ai ai aiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef Sjechov het volgende:
Net mijn ex gesproken over MSN.
Ik voel me nu zo leeg ............
Heerlijk die dagen zo alleen huis met niemand om je heen waar je ff naartoe kunt ofzo ...
Sterkte kerel!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef Sjechov het volgende:
Net mijn ex gesproken over MSN.
Ik voel me nu zo leeg ............
Heerlijk die dagen zo alleen huis met niemand om je heen waar je ff naartoe kunt ofzo ...
Kan ik helemaal beamen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sterkte kerel!
Je gelooft me nu niet, maar op een gegeven moment ga je die dagen alleen waarderen.
Zelf heb ik m'n ex op MSN geblokkeerd. Hoef niets meer van d'r te horen; komt toch niets positiefs uit.
Over die eerste 4 regels.. dat hoeven ook geen redenen zijn om haar te verwijderen hè. Dat doe je voor jezelf als je denkt dat dat beter voor je is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:51 schreef Sjechov het volgende:
Weet je.
Het is helemaal niet dat ze negatief was ofzo.
Het ging niet eens over ons.
Het ging over haar.
Het feit dat ik me zo voel is omdat ik er niets aan kan doen.
Haar blokkeren kan ik gewoon niet.
Ik zou het ook niet willen.
Ik merk wel dat ik er makkelijker en makkelijker mee overweg kan.
Heb ook geen verdriet, maar voel me nu gewoon leeg.
Door het totaal plaatje.
Dat ken ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:56 schreef maartjeh het volgende:
Verder voel ik me ook heel leeg nu. Gaat even niet zo lekker met me op ander vlak en heb hem zó hard nodig nu.. maar gewoon het besef dat dat niet gaat.. zijn arm even om me heen, even uithuilen op zijn schouder, want dat is écht alles wat ik nu wil.![]()
Erg is dat hè? Maarja, we moeten nu 'gewoon even sterk zijn' ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:00 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Dat ken ik.
Dat kan ik nu ook wel gebruiken
Hmjah, al zou een heerlijke knuffel wel uitkomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Erg is dat hè? Maarja, we moeten nu 'gewoon even sterk zijn' ofzo.
Herkenbaar. Heel herkenbaar. Helemaal nu ik vanaf mijn bed zit te flaptoppen, kaarsjes aan enzo. Doet me allemaal aan hem denken. BAH.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:54 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Hmjah, al zou een heerlijke knuffel wel uitkomen.
Pffff
Wat een super mooi gedicht!! Vooral dit laatste stukje. Hoop dat ik me ook binnenkort ook weer zo kan voelen...quote:even een zojuist zelfgeschreven gedicht tot besluit
(knip)
Langzaam groeide ik tot een adelaar,
In mezelf geloven,
Helemaal klaar voor een nieuwe vlucht.
Cirkelend door de lucht naar boven.
Tot naar een hoogtepunt zweven,
Duikend naar beneden,
Om een ander te vertrouwen,
Mijn liefde te geven,
En een nieuw nestje te bouwen.
Virtuele knuffel dan maarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:16 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heel herkenbaar. Helemaal nu ik vanaf mijn bed zit te flaptoppen, kaarsjes aan enzo. Doet me allemaal aan hem denken. BAH.
Maar we will be fine, Sjechov, echt.
Dankjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef HunnyBun het volgende:
[..]
Wat een super mooi gedicht!! Vooral dit laatste stukje. Hoop dat ik me ook binnenkort ook weer zo kan voelen...
Iedereen sterkte met z'n liefdesverdriet
Negatieve punten benoemen. Sja volgens sommige helpt dat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:19 schreef GoedeMan76 het volgende:
Gadverdamme...
was gister tegen iemand mijn ex haar negatieve punten aan het vertellen om echt goed duidelijk te maken dat het goed is om niet meer bij haar te zijn... komt tussendoor de opmerking:"je geeft echt nog heel veel om haar hè?"
Janken...![]()
En meteen even terug bij nul![]()
nou ja, vanavond maar lekker naar een foute uitgaanskroeg en we zien wel!
Ik zou niet naar een uitgaanskroeg gaan voor afleiding..De laatste keer dat ik dat deed stond ik huilend in een café omdat ik besefte hoe leeg ik me voelde, vooral toen ik aangestaard werd door een paar creeps die vervolgens nog een wanhopige versierpoging probeerde 1 voor 1 en ik daardoor nog erger moest janken omdat ik medelijden had met me zelf en de situatie waar ik in was belandquote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:19 schreef GoedeMan76 het volgende:
Gadverdamme...
was gister tegen iemand mijn ex haar negatieve punten aan het vertellen om echt goed duidelijk te maken dat het goed is om niet meer bij haar te zijn... komt tussendoor de opmerking:"je geeft echt nog heel veel om haar hè?"
Janken...![]()
En meteen even terug bij nul![]()
nou ja, vanavond maar lekker naar een foute uitgaanskroeg en we zien wel!
Heel herkenbaar, dat onzeker zijn over 'onze' toekomst vanwege zijn afkomst en geloofsovertuigingen etc.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:43 schreef _Bella_ het volgende:
I guess I´m joining the club
ookal heb ik het zelf uitgemaakt na 3 jaar..En niet omdat ik niet meer van hem hou..niet omdat ik vreemdga...de reden is omdat ik onzeker ben over onze toekomst danzkij zijn afkomst..en ik liever het ´´op tijd´´ wilde uitmaken voordat ik er echt kapot van ga, maar helaas ga ik nu alsnog door een hel..
Ik snap mezelf niet..ik weet dat het het beste is voor mij, maar van binnen ben ik verscheurd in duizend stukjes..Ik huil mezelf in slaap..ik word verdrietig wakker..Als ik in de spiegel mijn make up op wil doen zie ik iemand die helemaal kapot is en kan ik me niet concentreren om mezelf nog mooi te maken..
Als ik ergens naar toe moet, moet ik eerst die brok uit me keel zien te laten verdwijnen, omdat ik eigenlijk nergens heen wil op dit moment..En zodra ik thuiskom nadat ik me voor heb gedaan als een vrolijk spontaan meisje stort ik compleet in.
Het is alsof ik niet kan ademen zonder hem, een benauwend gevoel, alsof het leven geen nut meer heeft..
Ik hoop dat dit gevoel overgaat, ik weet alleen niet wanneeren hoe in godsnaam..!!
Waarom niet? Misschien is dat voor hem wel dé manier.. Iedereen doet dat anders, en ik kan me goed indenken waarom een kroeg juist wél goed kan werken. Ik zou dat ook eens moeten doen, kan me er alleen niet aan toe zetten, maar ik hou dan ook helemaal niet van stappen. Gelukkig heb ik zat andere afleiding.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:48 schreef _Bella_ het volgende:
[..]
Ik zou niet naar een uitgaanskroeg gaan voor afleiding..De laatste keer dat ik dat deed stond ik huilend in een café omdat ik besefte hoe leeg ik me voelde, vooral toen ik aangestaard werd door een paar creeps die vervolgens nog een wanhopige versierpoging probeerde 1 voor 1 en ik daardoor nog erger moest janken omdat ik medelijden had met me zelf en de situatie waar ik in was beland![]()
Niet dat jij daar last gaat krijgen als man zijnde...maar alvast een waarschuwing..ander soort afleiding lijkt me beter..alles behalve een café met vrolijke dronken vrijgezellen........
Pfoeh, dat lijkt me al helemaal moeilijk. Je krijgt gewoon geen kans om het los te laten nu en wordt veel te veel met alles geconfronteerd. Het is nu een moeilijke periode waar je even doorheen moet helaas, maar daarna zul je je alleen beter voelen. Ik begrijp namelijk de reden ook erg goed dat je het hebt uitgemaakt. Bij mijn ex gebeurde dat ook vaak, maar ik heb het nooit uitgemaakt daarom. Dat is echt mijn grote fout geweest, jij houdt tenminste de eer aan jezelf nu, hoe moeilijk het ook is. Even doorzetten! en probeer zoveel mogelijk nieuwe dingen te doen, ga een groepsactiviteit ergens doen ofzo. Het patroon kan je nu al zoveel mogelijk doorbreken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:20 schreef Mutsje30 het volgende:
Ik doe ook weer even mee. Ex en ik wonen noodgedwongen nog steeds samen, en over het algemeen heb ik wel het gevoel dat ik er klaar mee ben.
Alleen begint ex er steeds weer over dat ie me terug wil, wat mijn gevoel dan weer compleet in de war schopt, en ik me ook nog schuldig ga voelen. (terwijl hij alles heeft verkloot)
Hij zegt dat ik het om een futiliteit heb uitgemaakt (heb het uitgemaakt omdat ie heel erg naar een collega toetrok waar hij gevoelens voor had, en ik dat op een gegeven moment niet meer pikte, en in een opwelling van boosheid het had uitgemaakt. Lang verhaal, ooit hier een topic over geopend)
Anyway, ik denk dat ik de hele wereld aankan, tot het moment waarop ie dan in het weekend naar z'n (nu "platonische" vriendin) gaat en ik in ons huis zit. (als ik even nergens naartoe kan gaan)
Dan komt iedere keer weer opnieuw de klap, en zit ik weer te janken.![]()
Al met al is het een *** situatie, en ik zit er even helemaal doorheen....
Good for youquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook even een berichtje van mij hier, ook al leest zij waarschijnlijk mee (Ook op fok), maar dat interesseert me niet zoveel.
Na 1,5 jaar relatie heeft zij het 12 dagen geleden uitgemaakt, ik had het er zeer lastig mee omdat ik nog steeds van haar hield en haar ontiegelijk miste. Vanaf dag 1 al.
Nu moet ik er via Hyves (Hyves Buzzniet profiel
) achter komen dat ze al een nieuw iemand heeft, na maximaal 11 dagen dus.
Dus eigenlijk ben ik na 12 dagen onwijs klote voelen, nu ineens weer blijIk had haar net aan de telefoon, waarin zij aangaf dat ze niet met mijn gevoelens rekening wilde houden en nog meer van dat soort crap.
Oftewel een egoïstische bitch, plat gezegd.
Misschien dus maar beter dat ik van der af ben, als ze na 11 dagen al een ander heeft, zal het allemaal wel niet zo goed geweest zijn
Zo, dat is er uit.
Tnx! Ja, het is ook gewoon extra moeilijk nu, vooral omdat ie me steeds zit in te peperen dat ik het om "niks" heb uitgemaakt. Het was waarschijnlijk ook wel weer goed gekomen, als hij ook voor onze relatie had gevochten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:19 schreef Faerie het volgende:
[..]
Pfoeh, dat lijkt me al helemaal moeilijk. Je krijgt gewoon geen kans om het los te laten nu en wordt veel te veel met alles geconfronteerd. Het is nu een moeilijke periode waar je even doorheen moet helaas, maar daarna zul je je alleen beter voelen. Ik begrijp namelijk de reden ook erg goed dat je het hebt uitgemaakt. Bij mijn ex gebeurde dat ook vaak, maar ik heb het nooit uitgemaakt daarom. Dat is echt mijn grote fout geweest, jij houdt tenminste de eer aan jezelf nu, hoe moeilijk het ook is. Even doorzetten! en probeer zoveel mogelijk nieuwe dingen te doen, ga een groepsactiviteit ergens doen ofzo. Het patroon kan je nu al zoveel mogelijk doorbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |