Mijn echte voornaam begint ook met een Tquote:
I knowquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn echte voornaam begint ook met een T
Thanks voor je hulp schatjequote:
Tegen Tally aankruipt!quote:
D_K is er nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb vanavond niemand om tegenaan te kruipen
Ik had dat gisteravond eindelijk weer eens.. vanavond nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb vanavond niemand om tegenaan te kruipen en dat wil ik zo graag
Ik ben tegen Tally aangekropen. Als jij tegen mij aankruipt zit ik helemaal gebeiteld....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb vanavond niemand om tegenaan te kruipen en dat wil ik zo graag
Hoiquote:
En ik danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben tegen Tally aangekropen. Als jij tegen mij aankruipt zit ik helemaal gebeiteld....
Kruip jij tegen Lotus aan en Cue weer tegen jou. Dan gaan we gezellig Looking For Eric kijken.quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kruip jij tegen Lotus aan en Cue weer tegen jou. Dan gaan we gezellig Looking For Eric kijken.![]()
Ik stop hem alvast in de dvdspeler en ga nog een pot thee zetten...quote:
De bank is vol, Bos maar je mag wel in de barkalounger zitten....quote:
Okeequote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De bank is vol, Bos maar je mag wel in de barkalounger zitten....
Pakt alvast popcornquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik stop hem alvast in de dvdspeler en ga nog een pot thee zetten...
[ afbeelding ]
Je mag wel mee kijken naar Looking for Eric!quote:
En nu pikt Bos je plekkie tussen Cue en Lotusss in.....quote:
Mooi, de zoektocht naar mijn op 1 letter na naamgenootquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je mag wel mee kijken naar Looking for Eric!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En nu pikt Bos je plekkie tussen Cue en Lotusss in.....
Kutquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je staat je plekkie zomaar af?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kut![]()
Waar gaat die film eigelijk over?
Je heet toch Wouter?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, de zoektocht naar mijn op 1 letter na naamgenoot
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja tegen Wouter Bos en zijn lekkere kont kan ik niet opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je staat je plekkie zomaar af?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Looking_for_Eric
Ga je lekker bij Wouter Bos op schoot zitten....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja tegen Wouter Bos en zijn lekkere kont kan ik niet op
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je lekker bij Wouter Bos op schoot zitten....
Ik ga wel bij Lotusss op schoot zittenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je lekker bij Wouter Bos op schoot zitten....
Je ziet er wel sexy uit in mijn trui Lotusssquote:
Oeh Pumaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je ziet er wel sexy uit in mijn trui Lotusss![]()
[ afbeelding ]
Als ze alleen die trui aan heeft welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je ziet er wel sexy uit in mijn trui Lotusss![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dag droomquote:
Hoi DE34M3R kijk je ook mee?quote:
quote:
quote:
Weet ik niet? Waar kijken we naar?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi DE34M3R kijk je ook mee?
Je mag hem dragen maar niet houden hoor.... Krengetje heeft ook al een trui van me gepikt....quote:
Hier naar:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik niet? Waar kijken we naar?
En nu heb je geen truien meer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je mag hem dragen maar niet houden hoor.... Krengetje heeft ook al een trui van me gepikt....
Heb je een fijne schoot dan? Hij moet wel beter zijn dan mijn bank.. en dan mag je van goede huize komen hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier naar:
Je mag bij mij op schoot.
mensen die hier een toneelstukje opvoerenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik niet? Waar kijken we naar?
Je happy pills zijn op?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mensen die hier een toneelstukje opvoeren
Ik raak wel een beetje snel door mijn sporttruien heen zo.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu heb je geen truien meer?
heb nog 2 doosjes liggenquote:
Jij baalt gewoon dat je niet mee mag kijken...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeg dat het niet weer zo'n gekat is hier he...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
altijd als ik er benquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg niet dat het weer zo'n gekat is hier he...-O-
Welgemeende tip: neem er eentje.quote:
Probeer hem maar eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb je een fijne schoot dan? Hij moet wel beter zijn dan mijn bank.. en dan mag je van goede huize komen hoor
Ik doe mee met tegenzin om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar moet je wel zuinig op zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik raak wel een beetje snel door mijn sporttruien heen zo.....
ik ben niet zo van de afvlakkende medicijnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Welgemeende tip: neem er eentje.
Ook als ik er ben lijkt het...quote:
Ja want ze zitten lekker en zijn lekker warm.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar moet je wel zuinig op zijn.
dan is het jouw schuldquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja want ze zitten lekker en zijn lekker warm.
Geef Tijn dan eens snel zijn plekkie terug!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe mee met tegenzin om eerlijk te zijn
Wat een draaikont die Wouter Bosquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geef Tijn dan eens snel zijn plekkie terug!
Jullie voelen aan wanneer ik langs ga komen en beginnen vast vooraf?quote:
Dat doe ik dan maar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geef Tijn dan eens snel zijn plekkie terug!
Dankjequote:
zij ja...ik hoor niet bij dit clubje glukkigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jullie voelen aan wanneer ik langs ga komen en beginnen vast vooraf?
en wie zijn dan wel het clubje tegenwoordig?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zij ja...ik hoor niet bij dit clubje glukkig
Ach ach ach wat ben je weer gezellig.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zij ja...ik hoor niet bij dit clubje glukkig
Och, ArTiC is ook best lief hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ach ach wat ben je weer gezellig.....
het untervolkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en wie zijn dan wel het clubje tegenwoordig?
Ik heb dat nog niet gemerkt.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och, ArTiC is ook best lief hoor
houden zoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet gemerkt.....
Wat hebben jullie dan met hem gedaan de laatste tijd?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gewoon negerenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is maar het beste idd....quote:
er hapt altijd wel iemandquote:
Jaquote:
Genegeerd.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan met hem gedaan de laatste tijd?
ik ben heul geen negerquote:
Oh wat jammer nuquote:
Probeer eens lief te zijn dan?quote:
Ik mind my own business maar volgens hem ben ik een alphamale die met zijn vechtsport loopt te pimpen.....quote:
Hoi dropjequote:
Ha Vencoquote:
omfgquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik mind my own business maar volgens hem ben ik een alphamale die met zijn vechtsport loopt te pimpen.....
Beter om hem te negeren. Kom gewoon maar weer tegen me aan liggen en filmpje kijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik mind my own business maar volgens hem ben ik een alphamale die met zijn vechtsport loopt te pimpen.....
Je kent mij niet dus waarom mij persoonlijk aanvallen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omfg![]()
je hebt tenen van 3 meter lang?
het was gister natuurlijk ook erg laatquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:24 schreef vencodark het volgende:
Hoi, hoi en hoi.
Hm...ik zou vroeg naar bed kunnen gaan...Maar dat lijkt zo vroeg.
Ja ik weet het. Maar soms is het lastig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Beter om hem te negeren. Kom gewoon maar weer tegen me aan liggen en filmpje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |