quote:Op maandag 22 februari 2010 07:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Thnx... heb me net op me werk ziek gemeld. Doe er al 10 minuten over om 4 meter van me bed naar me bank te lopen..![]()
[..]
Zelfs na 3 morfinepillen in 1x, nog zoveel pijn dat ik nog steeds niks kan..En van de pijn zelfs zo misselijk geworden dak boven de wc pot heb gehangen
Dat heb ik nog nooit gehad
quote:
Maar je bent nu fris en fruitig op je werk?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:15 schreef Guard het volgende:
bah ik kon er maar moeilijk uitkomen vanochtend...
Ik had er ook moeite mee jahquote:Op maandag 22 februari 2010 09:15 schreef Guard het volgende:
bah ik kon er maar moeilijk uitkomen vanochtend...
uiteraardquote:Op maandag 22 februari 2010 09:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar je bent nu fris en fruitig op je werk?
Maandag doet altijd zeer hequote:Op maandag 22 februari 2010 09:39 schreef Guard het volgende:
[..]
al is het wel een beetje met tegenzin...
Op je mobiel? Of laptop?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:46 schreef PierreTT het volgende:
Guard, zou je mij misschien nog 1x kunnen helpen met die nieuwe draadloze verbinding @ Uvt?![]()
Mobiel...ik heb dat nieuwe certificaat nu wel etc, maar ik heb per ongeluk de draadloze verbinding verwijdert, en ik weet niet meer hoe ik die moet toevoegenquote:
Aapjequote:Op maandag 22 februari 2010 11:24 schreef theKiD het volgende:
Ikvan mijn mama. Die is zo vriendelijk geweest om nieuwe medicijnen voor me te halen
![]()
Maar ik snap nu ook waarom ik zoveel pijn heb, bij de apotheker vertelden ze haar, dat als ik er teveel van neem, het averechts gaat werkenEn aangezien ik meer dan dubbel zoveel op heb in 12 uur, waarbij je er eigenlijk 3 in 24 uur mag..
Hehe, dat zou wel handig zijn danquote:Op maandag 22 februari 2010 11:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Aapje. Goed de bijsluiter lezen voortaan?
Die dacht ik al te kennenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Aapje. Goed de bijsluiter lezen voortaan?
Klopt, werkt alleen voor Symbian toestellen. Dus N en E series.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
Tommy,
Ik heb die *#73 code geprobeerd (die code uit vorig topic) op een Nokia 6300 maar die herkent die code niet
Wel de code voor de soft reset.
Hehe, zelfde als mensen die diclofinac slikken en dan er alcohol bij drinken, dan heft de werking van de pijnstiller ook op en heb je zelfs nog meer pijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:24 schreef theKiD het volgende:
Ikvan mijn mama. Die is zo vriendelijk geweest om nieuwe medicijnen voor me te halen
![]()
Maar ik snap nu ook waarom ik zoveel pijn heb, bij de apotheker vertelden ze haar, dat als ik er teveel van neem, het averechts gaat werkenEn aangezien ik meer dan dubbel zoveel op heb in 12 uur, waarbij je er eigenlijk 3 in 24 uur mag..
Gewoon boeken als het een landal ofzo is. Dan neemt ie maar een slaapzak en matje mee als ie achteraf toch mee kan. Zo doen wij dat ook regelmatig. Word op zulke parken toch niet gecontroleerd. Enig nadeel is dat hij dan bijv niet naar het zwembad kan gaan..quote:Op maandag 22 februari 2010 11:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Argh, ergernis: we zouden met 5en op vakantie gaan, iedereen heeft geregeld dat we dezelfde weken vrij zijn, dacht ik, dus ik mailde vorige maand de definitieve gegevens, of iedereen akkoord ging? Dan kon ik boeken. Kwam er eentje aanzetten met: "ja ik weet helemaal nog niet of ik dan vakantie heb.."
Echt hè. Inmiddels zijn we een maand verder, en elke keer weet ie het nog niet. Inmiddels is al een huisje dat we konden/wilden niet meer beschikbaar. Hij zou vandaag te horen krijgen of een collega uit een ander filiaal eventueel kon invallen in die periode, blaat. Ik ga nu echt smsen dat ik vandaag wil weten hoe of wat, en als hij het niet zeker weet dat ik dan zonder hem ga boeken. Maar hoe breng ik dat?
Hee M. Ik wil graag vandaag weten of je mee kan of niet, want ik wil vanavond echt gaan boeken. 1 huisje is al niet meer beschikbaar dus het wordt nu wel tijd dat we boeken.
En dan? Het daarbij laten of iets van: Als je het niet weet, dan ga ik toch boeken zonder je, sorry?
Leverbeschadiging heb ik in al die jaren zuipen volgens mij al opgelopenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hehe, zelfde als mensen die diclofinac slikken en dan er alcohol bij drinken, dan heft de werking van de pijnstiller ook op en heb je zelfs nog meer pijn.
BTW overdosis morfine tabletten is wel echt heel dom en een goede voor een leverbeschadiging!
Mwoah iets ander kaliber... Om nog maar van de rest van de risico's te zwijgenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Leverbeschadiging heb ik in al die jaren zuipen volgens mij al opgelopen
Gadver van die parken... zoek dan een leuk huisje bij eurorelais of zo uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gewoon boeken als het een landal ofzo is. Dan neemt ie maar een slaapzak en matje mee als ie achteraf toch mee kan. Zo doen wij dat ook regelmatig. Word op zulke parken toch niet gecontroleerd. Enig nadeel is dat hij dan bijv niet naar het zwembad kan gaan..
Nee, huisje in Italie.. MOET ingeschreven worden dus..quote:Op maandag 22 februari 2010 11:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gewoon boeken als het een landal ofzo is. Dan neemt ie maar een slaapzak en matje mee als ie achteraf toch mee kan. Zo doen wij dat ook regelmatig. Word op zulke parken toch niet gecontroleerd. Enig nadeel is dat hij dan bijv niet naar het zwembad kan gaan..
aah okquote:Op maandag 22 februari 2010 11:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Klopt, werkt alleen voor Symbian toestellen. Dus N en E series.
Zit toevallig in Landal met skien, was wel gewoon spotgoedkoop en aan de piste. Dus zie het wel, eerste keer in mijn leven dat ik zo'n park gaquote:Op maandag 22 februari 2010 11:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Gadver van die parken... zoek dan een leuk huisje bij eurorelais of zo uit.
Ik zou een uiterste datum aangeven waarop je gaat boeken en aangeven dat je het voor die tijd moet weten.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Argh, ergernis: we zouden met 5en op vakantie gaan, iedereen heeft geregeld dat we dezelfde weken vrij zijn, dacht ik, dus ik mailde vorige maand de definitieve gegevens, of iedereen akkoord ging? Dan kon ik boeken. Kwam er eentje aanzetten met: "ja ik weet helemaal nog niet of ik dan vakantie heb.."
Echt hè. Inmiddels zijn we een maand verder, en elke keer weet ie het nog niet. Inmiddels is al een huisje dat we konden/wilden niet meer beschikbaar. Hij zou vandaag te horen krijgen of een collega uit een ander filiaal eventueel kon invallen in die periode, blaat. Ik ga nu echt smsen dat ik vandaag wil weten hoe of wat, en als hij het niet zeker weet dat ik dan zonder hem ga boeken. Maar hoe breng ik dat?
Hee M. Ik wil graag vandaag weten of je mee kan of niet, want ik wil vanavond echt gaan boeken. 1 huisje is al niet meer beschikbaar dus het wordt nu wel tijd dat we boeken.
En dan? Het daarbij laten of iets van: Als je het niet weet, dan ga ik toch boeken zonder je, sorry?
Gewoon sturen, vandaag beslissen, ja of nee en anders boeken we, als de andere 3 het daar tenminste ook mee eens zijn en niet zeggen: Ja als zij niet mee gaat dan ga ik ook niet...quote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, huisje in Italie.. MOET ingeschreven worden dus..
Ben een keer in een vakantiepark geweest, was een klasse duurder dan landal (en volgens mij zonder golfslagbad), maar het was gewoon een weekendje weg met 6 man, zoveel mogelijk drank en eten binnenslepen dat je dat huisje niet meer uithoeft.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zit toevallig in Landal met skien, was wel gewoon spotgoedkoop en aan de piste. Dus zie het wel, eerste keer in mijn leven dat ik zo'n park ga
Netjes opgelostquote:Op maandag 22 februari 2010 12:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb nu gesmst "laat je vandaag weten of je mee op vakantie kan of niet?" en als ie vanavond weer iets vaags laat weten of een "ik weet het nog niet zeker", dan bel ik hem na het eten even op om even uit te leggen dat ik toch ga boeken en dat ie dan maar eventueel moet bijboeken of wat dan ook.. Kan zoiets beter via de telefoon doen dan via de sms vind ik. Bedankt voor de tips
.
Ik hoop dat het je fiets is Crazy, zou wel mooi zijn!
ik leef ook voor andere dingenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha, Tommy is onze telefoonman. Ik stel een OP change voor. Tommy: onze telefoonkerel. Crazy-M: leeft voor carnaval
![]()
.
Oh, mijn ovenschotel staat in de oven, nog drie kwartier en dan smullen, yam.
Gewoon de telefoonnummers overzenden?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
Tommy, Jij weet veel van telefoons is mij ten horen gekomen![]()
We hebben hier nokia 6300's maar de gebruikers krijgen nu HTC toestellen.
Is er een makkelijke manier om die nummers over te zetten? Als we nokia laten synchroniseren met outlook plaatst hij het nummer onder overige en dan zie je het nummer niet in de HTC toestel.
Gaat om een htc touch
- Met name als de gegevens teveel zijn voor op een simkaart -
Wil je erover praten? *aaiquote:Op maandag 22 februari 2010 18:26 schreef styliste het volgende:
Ik heb niet mijn dag vandaag, het wordt tijd dat ik voor de veiligheid in bed kruip. Met een reep chocola, en wacht totdat het over gaat..
Jij bent goed in wiskundequote:Op maandag 22 februari 2010 18:32 schreef SpeCulaes het volgende:
+Chocola
+Bed
+Aanstellerij
----------------------
Maandelijkse periode.
Damn! You're good! Pas je dit ook in de praktijk toe?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:32 schreef SpeCulaes het volgende:
+Chocola
+Bed
+Aanstellerij
----------------------
Maandelijkse periode.
Dat was mijn dag gisteren - de chocoladequote:Op maandag 22 februari 2010 18:26 schreef styliste het volgende:
Ik heb niet mijn dag vandaag, het wordt tijd dat ik voor de veiligheid in bed kruip. Met een reep chocola, en wacht totdat het over gaat..
Ik heb nog steeds niets gegeten sinds gisteravond 8 uurquote:Op maandag 22 februari 2010 16:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha, Tommy is onze telefoonman. Ik stel een OP change voor. Tommy: onze telefoonkerel. Crazy-M: leeft voor carnaval
![]()
.
Oh, mijn ovenschotel staat in de oven, nog drie kwartier en dan smullen, yam.
Dat valt heel erg tegen!quote:
Alleen als het nodig is!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:34 schreef styliste het volgende:
[..]
Damn! You're good! Pas je dit ook in de praktijk toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |