abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78523213
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kon het niet laten om mijn ex een sms te sturen. Had ik beter niet kunnen doen, want ik kreeg een heel bits sms'je terug waarin het erop neerkwam dat ze me totaal niet mist en dat alles opeens supergoed gaat met haar nu ze van me af is. Tja... dat is best pijnlijk om zoiets te krijgen. Maar wel een goeie eye-opener. Het zal nog wel even moeilijk worden maar nu weet ik in ieder geval zeker dat ik geen contact meer zal zoeken met haar. Misschien over een paar maanden, als ik over haar heen ben. Of misschien wel nooit meer.
Soms wil ik ook wel zo'n smsje. Dat ik tenminste van het idee af ben dat hij mij nog steeds wil (omdat hij dat verdomme 100 keer gezegd heeft). Ook al is het pijnlijk, inderdaad een eye-opener.
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:39 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Ik ben maar gaan geloven in de spreuk: als het zo zou moeten zijn, dan komt het straks wel weer.

Zorg nu eerst een goed voor jezelf. Je beseft je dat je niet gelukkig van hem wordt (dat die kans groter is), dus hou daar dan aan vast. Ik zit ook een beetje in het stadium van maar voor me uit staren. Ik geloof dat het vast wel weer goed komt. Het leven is nu anders, dat zeker. Maar het is beter zo.

De ups en downs zijn verschrikkelijk. Maar zullen ook ooit voorbij zijn (wordt mij voorgehouden). Geloof!
Ik heb daar echt nooit in geloofd. Voor mij was het altijd uit=uit en geen shit van "als je bij elkaar hoort...". Het verbaasde mij ook dat hij daarmee kwam, want zo ken ik hem eigenlijk niet. Nu denk ik het zelf ook, maar volgens mij is dat gewoon een geruststelling. Als je bij elkaar hoort, waarom zou het dan überhaupt uit gaan. Van de andere kant, misschien is het wel echt zo. Ik denk alleen dat dat zinnetje mij tegenhoudt om helemaal over hem heen te komen.
pi_78523240
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:42 schreef Tegan het volgende:
Ik ben blij dat dit topic er is. Als ik hem dan mis zet ik dat hier, ipv hem lastigvallen .

Het doet mij trouwens nog wel pijn als ik hoor dat iemand hem ergens zag. Maar meer omdat ik gewoon niet meer weet wat hij doet dagelijk, of wat hem bezighoudt.
Dat gaat heulemaal vanzelf over, want jij bent nu ook een nieuw leven begonnen.

Ik was erg bang dat ik nog jaaaren met ldvd zou rondlopen na 12 jaar relatie, bleef godzijdank beperkt tot 12 maanden. Want als het uit is is dat uiteindelijk altijd omdat je gewoon niet bijelkaar past, je kan elkaar niet gelukkig maken.

Iemand anders wel, dat ga je straks ook meemaken.
pi_78523572
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:41 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik denk dat je een dagplanning moet maken, zodat je zoveel mogelijk met andere dingen bezig bent en niet de hele tijd met je gedachten bij hem bent. Zou ik ook moeten doen: mezelf meer pushen om de dag inhoud te geven en zo weinig mogelijk bezig te zijn met mijn ex.
Als ik niet alleen woonde, zou dat niet zo'n probleem zijn, ik luister beter naar anderen dan naar mezelf. Ik ben vrij disciplineloos wat zulke dingen betreft. Ik denk te snel "geen zin" en dan ga ik de hele dag internetten of series kijken.
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:43 schreef Tegan het volgende:

[..]

.

Als je verstand weet dat je echt niet meer bij elkaar moet komen moet je gewoon vanaf nu, iedere keer dat je aan hem denkt/hem wil bellen/smsen gewoon hier komen zeuren, helpt echt .
ja, ik sms/msn/bel mn vriendinnen ook dood haha. En ik heb het eerder ook een week volgehouden om niets te laten horen, maar toen wist ik nog niet van zijn sletje nu heb ik het gevoel dat ik hem aan mij moet blijven herinneren. Ik zit namelijk niet echt in zijn leven daar...hij heeft alles ook vermeden als de pest, meteen nadat het 'uit' was is hij naar zijn kamer vertrokken, is daar gebleven omdat het hier te moeilijk voor hem zou zijn. Met als gevolg dat hij niet nagedacht heeft over onze relatie (wat hij wel zei dat hij ging doen) maar lekker heeft liggen neuken. Toen hij vorig weekend weer thuis was, werd het pas echt moeilijk voor hem. En nu blijft hij weer een weekend op zijn kamer...

Ik geloof dat mijn gevoel mijn verstand langzaam is aan het overmeesteren. Ik denk nu zelf "goed dan ga ik ook een beetje rondsletten en daarna komen we weer samen". Slaat natuurlijk nergens op.
pi_78523840
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:57 schreef AlphaQ het volgende:

[..]

Als ik niet alleen woonde, zou dat niet zo'n probleem zijn, ik luister beter naar anderen dan naar mezelf. Ik ben vrij disciplineloos wat zulke dingen betreft. Ik denk te snel "geen zin" en dan ga ik de hele dag internetten of series kijken.
[..]
Misschien is dat juist een goeie impuls om het nu anders aan te pakken. Anders zit je maar de hele tijd te denken aan je ex. Wat is leuker: thuis wegkwijnen en je miserabel voelen of dat gevoel juist onderdrukken door jezelf bezig te houden?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:06:35 #230
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_78525481
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:57 schreef AlphaQ het volgende:

[..]

Hoe moeilijk ook, maar je moet je gaan richten op jezelf en de mensen waar je wel een band mee en kunt hebben,
Dat kost mij ook nog altijd veel moeite, maar het zorgt wel voor een eye opener.
Ook via MSN veel met vrienden en zelfs met 1 iemand gepraat die ik amper kende.
Hielp gigantisch goed.
Heb ook contact gehad met een aantal FOK!kers.
Het helpt gewoon, vandaar dat ik ook weer op een PM.
Heb er zelf veel aan gehad.
Nog steeds ...
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_78552739
Ik heb écht even jullie wijze raad nodig. Ik weet dat dit dingen zijn die ik zelf moet beslissen en dat zal ik ook zeker wel doen, maar ik kom er echt even niet meer uit..

Vrijdagmiddag m'n ex gezien en even gesproken. Het is duidelijk dat we allebei nog gek op elkaar zijn, maar hij heeft dat nooit uitgesproken. Hij is sowieso niet van het dingen uitspreken of verwoorden, maar hij sprak nu uit dat hij nog gevoelens voor me heeft. Ik heb duidelijk laten merken dat ik dat ook nog voor hem heb, maar dat het leven ook door gaat. Ik stond uiteindelijk met tranen in m'n ogen en m'n ex is weggelopen uit emotie.

Ik heb na dat gesprek niets meer van me laten horen, waarna ik vrijdag op zaterdagnacht een SMSje kreeg van hem, met daarin 'lekker slapen'. Ik wist niet goed wat ik ermee moest, dus heb later die dag pas iets teruggestuurd, maar heb daar geen reactie meer op gekregen.
Gisteravond hebben we nog even gesmst en uiteindelijk stuurde m'n ex me een smsje met daarin het volgende; 'Je hebt een vriend toch? Doe hem de groetjes.'
Waar hij dít vandaan haalt?? Maar het is dus duidelijk dat hij jaloers is en er helemáál niet klaar mee is, wat ik dus wel al die tijd heb gedacht. Naar aanleiding van die gedachte ben ik ook verder gegaan met m'n leven en heb ik de draad (of eigenlijk mijn eigen draad) weer opgepakt.
Goed, heb zelf gereageerd met een 'Ik heb geen vriend en ik hoef ook geen vriend.'
Niets meer gehoord.

Ik begrijp niet waarom wij niet samen kunnen zijn. Dat niet-wetende frustreert me gewoon enorm. Buiten dat ben ik wel door gegaan met mijn leven en begin ik weer echt te genieten van dingen, sinds onze break up. Aan de andere kant mis ik hem wel enorm en zou ik ons graag nog een kans geven, maar ik weet niet hoe en ik weet niet of ik de persoon ben die dat moet aangeven, want ik ben bang dat als IK het niet uitspreek dat geen van ons beiden het ooit zal uitspreken.

Ex date ondertussen met een nieuw meisje en ik heb een jongen leren kennen die mij wel ziet zitten maar waar ik niet echt gevoelens voor heb zoals hij die voor mij heeft, maar waar ik wel vaak mee bel en praat, ook wel een beetje met de gedachte van 'je moet gewoon verder'.

Wat nu? Afspreken met hem en het uitspreken naar hem toe en dus zelf wéér het initiatief nemen? Of het gewoon laten zoals het is en dus misschien wel iets laten varen?
pi_78552832
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:56 schreef maartjeh het volgende:

Wat nu? Afspreken met hem en het uitspreken naar hem toe en dus zelf wéér het initiatief nemen? Of het gewoon laten zoals het is en dus misschien wel iets laten varen?
...ik denk dat je het moet uitmaken met de hoop dat het weer goedkomt, de laatste stap. Als communicatie niet lukt, lukt een relatie ook niet.
pi_78552898
Hij mist je erg. En, door je in smsjes uit te dagen wil hij reacties uitlokken. Ik herken dat ook wel een beetje. Zo van, liever een beetje ruzie met elkaar dan radiostilte, want dan spreek je hem/haar tenminste nog.

Tja, ligt eraan wat jij wil. Wil je hem terug? Of niet? Ik zou iets afspreken en gewoon eens goed praten over wat jij wilt en hoe je er samen uit kan komen.
pi_78553077
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:59 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

...ik denk dat je het moet uitmaken met de hoop dat het weer goedkomt, de laatste stap. Als communicatie niet lukt, lukt een relatie ook niet.
Uitmaken? Het is al een hele poos over tussen ons.
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:01 schreef Tegan het volgende:
Hij mist je erg. En, door je in smsjes uit te dagen wil hij reacties uitlokken. Ik herken dat ook wel een beetje. Zo van, liever een beetje ruzie met elkaar dan radiostilte, want dan spreek je hem/haar tenminste nog.

Tja, ligt eraan wat jij wil. Wil je hem terug? Of niet? Ik zou iets afspreken en gewoon eens goed praten over wat jij wilt en hoe je er samen uit kan komen.
Ik herken mezelf daar ook wel in inderdaad, maar vind het lastig dat te spiegelen naar hem. En inderdaad, liever een beetje ruzie of zwak contact, dan radiostilte.

Ik wil sowieso binnenkort eens afspreken met hem, al is het de eerste keer gewoon samen iets leuks doen, zonder dat we móéten praten. Denk dat het belangrijk is om het verleden een beetje los te laten en het daar niet teveel meer over te hebben, maar elkaar te laten zien dat we het leuk kunnen hebben samen, want dat kunnen we best en ik denk dat we daar beiden gewoon behoefte aan hebben zonder al te veel over alle negatieve dingen van 'toen' te praten.
Maar, ik ben het wel met je eens, we moeten gewoon eens goed praten. Ik wil gewoon duidelijk weten wat hij wil, of wat niet.

Tegan, je berichtje doet me trouwens echt goed. Maakt wel weer een stukje duidelijk voor me.
pi_78553461
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:07 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Uitmaken met je eigen hoop dat het weer goedkomt. Dus niet met hem, maar met je eigen idee dat er toch nog wel wat 'is' tussen jou & hem.

Lief liedje voor iedereen met LDVD:

pi_78553488
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:19 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Uitmaken met je eigen hoop dat het weer goedkomt. Dus niet met hem, maar met je eigen idee dat er toch nog wel wat 'is' tussen jou & hem.

Was het maar zo simpel. Ik wil niet meer hopen. Ik wil hier vanaf.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78553861
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:19 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Lief liedje voor iedereen met LDVD:

Oh zo
pi_78553884
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:07 schreef maartjeh het volgende:

[..]

[..]

Ik herken mezelf daar ook wel in inderdaad, maar vind het lastig dat te spiegelen naar hem. En inderdaad, liever een beetje ruzie of zwak contact, dan radiostilte.

Ik wil sowieso binnenkort eens afspreken met hem, al is het de eerste keer gewoon samen iets leuks doen, zonder dat we móéten praten. Denk dat het belangrijk is om het verleden een beetje los te laten en het daar niet teveel meer over te hebben, maar elkaar te laten zien dat we het leuk kunnen hebben samen, want dat kunnen we best en ik denk dat we daar beiden gewoon behoefte aan hebben zonder al te veel over alle negatieve dingen van 'toen' te praten.
Maar, ik ben het wel met je eens, we moeten gewoon eens goed praten. Ik wil gewoon duidelijk weten wat hij wil, of wat niet.

Tegan, je berichtje doet me trouwens echt goed. Maakt wel weer een stukje duidelijk voor me.
Fijn dat ik kan helpen .

Ik zelf wil ook wel een keer afspreken met mijn ex als vrienden zonder drama en gepraat enzo, gewoon leuk doen, maar aan de andere kant kan ik niet leuk doen zonder dat er dingen uitgepraat zijn. Ik verander iedere dag van mening, over onze afspraak woensdag, en nu denk ik dat ik niet ga.
pi_78554280
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:20 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Was het maar zo simpel. Ik wil niet meer hopen. Ik wil hier vanaf.
Erken het loslaten van de hoop als doel. Grap is dat je je zelfrespect er mee terugkrijgt waardoor je er langzaam maar zeker (over)heengroeit.

Onthou wat je zelf verkeerd gedaan hebt om herhaling te voorkomen, maar als een vertrouwensband niet mogelijk blijkt ben je elkaar niet waard, hoe goed alle bedoelingen ook kunnen lijken.

En als je de liefde mist, realiseer je dan dat de hoop op een herstel een nieuwe liefde tegenhoudt.

Ik begin er al naar uit te kijken. Hopelijk niet te gretig, want elke nieuwe relatie zal al stukken beter zijn dan de laatste twee jaren met m'n ex, dus een beetje kritisch moet ik wel blijven.
pi_78554591
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:33 schreef Tegan het volgende:

[..]

Fijn dat ik kan helpen .

Ik zelf wil ook wel een keer afspreken met mijn ex als vrienden zonder drama en gepraat enzo, gewoon leuk doen, maar aan de andere kant kan ik niet leuk doen zonder dat er dingen uitgepraat zijn. Ik verander iedere dag van mening, over onze afspraak woensdag, en nu denk ik dat ik niet ga.
Hm ja, ik kon dat eerst ook niet hoor, maar ik merk gewoon aan mezelf dat ik hem niet wil missen en ik denk gewoon dat meteen praten geen goede optie is zoals ik de situatie nu zie tussen hem en mij. Dat scheelt denk ik.

Over woensdag.. ik zou het gewoon even aankijken, hoe je er dinsdagavond tegenover staat of eventueel woensdag zelfs.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:08:27 #241
158518 Sjechov
pi_78559358
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:54 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Hm ja, ik kon dat eerst ook niet hoor, maar ik merk gewoon aan mezelf dat ik hem niet wil missen en ik denk gewoon dat meteen praten geen goede optie is zoals ik de situatie nu zie tussen hem en mij. Dat scheelt denk ik.

Over woensdag.. ik zou het gewoon even aankijken, hoe je er dinsdagavond tegenover staat of eventueel woensdag zelfs.
Ik heb ook zoiets gehad, ondanks dat mijn ex en ik op een goede manier uit elkaar gegaan zijn had ik in den beginne geen "zin" in haar aanwezigheid.
Een keer moest ik spontaan en eigenlijk was het daarna beter als ooit.
Voor mij hielp het toch enorm.
Ik zou het gewoon doen (woensdag) en het laten gebeuren wat er gebeurt.
Succes
pi_78559395
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:08 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ik heb ook zoiets gehad, ondanks dat mijn ex en ik op een goede manier uit elkaar gegaan zijn had ik in den beginne geen "zin" in haar aanwezigheid.
Een keer moest ik spontaan en eigenlijk was het daarna beter als ooit.
Voor mij hielp het toch enorm.
Ik zou het gewoon doen (woensdag) en het laten gebeuren wat er gebeurt.
Succes
Heb je het nu tegen Tegan of tegen mij?
pi_78559405
Ik vraag me ook af of hij nog wel wil. Pff, ik kan die confrontatie gewoon niet aan denk ik.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:24:08 #244
158518 Sjechov
pi_78559826
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:10 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Heb je het nu tegen Tegan of tegen mij?
Eigenlijk tegen Tegan, maar jij had zo'n super reactie dat ik die er even boven zette
  zondag 28 februari 2010 @ 18:25:07 #245
158518 Sjechov
pi_78559855
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:10 schreef Tegan het volgende:
Ik vraag me ook af of hij nog wel wil. Pff, ik kan die confrontatie gewoon niet aan denk ik.
Een confrontatie klinkt heel negatief.
Als het al zo overkomt bij je?!
Kijk diep in je wat je nou precies wil, want zo blijf je onderweg steken ... ongeacht wat je gaat doen.
pi_78560089
Nouja weet je wat het is. Wij zijn al iets van drie keer eerder uit elkaar gegaan, en iedere keer brak mijn hard in 1000 stukjes en was het echt hardstikke moeilijk om daar overheen te komen. En nu hebben we weet zo'n break en ik kan het sowieso moeilijk geloven/mezelf overtuigen dat het niet ooit meer goed komt zeg maar. En het is nu pas net weer 'uit', maar ik heb het echt gehad met me steeds kut voelen. Ik heb dit ook tegen hem gezegd. Kan dit gedoe niet overgeslagen worden of kan hij me gewoon niet zo laten voelen? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik wil hem zo graag zien altijd, maar het doet ook heel veel pijn. Helemaal geen contact voor lange tijd hebben we al zovaak gedaan, maar na een tijdje zoeken we elkaar gewoon weer op, en ik kan mezelf in die situatie echt niet tegenhouden.

Wilde ook nog even zeggen dat het niet altijd hij was die het uitmaakte.
pi_78560157
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Eigenlijk tegen Tegan, maar jij had zo'n super reactie dat ik die er even boven zette
Haha jouw reactie past ook wel op mijn stukje eigenlijk, vandaar dat ik het vroeg.
pi_78560251
ik ben trouwens de afgelopen twee jaar depressief geweest, en daarom was een relatie ook zo moeilijk voor mij en voor hem. Maar hij was of is wel de enige persoon bij wie ik me vertrouwd voel, en dat maakt het nog moeilijker.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:38:48 #249
158518 Sjechov
pi_78560254
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:32 schreef Tegan het volgende:
Nouja weet je wat het is. Wij zijn al iets van drie keer eerder uit elkaar gegaan, en iedere keer brak mijn hard in 1000 stukjes en was het echt hardstikke moeilijk om daar overheen te komen. En nu hebben we weet zo'n break en ik kan het sowieso moeilijk geloven/mezelf overtuigen dat het niet ooit meer goed komt zeg maar. En het is nu pas net weer 'uit', maar ik heb het echt gehad met me steeds kut voelen. Ik heb dit ook tegen hem gezegd. Kan dit gedoe niet overgeslagen worden of kan hij me gewoon niet zo laten voelen? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik wil hem zo graag zien altijd, maar het doet ook heel veel pijn. Helemaal geen contact voor lange tijd hebben we al zovaak gedaan, maar na een tijdje zoeken we elkaar gewoon weer op, en ik kan mezelf in die situatie echt niet tegenhouden.

Wilde ook nog even zeggen dat het niet altijd hij was die het uitmaakte.
Als je elkaar nog graag ziet, werkt dat bij jullie dan niet als goede vrienden?
Mijn ex en ik delen heel veel, helaas vooral veel gezamelijk leed en de band is mede daardoor heel sterk.
Dat we desalniettemin uit elkaar gegroeid zijn doet daar niets aan.
Zij kan altijd op mij rekenen als goede vriend, wat ze ook doet en hoe ze zich op dit moment ook door haar situatie gedraagd.
Ik weet dat ik in de toekomst ook op haar kan rekenen als ze alles weer op de rit heeft.
Werkt zoiets niet beter bij jullie?
Want 3 keer uit elkaar gaan en weer opnieuw beginnen heeft een reden, een aanleg.
Blijf je dan niet in het cirkeltje ronddraaien?
pi_78560299
K*t k*t k*t. Weer de aandacht van mijn ex opgezocht.... En het ging zo goed, waarom kan ik het nou niet volhouden. En nu zit mijn hoofd weer vol met: wanneer komt de reactie, wat zal de reactie zijn.... Ik haat dit. Ik haat mezelf.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')