Ook abortus?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:32 schreef .Pedobear. het volgende:
Tevens zal het verdomde huwelijk verboden worden, en komt er een algeheel verbod op moord.
Typfoutquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:37 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Overigens detecteer ik enigerlei faal in dit topic. Waarschijnlijk bedoel je de PNVD
Hoi broeder Idiota,quote:
Hou je taai kameraad!quote:Als een vrouw een kind op de wereld brengt terwijl ze het kind niet kan onderhouden dan is ze direct schuldig aan het leiden van het kind. Ik zou de ouders laten verhongeren, niet het kind. Ik heb groot respect voor mensen die een abortus ondergaan omdat de zwangerschap niet goed uitkomt voor het
kind
. Echter, als er een reden genoemd wordt voor de abortus dan grijpen de ouders altijd naar het feit dat het niet goed uitkomt voor
zichzelf
.
Bron:
http://www.crz.be/down/rn(...)rch=%22abortus%20... hoofdstuk 1.2 pagina 6
Een kind op aarde zetten terwijl je weet dat je het niet kunt onderhouden zou ik dan ook strafbaar maken. Geloof of lage intelligentie is geen excuus om kinderen op deze manier te martelen.
Gescheurde condoom -> morning after pil.
Kijk is aan!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:41 schreef .Pedobear. het volgende:
[..]
Hoi broeder Idiota,
hierbij een quote van het PNVD forum:
[..]
Hou je taai kameraad!
Wij vinden de norm dat een 12 jarig persoon zogenaamd nog een ''kind is dat niet voor zichzelf kan denken'' schandalig! Officieel volwassen moet je zijn vanaf je 16e, maar voor jezelf denken, seks hebben en stemmen moet al kunnen vanaf 12. Mag de toekomst dan totaal geen inspraak hebben op later?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef Idiota het volgende:
[..]
Kijk is aan!
Alleen zie ik het nut niet van 12 jaar en dan al stemmen en alle bijkomstigheden van dien
Ook is een standpunt dat de Antillen onafhankelijkheid mogen krijgen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:49 schreef JohnDDD het volgende:
huwelijk uitbannen is helemaal zo slecht nog niet
Ik vind het zo prima, wat heeft een 12 jarige nu aan stemrecht? Ik heb nooit een 12 jarige ontmoet die interesse heeft in de politiek. En 12 jaar en seks, tja is dat gezond/goed om dat te doen in de puberteit?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:48 schreef .Pedobear. het volgende:
[..]
Wij vinden de norm dat een 12 jarig persoon zogenaamd nog een ''kind is dat niet voor zichzelf kan denken'' schandalig! Officieel volwassen moet je zijn vanaf je 16e, maar voor jezelf denken, seks hebben en stemmen moet al kunnen vanaf 12. Mag de toekomst dan totaal geen inspraak hebben op later?
Het stemmen is niet verplicht broeder Idiota, bij de PNVD staat de V voor vrijheid dat betekent dus ook, vrijheid om te stemmen. Geïnteresseerde 12 jarige mogen stemmen, andere hoeven niet. Dat zelfde geldt voor seks, zij mogen het hebben, maar worden nergens toe verplicht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:54 schreef Idiota het volgende:
[..]
Ik vind het zo prima, wat heeft een 12 jarige nu aan stemrecht? Ik heb nooit een 12 jarige ontmoet die interesse heeft in de politiek. En 12 jaar en seks, tja is dat gezond/goed om dat te doen in de puberteit?
Ik hoop maar dat die vrijheid zo goed voor ons is, naar mijn mening nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:00 schreef .Pedobear. het volgende:
[..]
Het stemmen is niet verplicht broeder Idiota, bij de PNVD staat de V voor vrijheid dat betekent dus ook, vrijheid om te stemmen. Geïnteresseerde 12 jarige mogen stemmen, andere hoeven niet. Dat zelfde geldt voor seks, zij mogen het hebben, maar worden nergens toe verplicht.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:06 schreef Idiota het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat die vrijheid zo goed voor ons is, naar mijn mening niet
Gezien het feit ik niet alles weet over de PNVD, raad ik je aan om de partij te contacteren: http://www.pnvd.nl/contact.htmlquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:48 schreef SeLang het volgende:
Hoe denkt deze partij over de hypotheekrenteaftrek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |