4:00quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe laat is het kabinet nou exact gevallen, ben om 00:00 uur in slaap gevallen
daar had ik niet op lopen wachten , al die herhalingen van gisteren trok ik niet meer , zonder nieuwe dingen erbij .quote:
Ja, helemaal waar. Maar dit gedrag van de NAVO heeft Nederland over zichzelf afgeroepen door altijd en overal "ja" op te zeggen tegen de NAVO.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:56 schreef Monidique het volgende:
Verder is het natuurlijk belachelijk dat als Nederland na een tweede of derde missie, de laatste met tegenzin, in een gevaarlijke oorlog, waarin Nederland buitenproportioneel veel aan bijdraagt, iets anders wil doen in Afghanistan, zoals afgesproken, dat Nederland dan onbetrouwbaar is.
De echte onbetrouwbare partner is hier de NAVO.
hoe laat?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:06 schreef alors het volgende:
Verhagen straks op radio1, Arie Slob is er al. En ook drama Lilianne Ploumen zal aanschuiven
Bos minstens zo'n Calimero.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:07 schreef RvLaak het volgende:
Balkie doet wel heel erg calimero....Zij hebben het gedaan
Krijg je met Wilders die het debat beheerst, en het CDA en de VVD die daar dan hijgend achteraan rennen om maar stemmen van elkaar af te pakken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:06 schreef SeLang het volgende:
Ik hoop wel dat de komende campagne gaat over de enige belangrijke vraag, namelijk hoe de economie geherstructureerd gaat worden en het afschaffen van de HRA.
Maar ik vrees dat het straks weer gaat over futuliteiten als hoofddoekjes of winkels die op zondag open/ dicht moeten
Waarom? Hebben de mensen die kritiek hebben op Wilders eigenlijk zijn partij programma gelezen? Wilders staat voor meer dan alleen maar anti-moslim propaganda, maar dat verkoopt lekker in de media daarom word dat altijd zo breed uitgemeten. Tijdens het afghanistan debat stonden de kranten vol met de reacties van Wilders, wilders heeft 4 zinnen gezegd, over Femke, Rutte en Pechtold werd bijna geen woord gerept terwijl zijn toch erg sterk waren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:06 schreef SeLang het volgende:
Ik hoop wel dat de komende campagne gaat over de enige belangrijke vraag, namelijk hoe de economie geherstructureerd gaat worden en het afschaffen van de HRA.
Maar ik vrees dat het straks weer gaat over futuliteiten als hoofddoekjes of winkels die op zondag open/ dicht moeten
De NAVO brief in de huidige vorm was een solo actie van die kut Verhagenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, helemaal waar. Maar dit gedrag van de NAVO heeft Nederland Verhagen over zichzelf afgeroepen door altijd en overal "ja" op te zeggen tegen de NAVO.
Oneens, hij legde gewoon uit waarom. Goed, wel in soort van campagne taal, maar toch puur uitleg.quote:
Ik heb het over de afgelopen 50 jaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De NAVO brief in de huidige vorm was een solo actie van die kut Verhagen
Afschaffen HRA in de campagne opnemen is garantie voor het verliezen van veel stemmen; zal dus niet gebeuren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:06 schreef SeLang het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oneens, hij legde gewoon uit waarom. Goed, wel in soort van campagne taal, maar toch puur uitleg.
Absoluut. Het is als die collega die altijd koffie voor je haalt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, helemaal waar. Maar dit gedrag van de NAVO heeft Nederland over zichzelf afgeroepen door altijd en overal "ja" op te zeggen tegen de NAVO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |