Oh nou hou op hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee die heb ik vanmorgen gesproken en we hebben het heel kort maar over je gehad zal het maandag eens vragen
Een andere vriendin die het gedoe van de heren van een afstandje volgde
Vind je zelf ook niet eruit zien hoor als je leeftijdmaar je hebt wel duidelijk de wijsheid
(dit was een éénmalige actie
enjoy).
![]()
Ja, was wel leuk!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ailafjoeeeeee
Hoe was je film vanmorgen?
Oh en had je gelezen dat die FOK! film niet a.s. maandag is maar de maandag er op?
Ik dacht steeds a.s. maandag
Het staat gewoon ook in de banner al heel de tijd hierboven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk!
Maareh, que? Een week later dus!![]()
Doos
Gaan we dan nog wel??
Als een gekkie?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal opgevoed.
Misschien zijn ze er wel maar niet hier?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Mijn hond af laten maken een oplossing?
Waar zijn onze mods als we ze nodig hebben???
Ohja, en ik had die datum ook wel gelezen volgens mij. Maar het niet gekoppeldquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat gewoon ook in de banner al heel de tijd hierboven.
1 Maart. En dat is a.s. maandag nog niet![]()
En ja, tuurlijk gaan we als jij ook wilt!
Ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als een gekkie?
![]()
Ik neem trouwens aan dat jij wel John Irving hebt gelezen he?
Als je van Murakami houdt![]()
Ik vind het zo leuk, ik lees als sinds mn 13e Irving of zo, en bij Murakami had ik ook meteen dat verslaafde gevoel, dat je maar wil blijven lezen, en toen las ik dat Murakami Irving in het Japans vertaald heeft
Vijf dagenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, en ik had die datum ook wel gelezen volgens mij. Maar het niet gekoppeld![]()
![]()
En ik kan nog steeds hoor, ik ben die week lesbisch weet je nog. Dan zien we elkaar drie keer in vier dagen![]()
![]()
Nee! 27, 1 en 2. En 12quote:
dat magquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil ook wel in de op als dat mag.
Zie je het wel zitten met mij?quote:
heb t voor je gedaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat aanpassen? Of moet iemand anders dat voor me doen?
Je had ook niet anders mogen antwoorden, dat begrijp jequote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja joh, gezellig!
Maar ik was de 27e ff vergeten!
Snor eens een goede kwaliteit audio opname hiervan op, draai die op een fijne installatie met enig volume en het komt meer tot zijn recht als nu. Het klink zo wel wat achterhaald idd..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Doet me heel erg denken aan
Maar een drumkit bij Bach vind ik toch minder
Dankje!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb t voor je gedaanook in de wiki
Duidelijk 18+ dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou hou op hoor
Ik weet me niet zo goed raad met dat soort opmerkingen![]()
Je zag er trouwens top uit met je outfit!
En het staat zo heel anders dan op die foto met dat andere rokje!
Ik heb op de site gekeken en ik kan het linkje met 'KLIK HIER' voor de foto's van 19 feb. niet aanklikken
Thanksquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou hou op hoor
Ik weet me niet zo goed raad met dat soort opmerkingen![]()
Je zag er trouwens top uit met je outfit!
En het staat zo heel anders dan op die foto met dat andere rokje!
Ik heb op de site gekeken en ik kan het linkje met 'KLIK HIER' voor de foto's van 19 feb. niet aanklikken
PJ'squote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo Chico was toch wakker, dus die is gelushed.
Trichomania, Porridge en King of Skin, nu loopt ie in zn pyjamaatje heel happy rond te hupsen
Dat ben ik al even voorbij en kom er ook niet inquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is net een hondje. Als ik roep: "Jip, kom je kroelen?" Weet ie niet hoe snel die aan moet komen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hij is helemaal opgebloeid in de korte week dat ie hier is. En als je een beetje verdrietig of ziekjes bent dan krijg je extra kroel van 'm.quote:
Is je visite er nog?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Meet the parents is er weer op! Whiiiiii
Oooooooh dan heeft Jips binnen to time weer een harige bibsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hij is helemaal opgebloeid in de korte week dat ie hier is. En als je een beetje verdrietig of ziekjes bent dan krijg je extra kroel van 'm.![]()
En hij likt en bijt z'n haar niet meer, alleen nog om te wassen.
Thanksquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Das Porridge zeep Ml, heeeeeeeerlijk is die, beetje caramellig
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh dan heeft Jips binnen to time weer een harige bibs
Geen zeep, hele lekkere zeepquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ThanksZeep dus
was al bang een massagebar onder de douche te mikken
LOLquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een geurtje in mijn oliebrander wat ik al tijden had liggen maar nooit opmaakt omdat het veel te scherp is. Nu ruik ik het nét. En is het prima te hebben. Tis maar goed dat ik alleen thuis ben.![]()
* gaat op zoek naar viezig theetje nummer 4 van de dag*
Zal Mr zeggen dat ie 't bij zijn ferrari douchespulletje moet houdenquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
Cattepatatje??Ja, hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als hij naar stroopwafels ruikt ben ik het eens met missus oh-oh.![]()
Bengal Spice is prima te doen! Ik PROEF iets!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
zoals beloofd...Stil...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stil...
Mooi.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil gewoon die fotoshoot!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stil...
Mooi.....Ik dacht dat er een ander woord onder je spoiler zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
golfer is geen bekende nee...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Tombola
Krijg het er warm van
*wapper wapper*
En de golfer is geen 'bekende' in dit verhaal toch?
De dame kan ik wel herkennen
whahahahahahahahaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een ander woord onder je spoiler zou staan![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een ander woord onder je spoiler zou staan![]()
Zo relaxt is Naartjie nog nooit blijven liggen als zijn grote liefde zich bij hem voegde.quote:
Lief!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Frips en fruitig alledrie
Ik dacht die leuke met die sproetjes die mee was naar DTHquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
golfer is geen bekende nee...
Oh, wie is de dame dan volgens jou?
HOAX!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:23 schreef Ynske het volgende:
nu begeeft mn internet t ook nog eens
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht die leuke met die sproetjes die mee was naar DTH
Ik WIST het!quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik WIST het!![]()
Morgen gaat ze mee naar de musical, ik zal haar zeggen dat aan het verzoek voldaan is. Als ze maar niet van de weg afraakt.En ik weet niet of haar man op de hoogte is van haar avontuurtjes. Kan interessant worden.
Hij zit morgen ook in de auto.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net alsof een van de anderen hier het aan hun partner vertelt...
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan ga jij dit heel plompverloren melden?
Evil Woman!!!!quote:
zo, dat is inderdaad niet best!quote:
Jesses.quote:
Nou nee... tis niet echt mijn typ. En da's prima, want zijn zijn heel gelukkig samen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi Cat issie leuk ofzo??
Zit op de site van Esprit te kijken..dit wordt een goedkope zomer
quote:
Wettermeisje?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb donderdag trouwens mijn wettermeisje weer gezien.
Ieks inderdaad zegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
Op zo'n moment is het echt niet fijn om op zo'n klein eilandje midden in de Atlantische Oceaan te zitten.
Je kunt geen kant op.
Hoewel ik las dat er een toerist schreef dat het in Santa Cruz (waar wij altijd waren) goed gaat.
De hotels zullen ook wel stevig genoeg zijn, maar als je in het binnenland sommige kleine huisjes ziet... dat gaat in die eeuwige lente daar altijd goed natuurlijk, maar tegen dit weer zijn ze echt niet opgewassen.
och hoe lief !!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:08 schreef DanseMacabre het volgende:
@greys, sararaats.
Mijn wetterhoun!
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:16 schreef Pagan het volgende:
Nou oh-oh, dat wordt nog wat dit weekeinde.
http://5z8.info/myspace-of-sex_k9b6u_5waystokillwithamelon
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
Ik ga aan Zwab vragen of hij mijn duckie kan voorzien van het vlaggetje
Dan hoeft het niet te wapperen.
Zou dat heel moeilijk zijn? Ja zeker?
oh, dat vond ik juist het grappige, dat ie dat vlaggetje mee zou bewegen met zn vleugels...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Ohnee shit, dat gaat niet, want hij beweegt zijn vleugels op en neer
Vlaggetjes als een soort pompoms!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
Ik ga aan Zwab vragen of hij mijn duckie kan voorzien van het vlaggetje
Dan hoeft het niet te wapperen.
Zou dat heel moeilijk zijn? Ja zeker?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Er sluipen nu 3 katten zeer gefascineerd en ietwat wantrouwig rondom mijn mintig ruikende gemaskerde voeten.![]()
![]()
Heb je Mask of Magnaminty op je voeten gesmeerd?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Er sluipen nu 3 katten zeer gefascineerd en ietwat wantrouwig rondom mijn mintig ruikende gemaskerde voeten.![]()
![]()
Nee, Lush heeft ook een voetenmasker. Ik ben de naam vergeten maar had nog een proef liggen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je Mask of Magnaminty op je voeten gesmeerd?
*maakt lange neus naar Senes*quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef senesta het volgende:
Ik ben zo moe dat ik te moe ben om het naar bed gaan ritueel in te zetten![]()
Dus ik kom jullie maar plagen
hey senestaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef senesta het volgende:
Ik zou jullie gaan plagen hequote:
quote:
niet echtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:47 schreef senesta het volgende:
Hé Sara! Hoe gaat het met je sterrenkijken, doe je daar nog wel eens iets mee?
Wat zonde, dat vond je zo leuk toch? En piano spelen dan?quote:
*wijst*quote:
Ik was nog niet eens begonnenquote:
Ow.quote:
pianospelen doe ik nu elke woensdag (behalve in de vakanties) en dat gaat redelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat zonde, dat vond je zo leuk toch? En piano spelen dan?
Zo is datquote:
Dat is fijn. Dan kun je toch doen wat je leuk vind en op je eigen tempoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
pianospelen doe ik nu elke woensdag (behalve in de vakanties) en dat gaat redelijk.
ik heb iemand gevonden die me op m'n tempo de kunst van het pianospelen bijbrengt.
Hello!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef senesta het volgende:
november 2009quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:52 schreef senesta het volgende:
Dat is fijn. Dan kun je toch doen wat je leuk vind en op je eigen tempoHoe lang speel je nu al want het heeft denk ik best wat tijd en oefening nodig.
Joey viert morgen zijn verjaardag, die word maandag 12 dus ik ben de hele dag aan het soppen geweest en boodschappen doen en zo. En ik heb slecht geslapen en veel te kort, zitten wachten op het kabinet om te vallen en vervolgens deden ze het pas toen ik naar bed was gegaanquote:
Oh, leuke maar zware dag voor de boeg morgen dusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Joey viert morgen zijn verjaardag, die word maandag 12 dus ik ben de hele dag aan het soppen geweest en boodschappen doen en zo. En ik heb slecht geslapen en veel te kort, zitten wachten op het kabinet om te vallen en vervolgens deden ze het pas toen ik naar bed was gegaan
Filmpjes gezien in het andere topic?quote:
Oh nee, nog niet! Heb even een filmpje gekeken netquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, leuke maar zware dag voor de boeg morgen dus
En dat kabinet ja, daar zullen heel wat mensen kort door hebben geslapen
[..]
Filmpjes gezien in het andere topic?
Van Herman?
In de goede oude tijd draaide ik deze plaat rechtstreeks van vinyl, niets verslaat datquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Snor eens een goede kwaliteit audio opname hiervan op, draai die op een fijne installatie met enig volume en het komt meer tot zijn recht als nu. Het klink zo wel wat achterhaald idd..
Zwabber plaatste laatst iets van de gitarist van Children of Bodom die een stukje van De vier jaargetijden op elektrieke gitaar deden. Niets mis mee.
Dan krijg je morgen ook niet veel rust. Liggen de kadootjes al klaar?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Joey viert morgen zijn verjaardag, die word maandag 12 dus ik ben de hele dag aan het soppen geweest en boodschappen doen en zo. En ik heb slecht geslapen en veel te kort, zitten wachten op het kabinet om te vallen en vervolgens deden ze het pas toen ik naar bed was gegaan
Wat vroeg!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga wel slapen...
Tot morgen!!!
Oh echt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh nee, nog niet! Heb even een filmpje gekeken netderde van vandaag dus
![]()
![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHH EN WEET JE WIE IK VANDAAG ZAG IN EEN FILM?????
Ik ging naar Percy Jackson and the lightning thief en daar speelt McArmy in. Hij is een griekse god![]()
Ja precies, toont maar weer aan hoe weinig rekening ze met ons houdenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan krijg je morgen ook niet veel rust. Liggen de kadootjes al klaar?
En stom kabinet.Zo laat in de nacht pas vallen.
Ik denk dat hij ongeveer 5 a 10 minuten speeltijd heeft in de film, maargoed, hij is wel Poseidonquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt?
Even kijken of ik daar een joeptjoepje van kan vinden
Niet doen Greys!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt?
Even kijken of ik daar een joeptjoepje van kan vinden
Wil je ook in de belboom voor als Balkie V gaat vallen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies, toont maar weer aan hoe weinig rekening ze met ons houdenNet goed dat ze gevallen zijn.
We hebben voor morgen de kadootjes klaar staan
Ja zoiets zou best aardig zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je ook in de belboom voor als Balkie V gaat vallen?
Of des te beter....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen Greys!Slaap je de hele nacht (weer) niet.
Muurduwmovie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Of des te beter....![]()
Ik gooi hem er nog even in hoor.
Voor de 113e keerMaar gawd, hier ga ik inderdaad slecht van slapen
Eckte eckte mannen grommen voor het bekken
dat op zo'n klein eiland zulke modderstromen kunnen ontstaanquote:
eckte eckte eckte mannen grommen niet... die kijken je alleen aan en rapen je opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Of des te beter....![]()
Ik gooi hem er nog even in hoor.
Voor de 113e keerMaar gawd, hier ga ik inderdaad slecht van slapen
Eckte eckte mannen grommen voor het bekken
Nog nooit vergeleken eigenlijk. Mijn Pickup heeft een nieuw naaldje nodig, en een stofdoekje. Ik ga niet uit pure nieuwsgierigheid ruim 100 euries uittrekken voor een naald (Stanton 680EE).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In de goede oude tijd draaide ik deze plaat rechtstreeks van vinyl, niets verslaat dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |