Zou jij niet kwaad zijn dan ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:47 schreef leukvoorlater het volgende:
Verhagen lijkt kwaad.
Voor welke partij ben jij eigenlijk ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Mijn clubje hoefde niets te doen gelukkig. De LPF heeft zichzelf volkomen om zeep geholpen door een wanstaltig optreden in de tweede kamerDaar hoefde niemand iets voor te doen.
Jawel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zou jij niet kwaad zijn dan ?
http://www.volkskrant.nl/(...)dreiging_met_pistoolquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Mijn clubje hoefde niets te doen gelukkig. De LPF heeft zichzelf volkomen om zeep geholpen door een wanstaltig optreden in de tweede kamerDaar hoefde niemand iets voor te doen.
Bronnen: Verhagen ging boekje te buitenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zou jij niet kwaad zijn dan ?
Typisch LPF volkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)dreiging_met_pistool
Dat kun je toch wel raden? Ik denk voor een sociaal en eerlijk Nederland, waar iedereen een redelijk tot goed leven kan voeren en waar de rijken meehelpen om de zwakkeren te ondersteunen. SOCIAAL dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor welke partij ben jij eigenlijk ?
GL OF SP ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:54 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dat kun je toch wel raden? Ik denk voor een sociaal en eerlijk Nederland, waar iedereen een redelijk tot goed leven kan voeren en waar de rijken meehelpen om de zwakkeren te ondersteunen. SOCIAAL dus.
Partij voor Naastenliefde, Vrijheid & Diversiteit dusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:54 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dat kun je toch wel raden? Ik denk voor een sociaal en eerlijk Nederland, waar iedereen een redelijk tot goed leven kan voeren en waar de rijken meehelpen om de zwakkeren te ondersteunen. SOCIAAL dus.
Jij was toch PVV'er???quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:54 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zo'n partij bestaat heul nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:54 schreef scanman1 het volgende:
[..]
SP dus ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:54 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet alleen ben in mijn blanco stemquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De verkiezingen gaan een landslide worden. Ben erg benieuwd welke coalitie er gaat komen.
Ben jij Scanman v/d G soms vergeten?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef scanman1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2009 04:12 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, want deze man dient - net als Fortuyn en Janmaat - hoe dan ook gestopt te worden.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 15:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ach, wie weet is er nog een tweede Volkert ergens.
quote:Op zondag 31 januari 2010 @ 04:04 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dit soort criminaliteit behoort toe aan de blanken. Zo is het nou eenmaal. T'is gewoon tuig en dienen uit dit land te worden gezet.
Exact! Hoewel ik Femke's inbreng ook erg kan waarderen.quote:
Het enige wat hij deed was altijd tietuh plaatsen bij die BB uitzendingen, dat vond ik zo ordinair, vandaar...quote:
Dat waren wel nogeens tijdenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het enige wat hij deed was altijd tietuh plaatsen bij die BB uitzendingen, dat vond ik zo ordinair, vandaar...
Krijg nu al een LPF smaak in mijn mond.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De verkiezingen gaan een landslide worden. Ben erg benieuwd welke coalitie er gaat komen.
Ik vind je post wel geniaal gebrachtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:58 schreef JAM het volgende:
Je zal straks nog zien dat die Balkenende als een phoenix uit de as oprijst en wéér de verkiezingen wint..
Dan eet ik mijn oude zwarte schoenen op.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:58 schreef JAM het volgende:
Je zal straks nog zien dat die Balkenende als een phoenix uit de as oprijst en wéér de verkiezingen wint..
In de oppositie vast, als regering zullen ze sneller vallen dan Annette Gerritsen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:57 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Exact! Hoewel ik Femke's inbreng ook erg kan waarderen.
Zo is fok begonnen hè.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat waren wel nogeens tijden
Inderdaad. Als ze hier goed uit willen komen moeten ze er nu met twee gestrekte benen in gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:57 schreef Morendo het volgende:
CDA'ers zijn nu wel lekker aan het spinnen. PvdA is nu onverstandig stil denk ik.
Hoe eet je je schoen het liefst?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan eet ik mijn oude zwarte schoenen op.
Dat waren nogeens tijden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Krijg nu al een LPF smaak in mijn mond.
Als de PVV aan de macht komt en echt té groot wordt in dit land, dan moet je misschien wel gaan hopen op een nieuwe Van der G inderdaad. Niet omdat ik voor moord ben, maar wel omdat ik vind dat zeer gevaarlijke mensen (zoals destijds A. Hitler) gestopt dienen te worden. Ik schat Wilders in als een enorm potentieel gevaar voor alle moslims in deze wereld en de man moet aangepakt worden voor zijn discriminerende uitlatingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:56 schreef sumerian het volgende:
[..]
Ben jij Scanman v/d G soms vergeten?
Je weet wel, lui met dit soort oproepingen:
[..]
[..]
[..]
Op een deegbodem.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoe eet je je schoen het liefst?
HMM misschien dat we ooit toch weleens een keertje kunnen pratenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:57 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Exact! Hoewel ik Femke's inbreng ook erg kan waarderen.
Vier keer hè, vier keer heeft'ie het al geflikt. Ik begreep het de eerste keer al niet, maar ja. Het zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan eet ik mijn oude zwarte schoenen op.
LOL... Je zet jezelf de laatete tijd wel neer als enigszins zwakzinnig. Moet je echt wel wat aan doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jep eerst had hij Submission gezien en was hij helemaal anti-Islam. Nu dit weer. Pfft troll.
Ze gaan vast zwaaien naar ons.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:02 schreef Papabear het volgende:
Bos komt met een hele attractie op z'n persco
Bos gaat straks zijn ouders bedanken, denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:02 schreef JAM het volgende:
PvdA propaganda op RTL-4. Komische poses allemaal..
Wat verwacht 'ie nou.... Een fucking Oscar ozo?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bos gaat straks zijn ouders bedanken, denk ik.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:03 schreef DrDentz het volgende:
Daar staan ze. Onze leiders.
Ik vond het wel een leuke uitspraak 'Het kabinet is gevallen, leve de campagne.'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:02 schreef JAM het volgende:
PvdA propaganda op RTL-4. Komische poses allemaal..
60 zetels?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:04 schreef scanman1 het volgende:
PvdA, D66, GL en Sp ...
Zo werkt het hè, zo werkt het echt. Wat is de mens toch een grappig beestje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:05 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke uitspraak 'Het kabinet is gevallen, leve de campagne.'
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:05 schreef JAM het volgende:
Honderd euro als'ie begint met een hoerenmop..
Dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:04 schreef JAM het volgende:
Tijd voor een WO-II verwijzing.
[ afbeelding ]
Indeedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:09 schreef venomsnake het volgende:
Bos beantwoord tenminste vragen.
Dat terwijl de vrijheid van meningsuiting zo'n hot item is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:10 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
cda heeft geprobeerd om pvda onder druk te zetten en zwijgen op te leggen
Geen eer hoor. Ik spaar quotes van foute mensen. Het is jammer dat jij jezelf daar zich graag tussen schaart.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:00 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Als de PVV aan de macht komt en echt té groot wordt in dit land, dan moet je misschien wel gaan hopen op een nieuwe Van der G inderdaad. Niet omdat ik voor moord ben, maar wel omdat ik vind dat zeer gevaarlijke mensen (zoals destijds A. Hitler) gestopt dienen te worden. Ik schat Wilders in als een enorm potentieel gevaar voor alle moslims in deze wereld en de man moet aangepakt worden voor zijn discriminerende uitlatingen.
Een hele eer trouwens dat jij die quotes van mij helemaal bent gaan nazoeken
Misschien is N-Korea wel een geschikte plek voor je?quote:Als de PVV aan de macht komt en echt té groot wordt in dit land, dan moet je misschien wel gaan hopen op een nieuwe Van der G inderdaad.
Grapjas.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:04 schreef scanman1 het volgende:
PvdA, D66, GL en Sp ...
Dat wat gebeurde in Duitsland met Hitler kan niet in Nederland. Al krijgt Wilders 99,9% van de stemmen, dan nog kan de koningin ieder besluit tegenhouden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:00 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Als de PVV aan de macht komt en echt té groot wordt in dit land, dan moet je misschien wel gaan hopen op een nieuwe Van der G inderdaad. Niet omdat ik voor moord ben, maar wel omdat ik vind dat zeer gevaarlijke mensen (zoals destijds A. Hitler) gestopt dienen te worden. Ik schat Wilders in als een enorm potentieel gevaar voor alle moslims in deze wereld en de man moet aangepakt worden voor zijn discriminerende uitlatingen.
Een hele eer trouwens dat jij die quotes van mij helemaal bent gaan nazoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |