vrees het laatstequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om te verbranden of om te verspreiden?
Iets dat al eens geconsumeerd is....quote:
Gefrituurde Mars.quote:
quote:
Ik hoop om te verbranden... vuur schijnt virussen best goed uit te kunnen roeien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om te verbranden of om te verspreiden?
Folders verspreiden voor een verbranding van PVV'ers....quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Folders verspreiden voor een verbranding van Wilders.....
Dat vind ik ook....quote:
Daar komt saamhorigheid van. Blank, zwart, Moslim, christen of Atheist... alle lagen van de bevolking komen er op af.quote:
Het is jammer dat die partij nu groot gaat worden maar men heeft zulke partijen wel nodig in de politiek.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Folders verspreiden voor een verbranding van PVV'ers....
lekker ouderwets misschien heeft de paus nog wat tips aangezien ze er bergen ervaring mee hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar komt saamhorigheid van. Blank, zwart, Moslim, christen of Atheist... alle lagen van de bevolking komen er op af.
Die was ongevaarlijk... t was een matige spreker en bovendien is de CD nooit een grote partij geweest. Wilders is een gevaarlijk mannetje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is jammer dat die partij nu groot gaat worden maar men heeft zulke partijen wel nodig in de politiek.
Om de zaak wakker te houden. Kijk maar naar de periode dat Janmaat in kamer zat.
Een volksmenner idd. Janmaat lag met name zichzelf in de weg....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die was ongevaarlijk... t was een matige spreker en bovendien is de CD nooit een grote partij geweest. Wilders is een gevaarlijk mannetje.
Maar schopte de politiek soms wel wakker.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een volksmenner idd. Janmaat lag met name zichzelf in de weg....
Dat is bij een kleine partij niet erg.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar schopte de politiek soms wel wakker.
Dat lukte z'n vrouw en mede-partijgenoot op het laatst maar moeilijk...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar schopte de politiek soms wel wakker.
Eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is bij een kleine partij niet erg.
Je moet er echter niet aan denken dat Wilders 25 zetels of meer krijgt, want dan bestaat ook nog de kans dat hij zijn 'alles over 1 kam scheren' gevoel in beleid kan toepassen.
Maar was wel een goede PR.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lukte z'n vrouw en mede-partijgenoot op het laatst maar moeilijk...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen... morgen naar een dansuitvoering van Jill.
Wilders komt niet in het kabinet, ook al heeft 'ie 30 zetels.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is bij een kleine partij niet erg.
Je moet er echter niet aan denken dat Wilders 25 zetels of meer krijgt, want dan bestaat ook nog de kans dat hij zijn 'alles over 1 kam scheren' gevoel in beleid kan toepassen.
Doet ze ook nog dansen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Yep. Daar is ze dan ook heel erg goed in.quote:
Euhm, post je dit bericht vanuit je kamer of sta je al buiten?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
brandalarm! dat is wal weer een tijdje geleden... naat buiten dan maar
Oh shit ik had die sigaar bij het raam op moeten steken.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Laten we niet hopen dat ie voor de verkiezingen vermoord wordt, anders heb je weer legio domme Nederlanders die op een lijk gaan stemmen. 'Als eerbetoon'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik denk dat we na de volgende verkiezingen niet meer om zijn partij heen kunnen.
Dan moet je mij ook maar vertellen wat de overige goede eigenschappen van Nina Hagen II zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep. Daar is ze dan ook heel erg goed in.
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
t zou mij ook verbazen, maar toch.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilders komt niet in het kabinet, ook al heeft 'ie 30 zetels.
Mark my words...
Maar eerst hier nog even posten...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En toch iets waar de meeste Nederlanders in trappen/geloven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laten we niet hopen dat ie voor de verkiezingen vermoord wordt, anders heb je weer legio domme Nederlanders die op een lijk gaan stemmen. 'Als eerbetoon'![]()
Nee, Wilders is een populist. Iemand die precies weet wat men wil horen, een zondebok kiest en die groep zonder pardon in zijn totaliteit schoffeert. Walgelijk als je het mij vraagt.
Nina Hagen II werkt in een call center en is een kunstenares.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je mij ook maar vertellen wat de overige goede eigenschappen van Nina Hagen II zijn.
Helaas wel. Veel mensen kijken niet verder dan hun neus lang is en nemen genoegen met iemand die voor hun gevoel 'de oorzaak' benoemt. Oplossingen zijn voor hen niet interessant. Ze zweren bij het gevoel dat 'hun stem' gehoord wordt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En toch iets waar de meeste Nederlanders in trappen/geloven.
Kunstenares? Wat maakt/doet ze?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nina Hagen II werkt in een call center en is een kunstenares.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helaas wel. Veel mensen kijken niet verder dan hun neus lang is en nemen genoegen met iemand die voor hun gevoel 'de oorzaak' benoemt. Oplossingen zijn voor hen niet interessant. Ze zweren bij het gevoel dat 'hun stem' gehoord wordt.
Kleding. Maar meer kunst dan kleding.quote:
Voorbeelden?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kleding. Maar meer kunst dan kleding.
Precies. Terwijl het 'verprutsen' (lees: niet voldoen aan de verwachting die die mensen voor zichzelf bedacht hadden) niet altijd aan een partij ligt, maar ook aan omstandigheden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]En als de andere partijen voor hun gevoel zaken blijven verprutsen is dat een groot pluspunt voor iemand als Wilders.
Plateauhakken met een fles wijn in de hak bijv.quote:
Dus, grof gezegd, als geen enkele partij de punten uit hun verkiezingsprogramma nakomt geeft dat meer stemmen aan partijen die tot nu toe hebben lopen roepen maar nog nooit iets hebben kunnen/ mogen presteren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies. Terwijl het 'verprutsen' (lees: niet voldoen aan de verwachting die die mensen voor zichzelf bedacht hadden) niet altijd aan een partij ligt, maar ook aan omstandigheden.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Plateauhakken met een fles wijn in de hak bijv.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Plateauhakken met een fles wijn in de hak bijv.
Inderdaad.. het is ook daarom dat de SP zoveel zetels heeft, terwijl de SP zelf afhaakte toen ze de kans kregen om te regeren. Dat wil de SP helemaal niet. Geloof me, regeren is ondankbaar werk. Zelden word je er voor beloond.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus, grof gezegd, als geen enkele partij de punten uit hun verkiezingsprogramma nakomt geeft dat meer stemmen aan partijen die tot nu toe hebben lopen roepen maar nog nooit iets hebben kunnen/ mogen presteren.
Ze werkt met name met schoenen. Misschien kan ze je kistjes eens opvrolijken.quote:
Zie de aanhoudende postings hier...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Inderdaad.. het is ook daarom dat de SP zoveel zetels heeft, terwijl de SP zelf afhaakte toen ze de kans kregen om te reageren. Dat wil de SP helemaal niet. Geloof me, regeren is ondankbaar werk. Zelden word je er voor beloond.
en dan hij en al zn stemmers boos worden omdat niemand met hem wil regerenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilders komt niet in het kabinet, ook al heeft 'ie 30 zetels.
Mark my words...
Laat haar maar een ontwerp maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze werkt met name met schoenen. Misschien kan ze je kistjes eens opvrolijken.
Ik ga nu echt slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |