abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78236773
Link naar het vorige topic:
De kunst van het loslaten van je ex. - deel 107

Laatste post was van mij naar GotenSSJ:
quote:
Tsja.. Sommige mensen zijn volgens mij gewoon bang om alleen te zijn. Mijn ex is er zo een.

Ergens is het kut dat ze zo snel een nieuwe relatie heeft, maar het helpt wel om eroverheen te komen. Zo iemand hoef ik namelijk ook niet terug. Zelfstandige dames zijn veel sexier

Sterkte ermee in ieder geval! Het zal af en toe vast nog wel even klote zijn.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_78237091
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook even een berichtje van mij hier, ook al leest zij waarschijnlijk mee (Ook op fok), maar dat interesseert me niet zoveel.

Na 1,5 jaar relatie heeft zij het 12 dagen geleden uitgemaakt, ik had het er zeer lastig mee omdat ik nog steeds van haar hield en haar ontiegelijk miste. Vanaf dag 1 al.
Nu moet ik er via Hyves (Hyves Buzz niet profiel ) achter komen dat ze al een nieuw iemand heeft, na maximaal 11 dagen dus.

Dus eigenlijk ben ik na 12 dagen onwijs klote voelen, nu ineens weer blij Ik had haar net aan de telefoon, waarin zij aangaf dat ze niet met mijn gevoelens rekening wilde houden en nog meer van dat soort crap.
Oftewel een egoïstische bitch, plat gezegd.

Misschien dus maar beter dat ik van der af ben, als ze na 11 dagen al een ander heeft, zal het allemaal wel niet zo goed geweest zijn

Zo, dat is er uit.
Dat voelt idd erg kut zeker als het zo snel is.
Mijn ex had binnen 1 maand contact met iemand anders, en binnen 2 maand na de break up heeft ze dus nu een relatie met hem. Ook ik heb dan daardoor zoiets van als het zo moet zout dan maar een end op.
Het kan idd wel helpen om zelf er snel van af te zijn.
Maar je kunt je inderdaad afvragen van waarom zo snel, is het dan omdat ze niet alleen kan zijn, of is het echt iets.
Maar daar moet je je eigenlijk niet meer druk om gaan maken, maar je eigen leven gaan invullen.
Veel sterkte daarmee.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_78237117
En daar zijn we weer..
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:20:51 #4
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_78237665
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:05 schreef maartjeh het volgende:
En daar zijn we weer..
Knuffffff
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_78237884
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:20 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Knuffffff
Oh.. ja ik bedoelde het meer als een tvp.

Maar voel me ergens ook wel leeg nu. M'n ex smstte me een paar uur geleden. In een opwelling heb ik gevraagd of hij vanavond iets te doen had, maar kreeg terug dat hij naar z'n Oom ging omdat die net uit het ziekenhuis is. (Lang verhaal, maar die was al ziek toen wij nog samen waren.).

Toen vroeg hij 'waarom dan?'. Heb gewoon gestuurd 'okay dan houdt het op.'. Weer een 'Maar hoezo dan?' van zijn kant, maar daar heb ik niet meer op gereageerd.

Ik zou gewoon zó graag eens met hem praten op een normale manier. Niet over ons verleden, maar gewoon over hoe het met hem gaat etc. (helemaal nu blijkt dat zijn oom uit het ziekenhuis is enzo).
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:30:31 #6
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_78238038
Bedankt voor de reacties

Mijn leven invullen gaat wel lukken ja, gelukkig heb ik goede vrienden die op elk moment voor me klaar staan.
Het zal ongetwijfeld nog wel eens klote gaan worden, aangezien zij en nieuwe vlam ook bij hetzelfde bedrijf werken.

Maar goed, gelukkig ben ik mentaal behoorlijk sterk Maar het leven gaat door, Ik kan mezelf niets verwijten naar mijn mening.

Het enige punt naar mijn mening is, het is nooit goed uitgepraat voor mijn gevoel. Maar ach, het veranderd nu toch niets meer
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:32:09 #7
287303 Explod
Dont worry, be happy and smile
pi_78238089
bij mij is het sinds begin van dit jaar uit..

voel me nog steeds ZO vreselijk klote

heb een normaal gesproken een keihard karakter, maar nu heb ik het idee alsof ik er nooit overheenkom
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:37:21 #8
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_78238265
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:32 schreef Explod het volgende:
bij mij is het sinds begin van dit jaar uit..

voel me nog steeds ZO vreselijk klote

heb een normaal gesproken een keihard karakter, maar nu heb ik het idee alsof ik er nooit overheenkom
Ik heb ook een keihard karakter, en ik ken je gevoel Heb het nu 2 maal meegemaakt. Maar je komt er echt overheen. Er zijn zoveel mooiere dingen in het leven dan terug kijken hoe jij of de partner het verknalt heeft
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:37:53 #9
158518 Sjechov
pi_78238288
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:26 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Oh.. ja ik bedoelde het meer als een tvp.

Maar voel me ergens ook wel leeg nu. M'n ex smstte me een paar uur geleden. In een opwelling heb ik gevraagd of hij vanavond iets te doen had, maar kreeg terug dat hij naar z'n Oom ging omdat die net uit het ziekenhuis is. (Lang verhaal, maar die was al ziek toen wij nog samen waren.).

Toen vroeg hij 'waarom dan?'. Heb gewoon gestuurd 'okay dan houdt het op.'. Weer een 'Maar hoezo dan?' van zijn kant, maar daar heb ik niet meer op gereageerd.

Ik zou gewoon zó graag eens met hem praten op een normale manier. Niet over ons verleden, maar gewoon over hoe het met hem gaat etc. (helemaal nu blijkt dat zijn oom uit het ziekenhuis is enzo).
Ik weet wel hoe je het bedoelde
Die van mij sloeg gewoon 2 vliegen in 1 klap.

Zelf ben ik nu in voorbereiding op mijn vlucht van Schiphol naar Alicante.
Toch is het allemaal heel dubbel.
Dit wordt ook de eerste echte vakantie zonder mijn ex.
Pfffffffffffffffff
pi_78239630
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:37 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe je het bedoelde
Die van mij sloeg gewoon 2 vliegen in 1 klap.

Zelf ben ik nu in voorbereiding op mijn vlucht van Schiphol naar Alicante.
Toch is het allemaal heel dubbel.
Dit wordt ook de eerste echte vakantie zonder mijn ex.
Pfffffffffffffffff
Haha dat is helemaal waar!
Voor jou ook een knuff terug. Ik vind 't goed van je dat je morgen gaat!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:34:44 #11
287303 Explod
pi_78240436
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:37 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik heb ook een keihard karakter, en ik ken je gevoel Heb het nu 2 maal meegemaakt. Maar je komt er echt overheen. Er zijn zoveel mooiere dingen in het leven dan terug kijken hoe jij of de partner het verknalt heeft
ja dat is waar, het alleen zijn is nog het ergste was vrijwel altijd daar
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:54:51 #12
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_78241170
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:34 schreef Explod het volgende:

[..]

ja dat is waar, het alleen zijn is nog het ergste was vrijwel altijd daar
Ik snap wat je bedoeld, echter heb ik het niet met alleen zijn.
Ik miste haar, niet het samen zijn met iemand, maar echt het samen zijn met haar.
Nu kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan, als ik zie wat ze me nu geflikt heeft.

Zo'n moment gaat bij jou ook ongetwijfeld komen, dat je ziet wat zij jou aan doet, en dan wil je niet meer zo verder gaan. Blijkbaar kan er dan toch ineens een knop omgezet worden. Zo ervaar ik het tenminste.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:21:29 #13
287303 Explod
pi_78242114
ja zelfde heb ik ook wel, het is ook wel beter zo voor ons beide.
het heeft iig 1 voordeel gehad, ben 8 kilo afgevallen van de ellende haha
pi_78243761
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:37 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in.
Ben er nu achter dat spijt een erg sterke drijfveer is om dingen niet te doen, en om te blijven malen.
Wat eigenlijk niet nodig is. Goed het op zijn tijd niet verkeerd om terug te denken aan wat fout ging, wat je anders had kunnen doen, maar door spijt kan je je er nog wel een s in blijven hangen, wat erg zonde is.
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:21 schreef Explod het volgende:
hehe thats the spirit, het positieve er van inzien ( doe ik dan maar ook ben zelf 10kg afgevallen)
Echt balen, denk ik da tik wel klaar met d'r ben en over haar heen ben nu ze een nieuwe vriend heeft, en mij eigenlijk negeert. kijk ik ene dvd, is de eind tune van coldplay clocks, en dat is nou net een van onze nummers.
Dus moest ik weer aan haar denken dus er nog niet zover overheen als ik dacht.

[ Bericht 32% gewijzigd door achi op 20-02-2010 22:17:48 ]
  zaterdag 20 februari 2010 @ 22:29:38 #15
287303 Explod
pi_78244420
ah dat is dan wel fucked up. denk dat je altijd wel iets met dat nummer zal blijven houden als je hem hoort
pi_78244736
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:29 schreef Explod het volgende:
ah dat is dan wel fucked up. denk dat je altijd wel iets met dat nummer zal blijven houden als je hem hoort
tja dat zal idd wel zo zijn, maar op dat moment voelt et ff wat minder.
ben dus nu maar ff wat fout nr uit de jaren 90 aan het luisteren oa u96 om even het uit mijn kop te krijgen.
pi_78249209
Zo, vannacht lekker thuis blijven. Ik lag vanmorgen pas om 7 uur in bed na te zijn uitgegaan in Berlijn dus wel fijn even rustig aan.

Gister was ik in een wijk hier in Berlijn, Prenzlauer Berg, zijn we naar een barretje gegaan. En raad eens met wie ik precies in datzelfde straatje heb rondgelopen, met wie ik ook bij die bar ben geweest. Ik word zelfs hier aan mijn ex herinnert. De Tv-tower waar we in zijn geweest, zie je dus echt overal hier, ook al is het in de verte. De winkeltjes waar we zo lang en leuk hebben gewinkeld. Nouja, het is natuurlijk niet zo erg als de herinneringen thuis, maar ik vind het nu nog ronduit klote om ze te hebben.

Het gaat wel goed met mij. Het is eigenlijk heel vreemd hoe snel je je weer aan een nieuw leven went. Ik heb al een aantal mannen leren kennen hier, maar daar voel ik me niet zo prettig bij. Ik wil gewoon gezellig contact hebben, verder helemaal niks. Het is allemaal niet zo veilig meer, en dat vind ik eng. Bij mijn ex voelde ik me altijd zo veilig, we kenden elkaar precies en hadden al heel wat opgebouwd. Het is best eng om iemand anders weer zo te vertrouwen. Ik vond dat in het begin bij mijn ex ook heel moeilijk, ik stel me niet zo makkelijk open voor iemand. Ik denk dat ik daarom een hele tijd geen relatie wil. Ik heb ook zo mijn behoeftes, maar die echte leuke vent zal dan wel aan komen waaien he? Heb iig geen zin in van die half/half relaties die het toch niet helemaal zijn.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  zondag 21 februari 2010 @ 00:56:15 #18
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_78249682
Pff..de mijne is aan het stappen met een groep mensen..afscheidsfeestje van een vriend van hem die een half jaar naar Indo gaat.
En ik lig thuis in bed. Vind dit lastig..ondanks dat we weer goed contact hebben, ik de afgelopen 2 nachten bij hem heb geslapen, we weer gewoon een 'stel' zijn ook al is het nog niet officieel (omdat er voor hem bepaalde dingen moeten veranderen..) blijf ik het zoo eng vinden.
Ik ben gewoon zo bang dat hij daar gaat lopen flirten en dansen en weet ik het wat.
Gewoon, omdat je de controle er niet over hebt. Je moet diegene nu blind vertrouwen, en daar heb ik nogal wat moeite mee helaas...
Dus ik zit me hier lekker op te vreten.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 21 februari 2010 @ 01:07:05 #19
158518 Sjechov
pi_78250094
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:14 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Haha dat is helemaal waar!
Voor jou ook een knuff terug. Ik vind 't goed van je dat je morgen gaat!
Ik zit nu op schiphol te wachten tot ik ksn inchecken.
Lang leve de kpn hotspot.
Kan ik terminste ook even schaatsen kijken.
Nergens wordt het hier vertoond.
Ook zo vreemd.
pi_78251490
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:41 schreef Faerie het volgende:
Zo, vannacht lekker thuis blijven. Ik lag vanmorgen pas om 7 uur in bed na te zijn uitgegaan in Berlijn dus wel fijn even rustig aan.

Gister was ik in een wijk hier in Berlijn, Prenzlauer Berg, zijn we naar een barretje gegaan. En raad eens met wie ik precies in datzelfde straatje heb rondgelopen, met wie ik ook bij die bar ben geweest. Ik word zelfs hier aan mijn ex herinnert. De Tv-tower waar we in zijn geweest, zie je dus echt overal hier, ook al is het in de verte. De winkeltjes waar we zo lang en leuk hebben gewinkeld. Nouja, het is natuurlijk niet zo erg als de herinneringen thuis, maar ik vind het nu nog ronduit klote om ze te hebben.

Het gaat wel goed met mij. Het is eigenlijk heel vreemd hoe snel je je weer aan een nieuw leven went. Ik heb al een aantal mannen leren kennen hier, maar daar voel ik me niet zo prettig bij. Ik wil gewoon gezellig contact hebben, verder helemaal niks. Het is allemaal niet zo veilig meer, en dat vind ik eng. Bij mijn ex voelde ik me altijd zo veilig, we kenden elkaar precies en hadden al heel wat opgebouwd. Het is best eng om iemand anders weer zo te vertrouwen. Ik vond dat in het begin bij mijn ex ook heel moeilijk, ik stel me niet zo makkelijk open voor iemand. Ik denk dat ik daarom een hele tijd geen relatie wil. Ik heb ook zo mijn behoeftes, maar die echte leuke vent zal dan wel aan komen waaien he? Heb iig geen zin in van die half/half relaties die het toch niet helemaal zijn.
Keertje koffie doen in Berlijn? Met een beetje mazzel zit ik er eind april/begin mei.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 21 februari 2010 @ 05:16:54 #21
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_78255429
Ja kut man..
Ik zit echt de hele tijd te overwegen of ik mijn ex een mailtje moet sturen.
Zij heeft de deur dicht geslagen en wilt geen contact meer.
Na een heel naar mailtje. Maar het voelt zo kut, ook omdat ik weet, dat hoe dan ook, zij zich zelf er ook kut onder voelt. Ze kan dan nog wel zo boos zijn, ze heeft verdriet.
En ondertussen heb ik wel het idee hoe ze nu denkt, en dat ze blij is met haar eigen leven zonder mij.. Maar ik wil gewoon zeggen wat ik wil zeggen. Het zijn geen smeekbedes of wanhopige gedachtes.. gewoon om te laten weten dat het goed met me gaat en dat ik graag zou willen dat we het op een goede manier afsluiten.. Ofzo.

Ik zit echt te dubben of ik het moet doen, maar jah.. Het kan nog meer kapot maken, als dat het al niet is. Anderzijds.. Wát kan ik verder nog kapot maken, en zou het wat uit maken om een lange mail te sturen ook al heeft zij er geen boodschap aan, terwijl ik me er wel beter door ga voelen?

Ik hoop niet op antwoord, ik wil het gewoon tegen haar zeggen. Van me af schrijven zo dat zij het leest, omdat het op zo een kut manier is afgesloten en alles...

Graag julder mening..... Zou ik het beter kunnen laten rusten en er niks meer aan doen, of haar het toch mailen en hopen dat "we" er beide beter van worden..?

tevens tvp
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zondag 21 februari 2010 @ 05:22:41 #22
158518 Sjechov
pi_78255450
Als jij het gevoel hebt dat je dat moet doen, dan moet je het doen.
Feitelijk maakt het dan niet uit wat ze ermee doet.
Jij hebt het van je afgeschreven en aan haar gestuurd,
Als zij het wil negeren moet ze dan zelf weten.

Zelf heb ik mijn ex ook zaken verteld.
Nu zit zij anders in elkaar momenteel.
Zij kan er gewoon niets meer doen.
Dat neem ik haar ook niet kwalijk.

Succes!
pi_78256101
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:48 schreef _Bella_ het volgende:

[..]

Ik zou niet naar een uitgaanskroeg gaan voor afleiding..De laatste keer dat ik dat deed stond ik huilend in een café omdat ik besefte hoe leeg ik me voelde, vooral toen ik aangestaard werd door een paar creeps die vervolgens nog een wanhopige versierpoging probeerde 1 voor 1 en ik daardoor nog erger moest janken omdat ik medelijden had met me zelf en de situatie waar ik in was beland
Niet dat jij daar last gaat krijgen als man zijnde... maar alvast een waarschuwing..ander soort afleiding lijkt me beter..alles behalve een café met vrolijke dronken vrijgezellen........
Als man heb ik inderdaad minder last van opdringerige vrouwen... Alhoewel een paar dagen eerder in een kroeg wel compleet instorte en een tijd heb zitten huilen aan de bar. Weer zo'n lekker onderdeel van het verwerkingsproces. Ik heb ook wel vrouwen gezien die compleet kapot waren op de manier zoals je beschrijft, maar ben altijd heel blij met mezelf geweest dat ik dan juist niets gedaan had behalve wat naar ze luisteren en afstand nemen op het moment dat ze duidelijk rebound aandacht zochten.

Uitgaan afgelopen nacht ging verbazingwekkend goed. Ik ben tijden niet meer op stap geweest en me goed vol laten lopen... en nog geen kater.... Die komt vast later
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:21 schreef Explod het volgende:
Heel bekend, ik ben 10 kilo afgevallen. Alleen dat was voordat de ex het uitmaakte, toen we beide afzonderlijk op vakantie gingen en ze me drie weken doodzweeg... In combinatie met een burnout was het instorten vervolgens compleet en werd ik bezitterig, controlerend, obsessief, depressief en onzeker, alles zo ongeveer het tegenovergestelde van wat ik normaal ben en juist karaktertrekjes van mijn ex... heel grappig... Gelukkig heb ik (te laat?) hulp gekregen heb en ben het dal wel uit gekomen. Nou ja, zo goed als.

Mijn ex ondersteunde me nog wel terwijl ik kapot was, maar aan het einde bleek het voor haar ook gewoon te veel te zijn en toen ik eindelijk het idee had dat ik weer mijn eigen dingen kon doen en mezelf gelukkig kon maken (erg belangrijk en iets waar mijn ex notoir slecht in was) maakte ze het uit en duwde me dus weer terug.

Het is een interessante achtbaan geweest...

Ach ja.... mijn vrienden zeggen me steeds meer en meer dat het goed is dat ik niet meer bij haar ben, omdat ze gewoon niet geschikt voor me is. Ze heeft me al één keer helemaal psychisch gesloopt en ze willen dat niet een tweede keer zien gebeuren. Het is dus maar goed dat ze het uitgemaakt had, anders was het ongetwijfeld op een later moment nog veel erger afgelopen.
pi_78257220
quote:
Op zondag 21 februari 2010 09:06 schreef GoedeMan76 het volgende:

Ach ja.... mijn vrienden zeggen me steeds meer en meer dat het goed is dat ik niet meer bij haar ben, omdat ze gewoon niet geschikt voor me is. Ze heeft me al één keer helemaal psychisch gesloopt en ze willen dat niet een tweede keer zien gebeuren. Het is dus maar goed dat ze het uitgemaakt had, anders was het ongetwijfeld op een later moment nog veel erger afgelopen.
Ik heb mezelf zelfs twee keer laten slopen door mijn ex. En nog steeds bleef ik erin geloven.... Zij moest de knoop doorhakken.... Ach, nu het over is ben ik er wel blij mee. Het is eenzaam, maar waarschijnlijk beter zo. Alleen jammer dat ik niet naar mijn vrienden had geluisterd, ik koos continu voor haar in plaats van eens goed te luisteren.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78262946
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Keertje koffie doen in Berlijn? Met een beetje mazzel zit ik er eind april/begin mei.
Echt? Wat leuk! Ga je gewoon een weekendje? Laat maar weten of het allemaal doorgaat tegen die tijd!
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')