Sluit je af van de gedachte dat het ooit weer goed komt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:41 schreef AlphaQ het volgende:
knip!
Als deze zin er niet stond had ik er nog wel iets in kunnen zien, maar nu is het gewoon over.quote:Maar toen ik net gewoon te horen kreeg dat hij denkt dat het voorlopig sowieso niet kan werken tussen ons omdat dat te geforceerd zou zijn, en dat hij daarnaast niet uit kon sluiten dat hij in de tussentijd niks meer met haar zou doen, kwam dat toch wel fucking hard aan.
Klopt, klopt. En in mijn hoofd weet ik dat ook allemaal wel. Ik heb nu alleen mensen nodig die mij het nog eens vertellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als deze zin er niet stond had ik er nog wel iets in kunnen zien, maar nu is het gewoon over.
Tijd om hem te vergeten, of wil je gebruikt worden totdat hij iemand die hij leuker vindt vindt?
jij kunt er toch niets aan doen je (ex)vriend een klootzak is die hem meteen bij een andere meid erin hangt als zijn relatie even niet zo lekker loopt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:25 schreef AlphaQ het volgende:
Ja, die neiging heb ik dus wel, om het gewoon te vertellen. Het is niet de enige reden dat het uit is, maar wel de reden waarom het niet meer goed kan komen. Ik wilde het in eerste instantie aan niemand vertellen, niet aan vriendinnen en zeker niet aan mijn ouders. Omdat ik me gewoon vernederd voel en me schaam. En omdat ik toch dacht dat het nog wel goed kon komen en ik niet wilde dat ze anders tegen hem aan zouden kijken. Ben nu wel blij dat ik het aan mijn vader heb verteld net, want als ik dan de neiging krijg om hem terug te nemen, dan vertelt m'n vader me wel wat anders![]()
Maar goed, ik denk dat ik dat toch maar laat, tenzij ze er indd specifiek naar vragen, maar doen ze toch niet. Hij heeft ze namelijk vanalles verteld over waarom hij twijfelde.
Klinkt herkenbaar, al ben ik niet "bedonderd'. Ik had ook een aantal mensen in m'n omgeving nodig die me de waarheid vertelde. Ergens wist ik dat ze gelijk hadden, had echter nog een paar maanden nodig om het daadwerkelijk zelf in te zien. Uiteindelijk heeft alleen het verbreken van al het contact geholpen om het "wie weet"-gevoel eruit te krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:17 schreef AlphaQ het volgende:
Dankje
Ik heb 4 uur geslapen vannacht en zit nu kapot in de trein naar mijn stage (nadeel: ik zit per week zo'n 15 uur in de trein, te veel tijd om na te denken). Zolang mensen me vertellen dat hij me niet waard is, dat ik aan mijn eigen waardigheid moet denken, dat hij gewoon een gore klootzak is, gaat het wel. Wanneer dit niet gebeurt denk ik helaas toch soms weer 'wie weet...'
Heb volgende week het laatste tentamen van mijn master en dat wil ik gewoon halen, maar thuis kan ik echt niet studeren. Ik ga dit weekend denk ik terug naar mn vader. ALLES herinnert me aan hem, want alles heb ik pas gekocht/gekregen toen ik hem al kende en ik maak belachelijk veel verbindingen tussen spullen/gebeurtenissen/muziek en herinneringen. Het was gewoon ons plekje en nu niet meer
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Xanthas het volgende:
Even een andersom gevalletje...
Wat is de beste manier om om te gaan met een ex die mij niet los kan laten? Ik ben een lieve jongen (lees: sukkeltje) dus ik kan niet zomaar alles lossnijden. Hoe kan ik haar inlaten zien dat loslaten de beste manier is (en nee, zij maakte het uit).
Argh, mijn ex wil vrienden blijven. Wat heb ik een hekel aan dat woord. Ben ik nou gek of houdt vrienden blijven gewoon in: ik wil niet alleen zijn en dan ben ik niet alleen tot ik weer iemand anders vind....quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:43 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Zodra je het antwoord hierop weet, doe mij even een copietje....
Dit is namelijk waar ik ook mee zit.
Ze kan me niet loslaten, maar op dit moment ook niet met me samenzijn....
Ze heeft tijd nodig, die geef ik haar ook, maar hoe lang nog.....? Hoe lang kan zoiets duren?
Voor mij is het duidelijk dat ik haar niet wil loslaten, ik wil een tweede kans...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:46 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Argh, mijn ex wil vrienden blijven. Wat heb ik een hekel aan dat woord. Ben ik nou gek of houdt vrienden blijven gewoon in: ik wil niet alleen zijn en dan ben ik niet alleen tot ik weer iemand anders vind....
(Ja, vandaag even gepraat. Een hele slechte keuze, maar ik kan het maar niet laten. Zou zo graag de wil hebben om het allemaal los te laten)
Ik heb het nu een keer opnieuw geprobeerd. En dat heeft mij zoveel energie gekost dat ik nu even blij ben met de rust.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:09 schreef Tegan het volgende:
Wij willen ook altijd vrienden zijn, maar dat leidt meestal tot een flinke ruzie -> maanden geen contact, en dan een keertje bijkletsen wat weer leidt tot het weer willen proberen, vervolgens weer stap een. En dat een stuk of drie keer gehad.
En nu? Nu gaan we meteen als vrienden uit elkaar, maar ik kan dat denk ik niet. Ik wil onze vriendschappelijke afspraak volgende week eigenlijk afzeggen omdat ik niet leuk kan doen als vrienden met hem.
Helaas zal het niet helpen om contact te blijven houden met elkaar als zij aangeeft dat ze tijd nodig heeft. Laat haar los, zoek geen contact meer met elkaar op. Zeg tegen haar dat je zo niet verder kan, dat je verder wil met je leven en dat je haar het beste wenst. Als ze jou echt terug wil, zoekt ze vanzelf wel contact met je op. En anders was het sowieso niets geworden en ben je beter af zonder contact, kun je je focussen op je eigen leven. Geloof me, ik heb precies hetzelfde meegemaakt en dit is de beste manier (al zegt je gevoel op dit moment wat anders).quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:43 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Zodra je het antwoord hierop weet, doe mij even een copietje....
Dit is namelijk waar ik ook mee zit.
Ze kan me niet loslaten, maar op dit moment ook niet met me samenzijn....
Ze heeft tijd nodig, die geef ik haar ook, maar hoe lang nog.....? Hoe lang kan zoiets duren?
Voor mij is het duidelijk dat ik haar niet wil loslaten, ik wil een tweede kans...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:07 schreef Merziyas het volgende:
[..]
Helaas zal het niet helpen om contact te blijven houden met elkaar als zij aangeeft dat ze tijd nodig heeft. Laat haar los, zoek geen contact meer met elkaar op. Zeg tegen haar dat je zo niet verder kan, dat je verder wil met je leven en dat je haar het beste wenst. Als ze jou echt terug wil, zoekt ze vanzelf wel contact met je op. En anders was het sowieso niets geworden en ben je beter af zonder contact, kun je je focussen op je eigen leven. Geloof me, ik heb precies hetzelfde meegemaakt en dit is de beste manier (al zegt je gevoel op dit moment wat anders).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |