Houden zo! Wij zijn heel erg zielig als t weer zo ver is, hoe liever jullie zijn hoe eerder t weer over isquote:Op maandag 22 februari 2010 18:41 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Dat valt heel erg tegen!
[..]
Alleen als het nodig is!
Mijn vriendin is dan niet zielig hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 18:44 schreef styliste het volgende:
[..]
Houden zo! Wij zijn heel erg zielig als t weer zo ver is, hoe liever jullie zijn hoe eerder t weer over is
had je mijn post nog gezien voor die wireless verbinding @ uvt?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:00 schreef Guard het volgende:
OK, ik kwam alleen even kijken hier, maar met dit soort praat ben ik er weer weg van
Owh ja, wel gezien, maar een beetje vergeten vandaagquote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
had je mijn post nog gezien voor die wireless verbinding @ uvt?
Maakt niet uit hoor, wanneer je tijd hebt! Die eerste mail is het het inderdaad, gewoon van het instellen van de verbindingquote:Op maandag 22 februari 2010 21:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Owh ja, wel gezien, maar een beetje vergeten vandaagsorry had vandaag ook niet een van mijn betere dagen...
Zal dadelijk even op zoek gaan of ik dat nog terug kan vinden wat ik je de eerste keer gestuurd had (daarmee was het toen toch wel gelukt he?), moet ja dan alleen even rekening houden met het feit dat je het nieuwe certificaat dan instelt....
Ik heb dat eerste doc nog een keer gestuurd, daarmee moet het weer lukkenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, wanneer je tijd hebt! Die eerste mail is het het inderdaad, gewoon van het instellen van de verbinding
Heldquote:Op maandag 22 februari 2010 21:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb dat eerste doc nog een keer gestuurd, daarmee moet het weer lukken
muhhahahahahaquote:Op maandag 22 februari 2010 21:40 schreef SpeCulaes het volgende:
Pfff de spammers hebben me na al die jaren eindelijk gevonden...
Nooit ergens last van gehad, maar ik krijg nu elke dag mailtjes in m'n inbox van oa "hallmark" met een .rar file...
Das geen spam, das Styliste die je iets leuks wil sturen!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:40 schreef SpeCulaes het volgende:
Pfff de spammers hebben me na al die jaren eindelijk gevonden...
Nooit ergens last van gehad, maar ik krijg nu elke dag mailtjes in m'n inbox van oa "hallmark" met een .rar file...
En dan heeft ze ook wat voor me besteld op Amazon! En m'n CV naar Google gestuurd!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Das geen spam, das Styliste die je iets leuks wil sturen!
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Das geen spam, das Styliste die je iets leuks wil sturen!
Allemaal voor jou!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:51 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
En dan heeft ze ook wat voor me besteld op Amazon! En m'n CV naar Google gestuurd!
Hoe zit het verder met je penisvergroting? En met de uitnodigingen van geile vrouwen uit Tilburg die je gevonden hebben via Fuckbook? Of de uitnodiging voor Harvard University?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:51 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
En dan heeft ze ook wat voor me besteld op Amazon! En m'n CV naar Google gestuurd!
Heb hier nog een kabel voor je liggen he....quote:Op maandag 22 februari 2010 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe zit het verder met je penisvergroting? En met de uitnodigingen van geile vrouwen uit Tilburg die je gevonden hebben via Fuckbook? Of de uitnodiging voor Harvard University?
Heeft ze dat allemaal niet voor je geregeld
En wat heeft dat te maken met penisvergrotingen etcquote:Op maandag 22 februari 2010 22:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Heb hier nog een kabel voor je liggen he....
Nou wat dat er mee te maken heeft weet ik ook niet, maar bedacht het me net...quote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met penisvergrotingen etc? Maar klopt ja, waarvoor nog steeds dank
ik moet alleen even weten wanneer je thuis bent, want ik kan in principe altijd wel langskomen.. is Pm anders makkelijk?
Okquote:Op maandag 22 februari 2010 22:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou wat dat er mee te maken heeft weet ik ook niet, maar bedacht het me net...
Dat allemaal niet...quote:Op maandag 22 februari 2010 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe zit het verder met je penisvergroting? En met de uitnodigingen van geile vrouwen uit Tilburg die je gevonden hebben via Fuckbook? Of de uitnodiging voor Harvard University?
En is ze dan ook stiekem een persoon uit nigeria die voor jou 5.000 euro heeft klaarliggen, maar alleen even 300 euro nodig heeft om het over te boeken?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welcome 2 my world nowquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:27 schreef Guard het volgende:
GVD, loop al de hele te proesten en te kuchen, en volgens mij voel ik nu koorts opkomen
ja dat heb ik nou 4x betaald en 3x gekregen, dus op zioch wel goede investering!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:42 schreef aardappel het volgende:
[..]
En is ze dan ook stiekem een persoon uit nigeria die voor jou 5.000 euro heeft klaarliggen, maar alleen even 300 euro nodig heeft om het over te boeken?
Gezelligquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:27 schreef Guard het volgende:
GVD, loop al de hele te proesten en te kuchen, en volgens mij voel ik nu koorts opkomen
Tis maar wat je gezellig noemt, ben afgelopen nacht een keer of 4 wakker geworden van mijn gehoest..quote:
Minderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:05 schreef theKiD het volgende:
Dacht dat het iets minder was geworden met de pijn, maar niets is minder waar![]()
![]()
![]()
Dan morgen ook nog maar vrij nemen
Van buiten of van binnen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:10 schreef styliste het volgende:
weet iemand een adresje waar ik mijn stereo met 3 cdwisselaar en dubbelcasettedeck () kan laten schoonmaken? Hij is een beetje uh... stoffig
Zozo, dat is snelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn huisgenootje gaat verhuizen. Dit weekend al. Komt ie vandaag mee aan
.
Van binnen, van buiten kan ik zelf ook nog wel bedenken, doekje, overheen halen, taaaaddaaaaaa!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Van buiten of van binnen?
Als het om het loopwerk e.d. gaat weten ze bij de radiobeurs misschien wel raad...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/372767/1/1/50/verkiezingen-tweede-kamer-op-9-juni.html
Handig in een drukke bus... Ehj doe eens normaal! Nee dat is mijn broek...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:47 schreef Tegan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)catwalk__.html?p=3,2.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:47 schreef Tegan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)catwalk__.html?p=3,2.
Dan binnen week de eerste headlines:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Handig in een drukke bus... Ehj doe eens normaal! Nee dat is mijn broek...
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:59 schreef Stuurloos het volgende:
Wat gaan jullie stemmen 3 maart?
Ik heb na de verbouwing een nieuwe gekochtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:10 schreef styliste het volgende:
weet iemand een adresje waar ik mijn stereo met 3 cdwisselaar en dubbelcasettedeck () kan laten schoonmaken? Hij is een beetje uh... stoffig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |