Ik heb de stemwijzer gedaan en die kwam uit op Trots op Nederlandquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb de stemwijzer gedaan en die kwam uit op Trots op Nederland
Ze hebben goede punten wat Tilburg betreft, check hun site maarquote:
Wat er aan standpunten in de stemwijzer stond deed me niet zoveel moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ze hebben goede punten wat Tilburg betreft, check hun site maar
Stemwijzerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb de stemwijzer gedaan en die kwam uit op Trots op Nederland
Italië ufkurs. Vriend en ik zijn 5 jaar samen dit jaar (10 augustus) dus we vieren ons 5-jarig jubileum op de plek waar we elkaar hebben leren kennenquote:
Jep.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:20 schreef Tegan het volgende:
Hebben jullie elkaar op vakantie leren kennen?
Leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Italië ufkurs. Vriend en ik zijn 5 jaar samen dit jaar (10 augustus) dus we vieren ons 5-jarig jubileum op de plek waar we elkaar hebben leren kennen. Nouja, de omgeving dan, we gaan niet naar dezelfde camping hehe.
Ik was met een vriendin, haar broer + vriend van die broer en haar ouders op vakantie en mijn vriend is dus de broer van die vriendin, dus in zekere zin vakantieliefde, maar het hielp wel dat ie een dorp verderop woont enzo hèquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Guard het volgende:
Wow een vakantieliefde die tot zoiets uitbloeit, respect!
Ja dat zal wel helpenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik was met een vriendin op vakantie en hij was de broer van die vriendin, dus in zekere zin vakantieliefde, maar het hielp wel dat ie een dorp verderop woont enzo hè.
Nee ik ben niet ziek, maar ik ga de laatste tijd wat eerder naar bed, nog even lezen en dan slapen, dan ben de volgende dag wat energieker...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nu al? ben je ziek? moet je vroeg op? Moet je geen schaatsen kijken?
ja.... en de coach was aan het wijzen, mss heeft ie het daarom verkeerd opgevat want hij ging gewoon goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee ik ben niet ziek, maar ik ga de laatste tijd wat eerder naar bed, nog even lezen en dan slapen, dan ben de volgende dag wat energieker...
en ik lees net dat Kramer gediskwalicifeerd is, vergeten van baan te wisselen
Raar, tis niet dat ie net begonnen is met schaatsen of zo...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
ja.... en de coach was aan het wijzen, mss heeft ie het daarom verkeerd opgevat want hij ging gewoon goed.
Mja.. echt kut. Die man stuurt onbedoeld zijn pupil (jarenlang werken!) de fout inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef Stuurloos het volgende:
Samenwerking Kemkers en Kramer is over lijkt me. Krijg er spontaan hoofdpijn van. Nog maar even na de reclame
luisteren of er nog meer audioshots zoals 'die klootzak stuurt me de verkeerde kant op' of iets dergelijks langs komen.
Ja en de ander kutgrappen:quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
Rofl op Veronica:
Sven Kramer heeft nieuwe sponsor:
ANWB. Hebben wij u ooit de verkeerde kant opgestuurd?
Denk niet dat we het andersom zouden hebben geaccepteerd. Die Lee zal ook ongetwijfeld zeggen dat ie niet de snelste was, maar dat is sport.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef hetzusjevan het volgende:
ja JESUS wat is dit, hoe kan ie nou de verkeerde baan inschieten? En waarom krijgt ie niet seconden bij!! slaat nergens op!!
En ow ja: Kemkers werkt zeker parttime bij de NS, daar kunnen ze ook niet wisselen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja en de ander kutgrappen:
Kemkers had op z'n iPod Marco Borsato met Binnen opstaan
Kemkers was nog in de carnavalssfeer, HET IS HIER BINNEN BETER DAN BUITEN
Kemkers was er binnenstebuiten van
Kemkers dacht hardop en zei zo die is binnen
Klaar met die kutgappen
Die heb ik nog niet gehoord.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja en de ander kutgrappen:
Kemkers had op z'n iPod Marco Borsato met Binnen opstaan
Kemkers was nog in de carnavalssfeer, HET IS HIER BINNEN BETER DAN BUITEN
Kemkers was er binnenstebuiten van
Kemkers dacht hardop en zei zo die is binnen
Klaar met die kutgappen
Nou het is maar sport hoor...quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:58 schreef styliste het volgende:
Ik vind t nog steeds verschrikkelijk. En dat terwijl ie in 12.54 finishte..
Tja, ik baal er gewoon snoeihard van! Vind het mooi om te zien en dan is het gewoon heel lullig dat iemand op deze manier verliest.quote:
iig te duur :/quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:08 schreef Guard het volgende:
http://www.shirtvandedag.nl/index.php?referer=dagaanbieding
Too soon????
Ik was ook niet van plan het te bestellen, heb je t-shirt eindelijk binnen, is het niet meer actueel en snapt niemand hem meer...quote:
Lullig vind ik het ook, maar verder doet het me weinig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja, ik baal er gewoon snoeihard van! Vind het mooi om te zien en dan is het gewoon heel lullig dat iemand op deze manier verliest.
Leuk idee, zou ik ook wel willen doen maar vriendlief en ik hebben elkaar leren kennen bij een ex van mequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Italië ufkurs. Vriend en ik zijn 5 jaar samen dit jaar (10 augustus) dus we vieren ons 5-jarig jubileum op de plek waar we elkaar hebben leren kennen. Nouja, de omgeving dan, we gaan niet naar dezelfde camping hehe.
Hij zit er nog aan, doet nog best pijn, al gaat het sinds vanmorgen een stukje beter. Uurtje geleden de regiomanager aan de lijn gehad en gezegt dak morgen wel ff wil proberen hoe het gaat met krukken te werken, aangezien ik helemaal gek word hier thuis van dat bankhangenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Leuk idee, zou ik ook wel willen doen maar vriendlief en ik hebben elkaar leren kennen bij een ex van me
KiD, hoe gaat het trouwens met je enkel?
Leuk gedaan idd....quote:
Het lijkt wel of die auto van jou om de haverklap uit elkaar valtquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:51 schreef automatic_ het volgende:
En ze gaan mijn auto weer een keertje overnieuw spuiten, want de laklaag + primer laten los
Ik ben hem ook helemaal zat. Volgend jaar maar kijken voor een anderequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:54 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Het lijkt wel of die auto van jou om de haverklap uit elkaar valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |