Balkie kennende zal hij er alles aan doen om premier te blijven & aan de macht te blijven. Op BNR hebben ze het over het vormen van een ROM-kabinet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:21 schreef StephanL het volgende:
Er als er geen verkiezingen komen dan breekt mij klomp. Hoop ook niet dat Balkende weer terug komt.
Ik hoop niet dat CDA weer de grootste word. Nu mag het wel weer een andere partij worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:21 schreef Asgard het volgende:
Ach, alsof er de volgende wat zal veranderen?
CDA krijgt toch wel weer een meerderheid
Ja waar komen al die CDA stemmers toch eigenlijk vandaan? Ik ken werkelijk waar niemand in mijn omgeving die ook maar CDA overweegtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:21 schreef Asgard het volgende:
Ach, alsof er de volgende keer wat zal veranderen?
CDA krijgt toch wel weer een meerderheid
Jongeriusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat CDA weer de grootste word. Nu mag het wel weer een andere partij worden.
Luister ook naar BNR![]()
BTW is toch ROMP-kabinet?
inteelt doet rare dingen met je geestelijk vermogen, denk ik dan altijd maarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:24 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ja waar komen al die CDA stemmers toch eigenlijk vandaan? Ik ken werkelijk waar niemand in mijn omgeving die ook maar CDA overweegt
status quo dusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:26 schreef MaGNeT het volgende:
De komende 90 dagen wordt het land niet geregeerd, net als de 8 jaar ervoor.
Ik heb een WAO uitkering. Als ik links zou stemmen zou die waarschijnlijk omhoog gaan. Want links is voor hogere inkomens voor gehandicapten, ouderen enz... Toch stem ik rechts, omdat ik het belangrijker vind dat er wat gedaan wordt aan die criminele jeugd en aan de voortdurende segregatie van de zogenaamde nieuwe Nederlanders.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is nogal zwart/wit, vind je niet?
[..]
Ik weet dat jij dat gevoel hebt, maar het kan me weinig schelen. Ik weet wel beter.![]()
En iedereen moet zelf bepalen wat het beste is voor het land.
Alleen ik zelf ga niet op een partij stemmen die toevallig voordelig voor mij uitpakt.
Bijvoorbeeld, ik was voorheen altijd nogal links georienteerd (bleek ook uit stemwijzers en alles). Ik ben later van plan een goed betaalde baan te krijgen, dus zal dat betekenen dat ik veel belasting moet betalen. Daar haal ik zelf geen voordeel uit, juist nadeel, maar toch stem ik links omdat ik geloof dat het voor het land de beste regeringsvorm is. Dat bedoel ik met niet uit eigenbelang stemmen.
De aanhang zit voornamelijk in de landelijke gebieden, niet in de steden. Waarschijnlijk zijn het ook vooral wat oudere mensen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:25 schreef RvLaak het volgende:
inteelt doet rare dingen met je geestelijk vermogen, denk ik dan altijd maar
Dat, dus een zeer stabiele vaak bejaarde gristelijke achterban, gecombineerd met sterke CDA-steun uit de hoek van boeren. CDA kán volgens mij niet eens onder de 30 zetels zakken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:27 schreef StephanL het volgende:
CDA was ooit een samenvoeging van allerlei partijen en christelijk. Denk dat ze daarom veel stemmen krijgen, omdat ze christelijk zijn van origine.
Dat is nog maar de vraag. Jij haalt er wel voordeel uit als er wat gedaan wordt aan de criminele jeugd, maar de PVV heeft nog meer plannen. Het moet nog blijken of dat het beste is voor het land. We zullen het meemaken ben ik bang.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb een WAO uitkering. Als ik links zou stemmen zou die waarschijnlijk omhoog gaan. Want links is voor hogere inkomens voor gehandicapten, ouderen enz... Toch stem ik rechts, omdat ik het belangrijker vind dat er wat gedaan wordt aan die criminele jeugd en aan de voortdurende segregatie van de zogenaamde nieuwe Nederlanders.
Geen eigenbelang dus.
Precies daar ben ik ook bang voor. Nouja wellicht over 50 jaar als de vergijzing afzwaktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat, dus een zeer stabiele vaak bejaarde gristelijke achterban, gecombineerd met sterke CDA-steun uit de hoek van boeren. CDA kán volgens mij niet eens onder de 30 zetels zakken.
Wat ik uit mijn, overwegend christelijke omgeving hoor, stemmen de bejaarden daar toch veelal liever op SP. Jaja, uit eigenbelang. De rijke bejaarden stemmen op VVD.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat, dus een zeer stabiele vaak bejaarde gristelijke achterban, gecombineerd met sterke CDA-steun uit de hoek van boeren. CDA kán volgens mij niet eens onder de 30 zetels zakken.
Wat is het voordeel voor mij als er wat gedaan wordt aan de criminele jeugd? Is dat niet een voordeel voor heel Nederland?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Jij haalt er wel voordeel uit als er wat gedaan wordt aan de criminele jeugd, maar de PVV heeft nog meer plannen. Het moet nog blijken of dat het beste is voor het land. We zullen het meemaken ben ik bang.
Gluiperig ventje mede door hem maakt JP zich nu belachelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef borisz het volgende:
Verhagen hoopt dat JPB zich opnieuw kandidaat stelt
Het gaat om de manier waarop, maar daar zal het land als het goed is inderdaad beter van worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is het voordeel voor mij als er wat gedaan wordt aan de criminele jeugd? Is dat niet een voordeel voor heel Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |