abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 maart 2010 @ 08:34:20 #101
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78761473
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 08:18 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Ach, ik heb gewoon niet zo'n groot libido denk ik. Nooit gehad overigens.
Ik ben meer de romanticus, altijd al geweest, het dromertje, van kinds af aan al.

Dus dat seks an sich verboten is, is voor mij persoonlijk niet zo'n ramp. Wel mis ik gewoon de vriendschap en de mogelijkheid eerlijk te kunnen zijn. Ik wil graag eerlijk en open kunnen zijn, maar dat is momenteel gewoon gevaarlijk.
Ik vind het vreemd, dat het ook niet kan, dat je vertelt dat je jonge meisjes leuk vindt, aantrekkelijk, ook al houd ik mezelf afzijdig van seks.

Vriendschappelijk contact met een 12-jarige is in Nederland nogal lastig volgens mij, is dat in Brazilië anders dan?
Of het hier anders is, dat weet ik niet. Ik zoek geen vriendschappelijk contact met 12 jarige meisjes.
Ik heb een vriendin en er loopt genoeg moois rond wat volwassen is voor als ik een keer een "misstap" maak tov van mijn vriendin .

Wel weet ik dat pedofielen hard worden aangepakt in de gevangenis. Ik ken een paar agenten van de Policia Militar en die hebben altijd hele verhalen. Niet alleen over pedofilelen trouwens.
Ook maatschappelijk gezien wordt het hier niet geaccepteerd, en naar mijn inziens volkomen terecht.

Je bent dus een niet praktiserende pedofiel blijkbaar.

Iedere man ziet wel eens een minderjarig meisje waarvan hij wel zou willen dat hij een keer seks zou kunnen hebben met die meid. Een ieder die dat ontkent is een hypocriet.
Maar moraal en verstand zijn vaker groter dan de behoefte, en daarbij komt kijken dat dit bij de meeste mannen af en toe voorkomt, deze gedachtegang.
Maar de structurele behoefte om seks te hebben met een minderjarige en alleen op jonge meisjes (of jongetjes) te vallen vind ik persoonlijk verwerpelijk.

De gedachte, het wil niet zeggen dat ik je als persoon verwerpelijk vind. Maar ik zou je niet als buurman willen hebben, dat wil ik er ook eerlijk bij zeggen.
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:11:10 #102
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_78762204
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 08:34 schreef Buzios het volgende:

[..]

Of het hier anders is, dat weet ik niet. Ik zoek geen vriendschappelijk contact met 12 jarige meisjes.
Ik heb een vriendin en er loopt genoeg moois rond wat volwassen is voor als ik een keer een "misstap" maak tov van mijn vriendin .

Wel weet ik dat pedofielen hard worden aangepakt in de gevangenis. Ik ken een paar agenten van de Policia Militar en die hebben altijd hele verhalen. Niet alleen over pedofilelen trouwens.
Ook maatschappelijk gezien wordt het hier niet geaccepteerd, en naar mijn inziens volkomen terecht.

Je bent dus een niet praktiserende pedofiel blijkbaar.

Iedere man ziet wel eens een minderjarig meisje waarvan hij wel zou willen dat hij een keer seks zou kunnen hebben met die meid. Een ieder die dat ontkent is een hypocriet.
Maar moraal en verstand zijn vaker groter dan de behoefte, en daarbij komt kijken dat dit bij de meeste mannen af en toe voorkomt, deze gedachtegang.
Maar de structurele behoefte om seks te hebben met een minderjarige en alleen op jonge meisjes (of jongetjes) te vallen vind ik persoonlijk verwerpelijk.

De gedachte, het wil niet zeggen dat ik je als persoon verwerpelijk vind. Maar ik zou je niet als buurman willen hebben, dat wil ik er ook eerlijk bij zeggen.
Gast jij lult oerhard.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:11:49 #103
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_78762222
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:21 schreef ASroma het volgende:
Iran in een westers jasje???????
[..]

verbod dit verbod dat verbod dit verbod dat verbod dit

al onze vrijheden en idealen waar onze ouders voor gevochten hebben zullen in een klap verdwijnen

we worden 40 jaar terug in de tijdgeworpen.

KLACHT: CONSERVATISME is achteruitgang.
Sinds wanneer hebben jouw voorouders gevochten voor burka's, moskeeen en criminaliteit?

Ik vind deze dingen prima. Het zal eens tijd worden.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:13:58 #104
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_78762272
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:11 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Gast jij lult oerhard.
Dus jij krijgt nooit een stijve als je een leuke meid van 14 ziet? Wat ben je voor homo???
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:15:02 #105
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_78762294
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:13 schreef EINZ het volgende:

[..]

Dus jij krijgt nooit een stijve als je een leuke meid van 14 ziet? Wat ben je voor homo???
Ik troll.

Verder: mooi geschreven .
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:16:32 #106
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_78762337
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:13 schreef EINZ het volgende:

[..]

Meisjes van 14 ...
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:24:41 #107
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78762555
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:11 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Gast jij lult oerhard.
Zoek je ene excuus om seks te hebben met minderjarigen door te stellen dat ik lul ?
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:50:04 #108
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_78763230
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 08:01 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Ach, ik streef geen seks na. Seks is niet zo belangrijk.
Als ik gewoon een vriendschappelijke band kan opbouwen met een meisje ben ik al lang blij.

AOC is 16 inderdaad in Nederland.
precies!

Meisjes zijn gewoon lief!
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:52:43 #109
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_78763311
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef Buzios het volgende:

[..]

Zoek je ene excuus om seks te hebben met minderjarigen door te stellen dat ik lul ?
Nee hij was aan het trollen zei hij net. Wat mij betreft is de troll geaccepteerd.

Hoe zou een 14-jarig trollenmeisje eruit zien trouwens?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:53:06 #110
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_78763318
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:50 schreef najazeg het volgende:

[..]

precies!

Meisjes zijn gewoon lief!

Meisjes.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
pi_78763437
Onzin, straks lopen er ook nog politie agenten met een AK 47 (Ik weet niet of dat wapen bestaat, maar je zal wel weten welke ik bedoel) door de straat en krijgen we random huiszoekingen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:59:54 #112
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_78763544
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 08:13 schreef Buzios het volgende:

[..]

Wacht even. Dus je bent een pedofiel die sterk genoeg is om zijn behoeften te onderdrukken ?

Nietmand belet je om vriendschappelijk contact op te bouwen met jonge meisje van 12...maar je moet wel zelf voor de maatschappelijke consequenties instaan...en die zal je dan letterlijk voelen.
Nu beschrijf je volgens mij precies hetgeen waar hij mee zit of waar hij bang voor is. Overigens, wat het verschil is? Ik ken een paar kinderen die ook altijd graag bij me zitten, op schoot of naast me en altijd naar me toe komen en mijn aandacht willen. Ik vind het geen probleem om ze die aandacht te geven en ze even op mijn rug te nemen en dat weten die kinderen. De ouders hebben daar ook geen probleem mee. Ik ben ook zeker niet op meer uit ofzo. Als HugoChavez mij zou zijn zou die precies dat contact hebben wat ie (denk ik) zou willen (al zijn de kinderen in mijn voorbeeld 10 jaar of jonger). Het feit dat hij pedo is en het toegeeft (nou ja indirect dan), maakt dat anderen hem dat niet toe vertrouwen en hij zelf ook zich zorgen maakt vanuit dat referentiekader.

Maar goed ik ga hier verschrikkelijk off topic.
OT: Ik ben absoluut niet voor Wilders en zijn partij, maar maak me ook niet teveel zorgen als ie flink wat stemmen wint. Er zal toch een coalitie gevormd moeten worden en als ie daar al in komt, zal ie sowieso water bij de wijn moeten doen.
pi_78763677
Ik vind het afschaffen van de pedofielen partij overigens totaal in strijd met de vrijheid van meningsuiting en al helemaal in strijd met de democratie.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:04:59 #114
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_78763697
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:59 schreef najazeg het volgende:

[..]

Nu beschrijf je volgens mij precies hetgeen waar hij mee zit of waar hij bang voor is. Overigens, wat het verschil is? Ik ken een paar kinderen die ook altijd graag bij me zitten, op schoot of naast me en altijd naar me toe komen en mijn aandacht willen. Ik vind het geen probleem om ze die aandacht te geven en ze even op mijn rug te nemen en dat weten die kinderen. De ouders hebben daar ook geen probleem mee. Ik ben ook zeker niet op meer uit ofzo. Als HugoChavez mij zou zijn zou die precies dat contact hebben wat ie (denk ik) zou willen (al zijn de kinderen in mijn voorbeeld 10 jaar of jonger). Het feit dat hij pedo is en het toegeeft (nou ja indirect dan), maakt dat anderen hem dat niet toe vertrouwen en hij zelf ook zich zorgen maakt vanuit dat referentiekader.

Maar goed ik ga hier verschrikkelijk off topic.
OT: Ik ben absoluut niet voor Wilders en zijn partij, maar maak me ook niet teveel zorgen als ie flink wat stemmen wint. Er zal toch een coalitie gevormd moeten worden en als ie daar al in komt, zal ie sowieso water bij de wijn moeten doen.
Meisjes van 9 of 10 zijn vaak ook erg leuk en lief.
Maar inderdaad nogal off-topic.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:10:48 #115
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_78763880
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:04 schreef Floreandes het volgende:
Ik vind het afschaffen van de pedofielen partij overigens totaal in strijd met de vrijheid van meningsuiting en al helemaal in strijd met de democratie.
Hangt ervan waar die partij voor staat en wat ze wil bereiken.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:12:09 #116
131603 Afwazig
Serious business
pi_78763921
Ik vind die dingen in de OP nog helemaal niet zo schokkend. Alleen afschaffing van het gedoogbeleid vind ik jammer, ik denk dat je meer bereikt met legalisering van softdrugs.
pi_78764042
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ongeacht wat ze willen bereiken of waar ze voor staan. Als de meerderheid van het volk daarvoor kiest dat moet dat gedaan worden (volks heerschappij, democratie heet dat). (Ik denk overigens dat ze nooit ook maar iets te zeggen krijgen in de 2de kamer.)
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:15:08 #118
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_78764060
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef EINZ het volgende:

[..]

Is al eerder in dit topic genoemd en ik vind het bizar. Maar goed laat ze maar proberen mee te doen, ik geloof nooit dat ze het lukt om ook maar iets te bereiken. Zou me niets verbazen als de SGP met zijn eeuwige twee zetels nog groter blijft dan hen, als het ze uberhaupt al lukt om mee te doen met de verkiezingen want ook daar is weer een zooi handtekeningen voor nodig. Ad en zijn vriendjes equals FAIL!
pi_78764615
Beter dan al die extra belastingen die we nu betalen
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_78765548
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:22 schreef wazoomie het volgende:
Alsof dat linkse kankerkabinet van jou niet al voor genoeg verboden heeft gezorgd.
Wat is dit een gedrocht van een drogreden zeg.
Godverdegodver.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:20:26 #121
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_78766543
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:45 schreef ASroma het volgende:

dit soort figuren gaat macht krijgen
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:15:39 #122
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_78770927
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 08:12 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Ik heb best wel medelijden met je kinderen, dat ze een Tokkie als pa hebben.
Je moet gewoon met je handen van kinderen afblijven gast.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_78770976
Ik mis de LPF.
Nieuw is niet altijd beter.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:17:16 #124
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_78771000
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:15 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Je moet gewoon met je handen van kinderen afblijven gast.
waar staat er dat ie aan ze zit dan?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:24:51 #125
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_78771314
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:17 schreef najazeg het volgende:

[..]

waar staat er dat ie aan ze zit dan?
Nergens, excuses als het leek dat ik zei dat het wel zo was.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')