De conclusie is dan ook: Koop voor 250 euro een mooie CRT of kijk op marktplaatsquote:Op zondag 21 februari 2010 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ivm de toekomst zou ik kijken naar 32", maar ik weet niet of je voor 250E een mooie TV hebt van dat formaat
Hier sla je toch echt de plank compleet mis.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Als je een HDTV wilt kun je beter wachten tot je budget 1000 euro is.
Dat dus.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:26 schreef Mikkie het volgende:
Op 26" heb je echt niet per se Full HD nodig, lijkt me.
Misschien geen 1000 euro, maar met 250 euro kun je geen degelijk apparaat vinden.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:23 schreef MyUsername het volgende:
[..]
Hier sla je toch echt de plank compleet mis.
Mijn Samsung Tv zat goed onder de 1K
en heb er gewoon prachtig mooi full-hd op.
Daarbij,HD tv's zijn echt niet meer zo duur.
Maar TS aangezien je maar tot max 26" wilt,kun je ook HD-Ready overwegen.
Als je nu geen 32" kwijt kan zou ik een goedkoop 2e hands ding regelen voor nu. Of een goeie kleine voor later op de logeerkamer.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:23 schreef Ynske het volgende:
32" kan ik nu nog niet kwijt ben ik bang. Tis voor mij niet persee nodig nu om FullHD te hebben, maar dat werd in een winkel aangeraden.
Hoezo zou een FullHD van minder dan 1000 euro niet goed?
tis niet de top die 250 maar wil ook niet meteen bv 500 euro hier neer gaan zetten.
Op dat formaat is 50 hertz prima. Ik heb een 50 hertz 32" en het ziet er prima uit.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:27 schreef Ynske het volgende:
Ok, tot 26" kan dus ook HD Ready
Hoe zit het dan met die contrastratio, Hertz en kijkhoek?
Denk dat dat m moet wordenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je nu geen 32" kwijt kan zou ik een goedkoop 2e hands ding regelen voor nu. Of een goeie kleine voor later op de logeerkamer.
Inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je nu geen 32" kwijt kan zou ik een goedkoop 2e hands ding regelen voor nu. Of een goeie kleine voor later op de logeerkamer.
ok dank jequote:Op zondag 21 februari 2010 11:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op dat formaat is 50 hertz prima. Ik heb een 50 hertz 32" en het ziet er prima uit.
Nee TS is geen student, maar is op zoek naar een baanquote:Op zondag 21 februari 2010 11:31 schreef MyUsername het volgende:
[..]
Inderdaad.
Koop gewoon ergens op marktplaats een leuk vergelijkbaar barrel.
T lijkt er op dat TS Student is?
Als iedereen die geen verstand heeft van tv's ff op wilt tyfen.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Misschien geen 1000 euro, maar met 250 euro kun je geen degelijk apparaat vinden.
Als je vanuit je bed gaat kijken is kijkhoek niet heel belangrijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
Denk dat dat m moet worden
Maar goed, waar moet ik echt op letten?
Ah,okej.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee TS is geen student, maar is op zoek naar een baan
Hertz maakt geen donder uit,Alles boven de 80hz is toch niet meer te onderscheiden.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor de max. hertz en contrastverhouding. En prijs/kwaliteitsverhouding.
Waarschijnlijk kom je dan bij een kleine Samsung HD Ready uit.
Ophangen gaat niet, de muren zijn hier zo hard als staal, hij zal bovenop de kast moeten komen te staan ongeveer 1.50 cm vanaf de grondquote:Op zondag 21 februari 2010 11:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Als je vanuit je bed gaat kijken is kijkhoek niet heel belangrijk.
Als je de tv dan wel goed ophangt.
Ik zou gaan voor de max. hertz en contrastverhouding. En prijs/kwaliteitsverhouding.
Waarschijnlijk kom je dan bij een kleine Samsung HD Ready uit.
Ik zou dan eerder voor de kringloop gaan,quote:Op zondag 21 februari 2010 11:34 schreef Marc H het volgende:
Hoi yns
Als ik jou was, ging ik op marktplaats, kringloopwinkels enz. eens op zoek naar een CRT TV van rond de 25 euro. Puur om de periode te overbruggen tot je je huisje hebt, en gelijk eens rustig doorsparen. want 26" is als tv best wel klein. (ik gebruik er een als monitor voor mijn PC)
26"heeft een diameter van rond de 65 CM.
Dat is niet zo heel hoog. Dan moet je dat ding dus een beetje voorover laten hellen.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ophangen gaat niet, de muren zijn hier zo hard als staal, hij zal bovenop de kast moeten komen te staan ongeveer 1.50 cm vanaf de grond
Ok.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:35 schreef MyUsername het volgende:
[..]
Hertz maakt geen donder uit,Alles boven de 80hz is toch niet meer te onderscheiden.
Contrast-verhouding is leuke mode-praat,maar koop er 1 waar je t beeld goed genoeg van vindt.
Prijs/Kwaliteits verhouding+Samsung = Absoluut waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |