Mijn echte voornaam begint ook met een Tquote:
I knowquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn echte voornaam begint ook met een T
Thanks voor je hulp schatjequote:
Tegen Tally aankruipt!quote:
D_K is er nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb vanavond niemand om tegenaan te kruipen
Ik had dat gisteravond eindelijk weer eens.. vanavond nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb vanavond niemand om tegenaan te kruipen en dat wil ik zo graag
Ik ben tegen Tally aangekropen. Als jij tegen mij aankruipt zit ik helemaal gebeiteld....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb vanavond niemand om tegenaan te kruipen en dat wil ik zo graag
Hoiquote:
En ik danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben tegen Tally aangekropen. Als jij tegen mij aankruipt zit ik helemaal gebeiteld....
Kruip jij tegen Lotus aan en Cue weer tegen jou. Dan gaan we gezellig Looking For Eric kijken.quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kruip jij tegen Lotus aan en Cue weer tegen jou. Dan gaan we gezellig Looking For Eric kijken.![]()
Ik stop hem alvast in de dvdspeler en ga nog een pot thee zetten...quote:
De bank is vol, Bos maar je mag wel in de barkalounger zitten....quote:
Okeequote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De bank is vol, Bos maar je mag wel in de barkalounger zitten....
Pakt alvast popcornquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik stop hem alvast in de dvdspeler en ga nog een pot thee zetten...
[ afbeelding ]
Je mag wel mee kijken naar Looking for Eric!quote:
En nu pikt Bos je plekkie tussen Cue en Lotusss in.....quote:
Mooi, de zoektocht naar mijn op 1 letter na naamgenootquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je mag wel mee kijken naar Looking for Eric!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En nu pikt Bos je plekkie tussen Cue en Lotusss in.....
Kutquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je staat je plekkie zomaar af?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kut![]()
Waar gaat die film eigelijk over?
Je heet toch Wouter?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, de zoektocht naar mijn op 1 letter na naamgenoot
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja tegen Wouter Bos en zijn lekkere kont kan ik niet opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je staat je plekkie zomaar af?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Looking_for_Eric
Ga je lekker bij Wouter Bos op schoot zitten....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja tegen Wouter Bos en zijn lekkere kont kan ik niet op
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je lekker bij Wouter Bos op schoot zitten....
Ik ga wel bij Lotusss op schoot zittenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je lekker bij Wouter Bos op schoot zitten....
Je ziet er wel sexy uit in mijn trui Lotusssquote:
Oeh Pumaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je ziet er wel sexy uit in mijn trui Lotusss![]()
[ afbeelding ]
Als ze alleen die trui aan heeft welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je ziet er wel sexy uit in mijn trui Lotusss![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dag droomquote:
Hoi DE34M3R kijk je ook mee?quote:
quote:
quote:
Weet ik niet? Waar kijken we naar?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi DE34M3R kijk je ook mee?
Je mag hem dragen maar niet houden hoor.... Krengetje heeft ook al een trui van me gepikt....quote:
Hier naar:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik niet? Waar kijken we naar?
En nu heb je geen truien meer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je mag hem dragen maar niet houden hoor.... Krengetje heeft ook al een trui van me gepikt....
Heb je een fijne schoot dan? Hij moet wel beter zijn dan mijn bank.. en dan mag je van goede huize komen hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier naar:
Je mag bij mij op schoot.
mensen die hier een toneelstukje opvoerenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik niet? Waar kijken we naar?
Je happy pills zijn op?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mensen die hier een toneelstukje opvoeren
Ik raak wel een beetje snel door mijn sporttruien heen zo.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu heb je geen truien meer?
heb nog 2 doosjes liggenquote:
Jij baalt gewoon dat je niet mee mag kijken...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeg dat het niet weer zo'n gekat is hier he...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
altijd als ik er benquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg niet dat het weer zo'n gekat is hier he...-O-
Welgemeende tip: neem er eentje.quote:
Probeer hem maar eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb je een fijne schoot dan? Hij moet wel beter zijn dan mijn bank.. en dan mag je van goede huize komen hoor
Ik doe mee met tegenzin om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar moet je wel zuinig op zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik raak wel een beetje snel door mijn sporttruien heen zo.....
ik ben niet zo van de afvlakkende medicijnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Welgemeende tip: neem er eentje.
Ook als ik er ben lijkt het...quote:
Ja want ze zitten lekker en zijn lekker warm.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar moet je wel zuinig op zijn.
dan is het jouw schuldquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja want ze zitten lekker en zijn lekker warm.
Geef Tijn dan eens snel zijn plekkie terug!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe mee met tegenzin om eerlijk te zijn
Wat een draaikont die Wouter Bosquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geef Tijn dan eens snel zijn plekkie terug!
Jullie voelen aan wanneer ik langs ga komen en beginnen vast vooraf?quote:
Dat doe ik dan maar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geef Tijn dan eens snel zijn plekkie terug!
Dankjequote:
zij ja...ik hoor niet bij dit clubje glukkigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jullie voelen aan wanneer ik langs ga komen en beginnen vast vooraf?
en wie zijn dan wel het clubje tegenwoordig?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zij ja...ik hoor niet bij dit clubje glukkig
Ach ach ach wat ben je weer gezellig.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zij ja...ik hoor niet bij dit clubje glukkig
Och, ArTiC is ook best lief hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ach ach wat ben je weer gezellig.....
het untervolkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en wie zijn dan wel het clubje tegenwoordig?
Ik heb dat nog niet gemerkt.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och, ArTiC is ook best lief hoor
houden zoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet gemerkt.....
Wat hebben jullie dan met hem gedaan de laatste tijd?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gewoon negerenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is maar het beste idd....quote:
er hapt altijd wel iemandquote:
Jaquote:
Genegeerd.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan met hem gedaan de laatste tijd?
ik ben heul geen negerquote:
Oh wat jammer nuquote:
Probeer eens lief te zijn dan?quote:
Ik mind my own business maar volgens hem ben ik een alphamale die met zijn vechtsport loopt te pimpen.....quote:
Hoi dropjequote:
Ha Vencoquote:
omfgquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik mind my own business maar volgens hem ben ik een alphamale die met zijn vechtsport loopt te pimpen.....
Beter om hem te negeren. Kom gewoon maar weer tegen me aan liggen en filmpje kijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik mind my own business maar volgens hem ben ik een alphamale die met zijn vechtsport loopt te pimpen.....
Je kent mij niet dus waarom mij persoonlijk aanvallen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omfg![]()
je hebt tenen van 3 meter lang?
het was gister natuurlijk ook erg laatquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:24 schreef vencodark het volgende:
Hoi, hoi en hoi.
Hm...ik zou vroeg naar bed kunnen gaan...Maar dat lijkt zo vroeg.
Ja ik weet het. Maar soms is het lastig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Beter om hem te negeren. Kom gewoon maar weer tegen me aan liggen en filmpje kijken
Dat ook maar toch motiveert dat niet om nu al naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
het was gister natuurlijk ook erg laat
Gewoon vroeg naar bed gaan en morgen weer vroeg opstaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:24 schreef vencodark het volgende:
Hoi, hoi en hoi.
Hm...ik zou vroeg naar bed kunnen gaan...Maar dat lijkt zo vroeg.
je kent mij niet dus waarom je je zo aangevallen voelen als ik 1 opmerking maak?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kent mij niet dus waarom mij persoonlijk aanvallen?
droom zequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:26 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz.. denk dat ik maar naar bed ga met een goed boek.
Slaap lekker jullie..
Naar bed op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:26 schreef DR34M3R het volgende:
Slaap lekker jullie..
Weltrustenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:26 schreef DR34M3R het volgende:
Slaap lekker jullie..
Why should I?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon vroeg naar bed gaan en morgen weer vroeg opstaan.
Kom je naast mij liggenquote:
Omdat het kan.quote:
Je hebt gelijk waarom maak ik me druk wat jij vind eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kent mij niet dus waarom je je zo aangevallen voelen als ik 1 opmerking maak?
iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt gelijk waarom maak ik me druk wat jij vind eigenlijk.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt gelijk waarom maak ik me druk wat jij vind eigenlijk.
Geen huiswerkquote:
Om huiswerk te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom zou ik dan vroeg opstaan?
Weltrustenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen. Moet morgen vroeg opTot morgenavond
Trustequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen. Moet morgen vroeg opTot morgenavond
IK HEB GEEN HUISWERK!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om huiswerk te maken natuurlijk
Oke dan mag je nog even opblijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
IK HEB GEEN HUISWERK!
Dat schreef je net zelf al.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan mag je nog even opblijven
Ook niet een beetje tegen mij?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:41 schreef Cue_ het volgende:
Uh ik kruip tegen niemand van hier aan hoor
Had je iets anders van mij verwacht dan?quote:
Een beetje danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook niet een beetje tegen mij?
hahaha je trapt er elke keer weer inquote:
Ik ben gewoon onwijs positief ingesteld dat ik ooit met jou een zinnig gesprek kan voeren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had je iets anders van mij verwacht dan?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een beetje dan
Maar jij was er daarstraks niet
Mja, vreemd genoeg probeer ik het altijd weer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahaha je trapt er elke keer weer in
Gezellig zo met zn 3en.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:45 schreef Cue_ het volgende:
En ook wel tegen boxje. . maar dan houdt het wel weer eens op
Mij valt best een zinnig gesprek te voeren. Al nu niet nu. Ik ben te moe om zinnig te zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben gewoon onwijs positief ingesteld dat ik ooit met jou een zinnig gesprek kan voeren.![]()
Ik ga jullie alleen weer verlaten, want moet naar N om zo door te gaan naar de stad. En evt m'n ketting terug te krijgenquote:
wel liefquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:45 schreef Cue_ het volgende:
Al contact gehad dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga jullie alleen weer verlaten, want moet naar N om zo door te gaan naar de stad. En evt m'n ketting terug te krijgen
bummerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:45 schreef Cue_ het volgende:
Hij gaat nog de stad in.. dus hopelijk op tijd terug gesmst en wie weet laat ie vanavond wat van zich horen van waar hij is.quote:
Zou relaxed zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij gaat nog de stad in.. dus hopelijk op tijd terug gesmst en wie weet laat ie vanavond wat van zich horen van waar hij is.
Het komt vast wel in orde.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja iddEn anders er morgen even langs ofzo
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:50 schreef Cue_ het volgende:
Maar Vencotje, hopelijk heb je toch nog ondanks de verveling een leuke avond. En anders gewoon niet te laat gaan slapen dan kan je er morgen weer flink tegenaan. Ga je zwemmen
overvol = overvolquote:
have funquote:
hoor je haar schreeuwen dan?quote:
Vast wel leukquote:
Als je een date hebt ga je je toch niet met je huisdier bezig houden?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vast wel leukdie zijn vast erg druk met de poes
Niet samen met haar poes spelen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je een date hebt ga je je toch niet met je huisdier bezig houden?
Weet ik veel wat zij op haar date doet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet samen met haar poes spelen?
Erwtensoep etenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik veel wat zij op haar date doet.
Fokken, lezen, slapen, puzzelen. onder anderequote:Op zondag 21 februari 2010 00:14 schreef i10TD het volgende:
wat doen jullie als jullie eenzaam en saai alleen zitten?![]()
os?quote:
ohzoquote:
Goed hoor. Ik moet alleen morgen vroeg op. Compromis naar de geliefde en zo, die houdt van vroeg opstaanquote:Op zondag 21 februari 2010 01:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rip! Ouwe sneeuwschuiver van me! Hoe ploegt het tegenwoordig?
Als een liefde mij dwingt:quote:Op zondag 21 februari 2010 01:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik moet alleen morgen vroeg op. Compromis naar de geliefde en zo, die houdt van vroeg opstaan
quote:Op zondag 21 februari 2010 01:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als een liefde mij dwingt:Vroeg op te staan! Ochtendseks! Geen vlees te eten!
Dan duurt die liefde maar heel kort!
Vooral de laatste is voor mij ook echt wel een punt om er niks mee te beginnen of er een punt achter te zetten.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ow, dwingen leidt nergens toe bij mij. Maar ik denk wel graag na over oplossingenquote:Op zondag 21 februari 2010 01:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beste oplossing is: sta jij maar vroeg op, dan blijf ik liggen. O ja, gaarne koffie en jus d'orange bij mijn ontbijtje! Kom dat om twaalf uur maar brengen!quote:Op zondag 21 februari 2010 01:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, dwingen leidt nergens toe bij mij. Maar ik denk wel graag na over oplossingen
Twaalf uur al? Man, dan draai ik me nog wel even om hoor....quote:Op zondag 21 februari 2010 01:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beste oplossing is: sta jij maar vroeg op, dan blijf ik liggen. O ja, gaarne koffie en jus d'orange bij mijn ontbijtje! Kom dat om twaalf uur maar brengen!
I triedquote:Op zondag 21 februari 2010 01:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beste oplossing is: sta jij maar vroeg op, dan blijf ik liggen. O ja, gaarne koffie en jus d'orange bij mijn ontbijtje! Kom dat om twaalf uur maar brengen!
Meid, je klinkt als mijn omaquote:Op zondag 21 februari 2010 01:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
I triedde tussenoplossing is dat ik op zaterdag uitslaap en op zondag vroeg opsta (en dat we dan ook eigenlijk best leuke dagvullende dingen doen)
Zoveel vlees heb ik niet en dat weet je bestquote:Op zondag 21 februari 2010 01:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Twaalf uur al? Man, dan draai ik me nog wel even om hoor....
Ennuh... FLEISCH![]()
![]()
Nog nieuwe roddels? Iets rel waardigs?quote:
Je weet toch dat ik dat nooit heb.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog nieuwe roddels? Iets rel waardigs?
Ik bedoel ook geen cocktailworstjesquote:Op zondag 21 februari 2010 01:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meid, je klinkt als mijn oma![]()
[..]
Zoveel vlees heb ik niet en dat weet je best![]()
[..]
Nog nieuwe roddels? Iets rel waardigs?
Ik denk dat ik meer lol in mijn leven heb dan jij, laat staan je omaquote:
Mag ik wel hopen ja!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer lol in mijn leven heb dan jij, laat staan je oma
Je broodje beflapquote:Op zondag 21 februari 2010 02:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik bedoel ook geen cocktailworstjes
Een lekkere hamburger, mijn broodje bieflap, lekkere Argentijnste steaks.... mjum
Argentijnse steaks?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik bedoel ook geen cocktailworstjes
Een lekkere hamburger, mijn broodje bieflap, lekkere Argentijnste steaks.... mjum
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:07 schreef Yuki het volgende:
@ TT: mijn naam begint met een T
Goeienavond trouwens
Die vind jij lekker ja, dat hoef je me niet nog een keer te vertellenquote:Op zondag 21 februari 2010 02:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mag ik wel hopen ja!![]()
[..]
Je broodje beflap
Hoiquote:Op zondag 21 februari 2010 02:07 schreef Yuki het volgende:
Goeienavond trouwens
De mijne begint met een J!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:07 schreef Yuki het volgende:
Goeienavond trouwens
Ikquote:Op zondag 21 februari 2010 02:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mijne begint met een J!
@iedereen: Wie volgt er nog meer het schaatsen nu?
Nee....luister muziek....quote:Op zondag 21 februari 2010 02:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mijne begint met een J!
Ikquote:Op zondag 21 februari 2010 02:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent toch bijna acht duizend jaar toch, Rip?quote:
In ieder geval geen winterspelen denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent toch bijna acht duizend jaar toch, Rip?
Hoe waren de Olympische Spelen toen er alleen nog maar Grieken mochten deelnemen?
Grieksquote:Op zondag 21 februari 2010 02:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent toch bijna acht duizend jaar toch, Rip?
Hoe waren de Olympische Spelen toen er alleen nog maar Grieken mochten deelnemen?
Ik vind de zomerspelen stiekem toch leukerquote:Op zondag 21 februari 2010 02:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In ieder geval geen winterspelen denk ik.
Ze waren toen wel allemaal naakt, dus dan zullen ze tijdens de 1500m schaatsen wel heul kleine piemeltjes hebben gehad.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In ieder geval geen winterspelen denk ik.
En zonder sponsor-logo's op schild, disc of tokus.quote:
In Sparta beoefenden de vrouwen ook naakt sport!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze waren toen wel allemaal naakt, dus dan zullen ze tijdens de 1500m schaatsen wel heul kleine piemeltjes hebben gehad.
En dan vallen, en met je blote tokus over dat ijs schuren....quote:Op zondag 21 februari 2010 02:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze waren toen wel allemaal naakt, dus dan zullen ze tijdens de 1500m schaatsen wel heul kleine piemeltjes hebben gehad.
Ik hoop dat Groothuis een mooie tijd kloktquote:Op zondag 21 februari 2010 02:16 schreef Yuki het volgende:
Ik ook... maar was te laat thuis dus heb de ritten van de Nederlandse mannen gemist
Sven gaat niet winnen
Helaas was Sparta niet zo cultureel vooraanstaand dat wij nu naakt sportende vrouwen vanzelfsprekend vinden.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In Sparta beoefenden de vrouwen ook naakt sport!![]()
En bij Romeinen en Grieken was dat het ideaal hè, een klein piemeltje hebben.
Ach er komen er nog 2 toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:16 schreef Yuki het volgende:
Ik ook... maar was te laat thuis dus heb de ritten van de Nederlandse mannen gemist
Sven gaat niet winnen
Zie je wel.... ik blijf er toch bij dat je ergens iets Mediterraans in je genen hebt zitten...quote:Op zondag 21 februari 2010 02:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In Sparta beoefenden de vrouwen ook naakt sport!![]()
En bij Romeinen en Grieken was dat het ideaal hè, een klein piemeltje hebben.
Als Sparta dat wel was geweest dan hadden we nu een eigen knaapje of waren een eigen knaapje.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas was Sparta niet zo cultureel vooraanstaand dat wij nu naakt sportende vrouwen vanzelfsprekend vinden.
Gallo-Romaansquote:Op zondag 21 februari 2010 02:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zie je wel.... ik blijf er toch bij dat je ergens iets Mediterraans in je genen hebt zitten...
En waren we daar stukken laconieker over.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Sparta dat wel was geweest dan hadden we nu een eigen knaapje of waren een eigen knaapje.
quote:
Hoezo in een crisis? We zitten toch precies waar we horen te zijn?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Ik zag net die dikke poef van een W.A en de warmbloedige Maxima net op TV!
Ons land in een crisis en hij zit daar schaatsen te kijken
En daar moest je aan denken bij lotusss' gerawr?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Ik zag net die dikke poef van een W.A en de warmbloedige Maxima net op TV!
Ons land in een crisis en hij zit daar schaatsen te kijken
Kuipers is eraan, helaasquote:Op zondag 21 februari 2010 02:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach er komen er nog 2 toch?
Wie weet wint in van hen wel. De tijd van Kuipers zal wel geen stand houden ben ikbang
Nee Lex en Max kwamen toen net voorbij zoeven!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
En daar moest je aan denken bij lotusss' gerawr?
en van iig Tuitert verwacht ik niet veel....quote:
Okayquote:Op zondag 21 februari 2010 02:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee Lex en Max kwamen toen net voorbij zoeven!
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:37 schreef Yuki het volgende:
Als ik niet over 10 minuten al slaap kijk ik het af in m'n bed.
Ben kapot
Good Night!
Slaapze, kinderen!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga slapen, dat schaatsen doet me niks. Adieu lieve mensen!
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en van iig Tuitert verwacht ik niet veel....
quote:
Podium plaats!quote:
hey kzquote:Op zondag 21 februari 2010 08:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
jullie gaan nog ouderwets hard lol
ik ga zo naar bedquote:Op zondag 21 februari 2010 08:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh artic
ik ga me nu maar aankleden und zum arbeit
en hoe was het gister?? nog onze adviezen opgevolgd??quote:
Het was gezelligquote:Op zondag 21 februari 2010 10:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en hoe was het gister?? nog onze adviezen opgevolgd??
en nog geneuktquote:
als konijnen uiteraard hequote:Op zondag 21 februari 2010 10:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en nog geneukt(sorry moet ff mijn singles nivo weer terugvinden
)
Erwtensoep gegeten?quote:
Vosje is zeker nog helemaal uitgeputquote:
Met worst zo te horenquote:
quote:
Recept van de erwtensoep bijvoorbeeld!quote:
Truequote:
Waarom PM als dat ook gewoon hier kanquote:Op zondag 21 februari 2010 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van begin van binnenkomst tot weggaan.. alles
Dat moet je aan STING vragenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:30 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Recept van de erwtensoep bijvoorbeeld!
nieuwsgierig?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom PM als dat ook gewoon hier kan
Nee dat niet maar ik weet wel graag allesquote:
Hij had de hele avond een poes op schoot zittenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik weet wel graag alles
Ja, het was mooiquote:Op zondag 21 februari 2010 11:41 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Verdorie, was ik nu maar wel opgebleven vannacht met het schaatsen
Hoi Wouterquote:
Dus hij heeft mij jouw poes gespeeldquote:Op zondag 21 februari 2010 11:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hij had de hele avond een poes op schoot zitten
Ja, dat geloof ik meteenquote:
Andere sporten wel?quote:
Goedemorgen deze morgenquote:
Moggelquote:
Gewoon de herhaling kijkenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoogstens de mannelijke kunstschaatsers, maar die heb ik toch al gemist
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey krengetje leuk gehad?
Ik ga maar wentelteefjes maken denk ik,..
ff de restjes hier in huis opmaken
Wie wil er dan ook naar een paar dansende nichten op het ijs kijkenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heb ik nooit gezienEn is niet terug te kijken.
Jijquote:Op zondag 21 februari 2010 12:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook naar een paar dansende nichten op het ijs kijken
Sssst dat zou je niet verder vertellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |