Kim kwam pas na Sunshine bij de groep. Die gast (Sean) z'n stem ging wel altijd zwaar door de autotune trouwens.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:06 schreef Ties02 het volgende:
Dance Nation hahaha Sunshiiiineeeeee met die gayboys, grappig dat zij erin zat. Leuk meisje
^^quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef ClearGreen het volgende:
Ik vond haar de beste van de avond.Ze lijkt steeds beter te worden. Zeer terecht door!
Hmz. Die spoiler van die Nelsondinges klopte dus toch.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:34 schreef Rauzer het volgende:
Spoilers in spoilertags hebben weinig zin als je ze vervolgens uitgebreid gaat bespreken. Al die berichten verwijderd dus.
mja, daar was ik toen bekend werd dat Stacey de coach werd al bang voorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:45 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Hmz. Die spoiler van die Nelsondinges klopte dus toch.
Ik begon het ook al een beetje te vrezen, vooral nadat het ook nog eens in het spoilertopic bevestigd leek te worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja, daar was ik toen bekend werd dat Stacey de coach werd al bang voor
Ik hoop voor haar dat ze nog op een andere manier wordt opgepikt. Kunnen ze de Vengaboys geen nieuw leven inblazenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:33 schreef ClearGreen het volgende:
Heel begrijpelijk dat ze er zo kapot van was. Ik baal er ook van, ik had het haar zó ontzettend gegund.
Ze verdient het zeker. Het zal alleen wel een stuk moeilijker worden nu, ben ik bang.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze nog op een andere manier wordt opgepikt. Kunnen ze de Vengaboys geen nieuw leven inblazen
Even serieus, ik hoop dat ze, als ze wordt opgepikt, dan wel iets serieuzers kan doen.
Ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja, daar was ik toen bekend werd dat Stacey de coach werd al bang voor
Ze vond haar vocaal zo nu en dan toch tekort schieten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:07 schreef ClearGreen het volgende:
Stacey: "Je hebt het totaalpakket in huis... maar ik moet je laten gaan."![]()
Eerst vond ze haar nooit zo leuk, daarna opeens verrassend goed, daarna weer tekortschieten maar wel het totaalpakket hebben... Ik weet het niet hoor, ik heb het idee dat ze haar nooit een eerlijke kans heeft gegeven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ze vond haar vocaal zo nu en dan toch tekort schieten?
Je hebt gelijk. Dat zou best zo eens zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:47 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Eerst vond ze haar nooit zo leuk, daarna opeens verrassend goed, daarna weer tekortschieten maar wel het totaalpakket hebben... Ik weet het niet hoor, ik heb het idee dat ze haar nooit een eerlijke kans heeft gegeven.
Er zijn al 12 plaatsen in de liveshows, 3 per categoriequote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:39 schreef Symphonic het volgende:
Jammer. Als er nog een wildcard wordt weggegeven voor een 10e plaats, mag die wat mij betreft naar haar.
Ik welquote:
quote:Wat heb ik tegen deze laatste uitzending opgekeken zeg…!
Natuurlijk omdat de uitslag niet was wat ik wilde..(En omdat ik gehuild heb als een baby..haha, Ja Nederland nu kunnen jullie het zien!)
Maar ook omdat ik hier keihard voor gewerkt heb, en er ontzettend zin in had om in de Live Shows te laten zien wat ik nog meer in mijn mars heb.
Maar goed..its all in the game..en natuurlijk wist ik dat er een kans inzat dat ik het niet zou redden.
Maar vind het toch erg jammer dat Stacy niet het vertrouwen in mij had om me mee te nemen.
Haar voorkeur ging gewoon simpelweg uit naar de anderen..
Ik weet wel dat ik heel erg mijn best heb gedaan, en ALTIJD!! 100% mezelf ben geweest..!!
Ik wil echt IEDEREEN bedanken die zo ontzettend in mij geloofd hebben, gesteund hebben, gekrabbeld hebben.. enz!
Ik ben jullie ontzettend dankbaar!! En ik zou niet weten hoe ik me nu zou voelen als jullie er niet waren geweest!
En ik hoop natuurlijk…dat jullie me blijven steunen?
Het einde van X factor.. Is (hopelijk) niet het einde van mijn carriere..
Er komen nog heel veel leuke dingen in de toekomst.. En ik blijf jullie daarvan op de hoogte houden op deze hyves.
The show must go on..
Heel veel liefs..
Kim..
ps: Ik krijg van veel mensen de vraag waarom ik dat 2e nmr gezongen heb? : Dat is een nmr die Stacy voor me heeft uitgekozen, was niet mijn eigen keus..!!
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:55 schreef ClearGreen het volgende:
Dezelfde Stacey die vorig jaar een walgelijk zingend figuur als Laurens door liet gaan, puur vanwege zijn uiterlijk.
Nu laat ze Kim niet door, iemand die naast haar goede looks en uitstraling ook vocaal sterk is, goed kan performen en enorm likeable is. In alle opzichten het tegenovergestelde van de kwal Laurens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |