Ik heb de stemwijzer gedaan en die kwam uit op Trots op Nederlandquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb de stemwijzer gedaan en die kwam uit op Trots op Nederland
Ze hebben goede punten wat Tilburg betreft, check hun site maarquote:
Wat er aan standpunten in de stemwijzer stond deed me niet zoveel moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ze hebben goede punten wat Tilburg betreft, check hun site maar
Stemwijzerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb de stemwijzer gedaan en die kwam uit op Trots op Nederland
Italië ufkurs. Vriend en ik zijn 5 jaar samen dit jaar (10 augustus) dus we vieren ons 5-jarig jubileum op de plek waar we elkaar hebben leren kennenquote:
Jep.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:20 schreef Tegan het volgende:
Hebben jullie elkaar op vakantie leren kennen?
Leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Italië ufkurs. Vriend en ik zijn 5 jaar samen dit jaar (10 augustus) dus we vieren ons 5-jarig jubileum op de plek waar we elkaar hebben leren kennen. Nouja, de omgeving dan, we gaan niet naar dezelfde camping hehe.
Ik was met een vriendin, haar broer + vriend van die broer en haar ouders op vakantie en mijn vriend is dus de broer van die vriendin, dus in zekere zin vakantieliefde, maar het hielp wel dat ie een dorp verderop woont enzo hèquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Guard het volgende:
Wow een vakantieliefde die tot zoiets uitbloeit, respect!
Ja dat zal wel helpenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik was met een vriendin op vakantie en hij was de broer van die vriendin, dus in zekere zin vakantieliefde, maar het hielp wel dat ie een dorp verderop woont enzo hè.
Nee ik ben niet ziek, maar ik ga de laatste tijd wat eerder naar bed, nog even lezen en dan slapen, dan ben de volgende dag wat energieker...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nu al? ben je ziek? moet je vroeg op? Moet je geen schaatsen kijken?
ja.... en de coach was aan het wijzen, mss heeft ie het daarom verkeerd opgevat want hij ging gewoon goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee ik ben niet ziek, maar ik ga de laatste tijd wat eerder naar bed, nog even lezen en dan slapen, dan ben de volgende dag wat energieker...
en ik lees net dat Kramer gediskwalicifeerd is, vergeten van baan te wisselen
Raar, tis niet dat ie net begonnen is met schaatsen of zo...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
ja.... en de coach was aan het wijzen, mss heeft ie het daarom verkeerd opgevat want hij ging gewoon goed.
Mja.. echt kut. Die man stuurt onbedoeld zijn pupil (jarenlang werken!) de fout inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef Stuurloos het volgende:
Samenwerking Kemkers en Kramer is over lijkt me. Krijg er spontaan hoofdpijn van. Nog maar even na de reclame
luisteren of er nog meer audioshots zoals 'die klootzak stuurt me de verkeerde kant op' of iets dergelijks langs komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |