abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78224875
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:21 schreef StephanL het volgende:
Er als er geen verkiezingen komen dan breekt mij klomp. Hoop ook niet dat Balkende weer terug komt.
Balkie kennende zal hij er alles aan doen om premier te blijven & aan de macht te blijven. Op BNR hebben ze het over het vormen van een ROM-kabinet.
pi_78224899
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:21 schreef Asgard het volgende:
Ach, alsof er de volgende wat zal veranderen?
CDA krijgt toch wel weer een meerderheid
Ik hoop niet dat CDA weer de grootste word. Nu mag het wel weer een andere partij worden.

Luister ook naar BNR

BTW is toch ROMP-kabinet?
pi_78224939
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:21 schreef Asgard het volgende:
Ach, alsof er de volgende keer wat zal veranderen?
CDA krijgt toch wel weer een meerderheid
Ja waar komen al die CDA stemmers toch eigenlijk vandaan? Ik ken werkelijk waar niemand in mijn omgeving die ook maar CDA overweegt
Profiel opgeheven.
pi_78224947
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:23 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat CDA weer de grootste word. Nu mag het wel weer een andere partij worden.

Luister ook naar BNR

BTW is toch ROMP-kabinet?
Jongerius , wat een dom wijf...

[edit]
Denk dat de articulatie wat fout is... Aangezien we het over Balkie5 hebben, zou het "RAMP" moeten zijn

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2010 12:26:55 ]
pi_78224958
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:24 schreef Bierie het volgende:

[..]

Ja waar komen al die CDA stemmers toch eigenlijk vandaan? Ik ken werkelijk waar niemand in mijn omgeving die ook maar CDA overweegt
inteelt doet rare dingen met je geestelijk vermogen, denk ik dan altijd maar
pi_78224982
De komende 90 dagen wordt het land niet geregeerd, net als de 8 jaar ervoor.
pi_78224998
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:26 schreef MaGNeT het volgende:
De komende 90 dagen wordt het land niet geregeerd, net als de 8 jaar ervoor.
status quo dus
pi_78224999
CDA was ooit een samenvoeging van allerlei partijen en christelijk. Denk dat ze daarom veel stemmen krijgen, omdat ze christelijk zijn van origine.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 12:27:53 #29
3542 Gia
User under construction
pi_78225007
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is nogal zwart/wit, vind je niet?
[..]

Ik weet dat jij dat gevoel hebt, maar het kan me weinig schelen. Ik weet wel beter.

En iedereen moet zelf bepalen wat het beste is voor het land.
Alleen ik zelf ga niet op een partij stemmen die toevallig voordelig voor mij uitpakt.
Bijvoorbeeld, ik was voorheen altijd nogal links georienteerd (bleek ook uit stemwijzers en alles). Ik ben later van plan een goed betaalde baan te krijgen, dus zal dat betekenen dat ik veel belasting moet betalen. Daar haal ik zelf geen voordeel uit, juist nadeel, maar toch stem ik links omdat ik geloof dat het voor het land de beste regeringsvorm is. Dat bedoel ik met niet uit eigenbelang stemmen.
Ik heb een WAO uitkering. Als ik links zou stemmen zou die waarschijnlijk omhoog gaan. Want links is voor hogere inkomens voor gehandicapten, ouderen enz... Toch stem ik rechts, omdat ik het belangrijker vind dat er wat gedaan wordt aan die criminele jeugd en aan de voortdurende segregatie van de zogenaamde nieuwe Nederlanders.

Geen eigenbelang dus.
pi_78225011
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:25 schreef RvLaak het volgende:
inteelt doet rare dingen met je geestelijk vermogen, denk ik dan altijd maar
De aanhang zit voornamelijk in de landelijke gebieden, niet in de steden. Waarschijnlijk zijn het ook vooral wat oudere mensen.
  Redactie Frontpage zaterdag 20 februari 2010 @ 12:28:41 #31
145738 superworm
is erbij
pi_78225033
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:27 schreef StephanL het volgende:
CDA was ooit een samenvoeging van allerlei partijen en christelijk. Denk dat ze daarom veel stemmen krijgen, omdat ze christelijk zijn van origine.
Dat, dus een zeer stabiele vaak bejaarde gristelijke achterban, gecombineerd met sterke CDA-steun uit de hoek van boeren. CDA kán volgens mij niet eens onder de 30 zetels zakken.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_78225130
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb een WAO uitkering. Als ik links zou stemmen zou die waarschijnlijk omhoog gaan. Want links is voor hogere inkomens voor gehandicapten, ouderen enz... Toch stem ik rechts, omdat ik het belangrijker vind dat er wat gedaan wordt aan die criminele jeugd en aan de voortdurende segregatie van de zogenaamde nieuwe Nederlanders.

Geen eigenbelang dus.
Dat is nog maar de vraag. Jij haalt er wel voordeel uit als er wat gedaan wordt aan de criminele jeugd, maar de PVV heeft nog meer plannen. Het moet nog blijken of dat het beste is voor het land. We zullen het meemaken ben ik bang.
pi_78225132
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:28 schreef superworm het volgende:

[..]

Dat, dus een zeer stabiele vaak bejaarde gristelijke achterban, gecombineerd met sterke CDA-steun uit de hoek van boeren. CDA kán volgens mij niet eens onder de 30 zetels zakken.
Precies daar ben ik ook bang voor. Nouja wellicht over 50 jaar als de vergijzing afzwakt
  zaterdag 20 februari 2010 @ 12:32:24 #34
3542 Gia
User under construction
pi_78225143
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:28 schreef superworm het volgende:

[..]

Wat ik uit mijn, overwegend christelijke omgeving hoor, stemmen de bejaarden daar toch veelal liever op SP. Jaja, uit eigenbelang. De rijke bejaarden stemmen op VVD.
Misschien dat een handjevol kerkelijke oudjes nog braaf CDA stemmen, maar dat is toch echt wel veel minder geworden.

Geloof niet dat er een Balkie 5 gaat komen.
pi_78225159
zoo lekker geslapen gisteren werd wel erg laat.

en COMPLIMENTEN aan RTL voor zo'n leuke nacht, en natuurlijk FOK!ers!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 12:33:22 #36
3542 Gia
User under construction
pi_78225165
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraag. Jij haalt er wel voordeel uit als er wat gedaan wordt aan de criminele jeugd, maar de PVV heeft nog meer plannen. Het moet nog blijken of dat het beste is voor het land. We zullen het meemaken ben ik bang.
Wat is het voordeel voor mij als er wat gedaan wordt aan de criminele jeugd? Is dat niet een voordeel voor heel Nederland?
pi_78225194
D66

Alexander Pechtold stelt vast dat de val van kabinet Balkenende IV onontkoombaar was http://u.nu/33gz5
pi_78225210
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef borisz het volgende:
Verhagen hoopt dat JPB zich opnieuw kandidaat stelt
Gluiperig ventje mede door hem maakt JP zich nu belachelijk
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_78225240
Dom. Heel erg dom.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78225251
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat is het voordeel voor mij als er wat gedaan wordt aan de criminele jeugd? Is dat niet een voordeel voor heel Nederland?
Het gaat om de manier waarop, maar daar zal het land als het goed is inderdaad beter van worden.
Ik had het dan ook over de andere standpunten van de PVV. Ik wil ook wel dat de criminaliteit wordt aangepakt, maar door bepaalde andere ideeën van die partij zal ik er nooit op stemmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')