quote:Op zondag 21 februari 2010 12:09 schreef Cantare het volgende:
Bijna vergeten: ik keek van de week in de spiegel en toen zag ik een streep op mijn buik!![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 12:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
En navels, ik hoop dat ik geen plopnavel krijg, vind ik echt ranzig hehe
Geloof wel dat dat bandenpijn is ja. Ik heb 't als ik nies.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:00 schreef Cantare het volgende:
Ik ben weer heelhuids terug van vakantie. Het skiën heb ik toch maar gelaten voor wat het is, maar heb het wel naar mijn zin gehad. De baby heeft zich rustig gehouden, afgezien van een paar flinke steken in mijn onderbuik bij het opstaan, net of je een spier verrekt.Au. Dat is zeker de beruchte bandenpijn?
![]()
haha, dat zou wat zijn idd!quote:Op zondag 21 februari 2010 13:04 schreef Orea het volgende:
Ik plak er hier ook wel een sticker overheen![]()
En eerder, omdat een bureau wat Sproetje me aanraadde deze week waarschijnlijk al kan, maar dat weet ik morgenochtend zekeren ik kan niet meer wachten
(geduld is zo niet mijn sterkste kant!
)
Zal je zien, tis namelijk een kind van mij, dat -ie het niet laat zienik hou er ernstig rekening mee en zeg de afspraak van de week erop dan ook nog niet af
ja nou die is het nu wel beu. Morgen gaat de VK haar (waarschijnlijk) strippen. Anders vrijdag naar de gyn voor controle.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met die meldingsplicht, hé![]()
Houdt je vrouw het nog een beetje vol?
kijk dat klinkt hoopvol haha.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:11 schreef Grunsfan het volgende:
Ja, dat bandenpijn heb ik ook af en toe, auw!
Hier de vorige zwangerschap geen streep en geen plopnavel en ook geen striae!!Hopelijk deze zwangerschap hetzelfde....
Ymme, spannend hoor, nog even voldhouden, het kan echt niet lang meer duren!
Ik mag ook deze week, aanstaande dinsdagmiddag zitten wij in voorburg voor de 20 weken echo....we hebben er zo naar toe geleefd! Niet normaal! Nu maar hopen op goed nieuws...quote:Op zondag 21 februari 2010 12:58 schreef Orea het volgende:
Oh en ik weet deze week waarschijnlijk al of ik een zoon of een dochter krijg(ja Tessie ik kan mijn mond toch niet houden
whahahahaha!)
ga je naar het diaconessenhuis en zit je toevallig bij dr. Kragt? Dan is er een klein kansje dat hij misschien ook even in 3D spiekt naar het hartje enzo.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:33 schreef nytar het volgende:
We gaan inderdaad naar het ziekenhuis, mn overgroot oma heeft 2 kinderen gekregen met een open rug en officieel is het te ver weg voor ons om invloed te hebben. Maar de verloskundige vond het een prima idee om daar de echo te laten doen omdat ze er gewoon meer kunnen zien dan in hun praktijk.
Vonden wij ook prima!
Ik hoop alleen dat we daar ook een filmpje van mee kunnen krijgen, geen idee of ze daar in het ziekenhuis ook aan doen (ook omdat het een medische controle is en geen "pret" echo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |