Heh, gelukkig. Ben ik niet meer alleen.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:26 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Heh, gelukkig. Ben ik niet meer alleen.
Tja, jarenlang was dat taboe, nadat die goddelijke kale kakelnicht daar vanalles van vond. Maar achteraf waren dat gouden jaren van stabiele regering zonder Christenfundamentalisten of Jan Peter Brokkenpiloot.
Dat eindelijk zaken als euthanasie en abortus eens goed geregeld konden worden, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:37 schreef Perrin het volgende:
Wat was er dan zo geweldig aan Paars? Behalve dat ze de mazzel hadden dat de economische wind mee zat?
Herinner me vooral de pijnpunten met IRT-affaire, Srebrenica, voortmodderen asielbeleid.
Wachtlijsten in de zorg, een puinhoop van het onderwijs en dat in een tijd waarin men alleen jaren met een enorme economische groei kende etc.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:37 schreef Perrin het volgende:
Wat was er dan zo geweldig aan Paars? Behalve dat ze de mazzel hadden dat de economische wind mee zat?
Herinner me vooral de pijnpunten met IRT-affaire, Srebrenica, voortmodderen asielbeleid.
Nee, ik kijk liever vooruit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:22 schreef droom_econoom8 het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik terugverlang naar Paars.
Zijn er nog lotgenoten in de zaal?
Welke huidige ellende? In het midden van een wereldwijde crisis blijft Nederland behoorlijk overeind. In het laatste kwartaal van 2009 had het zelfs het laagste werkloosheidspercentage van de hele Eurozone.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:27 schreef Idler het volgende:
[..]
Gouden jaren waarin de basis voor de huidige ellende is gelegd ja.
Fijne jongens hoor, Kok en Zalm.
Ja, dat verlangen had ik al tijdens JP 1. Gezien huidige peilingen is 4e partij nodig. Lijkt mij GL worden. Prima combinatie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:22 schreef droom_econoom8 het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik terugverlang naar Paars.
Zijn er nog lotgenoten in de zaal?
Ook dat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik verlang vooral terug naar een premier met ruggengraat die echt leidt. Balkenende bakt er geen snars van.
Mja, mijn smaak is het ook niet.. maar wel voor D66 en PvdA iets om na te streven. En een realistischere optie dan een kabinet over links.. ik die D66 als grote partij niet zo snel tussen PvdA, SP en GL plaats nemen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |