeiken/
Mooie burn naar de Minervanenquote:“Er was me van tevoren verteld dat het heel bijzonder was dat ik op deze tafel mocht staan, maar ik hoor nu net dat iedereen die jarig is dat mag doen. Zo veel stelt dat dus allemaal niet voor.”
Mijn vader komt weleens op congressen waar JP dan ook spreekt en hij schijnt serieus grappig te zijn. Hij had iemand een keer gedisst toen zijn telefoon overging in het publiekquote:
Daarom was het me ook heel erg opgevallen.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:23 schreef Bortecinem het volgende:
Op TV heeft hij altijd een babyface.
Damn hij is dan ook al 54 jaar.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daarom was het me ook heel erg opgevallen.
Dat is een supervet nummerquote:Op zondag 21 februari 2010 14:52 schreef IHVK het volgende:
Meestal is dit niet mijn muziek, maar deze vind ik tof.
Waters of Nazarethquote:
Ook wel tof.quote:
En men zegt dat Nederlanders altijd zo verschrikkelijk vroeg etenquote:Op zondag 21 februari 2010 17:53 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben zeytinyagli pirasamag ik bij jullie eten?...
Welke film?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:08 schreef Ayca het volgende:
![]()
Ik heb nog helemaal niets gedaan.![]()
Ze is nu popcorn halen![]()
En dan gaan we weer verder kijken
We aten gewoon om 6 uur.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En men zegt dat Nederlanders altijd zo verschrikkelijk vroeg eten.
[..]
Welke film?
Die uitleg was inderdaad broodnodig om de grap te begrijpenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:26 schreef Rookert het volgende:
Doet me denken aan het feit dat ik nog sinaasappels moet persen.
Sinèn-->sienen-->appelsienen-->sinaasappels-->sap-->persen.
Het is niet eens een grapquote:Op zondag 21 februari 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die uitleg was inderdaad broodnodig om de grap te begrijpen.
Ikquote:Op zondag 21 februari 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die domme kazen kunnen ook niks.
Ach, mijn naam is ook jarenlang door iedereen verkeerd uitgesproken, blijkbaar is de Nederlandse w moeilijk uit te spreken voor Nederlandersquote:Op zondag 21 februari 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
Het is eigenlijk
Sinán.
met i van kim.
Maar mijn niet-Turkse vrienden noemen mij Sienan. Dus zo heet ik ook in mijn hoofd een beetje.
Biculturaliteit is een bitch.
Ik vind Sienan ook beter klinken dan Sìnaan, dat laatste klinkt botterquote:Op zondag 21 februari 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
Het is eigenlijk
Sinán.
met i van kim.
Maar mijn niet-Turkse vrienden noemen mij Sienan. Dus zo heet ik ook in mijn hoofd een beetje.
Ik weet het zelf ook niet meer.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik'de om de sinaasappels.
Maar wik, hoe spreek je dat nou uit wik.
Egoïsten he, ikquote:Op zondag 21 februari 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, mijn naam is ook jarenlang door iedereen verkeerd uitgesproken, blijkbaar is de Nederlandse w moeilijk uit te spreken voor Nederlanders.
zeggen ze 'fik' ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, mijn naam is ook jarenlang door iedereen verkeerd uitgesproken, blijkbaar is de Nederlandse w moeilijk uit te spreken voor Nederlanders.
Ga je mond spoelen met zeep, Sienaan!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:38 schreef IHVK het volgende:
wiikk nohh fawaka
surinaams wik zeggen is tof.
Sienan is tof Sinan is tof.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zeep, Sienaan!
Maar ja, dat heb je zo'n beetje met alle buitenlandse namen, de klemtonen klinken voor Nederlandse begrippen gewoon totaal onlogisch. Net zoals dat buitenlanders moeite hebben met de Nederlandse dubbele klinkers.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sienan is tof Sinan is tof.
Maar Sienaan is toch wel vreselijk. Dat is een geforceerde samensmelting van twee culturen.
Daarom. Ik denk dat het handiger is als mensen gewoon de 'logische' aanhouden. Ik vind het ook niet erg als mensen mij Sienan noemen.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ja, dat heb je zo'n beetje met alle buitenlandse namen, de klemtonen klinken voor Nederlandse begrippen gewoon totaal onlogisch.
Wil je ze stiekem en diep in je hart niet gewoon een knuckle sandwich voeren?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daarom. Ik denk dat het handiger is als mensen gewoon de 'logische' aanhouden. Ik vind het ook niet erg als mensen mij Sienan noemen.
Niet echt, maar ik had wel gehoord dat sommige mensen van het vrouwelijk geslacht dat wel zouden waarderen.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stiekem wil je ze diep in je hart niet gewoon een knuckle sandwich voeren?
Je moet je mannelijkheid af en toe wel even tentoonstellen.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik had wel gehoord dat sommige mensen van het vrouwelijk geslacht dat wel zouden waarderen.
Jaa, ditquote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet hoe jij hem het lekkerste vindt.
dan blijft de vuist over voor jou.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Bedankt. Jij mag het brood opeten
.
Dan heb ik 3 vuisten over. Wat zal ik ermee doenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dan blijft de vuist over voor jou.
Gebruik ze tegen je broertje als hij weer eens vervelend is.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan heb ik 3 vuisten over. Wat zal ik ermee doen?
Goed ideequote:Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gebruik ze tegen je broertje als hij weer eens vervelend is.
Streepje op de a moet toch juist naar links (korte a)? Anders spreek je het uit als 'Sinaan'.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
Het is eigenlijk
Sinán.
met i van kim.
Oh, daar had jij het nog gister over inderdaad. Hebben jullie het project wel afgekregen?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Van 12 tot 9 uur bezig geweest met mijn projectgroep. Ik ben bekaf.
Yup, eerder dan de vorige keer. Toen moesten we op maandagochtend nog de laatste puntjes op de i zetten, nu hoef ik het alleen nog de layout te perfectioneren en hem uit te printen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, daar had jij het nog gister over inderdaad. Hebben jullie het project wel afgekregen?
kloptquote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Streepje op de a moet toch juist naar links (korte a)? Anders spreek je het uit als 'Sinaan'.
Ooh, dan is het goedquote:Op zondag 21 februari 2010 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Yup, eerder dan de vorige keer. Toen moesten we op maandagochtend nog de laatste puntjes op de i zetten, nu hoef ik het alleen nog de layout te perfectioneren en hem uit te printen.
Verjaardag van mijn neefje (15 jaar). Taart en lekker etenquote:
Whehe, ik heb vandaag voor het eerst in jaren weer Mario Kart op de gamecube gespeeld, was toch wel weer tofquote:Op zondag 21 februari 2010 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Verjaardag van mijn neefje (15 jaar). Taart en lekker eten. Street Fighter gespeeld met mijn neef, neefje en broertje. En genieten van de vakantie
!
Ja, Mario Kart blijft leukquote:Op zondag 21 februari 2010 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, ik heb vandaag voor het eerst in jaren weer Mario Kart op de gamecube gespeeld, was toch wel weer tof.
En Timesplitters multiplayer is ook super.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, Mario Kart blijft leuk(tenzij je het alleen speelt, dat is wat minder
)! en Super Smash Bros Melee op de GameCube is ook
!
Ik heb dat spel nog nooit gespeeldquote:Op zondag 21 februari 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En Timesplitters multiplayer is ook super.
Zo zijn niet-blondharigen mensen ook over het algemeen succesvoller dan blonde mensen. Van de CEO's van de Fortune 500 bedrijven in Amerika zijn er maar een stuk of 4 blondquote:Op zondag 21 februari 2010 13:38 schreef IHVK het volgende:
Blondjes leggen het af tegen brunettes
maar dit beweert weer wat anders.
http://www.takecarenow.nl(...)n_brunette_als_vrouw
Misschien heb je gelijk.![]()
Het zal wel. In Egypte is een blondine toch iets 'exotisch' en aan hun eigen vrouwen mogen ze niet zitten, dat is een ander verhaal.
Het beste first-person (multiplayer) schietspel op de GC.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb dat spel nog nooit gespeeld. Maar multiplayer spelletjes zijn meestal wel leuk
.
Ik speel altijd met Kirbyquote:Op zondag 21 februari 2010 22:44 schreef Rookert het volgende:
Super Smash Bros is geniaal, ik speel het alleen te weinig en als ik met vrienden het speel hebben zij allemaal al honderden uren voorsprong en zuig ik extra hard en kan ik alleen met Pikachu z'n bliksem kutten
Je broertje moet zich dan maar eens flink gaan schamen, verslagen worden met SSBM door een meisjequote:Op zondag 21 februari 2010 22:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik speel altijd met Kirby. Mijn broertje had heel vaak gejankt omdat ik beter dan hem was
(OK. Als hij dit leest, wordt hij boos
)
Ik moest vaak spelletjes voor hem uitspelen (zoals Hercales op PlayStation en Rayman)quote:Op zondag 21 februari 2010 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je broertje moet zich dan maar eens flink gaan schamen, verslagen worden met SSBM door een meisje.
Arme jongenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik dwong hem vroeger met mij Barbies te spelen!
Dit vind ik echt niet kunnen!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik dwong hem vroeger met mij Barbies te spelen!
Wat wil je wetenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:07 schreef Julis het volgende:
Oké.Nu mogen jullie wat vertellen over jullie zusjes en broertjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik dacht, misschien hebben jullie wel leuke verhaaltjes over zusjes en broerjtes.
Ik werd vroeger, toen ik en mijn broer nog op dezelfde school zaten, altijd mini-*naam van mijn broer* genoemd, blijkbaar leken we toen zo veel op elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh, en mijn ouders hebben vaak de neiging om mij mijn broer te noemen en vice versa. Niks leuks aan! Ik ben sieluggg
.
Cool story, Hansel.
Aaah, wat liefquote:Op zondag 21 februari 2010 23:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik werd vroeger, toen ik en mijn broer nog op dezelfde school zaten, altijd mini-*naam van mijn broer* genoemd, blijkbaar leken we toen zo veel op elkaar.
Oh, en mijn ouders hebben vaak de neiging om mij mijn broer te noemen en vice versa. Niks leuks aan! Ik ben sieluggg
.
Echt hè, als je eigen moeder je niet meer herkent...quote:Op zondag 21 februari 2010 23:18 schreef Rookert het volgende:
Mijn moeder verwisselt de naam van mijn broertje om de haverklap met die van mij, echt voor no reason at all
Laatst kwam zelfs de naam van mijn vader voorbijquote:Op zondag 21 februari 2010 23:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Echt hè, als je eigen moeder je niet meer herkent.... Ik weet hoe het voelt.
Goedzo.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga morgen beginnen met fitnessen.![]()
Volgens mij postten er ook een hoop Turken in dat topic.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, wat een debielen in dat 'wat vinden jullie van Turken' topic.
Behalve wij naturlich.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij postten er ook een hoop Turken in dat topic.
Gezond van jequote:Op zondag 21 februari 2010 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga morgen beginnen met fitnessen.![]()
Los? Ik kan helemaal niet los.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:33 schreef Rookert het volgende:
Bortecinem je kan weer los in dat topic![]()
Wel, die gozer die half Turk en half Grieks is, laat hem een kant kiezen en argumenteer hem de grond inquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet jij niet sporten ipv alleen maar voetbal kijken
Oh hij, wat een debiel zeg. Ik geloof niet eens dat hij half Turks is.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wel, die gozer die half Turk en half Grieks is, laat hem een kant kiezen en argumenteer hem de grond in
HOE DENK JE ANDERS DAT DAT BORD VOOR JE KOP GOED BLIJFT ZITTEN!?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
En ik snap niet waar dat platte achterhoofden-gedoe steeds op slaat.Ik moet de eerste Turk met platte hoofd (
) nog tegenkomen.
Ik ook niet. Volgens mij heeft iemand dat ooit geroepen en heeft iedereen dat overgenomen.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
En ik snap niet waar dat platte achterhoofden-gedoe steeds op slaat.Ik moet de eerste Turk met platte hoofd (
) nog tegenkomen.
Zijn er wel.. maar zeldzaam (in mijn omgeving). Marokkanen praten ook altijd over platte hoofden als ze over Turken praten.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
) nog tegenkomen.
Nee, ik ben verloren.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Çözülcek birsey varsa, yardim edelim.
Ik ben niet dikquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:36 schreef 0013379 het volgende:
de meerderheid is etnisch gezien geen turk(mongools), maar grieks
je merkt dan ook vaak dat ze van nature liberaal en progressief zijn, terwijl ze met de islam zijn opgegroeid
Nee ik ben bij mijn vriendin weggegaanquote:
Dan kan je nog wel dik zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 23:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben niet dik. Met voetbal kan ik alle meisjes uit mijn klas pownen. Laatst (ongeveer een week geleden met gym) had ik heel veel assists gemaakt en mensen gedold (of hoe je dat ook noemt
) met voetbal
!!
Is het uit?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee ik ben bij mijn vriendin weggegaan![]()
We gaan morgen naar Amsterdam dus ik moet vroeg opstaan.
misschien kom ik je tegen.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh, was jij bij vriendinquote:Op zondag 21 februari 2010 23:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jaaquote:Op zondag 21 februari 2010 23:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, was jij bij vriendin. Winkelen
Ik wil ook winkelen
! (ik neem aan dat jullie gaan winkelen)
Een shoppingmeet, wat dolletjes, helemaal toppie!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gezelligkomt Julis ook dan houden we een meet
Cool.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Karacaoglan is mijn hemso en stamgenoot, weet je dat.
Nee, nu wel. Wij zijn baas.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Cool.Wist ik niet. En wist je dat Yunus Emre mijn hemso is?
Emrah?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Cool.Wist ik niet. En wist je dat Yunus Emre mijn hemso is?
gaan we nog samen naar een schoonheidssalon met zn drietjes.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gezelligkomt Julis ook dan houden we een meet
Jij mag ook komen hoor Vickyquote:Op zondag 21 februari 2010 23:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een shoppingmeet, wat dolletjes, helemaal toppie!
Zo, dit is echt een schande Wik. Dit kan gewoon echt niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Emrah?
[ [url=http://3.bp.blogspot.com/_9XZPvv17DO8/SbcNpkwX8II/AAAAAAAABTA/Y1OecvD9QX8/s320/kucuk_emrah[1].jpg]afbeelding[/url] ]
zo kara ben jij trouwens niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Voor alle Turken die net als ik ook altijd 'kara' worden genoemd, en dan niet op een positieve manier.
Jaaaquote:Op zondag 21 februari 2010 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gaan we nog samen naar een schoonheidssalon met zn drietjes.
Als je dyslexie hebt wel ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Emrah?
[ [url=http://3.bp.blogspot.com/_9XZPvv17DO8/SbcNpkwX8II/AAAAAAAABTA/Y1OecvD9QX8/s320/kucuk_emrah[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Wat zie jequote:Op zondag 21 februari 2010 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo, dit is echt een schande Wik. Dit kan gewoon echt niet.
en een flinke onthaarbeurt voor onze apenlichamen.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Jaaa, en plastische chirurgie voor onze platte achterhoofden
![]()
ze zijn jaloers.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar zo noemen ze mij wel. Kara kiz, kara it (zo noemt mijn nicht mij altijd).
En snorren bijknippenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en een flinke onthaarbeurt voor onze apenlichamen.
Emre, Emraquote:Op zondag 21 februari 2010 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je dyslexie hebt wel ja.
Kara uzum habbesi lelellele.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze zijn jaloers.![]()
esmersen guzelsin.
En voor onze neuzenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Jaaa, en plastische chirurgie voor onze platte achterhoofden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij hebben blonde snorrenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nederlandse meisjes doen dat ook.
Neequote:Op zondag 21 februari 2010 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je er zo een dan?
[ afbeelding ]
Er werd op pagina een van dit topic gezegd dat mensen met donkere haren eerder een rijke man krijgen!quote:
Paracetamolquote:Op zondag 21 februari 2010 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga weg van de comp
ik merk dat ik er veel slechter tegen kan sinds ik er minder achter zit, vette hoofdpijn.
Krijg ik een rijke manquote:Op zondag 21 februari 2010 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er werd op pagina een van dit topic gezegd dat mensen met donkere haren eerder een rijke man krijgen!
Ahw, dat is niet fijnquote:Op zondag 21 februari 2010 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga weg van de comp
ik merk dat ik er veel slechter tegen kan sinds ik er minder achter zit, vette hoofdpijn.
Sla een rijke voetballer aan de haak, twee vliegen in één klap!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Krijg ik een rijke man![]()
?! Wie was hier ook alweer de golddigger
?
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sla een rijke voetballer aan de haak, twee vliegen in één klap!
Ook mooi nummer ja...Helaas is het liedje "Ayrilik Zor" niet verkrijgbaar op CDquote:
Het gaat om innerlijk, Wikquote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sla een rijke voetballer aan de haak, twee vliegen in één klap!
''Güzelliğin on para etmez, bu bendeki aşk olmasa.''quote:
Jaaaa, jaaaaa...quote:Op maandag 22 februari 2010 00:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Het gaat om innerlijk, Wik. Niet om het geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |