Ja, de domheid van heel erg veel mensen op dit forum en op de frontpage..... en dan vooral het simplistische denken van veel rechts-stemmende mensen.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind scanman1 zijn posts in dit topic trouwens érg typerend...
Zit je iets dwars ofzo?
Half jaartje na de verkiezingen zullen ze weer centrum of links stemmen...quote:Op zondag 21 februari 2010 01:58 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, de domheid van heel erg veel mensen op dit forum en op de frontpage..... en dan vooral het simplistische denken van veel rechts-stemmende mensen.
Agnes kant sprak zich afgelopen nacht heel erg duidelijk uit dat de SP niet met de PVV kan regeren. Net als GL, D66 en PvdA trouwens. Logisch ook dat de SP niet met de PVV kan, want die twee partijen liggen het verst uit elkaar.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige wat serieus genomen werd, dat de D66 niet met de PVV wil regeren...de rest sprak zich niet zo uit, of lag niet in the picture.
Jouw reacties zijn niet veel intelligenter helaas.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:58 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, de domheid van heel erg veel mensen op dit forum en op de frontpage..... en dan vooral het simplistische denken van veel rechts-stemmende mensen.
Dan gok je erop dat de PVV in de regering komt en de boel zal verknallen, net als de LPF destijds? Wilders zal heel erg veel ideeën moeten aanpassen als hij een regeerakkoord wil kunnen vormen met 2 of 3 andere partijen.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:00 schreef Sogetes het volgende:
[..]
Half jaartje na de verkiezingen zullen ze weer centrum of links stemmen...
Het is aan de SP om te zeggen of de SP regeren met de PVV ziet zitten.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:00 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Agnes kant sprak zich afgelopen nacht heel erg duidelijk uit dat de SP niet met de PVV kan regeren. Net als GL, D66 en PvdA trouwens. Logisch ook dat de SP niet met de PVV kan, want die twee partijen liggen het verst uit elkaar.
Of andere partijen moeten de ideeën wellicht wat aanpassen? Mocht de PVV echt zo groot worden als gedacht kunnen we er haast niet meer omheen. Als democratie is het toch de stem van het volk dat telt he.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:04 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dan gok je erop dat de PVV in de regering komt en de boel zal verknallen, net als de LPF destijds? Wilders zal heel erg veel ideeën moeten aanpassen als hij een regeerakkoord wil kunnen vormen met 2 of 3 andere partijen.
Dank je. Van jou had ik niets anders verwacht. Gelukkig weet ik zelf beter.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jouw reacties zijn niet veel intelligenter helaas.
Meer discriminerend en generaliserend tegenover moslims optreden? Geen kans op. Misschien een toch enigszins aso partij als de VVD, maar verder zal geen enkele partij zo ver gaan.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Of andere partijen moeten de ideeën wellicht wat aanpassen?
Prima. Je kent me ook zo goed he.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:05 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dank je. Van jou had ik niets anders verwacht. Gelukkig weet ik zelf beter.
Het is dat de ideeen van de PVV wel erg ver gaan...uitzetten met familie en al etc.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Of andere partijen moeten de ideeën wellicht wat aanpassen?
Daarom zal de PVV dus nooit regeren. Ook al halen ze 30 of meer zetels. Regeren zullen ze nooit, want geen enkele andere partij pikt hun generaliserende opvattingen over moslims. Dus in feite zet Wilders zich door zijn extreme ideeën zelf buitenspel. En dat is maar goed ook, voor Nederland.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is dat de ideeen van de PVV wel erg ver gaan...uitzetten met familie en al etc.
Ik denk dat de PVV heel veel water bij de wijn moet doen...en of ze dat kunnen zonder geloofwaardigheid te verliezen? Ik betwijfel het...want wat is dan de toegevoegde waarde van de PVV?
Ja, jij vindt jezelf zeer intelligent, jij weet wat het beste voor Nederland is en iedereen moet netjes doen wat mister Scanman zegt.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:05 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dank je. Van jou had ik niets anders verwacht. Gelukkig weet ik zelf beter.
Je denkt dat als je d'r een paar ritueel slacht de rest ophoudt vervelend te zijn? Ik denk dat ze behoorlijk pissed off worden, eerlijk gezegd. En dan hebben we er nog meer last van! (Maar daar gaat het volgens mij bij de PVV niet om, dat iets opgelost wordt.) En mensen deporteren wordt sinds 65 jaar ook niet echt meer gewaardeerd... Of denk je dat de politie met hem aan het stuur magisch beter wordt in z'n werk? Meer agenten zit er met zijn belasting- en buitenladbeleid niet in hoor. (Geen geld!)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:56 schreef Jeroenz het volgende:
Geert Wilders krijgt mij stem. Ben benieuwd hoe de criminele allochtoontjes er hier op reageren die hier wekelijks alles lopen te plunderen en de politie te laf is.of gaan ze dan dagelijks plunderen
![]()
GL moet gewoon weer 0 zetels krijgen want dat is een communistische retard partij, en D66 brr wat een gladjakker die pechhol.
Er is meer dan alleen het immigratiebeleid...quote:Op zondag 21 februari 2010 02:06 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Meer discriminerend en generaliserend tegenover moslims optreden? Geen kans op. Misschien een toch enigszins aso partij als de VVD, maar verder zal geen enkele partij zo ver gaan.
Nou de uitganspunten zijn opzich wel aardig van de PVV. Ik bedoel, van mij mogen immigranten nadat zij zich een aantal malen goed misdragen hebben ook wel teruggezonden worden onder bepaalde voorwaarden. Verder is een inburgeringscursus ook niet verkeerd, MITS GOED UITGEVOERD!! De ideeën van de PVV slaan door, maar de achterliggende gedachte valt vaak wel wat voor te zeggen helaas...quote:Op zondag 21 februari 2010 02:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is dat de ideeen van de PVV wel erg ver gaan...uitzetten met familie en al etc.
Ik denk dat de PVV heel veel water bij de wijn moet doen...en of ze dat kunnen zonder geloofwaardigheid te verliezen? Ik betwijfel het...want wat is dan de toegevoegde waarde van de PVV?
ik bén vrij intelligent ja en ik geef mijn mening over wat ík vind dat het beste voor Nederland is. Daar is een forum toch voor? Dus ja, ik denk dat ik weet wat het beste voor Nederland is. Net zoals veel anderen denken te weten wat het beste voor Nederland is. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen met je post? Het ontgaat me volkomen namelijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, jij vindt jezelf zeer intelligent, jij weet wat het beste voor Nederland is en iedereen moet netjes doen wat mister Scanman zegt.![]()
+1. En dat doe ik niet omdat ik dom ben maar omdat ik graag een goede, veilige toekomst wil hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, jij vindt jezelf zeer intelligent, jij weet wat het beste voor Nederland is en iedereen moet netjes doen wat mister Scanman zegt.![]()
Nog niet misschien dat ik PvdA stem of linkser daarvan. Ook niet CDA, maar een van de partijen rechtser daarvan.
Mwah, mensen met een dubbel paspoort zijn wel nederlanders, net zoals jij en ik. En die kun je staatsrechtelijk niet anders behandelen dan jou en ik, toch? En zeker niet met familie en al...en dan laat ik het godsdienstbashen even buiten beschouwing.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou de uitganspunten zijn opzich wel aardig van de PVV. Ik bedoel, van mij mogen immigranten nadat zij zich een aantal malen goed misdragen hebben ook wel teruggezonden worden onder bepaalde voorwaarden. Verder is een inburgeringscursus ook niet verkeerd, MITS GOED UITGEVOERD!! De ideeën van de PVV slaan door, maar de achterliggende gedachte valt vaak wel wat voor te zeggen helaas...
Je bent (zo te merken aan andere posters misplaatst) arrogant. En daar hoef je niet trots op te zijn. Ben het wel met je eens dat een forum er is om te discussieren dus staat het je vrij om je mening te ventileren.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:16 schreef scanman1 het volgende:
[..]
ik bén vrij intelligent ja en ik geef mijn mening over wat ík vind dat het beste voor Nederland is. Daar is een forum toch voor? Dus ja, ik denk dat ik weet wat het beste voor Nederland is. Net zoals veel anderen denken te weten wat het beste voor Nederland is. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen met je post? Het ontgaat me volkomen namelijk.
Misschien moeten we eens gaan onderzoeken hoe het toch komt dat er zo veel onvrede heerst onder moslims moslims. Zal het er iets mee te maken hebben dat ze veel moeilijker een baan krijgen dan autochtone Nederlanders? Zal het er mee te maken hebben dat ze sinds 2001 echt enorm door een vrij grote groep worden uitgekotst en dat ze de schuld krijgen van terroristische aanslagen van een stel gestoorde moslims? Zal het er me te maken hebben dat ze regelmatig de toegang tot clubs ontzegd worden vanwege hun geloof? En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik kan je verzekeren dat het mij ook zwaar pissed zou maken als mij dat zou overkomen.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen het immigratiebeleid...
Waarbij ik overigens wel zeg dat Wilders een punt heeft dat het de spuigaten uitloopt met hoeveelheid criminele 'medelanders' in deze tijd. Dat kun je in de statistieken bij het CBS ook terugvinden overigens, mocht je me niet geloven. Maar Geert slaat wel enigszins door.
Arrogantie hoort er soms een beetje bij.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bent (zo te merken aan andere posters misplaatst) arrogant. En daar hoef je niet trots op te zijn. Ben het wel met je eens dat een forum er is om te discussieren dus staat het je vrij om je mening te ventileren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |