Waar moet ik het dan weghalen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:34 schreef WillFerrell het volgende:
Klusspullen bij de Gamma halen.Ja, zo blijf je bezig.
Dat moet jij wetenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De neuk moet ik het weten. Als ik iets nodig heb, zet ik de vakman in.
Oh, ja voor die paar plankjes ga ik niet moeilijk doen. Ik heb contacten bij een aannemer en die stuurt gewoon zo een TimmerTurk® langs.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat moet jij wetenAlleen een paar plankjes aan de muur maken kan ik zelf nog wel.
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:25 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Samenvatting: Je ging naar de gamma en er stond een lelijk wijf achter de kassa?
Damn, je beleeft wat op je zaterdagmiddag.
Ja, het is namelijk erg moeilijk om je een voorstelling te maken van iemand die haar haar voor 1 oog heeft hangen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:20 schreef cvboer het volgende:
Ik was vandaag zo bij de Gamma om wat klusbenodigdheden voor mijn woning te halen.
Toen ik eenmaal alles bij elkaar gescharreld had kwam het moment van betalen bij de kassa, tot mijn grote teleurstelling was er maar een kassa open met daarachter een behoorlijk lelijk exemplaar.
Het object in kwestie had namelijk een behoorlijk stom kapsel waar het haar voor een oog zat.
Ze keek mij dus echt aan met maar een oog, met de andere zag ze niet veel.
Ter verduidelijking heb ik een paint gemaakt. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |