En is ze dan ook stiekem een persoon uit nigeria die voor jou 5.000 euro heeft klaarliggen, maar alleen even 300 euro nodig heeft om het over te boeken?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe zit het verder met je penisvergroting? En met de uitnodigingen van geile vrouwen uit Tilburg die je gevonden hebben via Fuckbook? Of de uitnodiging voor Harvard University?
Heeft ze dat allemaal niet voor je geregeld
Welcome 2 my world nowquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:27 schreef Guard het volgende:
GVD, loop al de hele te proesten en te kuchen, en volgens mij voel ik nu koorts opkomen
ja dat heb ik nou 4x betaald en 3x gekregen, dus op zioch wel goede investering!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:42 schreef aardappel het volgende:
[..]
En is ze dan ook stiekem een persoon uit nigeria die voor jou 5.000 euro heeft klaarliggen, maar alleen even 300 euro nodig heeft om het over te boeken?
Gezelligquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:27 schreef Guard het volgende:
GVD, loop al de hele te proesten en te kuchen, en volgens mij voel ik nu koorts opkomen
Tis maar wat je gezellig noemt, ben afgelopen nacht een keer of 4 wakker geworden van mijn gehoest..quote:
Minderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:05 schreef theKiD het volgende:
Dacht dat het iets minder was geworden met de pijn, maar niets is minder waar![]()
![]()
![]()
Dan morgen ook nog maar vrij nemen
Van buiten of van binnen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:10 schreef styliste het volgende:
weet iemand een adresje waar ik mijn stereo met 3 cdwisselaar en dubbelcasettedeck () kan laten schoonmaken? Hij is een beetje uh... stoffig
Zozo, dat is snelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn huisgenootje gaat verhuizen. Dit weekend al. Komt ie vandaag mee aan
.
Van binnen, van buiten kan ik zelf ook nog wel bedenken, doekje, overheen halen, taaaaddaaaaaa!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Van buiten of van binnen?
Als het om het loopwerk e.d. gaat weten ze bij de radiobeurs misschien wel raad...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/372767/1/1/50/verkiezingen-tweede-kamer-op-9-juni.html
Handig in een drukke bus... Ehj doe eens normaal! Nee dat is mijn broek...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:47 schreef Tegan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)catwalk__.html?p=3,2.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:47 schreef Tegan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)catwalk__.html?p=3,2.
Dan binnen week de eerste headlines:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Handig in een drukke bus... Ehj doe eens normaal! Nee dat is mijn broek...
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:59 schreef Stuurloos het volgende:
Wat gaan jullie stemmen 3 maart?
Ik heb na de verbouwing een nieuwe gekochtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:10 schreef styliste het volgende:
weet iemand een adresje waar ik mijn stereo met 3 cdwisselaar en dubbelcasettedeck () kan laten schoonmaken? Hij is een beetje uh... stoffig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |