Ik vond 'm er juist gezond en opgewekt uitzien. Dat viel me wel op net op TVquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:08 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is er iemand anders opgevallen dat wilders opmerkelijk dunner geworden is. Hij ziet er echt ongezond uit gewoon. Is iemand anders dit opgevallen?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond 'm er juist gezond en opgewekt uitzien. Dat viel me wel op net op TV
Verder blijft het een flapdrol natuurlijk.
Dat zit er zeker bij Frits bij nu.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hij is 15 kilo afgevallen las ik gister ergens. Volgens mij wist Frits Wester dit te melden.
Whehehequote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:18 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat zit er zeker bij Frits bij nu.
Misschien de lichtval?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:14 schreef 78RPM het volgende:
De foto's...
Hij zag er vandaag niet alleen erg mager uit, hij had ook zo'n grauwe kleur op zijn gezicht!
[ afbeelding ]
Niet buiten, maar wel met daglicht. Geeft idd altijd een koelere tint.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:16 schreef Apuleius het volgende:
Het 1 is binnen en 't ander buiten. Niets aan de hand hoor.
Ah, dat had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:17 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Niet buiten, maar wel met daglicht. Geeft idd altijd een koelere tint.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wilders is vervangen door een look-a-like. schopje bnw.
dat zal het zijn ja!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wilders is vervangen door een look-a-like. schopje bnw.
zware oversaturatie ook op die bovenste foto... check die stropdas bv.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:14 schreef 78RPM het volgende:
De foto's...
Hij zag er vandaag niet alleen erg mager uit, hij had ook zo'n grauwe kleur op zijn gezicht!
[ afbeelding ]
Als je denkt dat dat een realiseerbare oplossing is wel, jaquote:Op zondag 21 februari 2010 01:24 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
ja inderdaad, marokkaanse straatterroristen terugsturen naar land van herkomst. Dan moet er wel iets mis zijn met je hersenen.
Hij is een halve indo, dus of het een zonnebanktint is weet ik nietquote:Op zondag 21 februari 2010 04:31 schreef Stali het volgende:
Afgevallen is niet alles, hij ziet er sowieso onnatuurlijk uit met dat door peroxide verbrande haar en die zonnebanktint.
Het blijft een flapdrol natuurlijk.
bleekmiddel voor zijn haar is op. Daarom.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:14 schreef 78RPM het volgende:
De foto's...
[ afbeelding ]
Dat is dom van me inderdaad. Ik heb die associatie vanwege dat geblondeerde haar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij is een halve indo, dus of het een zonnebanktint is weet ik niet
Ik kan niet anders bedenken dan dat dit betrekking moet hebben op dit topic, maar kom op zeg waarom wil een radio zender in hemelsnaam hierover met je bellen. Ik bedoel elke achterlijke zool ziet toch dat Wilders afgevallen is?quote:Hoi 'NoShitSherlock',
Wat een goede vraag, na al die onzin vragen over Wilders! Kunnen we je even kort bellen voor deze opmerking in Timur Open Radio op 3FM?
Wat is je telefoonnummer?
Groet Ramon
Timur Open Radio
BNN/3FM
ramon@bnn.nl
Die kerel kan zelf niets verzinnen daarom mailt ie vrijwel iedereen die een topic opent.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:54 schreef NoShitSherlock het volgende:
Nu vond ik net dit bericht in mijn pm mailbox van fok:
[..]
Ik kan niet anders bedenken dan dat dit betrekking moet hebben op dit topic, maar kom op zeg waarom wil een radio zender in hemelsnaam hierover met je bellen. Ik bedoel elke achterlijke zool ziet toch dat Wilders afgevallen is?
Wilders denkt ook aan iedereen, de goedzak dat het is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wilders probeert zich gewoon in te leven in mensen uit Afrika.
Respect
Zij gaan toch niet met make-up de vergaderzaal van de Tweede Kamer binnen? 1ste foto is daar genomen nl.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
Op de twitter van WIlders gaf hij aan dat hij expres sinds 1 jan is afgevallen met een dieetpakket ofzo. En volgensmij hebben politici tijdens belangrijke dingen gewoon makeup op. Dat kan misschien dat bruine tintje geven.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:31 schreef fokjunk het volgende:
Zijn haar is niet veranderd de laatste 10 jaar
'quote:Op zondag 28 februari 2010 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zij gaan toch niet met make-up de vergaderzaal van de Tweede Kamer binnen? 1ste foto is daar genomen nl.
Het kan natuurlijk aan belichting liggen, maar dan nog vond ik zijn haar er ook niet jofel uitzien.
Hij is die kilo's blijkbaar bewust afgevallen, zoals ik eerder ook al aangaf.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef Stali het volgende:
[..]
[..]
'
Dat het haar gewoon door de peroxide kapot is dat is wel logisch natuurlijk.
Maar wel apart dat er over het afvallen niets bekend is.
Laten we wel zijn als Ayaan een nieuw liefje heeft krijg je dit uitgemeten in het nieuws en 15 kilo afvallen in zo'n korte tijd niet. Misschien is het ijdelheid van Wilders en in zo'n korte tijd 15 kilo afvallen laat je niet blaken van gezondheid natuurlijk, maar het is wel heel opmerkelijk. En je denkt al snel aan ziekte o.i.d.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:55 schreef Stali het volgende:
Het hoeft niets te betekenen maar toch.
BREAKING: Wilders onwel in Duitsland
In de tijd van 1 januari t/m 26 februari 16 kilo afvallen. Dat is geen normaal dieet he?quote:
Ik denk dat de PvdA bezig is Wilders kapot te maken. Ze hebben een stiekeme diëtist ingeschakeld.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:55 schreef Stali het volgende:
[..]
In de tijd van 1 januari t/m 26 februari 16 kilo afvallen. Dat is geen normaal dieet he?
Het is raar.
Die van Loveless vond ik creatiever.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk dat de PvdA bezig is Wilders kapot te maken. Ze hebben een stiekeme diëtist ingeschakeld.
Godgloeiende.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk dat de PvdA bezig is Wilders kapot te maken. Ze hebben een stiekeme diëtist ingeschakeld.
Is wel echt hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 01:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Godgloeiende.
Rotzak dat je er bent. Ik trap gewoon in een nepbericht van jou he..
Zouden andere politici dat ook doen? Het lijkt me, zeker op nationaal niveau, een baan waar je toch wel erg veel energie en tijd aan kwijt bent en je dat als normaal mens niet kan volhoudenquote:Op zondag 14 maart 2010 01:07 schreef dnzl het volgende:
Volgens mij gebruikt hij coke. Bevochtigt ook vaak zn lippen zoals junkies dat doen
Als ie echt kanker zou hebben en bestraalt zou worden dan kon hij op z'n minst ook niet meer zo goed functioneren.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:08 schreef BrandX het volgende:
16 kg in ruim 2 maanden kan best, maar eigenlijk alleen gebruikelijk bij echte overgewicht. Heb je dat niet echt teer je vooral in op spier. En imo was Wilders hooguit een beetje gezet, maar zeker niet dik.
Ik deel de mening dat ik hem er niet gezond uit vind zien. En op de onderste foto van de twee eerder geposte, vind ik hem gewoon te mager... Van de week vloog de gedachte door mijn hoofd dat hij mss kanker heeft en aan de bestraling zit, omdat ik ook zijn haar er ongezond en dunnig uit vind zien.
Wat wordt er een hoop onzin bij gehaald!quote:Op zondag 14 maart 2010 08:08 schreef BrandX het volgende:
16 kg in ruim 2 maanden kan best, maar eigenlijk alleen gebruikelijk bij echte overgewicht. Heb je dat niet echt teer je vooral in op spier. En imo was Wilders hooguit een beetje gezet, maar zeker niet dik.
Ik deel de mening dat ik hem er niet gezond uit vind zien. En op de onderste foto van de twee eerder geposte, vind ik hem gewoon te mager... Van de week vloog de gedachte door mijn hoofd dat hij mss kanker heeft en aan de bestraling zit, omdat ik ook zijn haar er ongezond en dunnig uit vind zien.
Dat dacht ik ook meteen!!!!1quote:Op zondag 14 maart 2010 08:08 schreef BrandX het volgende:
van bestraling krijg je haaruitval, en juist dat laatste, hoe zn haar er uit ziet, was wat me extra triggerdequote:Op zondag 14 maart 2010 11:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat wordt er een hoop onzin bij gehaald!
quote:Hans Teeuwen
Je bent moeilijker te raken als je bereidt bent af te slanken, in die zin had Van Gogh het aan zichzelf te danken.
Dat doet hij ook al even niet meerquote:Op zondag 14 maart 2010 10:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ie echt kanker zou hebben en bestraalt zou worden dan kon hij op z'n minst ook niet meer zo goed functioneren.
quote:
quote:Geert Wilders ( PVV) (follow)
Vandaag, 14:36
Helaas voor sommigen die in sensatieverhalen geloven: ben kerngezond en vol energie! Alleen zou wat meer eten en slapen goed zijn vanaf nu!
mjahquote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef Stali het volgende:
[..].
Maar zo ziet iemand er dus uit die zegt te blaken van gezondheid.
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, geloof ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:08 schreef BrandX het volgende:
Ik was 23, toen ik 80 uur in de week moest werken, 2 maanden achter elkaar.. Partijleiders doen dit standaard.. Na 2 maanden ben ik ook een keer flauwgevallen, en moest ik een dag op bed liggen, terwijl ik alleen maar een beetje moe was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, geloof ik.
Komt bij dat dat onwel worden van de week ook vreemd is, an sich voor een man van 46 in de kracht van zijn leven. Alsof je het over een pro-ana tiepje hebt oid.
En wat is onwel worden precies??? Dat is een vage diagnose. Net zo vaag als 'een griepje' bij de voormalige Sovjetleiders, zeg maar.
Je gaat ervan uit dat Wilders 100 uur per week is volgeboekt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik was 23, toen ik 80 uur in de week moest werken, 2 maanden achter elkaar.. Partijleiders doen dit standaard.. Na 2 maanden ben ik ook een keer flauwgevallen, en moest ik een dag op bed liggen, terwijl ik alleen maar een beetje moe was.
Ik verbaas me er juist over dat dit niet constant gebeurd bij verschillende politici.. Als ik steeds moet horen dat ze soms wel 100 uur per week met werk bezig zijn, daar word je niet fitter van.
Er kunnen naast een versnelde afvalkuur en gebrek aan slaap ook andere oorzaken bestaan voor flauwvallen.quote:Iemand die flauwvalt verliest voor korte tijd het bewustzijn. Er is tijdelijk onvoldoende bloedtoevoer naar de hersenen en de hartslag vertraagt. Flauwvallen (syncope) kan een reactie op hevige emotie, shock of pijn zijn. Eigenlijk dient het gewoon als een veiligheidsmechanisme: door de zwaartekracht valt men op de grond, en door de liggende houding herstelt de bloedtoevoer naar de hersenen.
Flauwvallen is meestal onschuldig, maar het kan wel beangstigend zijn. Zeker als er geen directe oorzaak voor het flauwvallen te vinden is blijft vaak te angst dat het ieder moment weer kan gebeuren aanwezig. Flauwvallen kan ook een symptoom zijn van eventuele onderliggende aandoeningen (hartritmestoornissen, hyperventilatie) en doet zich soms voor bij het gebruik van medicijnen tegen hoge bloeddruk.
Flauwvallen veroorzaakt op zichzelf geen blijvende schade. Maar bij het vallen kan je natuurlijk wel lelijk terecht komen.
Als iemand dreigt te gaan flauwvallen, kun je hem of haar het beste laten liggen met de benen iets hoger dan het hoofd (dat stimuleert de bloedtoevoer naar de hersenen). Help vervolgens, als het wat beter gaat, de persoon voorzichtig overeind. Ook als iemand al flauwgevallen is kan de persoon het beste in horizontale positie leggen en de benen wat omhoog houden. Het slachtoffer komt dan langzaam weer bij. Gebeurt dit niet, zoek dan zo snel mogelijk medische hulp.
Stond van de week in AD en Telegraaf dat dat een beetje de standaard is voor partijleidersquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat Wilders 100 uur per week is volgeboekt?
Nee, mijn voorbeeld was niet meer dan dat, een voorbeeld, wel goed vergelijkbaar, vind je niet?quote:Je gaat ervan uit dat dat onwel worden van Wilders flauwvallen was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |