Wat fijn Leo! Welke is het?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:10 schreef leonieke het volgende:
En onze verzekeraar zal al het nodige doen om ervoor te zorgen dat we vanaf dinsdag onze nieuwe wagen kunnen halen(wordt waarschijnlijk pas woensdag door carnaval en banken die hier gesloten zijn, maar dat kan de pret niet drukken)
Dus ik moet binnenkort mijn oude wagen eens gaan uitmesten want die wordt ingeruild
Gewoon met drukkers en klittenband toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:08 schreef Linda2205 het volgende:
Heeft er iemand een Quinny Dreami kinderwagenbak? Want ik heb geen idee hoe de bekleding eruit kan...
Klittenband heb ik wel gezien, maar hoe het onder de kap vandaan komt zie ik niet echt...nouja, zo maar even beter kijken als Lotte wakker isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gewoon met drukkers en klittenband toch?
Mooiquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:15 schreef leonieke het volgende:
Skoda Octavia Ambiante (berline)
Maar dan zonder reclame en in antraciet grijs en nieuw(kortom: hij lijkt niet echt op die foto
)
De kap kan je zoiezo losmaken waar hij aan de bak vastzit. Ik weet niet meer of hij helemaal los kan, maar als de onderkant losgemaakt is heb je ruimte genoeg om de voering los te trekkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Klittenband heb ik wel gezien, maar hoe het onder de kap vandaan komt zie ik niet echt...nouja, zo maar even beter kijken als Lotte wakker is
Moet dat nog voorbehandeld worden met een of ander?
thnxquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De kap kan je zoiezo losmaken waar hij aan de bak vastzit. Ik weet niet meer of hij helemaal los kan, maar als de onderkant losgemaakt is heb je ruimte genoeg om de voering los te trekken.
goedewattuh??quote:
Wordt pas later op de dag, want ik heb 'm zo nog even nodig (en draagdoek doen we maar ff niet nuquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:35 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij -even snel uit mijn hoofd- zit de kap op de bak, met een zelfde plastic kliksysteem als de kap van de wagen. Dus kan hij er ook helemaal af.
Die van ons staat in de berging, dus ik kan het wel nakijken als je er echt niet uitkomt.
Maar nog steeds ochtend hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
goedewattuh??
mens tis al bijna middag
lekker bezig dus!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar nog steeds ochtend hoor![]()
Ik ben al druk geweest vanmorgen: stofzuigen, opruimen e.d. Peaceman en Twan zijn aan het WII-en en ik zit nu even achter de laptop. Lennon ligt net in bed.
morgenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:58 schreef innepin het volgende:
Och LindaSterkte met alle beurse plekken. Fijn dat Lotte er niet zo veel aan over lijkt te houden.
Vandaag ga je naar NL toch?
Yeps, maar wel weer even genoeg. Ik heb volgens mij een bijholteontsteking... dus niet zo fijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
lekker bezig dus!!
M&A zijn boodschappen doen. Tess is aan het mekkeren en gaat zo lekker weer naar bed
Ja, met Lotte, buiten op straat. Ik viel, knalde met m'n hoofd op de kinderwagen en daardoor viel zij ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, maar wel weer even genoeg. Ik heb volgens mij een bijholteontsteking... dus niet zo fijn.
Straks even boodschappen doen en dan naar mn ouders.
Linda, ik heb niet teruggelezen, ben je gevallen??
Hm, mja, nee. nou..kweenie. Mn mama is dan jarig..ff denken nog.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:05 schreef miss_sly het volgende:
Linda, kom je dan ook naar de meet volgende week?
Och jeetje... met Lotte alles goed? Beterschapquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, met Lotte, buiten op straat. Ik viel, knalde met m'n hoofd op de kinderwagen en daardoor viel zij ook.
Hopelijk zijn het niet je holtes, dat doet zeer
Volgens mij heb ik echt veel gemist... ga je (deels) terug naar Nederland? Wel spannend hoor.quote:En innie, ja spannendM'n moeder heeft zelfs miss. een huisje voor ons
Wel tijdelijk, maar toch. En ik moet dan ook echt gaan werken, anders is het finaniceel niet te doen... maar goed, eerst maandag maar afwachten
Ja hoor, ze huilde wel even, maar dat was meer omdat het dekentje over d'r hoofd geschoven was.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jeetje... met Lotte alles goed? Beterschap
[..]
Volgens mij heb ik echt veel gemist... ga je (deels) terug naar Nederland? Wel spannend hoor.
ja ik heb een quinny dreamy kinderwagenbak.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:08 schreef Linda2205 het volgende:
Heeft er iemand een Quinny Dreami kinderwagenbak? Want ik heb geen idee hoe de bekleding eruit kan...
m'n kind ligt er nog inquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:24 schreef amaranta het volgende:
Is het al gelukt? De bekleding kan er helemaal uit. Er zitten ook haakjes onder de zwarte plastic dingen.
Die handvatten zeg maar.
tss, doe 'ns vertellen! niet nieusgierig maken en dan je mond houdenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:07 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja hoor, ze huilde wel even, maar dat was meer omdat het dekentje over d'r hoofd geschoven was.
En Ins, mag ik het vertellen of valt dat onder beroepsgeheim?
Ik ben ervan overtuigd dat het niet onder beroepsgeheim valtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:07 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja hoor, ze huilde wel even, maar dat was meer omdat het dekentje over d'r hoofd geschoven was.
En Ins, mag ik het vertellen of valt dat onder beroepsgeheim?
Ik ook!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat het niet onder beroepsgeheim valt![]()
Nouja, het stond voor ons beiden iig al vast dat Lotte in NL naar school moet, kwalitatief gewoon beter. En nu komt het dus misschien een beetje vroeger. Maar eerst maandag dus maar eens afwachten, Ronny spreekt amper NL en dat zou geen probleem zijn volgens D. En zo'n kans krijgtie natuurlijk niet snel weer..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wat spannend en leuk zeg... ik hoop dat het wat wordt voor jullie. Willen jullie dan ook blijvend in Nederland gaan wonen?
Okay. Heel veel succes voor hem maandag!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:40 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nouja, het stond voor ons beiden iig al vast dat Lotte in NL naar school moet, kwalitatief gewoon beter. En nu komt het dus misschien een beetje vroeger. Maar eerst maandag dus maar eens afwachten, Ronny spreekt amper NL en dat zou geen probleem zijn volgens D. En zo'n kans krijgtie natuurlijk niet snel weer..
haha, weer een ander landquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:42 schreef leonieke het volgende:
Maar voor kwalitatief onderwijs kom je dan misschien beter naar België wonen, Linda![]()
Wat fijn eigenlijk zo'n forum
Ik ga mn best doen. Zometeen de herkansing boodschappen doen, kijken of ik overeind kan blijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:43 schreef Ticootje het volgende:
Zo lekker boodschapjes gedaan.
Linda, wil je niet meer zo eng doen?!?!
Dan is het voor beiden (waarschijnlijk?) een ander land. Is eigenlijk maar zo fairquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
haha, weer een ander land
En ja, ik vind het ook eht super hoeveel moeite innie er voor gedaan heeft en dat D. het overweegt enzo
Na de tijd in NL dan, ik heb nu ook een tijd in DLD gezetenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan is het voor beiden (waarschijnlijk?) een ander land. Is eigenlijk maar zo fair
Van harte gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:49 schreef Lois het volgende:
Lieve allemaal, tast toe![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft niks te willenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:11 schreef miss_sly het volgende:
linda, wat spannend! en tof van innepin en haar mister. wil hij ook naar Nederland?
En als je dan ook een scheet laat dan heb je draaikolk met bubbels!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:19 schreef Kleurdoos het volgende:
wij gaan zo zwemmen, kijken of ik een draaikolk kan veroorzaken
Neukenquote:
ja gewoon met kleren aan? is dat koud? dik vest ofzo? lekker manquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Neuken![]()
Nee in de zon te gaan zitten natuurlijk.
Nee, voor staat wind...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:06 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja gewoon met kleren aan? is dat koud? dik vest ofzo? lekker man
Achter is het 1 grote pleuris zooi, daar ga ik voor mn lol niet zitten...quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:09 schreef Linda2205 het volgende:
ow en pinq, heeft max in deze gewoon niet niks te willen?
Nou uh... gewoon dingen van de hema hoor...quote:
uh neequote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:13 schreef ik80lll het volgende:
Wat zou je doen als: je een feestje geeft, er komen een aatnal kinderen. Een van de ouders geeft aan dat zijn kind waterpokken heeft, gewoon laten komen want iedereen krijgt het toch wel?
Gewoon laten komen als het kind zich ook goed voelt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:13 schreef ik80lll het volgende:
Wat zou je doen als: je een feestje geeft, er komen een aatnal kinderen. Een van de ouders geeft aan dat zijn kind waterpokken heeft, gewoon laten komen want iedereen krijgt het toch wel?
Maz heeft er niks over te zeggen, zo beter? Hij was ook niet heel duidelijk die zinquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:10 schreef pinquit het volgende:
[..]gevalletje van 5× lezen voordat ik zie wat er staat
![]()
maar euh, ja eigenlijk welmaar gisteren was het al zo'n drama in de stad dat ik er nu een beetje bang voor ben. kweenie of ik daar nu zo'n zin in heb
Ik noem dat de :quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:08 schreef pinquit het volgende:
Maargoed, gewoon met jas aan naar buiten is toch ook goed?
mensen die gelijk halfnaakt gaan lopen bij het eerste straaltje zon![]()
Tuurlijk, ik kan je wel op komen halen hoor!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hm, mja, nee. nou..kweenie. Mn mama is dan jarig..ff denken nog.
Ins, mocht ik gaan, kunnen we carpoolen?
Heerlijk is dat hè!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:08 schreef Muks het volgende:
JIHAAA !! Ik pas weer in maatje LNet hempjes gekocht en XL was te groot !!
Wat doe jij nou hier? Jij hoort te feesten en dronken op de bar te dansen enzoquote:
Jaaaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Wat doe jij nou hier? Jij hoort te feesten en dronken op de bar te dansen enzo
Dronken op je achtstequote:
Ze heeft het over een vorig leven, toch Lois?quote:
Hmm ik kijk niet veel vampierenfilms nee... meer einde van de wereld/rampenfilms/soms SF/drama.quote:
die zijn mooiquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:32 schreef Kleurdoos het volgende:
underworld en straks new moon nog een keer
ook ik ben zo'n twilight/vampireloser
Horrormeisje!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:45 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hou van vampiremoviesof weerwolfjes en draaaaaaaamaaaaaaaa en speelfilms en af en toe gruwelijke horror maar dan moet het wel echt horror zijn want anders moet ik lachen
Ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:08 schreef Linda2205 het volgende:
Ik durf 's nachts niet op te staan om te plassen na een horrorflimquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:45 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hou van vampiremoviesof weerwolfjes en draaaaaaaamaaaaaaaa en speelfilms en af en toe gruwelijke horror maar dan moet het wel echt horror zijn want anders moet ik lachen
ahwquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:54 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik durf 's nachts niet op te staan om te plassen na een horrorflim
ohh ik droom de film gewoon nog even verder en dan natuurlijk een keer of tig erger.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:54 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik durf 's nachts niet op te staan om te plassen na een horrorflim
Jij coole kikkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ahw
ik weet nog dat alle jongens op t internaat, bibberend op de gang zaten na the blair witch project. En ik zat ze te beschermen terwijl ik mijn teennagels knipte
Die vond ik dan weer niet zo eng, want het was toen al bekend dat het allemaal nep was.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ahw
ik weet nog dat alle jongens op t internaat, bibberend op de gang zaten na the blair witch project. En ik zat ze te beschermen terwijl ik mijn teennagels knipte
Whoehaaaa!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:57 schreef Muks het volgende:
[..]
ohh ik droom de film gewoon nog even verder en dan natuurlijk een keer of tig erger.
geld ook voor science fiction... dus die sla ik maar over
heb manlief al eens een blauw oog gemept bij een aanval van aliens
Paranormal activity?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer niet zo eng, want het was toen al bekend dat het allemaal nep was.
Jarno zit nu een film te kijken in dezelfde categorie, een stel dat in een huis film. Homevideo achtig, vind ik echt helemaal niks. Zelfs Dip en Dap is beter dan dit.
We all float down herequote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:01 schreef Fuente het volgende:
Badkamers zijn engZeker als je alleen thuis bent
Wij durfden vroeger niet meer te douchen naar die IT film (of hoe heettie)
Idem en ik heb de film nooit gezienquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We all float down hereEn bang voor clowns. Dat sowieso.
Foutquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:50 schreef freecell het volgende:
[..]
IkEn volgens mij kan het niet...
Ow, dat vond ik sowieso bizar: toen ik zwanger was, zag ik in de bios een trailer van een horrorfilm, en die kon ik echt niet kijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb blair witch gezien toen ik in verwachting was geloof ik. Geen goeie timing, zeker niet voor een schijtlaars.
Ahá!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
FoutHet hangt te drogen namelijk en het bloed is eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |