Ja hè? Ik voel me zelf ook stukken beter nu ik me heb toegewijd aan de blonde messias.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Fijn dat een GL-stemmer ook het licht heeft gezien.
EN JAN MET DE PET MAAR VECHTEN TEGEN DE STEEDS VERDER OPRUKKENDE (S)LINKSE ARABISCHE HORDES VAN WOUTERTJE "IK SUBSIDIE GEVEN, JIJ MOGEN BLIJVEN" BOS EN BAKELLENDE DE HOGE HEREN ZITTEN WEL LEKKER VEILIG IN HUN IVOREN HAAGSE PLUCHETOREN HET ZIJN ONZE ZUURVERDIENDE CENTEN DIE UITGEGEVEN WORDEN AAN ONBELANGRIJKE DINGEN ALS CULTUUR DAT SLAAT TOCH NERGENS OP CULTUUR IS ALLEEN VOOR DE ELITE NIET VOOR HET GEWONE VOLK TIJD DAT DE GEWONE HARDWERKENDE MAN HIER GAAT BEPALEN HOE HET LAND ERUIT ZIET!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN, HET IS ALLEMAAL EEN LINKS COMPLOT!1!!! DE MAROKKANEN WORDEN GESUBSIDIEERD OM TE RELLEN DOOR DE LINKSE LOETJES ZODAT DE ISLAM STRAKS HEEL NEDERLAND OVER KAN NEMEN!1!! ALLE MAROKKANEN TERUG NAAR TURKIJE, HET IS AAN WILDERS OM ONS TE REDDEN VAN HET KOPINHETZANDGEDRAG VAN DE LINKSE RAKKERS!!1!!EINZZ!1!!!!!
Aha, dus die buurman heeft wel recht op een uitkering.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:03 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
De buurman kan zich ook bijscholen waardoor hij in een andere sector aan het werk kan. En als de buurman altijd gewerkt heeft dan heeft hij gewoon recht op een werkloosheidsuitkering waar ik geen enkel probleem mee heb.
Het gaat mij vooral om ongeschoolde mensen die hun hele leven lang van een uitkering leven en niet bekend zijn met het fenomeen werken.
En in principe zijn alle uitkeringstrekkers parasieten
http://www.vandale.nl/van(...)/?zoekwoord=parasiet
[..]
Penisbaard.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
EN JAN MET DE PET MAAR VECHTEN TEGEN DE STEEDS VERDER OPRUKKENDE (S)LINKSE ARABISCHE HORDES VAN WOUTERTJE "IK SUBSIDIE GEVEN, JIJ MOGEN BLIJVEN" BOS EN BAKELLENDE DE HOGE HEREN ZITTEN WEL LEKKER VEILIG IN HUN IVOREN HAAGSE PLUCHETOREN HET ZIJN ONZE ZUURVERDIENDE CENTEN DIE UITGEGEVEN WORDEN AAN ONBELANGRIJKE DINGEN ALS CULTUUR DAT SLAAT TOCH NERGENS OP CULTUUR IS ALLEEN VOOR DE ELITE NIET VOOR HET GEWONE VOLK TIJD DAT DE GEWONE HARDWERKENDE MAN HIER GAAT BEPALEN HOE HET LAND ERUIT ZIET!!!!
Ik vrees dat menig PVV-stemmer de humor hiervan niet eens snapt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN, HET IS ALLEMAAL EEN LINKS COMPLOT!1!!! DE MAROKKANEN WORDEN GESUBSIDIEERD OM TE RELLEN DOOR DE LINKSE LOETJES ZODAT DE ISLAM STRAKS HEEL NEDERLAND OVER KAN NEMEN!1!! ALLE MAROKKANEN TERUG NAAR TURKIJE, HET IS AAN WILDERS OM ONS TE REDDEN VAN HET KOPINHETZANDGEDRAG VAN DE LINKSE RAKKERS!!1!!EINZZ!1!!!!!
Ik eis foto's van zo'n toren!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
EN JAN MET DE PET MAAR VECHTEN TEGEN DE STEEDS VERDER OPRUKKENDE (S)LINKSE ARABISCHE HORDES VAN WOUTERTJE "IK SUBSIDIE GEVEN, JIJ MOGEN BLIJVEN" BOS EN BAKELLENDE DE HOGE HEREN ZITTEN WEL LEKKER VEILIG IN HUN IVOREN HAAGSE PLUCHETOREN HET ZIJN ONZE ZUURVERDIENDE CENTEN DIE UITGEGEVEN WORDEN AAN ONBELANGRIJKE DINGEN ALS CULTUUR DAT SLAAT TOCH NERGENS OP CULTUUR IS ALLEEN VOOR DE ELITE NIET VOOR HET GEWONE VOLK TIJD DAT DE GEWONE HARDWERKENDE MAN HIER GAAT BEPALEN HOE HET LAND ERUIT ZIET!!!!
quote:
Die belasting is voor de heroïne zodat die gast niet in gaat breken of mensen beroven om maar aan zijn fix te komen. Dus betaal je belasting voor veiligheid, en daar is de PVV toch zo voor?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:19 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Het is nog steeds onzin dat ik belasting betaal zodat een verslaafde gratis heroïne kan krijgen
QFT. Het zit vol met gefrustreerde mannetjes en ' ik ben bang voor Marokkanen, maar vanachter mijn pc bash ik ze lekker!1!!!einz!!!! ' internetheldjes.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die net stemrecht hebben en meteen het 'heftigste' willen
Mensen die denken dat politiek om 'lef' en 'lafheid' draait
Wat een kutland eigenlijk.
Als dit echt is, is het een PVV reactie van het zuiverste waterquote:Op zondag 7 maart 2010 20:54 schreef Zero17 het volgende:
[..]
QFT. Het zit vol met gefrustreerde mannetjes en ' ik ben bang voor Marokkanen, maar vanachter mijn pc bash ik ze lekker!1!!!einz!!!! ' internetheldjes.
Die is helemaal niet van pluche.quote:
najazegquote:Op maandag 8 maart 2010 08:50 schreef najazeg het volgende:
Zolang Bakellende maar ophoepelt. Liever Wilders als premier dan Jan Peter
quote:Op maandag 8 maart 2010 08:50 schreef najazeg het volgende:
Zolang Bakellende maar ophoepelt. Liever Wilders als premier dan Jan Peter
Alsof dat alleen hier zo is.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die net stemrecht hebben en meteen het 'heftigste' willen
Mensen die denken dat politiek om 'lef' en 'lafheid' draait
Wat een kutland eigenlijk.
Het beste argument tegen democratie is een gesprek van drie minuten met een kiezer.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof dat alleen hier zo is.
Democratie
zo churchill nadoen jij he?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het beste argument tegen democratie is een gesprek van drie minuten met een kiezer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |