quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Sosis=knakworstquote:Op zondag 21 februari 2010 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Knakworst van de Nederlandse super?
Welnee, je moet er gewoon niet teveel van nemenquote:
Blue was zo gay.quote:
Boybandsquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
What language was that?
*Vol zelfvertrouwen* 'English'
Stoer tochquote:Op zondag 21 februari 2010 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kwam net een hele knappe Turk tegen op hyves. Maar hij had heel veel littekens in zijn gezicht door acne. Echt zo zonde he.
Nee, het hij had echt een grote vlek op zijn wang. Maar het was echt zo'n model, zooo zonde gewoon.quote:
link.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het hij had echt een grote vlek op zijn wang. Maar het was echt zo'n model, zooo zonde gewoon.
Alsof iemand met een kaasschaaf bezig is geweestquote:
Maar toch is het een hele knappe jongen.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof iemand met een kaasschaaf bezig is geweest![]()
Ik erger me altijd aan kwijlmeisjes die bij zo'n chagrijnige kutblik zeggen "leuke foto![]()
"
Ik had vroeger ook niks met blond maar ik begin blonde jongens steeds meer te waarderen.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ken ook een mooie kerim.. maar hijs blond
niets tegen, maar tis bijzonder voor mij om een blonde jongen mooi te vinden.
Waarom heeft ie een dan een sjaaltje nodigquote:Op zondag 21 februari 2010 13:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dude, ben je jaloers ofzo.Hij is gewoon knap.
hangt ook van de jongen af he.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook niks met blond maar ik begin blonde jongens steeds meer te waarderen.
Jealousy is a bitch.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een dan een sjaaltje nodig![]()
Hij is gay, jammer
Alsof het wat uitmaakt hoe hij zich kleedt, ging om z'n gezicht.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een dan een sjaaltje nodig![]()
Hij is gay, jammer
ja maar daarom vind ik blond vaak niet mooi, omdat de meeste blonde jongens die ik ken Nederlands zijn en die vind ik niet zo snel mooi.quote:
Racistquote:Op zondag 21 februari 2010 13:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja maar daarom vind ik blond vaak niet mooi, omdat de meeste blonde jongens die ik ken Nederlands zijn en die vind ik niet zo snel mooi.
Dan vind ik die Turk leuker.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Rookert het volgende:
http://marvin030.hyves.nl/fotos/533920941/0/-Xhf/
Deze gozer is broertje van iemand van sportschool
Ik ga niet voor blondquote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Bortecinem het volgende:
Mannen gaan vaak voor blond bij een vrouw, en vrouwen vaak voor donker/zwart haar.
oehh..quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Rookert het volgende:
ik ga m'n haar blonderen.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Bortecinem het volgende:
Mannen gaan vaak voor blond bij een vrouw, en vrouwen vaak voor donker/zwart haar.
Een mooi gezicht gaat nog altijd voor blond of bruin haar.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga m'n haar blonderen.![]()
meer kans op een man.
Model zeker.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Rookert het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 21 februari 2010 13:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een mooi gezicht gaat nog altijd voor blond of bruin haar.
dat is wel logisch.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een mooi gezicht gaat nog altijd voor blond of bruin haar.
Zucht. Mensen gaan voor mooie mensen, of het nou donker of blond is. Maar statistisch gezien heeft blond de voorkeur, net zoals groene of blauwe ogen. Dat zit gewoon voorgeprogrammeerd in de man.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:31 schreef IHVK het volgende:
Mannen gaan ook voor donker haar hoor, was laatst een onderzoek naar.
Vroeger schenen mannen wel meer voor blond te gaan.
Nee ik zeg toch net dat het niet zo is.;quote:Op zondag 21 februari 2010 13:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zucht. Mensen gaan voor mooie mensen, of het nou donker of blond is. Maar statistisch gezien heeft blond de voorkeur, net zoals groene of blauwe ogen. Dat zit gewoon voorgeprogrammeerd in de man.
Kom dan met dat onderzoek. Er zijn zoveel onderzoeken geweest over blond haar, ik weet zeker dat blond de voorkeur heeft. Zet een Russische chick ergens in Egypte ofzo, en kijk wat voor reacties ze krijgt.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik zeg toch net dat het niet zo is.;
Ik ben op zoek.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom dan met dat onderzoek. Er zijn zoveel onderzoeken geweest over blond haar, ik weet zeker dat blond de voorkeur heeft. Zet een Russische chick ergens in Egypte ofzo, en kijk wat voor reacties ze krijgt.
Ik kom wel vaak jongens en mannen tegen die bruin mooi vinden, maar blond niet..quote:Op zondag 21 februari 2010 13:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom dan met dat onderzoek. Er zijn zoveel onderzoeken geweest over blond haar, ik weet zeker dat blond de voorkeur heeft. Zet een Russische chick ergens in Egypte ofzo, en kijk wat voor reacties ze krijgt.
Betekent het dan ook dat als je op brunettes valt dat je dan rijk en succesvol wordt?quote:Op zondag 21 februari 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:
http://www.sante.nl/home/het-staat-vast.php
Deze is alvast grappig.
Dat hoeft niet zoveel te zeggen. Er zijn veeeeel meer vrouwen met donker haar dan blond haar. De kans dat een succesvol iemand een donkerharige trouwt is sowieso groter. Al gaat zijn voorkeur uit naar blond.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:
http://www.sante.nl/home/het-staat-vast.php
Deze is alvast grappig.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Betekent het dan ook dat als je op brunettes valt dat je dan rijk en succesvol wordt?
neequote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Voor de meisjes heb ik nog een foto van een lekkere hunk (ik ben het niet)
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van hem
Hmm, hij is wel oke. Maar niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Voor de meisjes heb ik nog een foto van een lekkere hunk (ik ben het niet)
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van hem
Gisteren was dus de hele kleuterschool in de kroeg, ik word echt te oud voor die tent. Lachen was het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |