Oh nou hou op hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee die heb ik vanmorgen gesproken en we hebben het heel kort maar over je gehad zal het maandag eens vragen
Een andere vriendin die het gedoe van de heren van een afstandje volgde
Vind je zelf ook niet eruit zien hoor als je leeftijdmaar je hebt wel duidelijk de wijsheid
(dit was een éénmalige actie
enjoy).
![]()
Ja, was wel leuk!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ailafjoeeeeee
Hoe was je film vanmorgen?
Oh en had je gelezen dat die FOK! film niet a.s. maandag is maar de maandag er op?
Ik dacht steeds a.s. maandag
Het staat gewoon ook in de banner al heel de tijd hierboven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk!
Maareh, que? Een week later dus!![]()
Doos
Gaan we dan nog wel??
Als een gekkie?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal opgevoed.
Misschien zijn ze er wel maar niet hier?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Mijn hond af laten maken een oplossing?
Waar zijn onze mods als we ze nodig hebben???
Ohja, en ik had die datum ook wel gelezen volgens mij. Maar het niet gekoppeldquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat gewoon ook in de banner al heel de tijd hierboven.
1 Maart. En dat is a.s. maandag nog niet![]()
En ja, tuurlijk gaan we als jij ook wilt!
Ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als een gekkie?
![]()
Ik neem trouwens aan dat jij wel John Irving hebt gelezen he?
Als je van Murakami houdt![]()
Ik vind het zo leuk, ik lees als sinds mn 13e Irving of zo, en bij Murakami had ik ook meteen dat verslaafde gevoel, dat je maar wil blijven lezen, en toen las ik dat Murakami Irving in het Japans vertaald heeft
Vijf dagenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, en ik had die datum ook wel gelezen volgens mij. Maar het niet gekoppeld![]()
![]()
En ik kan nog steeds hoor, ik ben die week lesbisch weet je nog. Dan zien we elkaar drie keer in vier dagen![]()
![]()
Nee! 27, 1 en 2. En 12quote:
dat magquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil ook wel in de op als dat mag.
Zie je het wel zitten met mij?quote:
heb t voor je gedaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat aanpassen? Of moet iemand anders dat voor me doen?
Je had ook niet anders mogen antwoorden, dat begrijp jequote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja joh, gezellig!
Maar ik was de 27e ff vergeten!
Snor eens een goede kwaliteit audio opname hiervan op, draai die op een fijne installatie met enig volume en het komt meer tot zijn recht als nu. Het klink zo wel wat achterhaald idd..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Doet me heel erg denken aan
Maar een drumkit bij Bach vind ik toch minder
Dankje!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb t voor je gedaanook in de wiki
Duidelijk 18+ dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou hou op hoor
Ik weet me niet zo goed raad met dat soort opmerkingen![]()
Je zag er trouwens top uit met je outfit!
En het staat zo heel anders dan op die foto met dat andere rokje!
Ik heb op de site gekeken en ik kan het linkje met 'KLIK HIER' voor de foto's van 19 feb. niet aanklikken
Thanksquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou hou op hoor
Ik weet me niet zo goed raad met dat soort opmerkingen![]()
Je zag er trouwens top uit met je outfit!
En het staat zo heel anders dan op die foto met dat andere rokje!
Ik heb op de site gekeken en ik kan het linkje met 'KLIK HIER' voor de foto's van 19 feb. niet aanklikken
PJ'squote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo Chico was toch wakker, dus die is gelushed.
Trichomania, Porridge en King of Skin, nu loopt ie in zn pyjamaatje heel happy rond te hupsen
Dat ben ik al even voorbij en kom er ook niet inquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is net een hondje. Als ik roep: "Jip, kom je kroelen?" Weet ie niet hoe snel die aan moet komen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hij is helemaal opgebloeid in de korte week dat ie hier is. En als je een beetje verdrietig of ziekjes bent dan krijg je extra kroel van 'm.quote:
Is je visite er nog?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Meet the parents is er weer op! Whiiiiii
Oooooooh dan heeft Jips binnen to time weer een harige bibsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hij is helemaal opgebloeid in de korte week dat ie hier is. En als je een beetje verdrietig of ziekjes bent dan krijg je extra kroel van 'm.![]()
En hij likt en bijt z'n haar niet meer, alleen nog om te wassen.
Thanksquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Das Porridge zeep Ml, heeeeeeeerlijk is die, beetje caramellig
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh dan heeft Jips binnen to time weer een harige bibs
Geen zeep, hele lekkere zeepquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ThanksZeep dus
was al bang een massagebar onder de douche te mikken
LOLquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een geurtje in mijn oliebrander wat ik al tijden had liggen maar nooit opmaakt omdat het veel te scherp is. Nu ruik ik het nét. En is het prima te hebben. Tis maar goed dat ik alleen thuis ben.![]()
* gaat op zoek naar viezig theetje nummer 4 van de dag*
Zal Mr zeggen dat ie 't bij zijn ferrari douchespulletje moet houdenquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
Cattepatatje??Ja, hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als hij naar stroopwafels ruikt ben ik het eens met missus oh-oh.![]()
Bengal Spice is prima te doen! Ik PROEF iets!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
zoals beloofd...Stil...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stil...
Mooi.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil gewoon die fotoshoot!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stil...
Mooi.....Ik dacht dat er een ander woord onder je spoiler zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
golfer is geen bekende nee...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Tombola
Krijg het er warm van
*wapper wapper*
En de golfer is geen 'bekende' in dit verhaal toch?
De dame kan ik wel herkennen
whahahahahahahahaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een ander woord onder je spoiler zou staan![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een ander woord onder je spoiler zou staan![]()
Zo relaxt is Naartjie nog nooit blijven liggen als zijn grote liefde zich bij hem voegde.quote:
Lief!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Frips en fruitig alledrie
Ik dacht die leuke met die sproetjes die mee was naar DTHquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
golfer is geen bekende nee...
Oh, wie is de dame dan volgens jou?
HOAX!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:23 schreef Ynske het volgende:
nu begeeft mn internet t ook nog eens
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht die leuke met die sproetjes die mee was naar DTH
Ik WIST het!quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik WIST het!![]()
Morgen gaat ze mee naar de musical, ik zal haar zeggen dat aan het verzoek voldaan is. Als ze maar niet van de weg afraakt.En ik weet niet of haar man op de hoogte is van haar avontuurtjes. Kan interessant worden.
Hij zit morgen ook in de auto.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net alsof een van de anderen hier het aan hun partner vertelt...
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan ga jij dit heel plompverloren melden?
Evil Woman!!!!quote:
zo, dat is inderdaad niet best!quote:
Jesses.quote:
Nou nee... tis niet echt mijn typ. En da's prima, want zijn zijn heel gelukkig samen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi Cat issie leuk ofzo??
Zit op de site van Esprit te kijken..dit wordt een goedkope zomer
quote:
Wettermeisje?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb donderdag trouwens mijn wettermeisje weer gezien.
Ieks inderdaad zegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
Op zo'n moment is het echt niet fijn om op zo'n klein eilandje midden in de Atlantische Oceaan te zitten.
Je kunt geen kant op.
Hoewel ik las dat er een toerist schreef dat het in Santa Cruz (waar wij altijd waren) goed gaat.
De hotels zullen ook wel stevig genoeg zijn, maar als je in het binnenland sommige kleine huisjes ziet... dat gaat in die eeuwige lente daar altijd goed natuurlijk, maar tegen dit weer zijn ze echt niet opgewassen.
och hoe lief !!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:08 schreef DanseMacabre het volgende:
@greys, sararaats.
Mijn wetterhoun!
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:16 schreef Pagan het volgende:
Nou oh-oh, dat wordt nog wat dit weekeinde.
http://5z8.info/myspace-of-sex_k9b6u_5waystokillwithamelon
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
Ik ga aan Zwab vragen of hij mijn duckie kan voorzien van het vlaggetje
Dan hoeft het niet te wapperen.
Zou dat heel moeilijk zijn? Ja zeker?
oh, dat vond ik juist het grappige, dat ie dat vlaggetje mee zou bewegen met zn vleugels...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Ohnee shit, dat gaat niet, want hij beweegt zijn vleugels op en neer
Vlaggetjes als een soort pompoms!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
Ik ga aan Zwab vragen of hij mijn duckie kan voorzien van het vlaggetje
Dan hoeft het niet te wapperen.
Zou dat heel moeilijk zijn? Ja zeker?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Er sluipen nu 3 katten zeer gefascineerd en ietwat wantrouwig rondom mijn mintig ruikende gemaskerde voeten.![]()
![]()
Heb je Mask of Magnaminty op je voeten gesmeerd?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Er sluipen nu 3 katten zeer gefascineerd en ietwat wantrouwig rondom mijn mintig ruikende gemaskerde voeten.![]()
![]()
Nee, Lush heeft ook een voetenmasker. Ik ben de naam vergeten maar had nog een proef liggen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je Mask of Magnaminty op je voeten gesmeerd?
*maakt lange neus naar Senes*quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef senesta het volgende:
Ik ben zo moe dat ik te moe ben om het naar bed gaan ritueel in te zetten![]()
Dus ik kom jullie maar plagen
hey senestaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef senesta het volgende:
Ik zou jullie gaan plagen hequote:
quote:
niet echtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:47 schreef senesta het volgende:
Hé Sara! Hoe gaat het met je sterrenkijken, doe je daar nog wel eens iets mee?
Wat zonde, dat vond je zo leuk toch? En piano spelen dan?quote:
*wijst*quote:
Ik was nog niet eens begonnenquote:
Ow.quote:
pianospelen doe ik nu elke woensdag (behalve in de vakanties) en dat gaat redelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat zonde, dat vond je zo leuk toch? En piano spelen dan?
Zo is datquote:
Dat is fijn. Dan kun je toch doen wat je leuk vind en op je eigen tempoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
pianospelen doe ik nu elke woensdag (behalve in de vakanties) en dat gaat redelijk.
ik heb iemand gevonden die me op m'n tempo de kunst van het pianospelen bijbrengt.
Hello!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef senesta het volgende:
november 2009quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:52 schreef senesta het volgende:
Dat is fijn. Dan kun je toch doen wat je leuk vind en op je eigen tempoHoe lang speel je nu al want het heeft denk ik best wat tijd en oefening nodig.
Joey viert morgen zijn verjaardag, die word maandag 12 dus ik ben de hele dag aan het soppen geweest en boodschappen doen en zo. En ik heb slecht geslapen en veel te kort, zitten wachten op het kabinet om te vallen en vervolgens deden ze het pas toen ik naar bed was gegaanquote:
Oh, leuke maar zware dag voor de boeg morgen dusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Joey viert morgen zijn verjaardag, die word maandag 12 dus ik ben de hele dag aan het soppen geweest en boodschappen doen en zo. En ik heb slecht geslapen en veel te kort, zitten wachten op het kabinet om te vallen en vervolgens deden ze het pas toen ik naar bed was gegaan
Filmpjes gezien in het andere topic?quote:
Oh nee, nog niet! Heb even een filmpje gekeken netquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, leuke maar zware dag voor de boeg morgen dus
En dat kabinet ja, daar zullen heel wat mensen kort door hebben geslapen
[..]
Filmpjes gezien in het andere topic?
Van Herman?
In de goede oude tijd draaide ik deze plaat rechtstreeks van vinyl, niets verslaat datquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Snor eens een goede kwaliteit audio opname hiervan op, draai die op een fijne installatie met enig volume en het komt meer tot zijn recht als nu. Het klink zo wel wat achterhaald idd..
Zwabber plaatste laatst iets van de gitarist van Children of Bodom die een stukje van De vier jaargetijden op elektrieke gitaar deden. Niets mis mee.
Dan krijg je morgen ook niet veel rust. Liggen de kadootjes al klaar?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Joey viert morgen zijn verjaardag, die word maandag 12 dus ik ben de hele dag aan het soppen geweest en boodschappen doen en zo. En ik heb slecht geslapen en veel te kort, zitten wachten op het kabinet om te vallen en vervolgens deden ze het pas toen ik naar bed was gegaan
Wat vroeg!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga wel slapen...
Tot morgen!!!
Oh echt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh nee, nog niet! Heb even een filmpje gekeken netderde van vandaag dus
![]()
![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHH EN WEET JE WIE IK VANDAAG ZAG IN EEN FILM?????
Ik ging naar Percy Jackson and the lightning thief en daar speelt McArmy in. Hij is een griekse god![]()
Ja precies, toont maar weer aan hoe weinig rekening ze met ons houdenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan krijg je morgen ook niet veel rust. Liggen de kadootjes al klaar?
En stom kabinet.Zo laat in de nacht pas vallen.
Ik denk dat hij ongeveer 5 a 10 minuten speeltijd heeft in de film, maargoed, hij is wel Poseidonquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt?
Even kijken of ik daar een joeptjoepje van kan vinden
Niet doen Greys!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt?
Even kijken of ik daar een joeptjoepje van kan vinden
Wil je ook in de belboom voor als Balkie V gaat vallen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies, toont maar weer aan hoe weinig rekening ze met ons houdenNet goed dat ze gevallen zijn.
We hebben voor morgen de kadootjes klaar staan
Ja zoiets zou best aardig zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je ook in de belboom voor als Balkie V gaat vallen?
Of des te beter....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen Greys!Slaap je de hele nacht (weer) niet.
Muurduwmovie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Of des te beter....![]()
Ik gooi hem er nog even in hoor.
Voor de 113e keerMaar gawd, hier ga ik inderdaad slecht van slapen
Eckte eckte mannen grommen voor het bekken
dat op zo'n klein eiland zulke modderstromen kunnen ontstaanquote:
eckte eckte eckte mannen grommen niet... die kijken je alleen aan en rapen je opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Of des te beter....![]()
Ik gooi hem er nog even in hoor.
Voor de 113e keerMaar gawd, hier ga ik inderdaad slecht van slapen
Eckte eckte mannen grommen voor het bekken
Nog nooit vergeleken eigenlijk. Mijn Pickup heeft een nieuw naaldje nodig, en een stofdoekje. Ik ga niet uit pure nieuwsgierigheid ruim 100 euries uittrekken voor een naald (Stanton 680EE).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In de goede oude tijd draaide ik deze plaat rechtstreeks van vinyl, niets verslaat dat
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nog nooit vergeleken eigenlijk. Mijn Pickup heeft een nieuw naaldje nodig, en een stofdoekje. Ik ga niet uit pure nieuwsgierigheid ruim 100 euries uittrekken voor een naald (Stanton 680EE).
Volgens mij is Zwabber ook gek op vinyl.
Ik kocht de plaat in de jaren '80, toen platenspelers nog gemeengoed waren en en goede eindtrap in je installatie ook nog wat uitmaaktequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nog nooit vergeleken eigenlijk. Mijn Pickup heeft een nieuw naaldje nodig, en een stofdoekje. Ik ga niet uit pure nieuwsgierigheid ruim 100 euries uittrekken voor een naald (Stanton 680EE).
Volgens mij is Zwabber ook gek op vinyl.
Het Madeirafilmpje? Daar zijn momenteel meer dan 30 doden door modderstromen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:23 schreef senesta het volgende:
Ik snap er niets van, wat is er nou met dat filmpje dan?
Niks mis met Slayer (ik hield er eerst ook niet van maar ze zijn een stuk beter dan de eerste de beste Venom-kloonquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toevallig vandaag op de fantasybeurs (naast 4 flessen mede) een plaat gekocht van Slayer
![]()
hij was niet duur, ik vond een paar nummers wel leuk, en de plaat zelf is op rood vinyl gedrukt
ik schaam me er een beetje voor, want het is tenslotte Slayer...
zoals een geile beer? sorry kon het echt niet latenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
Of het muurduw-bek-filmpje?
Da's het onderwerp van mijn adoratie, McArmy uit Greys Anatomy, die gromt voor het zoenen
Ik heb grommen gemist denk ik, ik ga nog eens kijken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het Madeirafilmpje? Daar zijn momenteel meer dan 30 doden door modderstromen.
Of het muurduw-bek-filmpje?
Da's het onderwerp van mijn adoratie, McArmy uit Greys Anatomy, die gromt voor het zoenen
lastig, omdat hij om zijn as beweegt en tegelijkertijd zwaait met zijn hand, dus ik moet hem op twee manieren draaienquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
Zwab!
Eerlijk zeggen:
Hoe onmogelijk is het als ik graag een vlagje in de vleugel(s) van mijn duckie zou willen hebben?
Onmogelijk zeker omdat die vleugels bewegen? Vlagje hoeft niet te wapperen ofzo.
Het is bijna onhoorbaar (of ik fantaseer het er zelf bijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb grommen gemist denk ik, ik ga nog eens kijken.
Of morgen. Of overmorgenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lastig, omdat hij om zijn as beweegt en tegelijkertijd zwaait met zijn hand, dus ik moet hem op twee manieren draaien
maar ik zal even kijken wat ik kan doen zo
Van Strega een paar jaar geleden een Denon AVC-3800 gekregen voor mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik kocht de plaat in de jaren '80, toen platenspelers nog gemeengoed waren en en goede eindtrap in je installatie ook nog wat uitmaakte. Tegenwoordig is vooral de kwaliteit van de opname bepalend, lijkt het
alles maakt nog steeds veel uit, de mensen die "zeuren" over de kwaliteit van de opname, hebben zelf al goede installatiesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik kocht de plaat in de jaren '80, toen platenspelers nog gemeengoed waren en en goede eindtrap in je installatie ook nog wat uitmaakte. Tegenwoordig is vooral de kwaliteit van de opname bepalend, lijkt het
godver, typ ik een heel verhaal, zeg jij hetzelfde met een linkjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Van Strega een paar jaar geleden een Denon AVC-3800 gekregen voor mijn verjaardag.![]()
Ik vind opnames tegenwoordig vaak overkill, door Dynamic Range Compression word ik vaak luistermoe, er zijn geen rustige passages meer in sommige platen. Leesvoer
Ik wil nog wel eens drie uitgaves van The Dark Side of the Moon luisteren na elkaar:
-Vinyl
-Oude uitgave CD
-Remastered uitgave CD
Hier staat Ummagumma op overigens.
Mede, lekker. We nemen soms mee uit Duitsland.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toevallig vandaag op de fantasybeurs (naast 4 flessen mede) een plaat gekocht van Slayer
![]()
hij was niet duur, ik vond een paar nummers wel leuk, en de plaat zelf is op rood vinyl gedrukt
ik schaam me er een beetje voor, want het is tenslotte Slayer...
GMTAquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
godver, typ ik een heel verhaal, zeg jij hetzelfde met een linkje
oh ik vind het wel leuk om te prutsen hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Of morgen. Of overmorgen
En als je er geen zin in hebt, eerlijk zeggen.
Ben al blij met het draaiorgel en de vlagsmiley
Nadeel van SACD is dat je hem analoog moet doorlussen naar de versterker, terwijl ik liever de versterker de DA conversie laat doen. Sony is de rechthebbende van die SACD techniek, en uit angst voor CD rippers mag het signaal niet digitaal worden doorgegeven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
ik vond de remastered versie op cd wel goed klinken in iedergeval![]()
ik zag hem laatst nog liggen op sacd, maar heb geen speler, en hij speelt wel af op een normale cd speler, maar de normale cd heb ik al
ja dan kan het wel natuurlijk, en je breedbandertjes in de deuren hebben ook niet echt een kast van proper formaat -> dus dip in frequenties -> dus is loudness wel hendigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:52 schreef Pagan het volgende:
In de auto gebruik ik loudness, maar een auto heeft ook de akoestiek van een opgeblazen vuilniszak.
Loudness -> spellingscontrole -> Lourdes.
??? Even gemist blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check mijn steven wilson referentie
Gisteren de DVD Pulse gekenen, de tweede set is de integrale uitvoering van DSotM, de intro's van bijvoorbeeld Money zijn surround (de honden werden helemaal gek) daarna gaan ze over op stereo met een beetje surround publiek/geroezemoes erbij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
ik vond de remastered versie op cd wel goed klinken in iedergeval![]()
ik zag hem laatst nog liggen op sacd, maar heb geen speler, en hij speelt wel af op een normale cd speler, maar de normale cd heb ik al
Ik ga hem morgen luisteren, maar fijn is dat hè, bekende muziek luisteren op een nieuwere installatie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:54 schreef Barbaaf het volgende:
Dit nummer, van vinyl, over een goede installatie.... je kan me opdweilen. Toen ik deze plaat kocht had ik een mono pickup... je kan je voorstellen hoe het voelde toen ik dit over een flinke stereo hoorde
sony zijn echt nummer een op de lijst van drm nazi'squote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nadeel van SACD is dat je hem analoog moet doorlussen naar de versterker, terwijl ik liever de versterker de DA conversie laat doen. Sony is de rechthebbende van die SACD techniek, en uit angst voor CD rippers mag het signaal niet digitaal worden doorgegeven.![]()
helaas heb ik net geld uitgegeven aan een halfjaarvoorraad mede en een lp, een sacdspeler zit er voorlopig niet inquote:Nix voor Zwabber? [TK] Zwarte Denon 1920 DVD Speler met HDMI
Voor deze muziek geef ik toch de voorkeur aan mijn 30 jaar oude analoge set (die ik echt weer moet aansluiten intussenquote:Op zondag 21 februari 2010 00:05 schreef Pagan het volgende:
Ik ga hem morgen luisteren, maar fijn is dat hè, bekende muziek luisteren op een nieuwere installatie.
de engelse songtekst in mijn post over loudness-war en clippen, is van porcupine treequote:
dat lijkt me zo gaafquote:[..]
Gisteren de DVD Pulse gekenen, de tweede set is de integrale uitvoering van DSotM, de intro's van bijvoorbeeld Money zijn surround (de honden werden helemaal gek) daarna gaan ze over op stereo met een beetje surround publiek/geroezemoes erbij.![]()
Heey, nog een Denon adept!!! Welke heb jij?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dan kan het wel natuurlijk, en je breedbandertjes in de deuren hebben ook niet echt een kast van proper formaat -> dus dip in frequenties -> dus is loudness wel hendig
ik geloof dat er op mijn denon ook een loudnessfunctie zit...getver wat klinkt dat kut
wat dan wel weer netjes is, is dat ik ook de equalizer (treble, bass draaiknoppen, geen grafische ) met een druk op de knop uit de signaalketen kan halen, het blijft me verbazen dat zelfs als alle knoppen op neutraal staan, het verwijderen van het circuit zo'n verschil maakt
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:17 schreef Pagan het volgende:
Biertje uitmaken, hondjes uitlaten en zo nog enkele dingen.
, truste en tot morgen Barbaaf, Zwabber en alle lurkers en laatkomers.
een ouwetje van 15 jaar, weegt dieplood, totaal niet digitaal, maar klinkt hemelsquote:Op zondag 21 februari 2010 00:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey, nog een Denon adept!!! Welke heb jij?
Als jij je installatie eens echt wilt zien werken (ja, de conussen klapperen heen en weer), dan kan ik je Golgatha & Dusk en Dawn Entwined - Sangraal aanraden.
http://www.heathenharvest.com/article.php?story=20081027033759840&query=.
http://www.myspace.com/schaedelstaette
Hoi, moet je geschoren worden?quote:
Mooie versterker, die heeft zeker een ringkern transformator. Komt het geluid zeer erg ten goede, een veel hogere reactiesnelheid , vooral bij heftige pieken in het geluid.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een ouwetje van 15 jaar, weegt dieplood, totaal niet digitaal, maar klinkt hemels![]()
plaatje gevonden, klik
weten jullie trouwens dat er een vinyl topic is?
Een priester, een rabbi en een imam lopen een bar binnen, vraagt de barman "is dit een grap?"?quote:Op zondag 21 februari 2010 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
Pagan, dit vind ik er een die jij wel kan waarderen...
[ afbeelding ]
Hoeveel mensen denk jij dat er weten wat een ringkern trafo is? En wat zou de kans zijn er drie daarvan in één SC topic te vindenquote:Op zondag 21 februari 2010 00:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooie versterker, die heeft zeker een ringkern transformator. Komt het geluid zeer erg ten goede, een veel hogere reactiesnelheid , vooral bij heftige pieken in het geluid.
ringkern it is, yes yesquote:Op zondag 21 februari 2010 00:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooie versterker, die heeft zeker een ringkern transformator. Komt het geluid zeer erg ten goede, een veel hogere reactiesnelheid , vooral bij heftige pieken in het geluid.
vrij groot op een audioforum, het mooie is natuurlijk dat dit de bloemetjes en de bijtjes SC isquote:Op zondag 21 februari 2010 00:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoeveel mensen denk jij dat er weten wat een ringkern trafo is? En wat zou de kans zijn er drie daarvan in één SC topic te vinden
Te groot blijkbaar.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoeveel mensen denk jij dat er weten wat een ringkern trafo is? En wat zou de kans zijn er drie daarvan in één SC topic te vinden
8,10,17,18quote:
In rondjes 30-hoogquote:
heyquote:Op zondag 21 februari 2010 01:41 schreef draculettetje het volgende:
goede nacht allemaal
ik dacht laat ik jullie ook maar weer eens een bezoekje brengen!
hoe gaat het hier?
ow gatsie niet weer die sneeuw!quote:Op zondag 21 februari 2010 01:41 schreef oh-oh het volgende:
Is dr nog iemand?
Ik wilde op tijd naar bed maar dr was net een ongelooflijk gave docu over Sly Stone op Ned3, dus nu kan ik net zo goed nog ff schaatsen kijken dacht ik zo![]()
EN HET SNEEUWT WEER HIER
da's positief nu neem ik aan door de jompel?quote:
hey sararaats, leuk je hier eens tegen te komenquote:Op zondag 21 februari 2010 01:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
hey
met mij best goed alhoewel er toch iets droevigs gebeurd is.
klik even op m'n signature
ik ben idd erg weinig achter de pc / laptop etc en als ik dan wat post is het vaak een berichtje in OUD en steeds neem ik me weer voor om ook hier weer eens langs te komen, maar heb dan gewoon de puf niet erg hequote:Op zondag 21 februari 2010 01:46 schreef oh-oh het volgende:
Draak!
Post jij alleen nog maar in OUD?
![]()
Hoest met jou en met de beeb?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:16 schreef Pagan het volgende:
Nou oh-oh, dat wordt nog wat dit weekeinde.
http://5z8.info/myspace-of-sex_k9b6u_5waystokillwithamelon
hij lag dood in de serrequote:Op zondag 21 februari 2010 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind die foto van Vlekje echt leuk, met die vlek op zijn snuit lijkt het net alsof hijkijkt
wat is er eigenlijk gebeurd met Vlekje?
Hoe kan dat nouquote:Op zondag 21 februari 2010 01:45 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van zaterdag 20 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 228 Greys
17. 149 tombolafan
23. 135 Cat22
35. 119 Ml-etje
71. 088 Harajuku.
Greys![]()
En ik sta dr niet in![]()
Maar mn huis is wel schoon
quote:
Vandaag bij de fantasybeurs geweest, en ook al heb ik het niet zo op plastic elfjes en kitscherige wierookbranders, vind ik het toch altijd wel even leuk om te kijken (en mede te kopenquote:Op zondag 21 februari 2010 01:51 schreef oh-oh het volgende:
Draak, weet je al wat het wordt?
Volgens mij heb ik dat gemist![]()
Zwabber, hoe gaat ie daar dan, jou heb ik ook gemist vandaag zeg
Whehehe, je moet maar denken, jij had ook weer es een ouderwets produktief dagjequote:
onder de kraan ermeequote:Op zondag 21 februari 2010 02:00 schreef Greys het volgende:
De drinkfontein is kapot, doet niets meer.
Boor is finaal over de zeik, blèrt en zit steeds in dat ding te kijken waarom er geen water uit komt
Hahahahaha dat moet je filmenquote:Op zondag 21 februari 2010 02:00 schreef Greys het volgende:
De drinkfontein is kapot, doet niets meer.
Boor is finaal over de zeik, blèrt en zit steeds in dat ding te kijken waarom er geen water uit komt
Ieh, ik vind die fantasy mensen allemaal engquote:Op zondag 21 februari 2010 02:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vandaag bij de fantasybeurs geweest, en ook al heb ik het niet zo op plastic elfjes en kitscherige wierookbranders, vind ik het toch altijd wel even leuk om te kijken (en mede te kopen)
En twee bands traden op, dus heb me wel geamuseerd
Er na bij de Betty (geloof ik) Beer gegeten in Rotterdam met een paar vrienden, was wel gezellig![]()
en toen kon ik jullie niet langer missen en kwam ik weer online
De kleur waar ik zo van houuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 21 februari 2010 02:00 schreef draculettetje het volgende:
ow en nou heb ik pluizig en blauw in mn kop
pluizg en blauw, kijk ik ben pluizig en blauw.....
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De kleur waar ik zo van houuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Nou, me dunkt dat je wel een nieuwe krijgt van Zooplus toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:03 schreef Greys het volgende:
9 Oktober besteld
Vijf maanden mee gedaan, joepie.
Heb er maar even een mailtje aan gewaagd.
En morgen is het zondag, zie dan maar eens een nieuwe te scoren
ronja vind de sneeuw echt geweldig, is dan meteen ook weer oost indisch doof en door het dolle heen, lig dan vaak echt in een deuk als ik d'r bezig ziequote:Op zondag 21 februari 2010 01:59 schreef oh-oh het volgende:
Uhm.
Was dat het al , qua schaatsen?
Of heeft Ned1 inene ook reclame tussendoor?
Oh wacht, dweilpauze zekers???
Tis al laat he![]()
Jee Draak, willen jullie t echt niet weten?
Dat hoor je ook niet meer vaak zeg![]()
Karel Kees en Billy vinden de sneeuw geweldig, Chico vindt de sneeuw prima als ie zn schoenen maar aan mag, en Sjon, die haaaaaaaaaaaaat die koude rotsneeuw en schreeuwt de hele buurt bij elkaar als ie dr door moet![]()
En Ronja?
niet groen niet zwart en niet grauwquote:Op zondag 21 februari 2010 02:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De kleur waar ik zo van houuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Maar of Boor zo lang kan wachten?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, me dunkt dat je wel een nieuwe krijgt van Zooplus toch?
Ben ook echt hélemaal klaar met dat winterweer.quote:Boehoe, wie wil dr voor mij zo even met de honden door de sneeuw nog?
Ik was zoooooo blij into de lente vandaag, met mn grote schoonmaak![]()
![]()
Ik word dr echt helemaal depri van
ik hou op zich ook niet van fantasy beurs dingen, maar toch klinkt het als een gezellig dagje!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vandaag bij de fantasybeurs geweest, en ook al heb ik het niet zo op plastic elfjes en kitscherige wierookbranders, vind ik het toch altijd wel even leuk om te kijken (en mede te kopen)
En twee bands traden op, dus heb me wel geamuseerd
Er na bij de Betty (geloof ik) Beer gegeten in Rotterdam met een paar vrienden, was wel gezellig![]()
en toen kon ik jullie niet langer missen en kwam ik weer online
ow ja maar da's ook niet fijn bloedende koude kramppootjequote:Op zondag 21 februari 2010 02:06 schreef oh-oh het volgende:
Chico krijgt echt altijd bloedende koude kramppootjes van sneeuw en vooral van pekel, dus mooi wel dat ie schoenen heeft hoor, arme ouwe vent van me
het zijn normale mensenquote:Op zondag 21 februari 2010 02:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ieh, ik vind die fantasy mensen allemaal eng![]()
Maar ik ben blij dat ik je nog ff tegenkom hier
nergens koopzondag in de buurt natuurlijkquote:Op zondag 21 februari 2010 02:03 schreef Greys het volgende:
9 Oktober besteld
Vijf maanden mee gedaan, joepie.
Heb er maar even een mailtje aan gewaagd.
En morgen is het zondag, zie dan maar eens een nieuwe te scoren
Ik ken echt alleen maar nerderige kneuzen die nergens anders meer over praten en die fulltime in enge elfenjurken lopen die into fantasy zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het zijn normale mensen
afgezien van sommige freaks, die tegen elkaar opscheppen wie de ergste coke verslaving heeft gehad
Maar er lopen ook wel aardig wat kneusjes tussen ja, en dan heb ik het niet over hoe ze er uit zien, dat zal me een worst wezen
ik vind het wel leuk om er rond te lopen (in normale spijkerbroek / tshirt overigens, geen vleugels schmink of andere rare dingen) het is er gezellig, de mensen zijn aardig, leuk sfeertje hangt erquote:Op zondag 21 februari 2010 02:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hou op zich ook niet van fantasy beurs dingen, maar toch klinkt het als een gezellig dagje!
ach ieder zn ding toch?!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk om er rond te lopen (in normale spijkerbroek / tshirt overigens, geen vleugels schmink of andere rare dingen) het is er gezellig, de mensen zijn aardig, leuk sfeertje hangt er
en ik ben gewoon fan van mede
ja dat hoeft van mij ook weer niet inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2010 02:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken echt alleen maar nerderige kneuzen die nergens anders meer over praten en die fulltime in enge elfenjurken lopen die into fantasy zijn![]()
Maar dat zijn mijn vrienden niet hoor
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:14 schreef oh-oh het volgende:
Zwabberdebabber, heb jij niet toevallig net die geniale docu over Sly ( van de Family Stone ) gezien?
Ik heb die saxofonist ( Jerry Martini ) en trompetiste ( Cynthia Robinson ) en Larry Graham een paar keer met Prince op zien tredenm en nu zag ik dat zij een dochter heeft van Sly, echt een gave docu was het
wat mis ik?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:15 schreef oh-oh het volgende:
Zo, wat is die Sven Kramer een onsportief ventje zeg
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tv uit enzo, wilde eigenlijk net gaan slapen maar toen kwam jij ineens binnen
Oh ik vond dat die Kramer als een echte diva reageerde op zijn slechte ritquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit half te pitten, truste en tot morgen
Nog vijf ritten, zonder dweilquote:
nee maar zag wel een nieuwe naam in je rijtje staanquote:Op zondag 21 februari 2010 02:30 schreef oh-oh het volgende:
Had je eigenlijk wel nog meegekregen dat ik een pup kado gehad heb?
ooooooh dan kan k net zo goed mn sneeuwpret nog ff uitstellen hequote:
wie zei dat?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet wel lachen om dat commentaar "Maak iedereen wakker, wek de buren, we hebben goud!"
een van die commentatoren op tvquote:
neuj vandaag dus pasquote:
ben sinds gister weer in Utrechtquote:Op zondag 21 februari 2010 10:16 schreef draculettetje het volgende:
hey ynske
hier wel redelijk hoor! en met jou?
Wat is de MM, ow bedoel je media markt?
Bronquote:Crash
De Canadese bob van Lyndon Rush en Lascelles Brown was na de eerste run nog derde. In de tweede afdaling ging het echter mis.
De Canadezen, die als enigen het hele jaar al op de olympische baan hebben mogen trainen, sloegen om en kunnen een topklassering vergeten.
Doet Othello hier altijd, dan loopt ie als een paus of kardinaal door het huis.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe Chico loopt met deken en al van de bank naar de drinkbak, gaat drinken, loopt weer naar de bank en slaapt verder
Ik wil Chico hier bij me!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo Chico was toch wakker, dus die is gelushed.
Trichomania, Porridge en King of Skin, nu loopt ie in zn pyjamaatje heel happy rond te hupsen
das wel raarquote:Op zondag 21 februari 2010 11:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Op een of andere manier krijgt de vader vanelke maand onze huurtoeslag + mijn zorgentoeslag en die van
.
Nu moet zijn vader dus toestemming geven aan de belastingdienst om dat geld elke maand op onze rekening over te maken. Maar dat vindt hij onhandig, omdat hij het liever zelf op onze rekening overmaakt en zo in kan houden wat hem toekomt.
Denk dat dat al gedaan is maar dat de medewerker het niet zag zitten om een lullig kaartje toe te sturen voor het juiste rekeningnummer of ik sta nu te snel met mijn oordeel klaarquote:Op zondag 21 februari 2010 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
das wel raar
k zou idd eens gaan bellen met de BD
Ze hebben ons rekeningnummer gewoon want de huurtoeslag in december hebben we wel gewoon gehad. In januari kregen we ineens niks meer.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat dat al gedaan is maar dat de medewerker het niet zag zitten om een lullig kaartje toe te sturen voor het juiste rekeningnummer of ik sta nu te snel met mijn oordeel klaar
wat stomquote:Op zondag 21 februari 2010 11:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Al drie keer gedaan, maar we moesten maar kijken op welk rekeningnummer het zou komen en of we uberhaupt de toeslagen van afgelopen maanden terugkrijgen. Krijgen we die niet terug, hebben we pech en hebben we er ook geen recht op. Komt het op de rekening van schoonvader, moet hij toestemming geven om het op onze rekening te laten storten. Letterlijk gezegd. Maar dat vindt hij onzin want hij wil een bepaald deel daarvan aan ons betalen en inhouden wat hem toekomt. Hij gaat daar dus geen toestemming voor geven.
Daar klopt dus geen reet van.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Al drie keer gedaan, maar we moesten maar kijken op welk rekeningnummer het zou komen en of we uberhaupt de toeslagen van afgelopen maanden terugkrijgen. Krijgen we die niet terug, hebben we pech en hebben we er ook geen recht op. Komt het op de rekening van schoonvader, moet hij toestemming geven om het op onze rekening te laten storten. Letterlijk gezegd. Maar dat vindt hij onzin want hij wil een bepaald deel daarvan aan ons betalen en inhouden wat hem toekomt. Hij gaat daar dus geen toestemming voor geven.
Waarom is ie bang dat ie anders zijn geld niet krijgt?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |