Ja maar die andere partijen noemen zichzelf niet de partij van de vrijheid.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:28 schreef Desunoto het volgende:
Niet dat ik op de PVV zou stemmen maar TS, zowat alle partijen verbieden allemaal dingen. Of anders verplichten ze het wel. De PVV is niet de enige die er zooi doorheen wil drukken wat vrijheid inperkt.
Maak de LPF nou ook niet groter dan het was. Daar was Pim de enige die nog een beetje kon praten, de rest was ook huilen met de pet op net als de PVV.quote:
bijna elk lid van de PVV heeft een HBO of universitaire opleiding afgerond.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Maak de LPF nou ook niet groter dan het was. Daar was Pim de enige die nog een beetje kon praten, de rest was ook huilen met de pet op net als de PVV.
En dan nog erin slagen om niks anders dan geblaat uit te brengen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:58 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
bijna elk lid van de PVV heeft een HBO of universitaire opleiding afgerond.
Alle nul? De PVV heeft geen leden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:58 schreef Sony360wii het volgende:
bijna elk lid van de PVV heeft een HBO of universitaire opleiding afgerond.
PVV'ers die niks anders dan 'links' en 'tuig' kunnen uitbrengen en het liefst ook nog in één zin.quote:
Mijn ouders en voorouders hebben nooit gevochten voor een islamitisch Nederland eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:21 schreef ASroma het volgende:
Iran in een westers jasje???????
[..]
verbod dit verbod dat verbod dit verbod dat verbod dit![]()
al onze vrijheden en idealen waar onze ouders voor gevochten hebben zullen in een klap verdwijnen![]()
![]()
we worden 40 jaar terug in de tijdgeworpen.
KLACHT: CONSERVATISME is achteruitgang.
Oh god wat een kortzichtige post weer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:10 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Mijn ouders en voorouders hebben nooit gevochten voor een islamitisch Nederland eerlijk gezegd...
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:10 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Mijn ouders en voorouders hebben nooit gevochten voor een islamitisch Nederland eerlijk gezegd...
-Nederland zit vol met allochtonen die misbruik maken van de verzorgingsstaatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
PVV'ers die niks anders dan 'links' en 'tuig' kunnen uitbrengen en het liefst ook nog in één zin.
Ga jij maar lekker in een hoekje zitten omdat je niet met buitenlanders om kan gaan.
Methadon wordt met name uitgedeeld als vervangend middel of als hulpmiddel bij afkicken.quote:
Het is nog steeds onzin dat ik belasting betaal zodat een verslaafde gratis heroïne kan krijgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Methadon wordt met name uitgedeeld als vervangend middel of als hulpmiddel bij afkicken.
Daarnaast is er wel degelijk vrije heroïneverstrekking. Er is een groep verslaafden die niet meer te helpen zijn en wel overlast e.d. veroorzaken. Door ze gratis heroïne te verstrekken (wat onder toezicht gebeurt bij een ziekenhuis) hou je controle over de situatie. Tevens hebben de verslaafden veel minder van het spul nodig omdat het ontzettend zuiver is vergeleken de troep die ze op straat scoren.
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh god wat een kortzichtige post weer.
Die mening begrijp ik, ik noemde het alleen even omdat niet iedereen er van op de hoogte was dat het überhaupt gebeurtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:19 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Het is nog steeds onzin dat ik belasting betaal zodat een verslaafde gratis heroïne kan krijgen
Ik word ook best ziek van kortzichtige, xenofobe, generaliserende, blatende, in de immagratiekraan stopzetten 'oplossing' gelovende, PVV stemmende internethelden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:25 schreef Sony360wii het volgende:
En waar ik ook zo ziek van word is van die "..ppsss pssst hey meisje,psss pss " Marokkanen
Op welke partij stem jij dan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik word ook best ziek van kortzichtige, xenofobe, generaliserende, blatende, in de immagratiekraan stopzetten 'oplossing' gelovende, PVV stemmende internethelden.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik word ook best ziek van kortzichtige, xenofobe, generaliserende, blatende, in de immagratiekraan stopzetten 'oplossing' gelovende, PVV stemmende internethelden.
Net als de anti-pvv oooh zo sociale internethelden die gigantisch veel roepen maar ook geen zak onderbouwen....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
GroenLinks. En met trots.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:30 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Op welke partij stem jij dan als ik vragen mag?
Aangezien het gros van de PVV-stemmers niet vatbaar is voor onderbouwing, waarom zouden we dan? Het is toch allemaal een 'Links complot' en tegen blaters bespaar ik me liever de energie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:31 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Net als de anti-pvv oooh zo sociale internethelden die gigantisch veel roepen maar ook geen zak onderbouwen....
quote:
Juist omdat er steeds wordt geroepen dat de pvv-aanhang niets kan onderbouwen! Lekker hypocriet als je het dan zelf ook niet doet... (en dit geldt voor een boel mensen van beide kanten trouwens..)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Aangezien het gros van de PVV-stemmers niet vatbaar is voor onderbouwing, waarom zouden we dan? Het is toch allemaal een 'Links complot' en tegen blaters bespaar ik me liever de energie.
[..]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |