Ik heb de dvd in de opbergdoos voor Esmee gedaan. Heb voor allebei zo'n doos gemaakt met eerste pakjes, kaartjes, ziekenhuisarmbandje etc Kan ze 'm later zelf nog eens kijken.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb hem echt 30 keer gekeken en kijk hem heel af en toe nog wel es
scheelt per persoon dus
(en ik heb hem vooral genomen voor haar voor later)

Ik was tussendoor eventjes naar de bios!!! Maar, we denken dat we het nog even voor onszelf willen houden (maar ik ken onsquote:Op zondag 21 februari 2010 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Orea, ga je dat ook vertellen, of het een zoon of dochter is?
 dus ik denk dat iedereen het vrij snel weet
 dus ik denk dat iedereen het vrij snel weet  )
) van 'ik hoop dat ze iets kunnen doen' ben ik inmiddels om naar 'ze gaan maar iets doen'...
 van 'ik hoop dat ze iets kunnen doen' ben ik inmiddels om naar 'ze gaan maar iets doen'...   

das denk ook gewenning.
 das denk ook gewenning.  

.
.

Spannend! Succes!quote:Op maandag 22 februari 2010 09:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hier mogelijk toch een begin.... (het hele weekend had K al harde buiken en ze komen steeds vaker)
Vk gebeld volgens haar was het nog niet goed genoeg. (het piekmoment)
Ik ben naar mijn werk gestuurd en zit dus bovenop de telefoon. Collega's ingeseind over de situatie.
Maar goed we gaan vrolijk werken
gedachten erbij houden is lastig zo...

Spannend!quote:Op maandag 22 februari 2010 09:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hier mogelijk toch een begin.... (het hele weekend had K al harde buiken en ze komen steeds vaker)
Ik ben naar mijn werk gestuurd en zit dus bovenop de telefoon. Collega's ingeseind over de situatie.

Oef, spannend Scorpion... Kan me voorstellen dat je je gedachten er niet echt bij kan houden.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:

Ohja, die vergat ik,die is ook overtijd!quote:Op maandag 22 februari 2010 09:43 schreef CrazyPrincess het volgende:
Spanned Scorpion. Logisch dat dat je je hoofd er niet bij hebt. Heel veel sterkte jullie
Hoe is het eigenlijk met Happyme?

Morguh... kwam me net meldenquote:Op maandag 22 februari 2010 09:43 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Happyme?

was wel lollig.
 was wel lollig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |