Kim kwam pas na Sunshine bij de groep. Die gast (Sean) z'n stem ging wel altijd zwaar door de autotune trouwens.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:06 schreef Ties02 het volgende:
Dance Nation hahaha Sunshiiiineeeeee met die gayboys, grappig dat zij erin zat. Leuk meisje
^^quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef ClearGreen het volgende:
Ik vond haar de beste van de avond.Ze lijkt steeds beter te worden. Zeer terecht door!
Hmz. Die spoiler van die Nelsondinges klopte dus toch.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:34 schreef Rauzer het volgende:
Spoilers in spoilertags hebben weinig zin als je ze vervolgens uitgebreid gaat bespreken. Al die berichten verwijderd dus.
mja, daar was ik toen bekend werd dat Stacey de coach werd al bang voorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:45 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Hmz. Die spoiler van die Nelsondinges klopte dus toch.
Ik begon het ook al een beetje te vrezen, vooral nadat het ook nog eens in het spoilertopic bevestigd leek te worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja, daar was ik toen bekend werd dat Stacey de coach werd al bang voor
Ik hoop voor haar dat ze nog op een andere manier wordt opgepikt. Kunnen ze de Vengaboys geen nieuw leven inblazenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:33 schreef ClearGreen het volgende:
Heel begrijpelijk dat ze er zo kapot van was. Ik baal er ook van, ik had het haar zó ontzettend gegund.
Ze verdient het zeker. Het zal alleen wel een stuk moeilijker worden nu, ben ik bang.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze nog op een andere manier wordt opgepikt. Kunnen ze de Vengaboys geen nieuw leven inblazen
Even serieus, ik hoop dat ze, als ze wordt opgepikt, dan wel iets serieuzers kan doen.
Ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja, daar was ik toen bekend werd dat Stacey de coach werd al bang voor
Ze vond haar vocaal zo nu en dan toch tekort schieten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:07 schreef ClearGreen het volgende:
Stacey: "Je hebt het totaalpakket in huis... maar ik moet je laten gaan."![]()
Eerst vond ze haar nooit zo leuk, daarna opeens verrassend goed, daarna weer tekortschieten maar wel het totaalpakket hebben... Ik weet het niet hoor, ik heb het idee dat ze haar nooit een eerlijke kans heeft gegeven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ze vond haar vocaal zo nu en dan toch tekort schieten?
Je hebt gelijk. Dat zou best zo eens zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:47 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Eerst vond ze haar nooit zo leuk, daarna opeens verrassend goed, daarna weer tekortschieten maar wel het totaalpakket hebben... Ik weet het niet hoor, ik heb het idee dat ze haar nooit een eerlijke kans heeft gegeven.
Er zijn al 12 plaatsen in de liveshows, 3 per categoriequote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:39 schreef Symphonic het volgende:
Jammer. Als er nog een wildcard wordt weggegeven voor een 10e plaats, mag die wat mij betreft naar haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |