quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:20 schreef Louis22 het volgende:
[..]
En of Kant gelijk had. Al die burgertrutjes hier in NL met een zoon in het leger, die van mening zijn dat we moeten blijven omdat je 'het karwei af moet maken'Welke kranten lezen zij? Het is een hersenloze slogan. Bij Nova college tour was er ook zo'n echtpaar. Hun voornaamste argument was een foto van hun zoon waarop ie een Afghaans jongetje een hand gaf ofzo
Die mensen hebben geen idee van wat er zich afspeelt, en ik ben bang dat dat ook voor de soldaten aldaar geldt.
Wat zal je morgenochtend balen als je dan leest dat de persco om 2:30 is geweestquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
ok, dit is de druppel. ik ga pitten, ik zie het morgenochtend wel. Trusten!
LOLquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:24 schreef yavanna het volgende:
FemkeHalsema
Alsof ons dat ontgaat .. RT @JackdeVries: "Weekend is begonnen, maar we zijn nog volop bezig in Den Haag.""
Ik lees wel eens wat, en de meesten die voor verlenging zijn maken een nogal kortzichtige indruk op me.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk DE Afghanistan deskundige in Nederland?
Dat dusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:26 schreef larry91 het volgende:
Aan de ene kant wil ik gaan slapen, maar ik weet zeker dat als ik de tv uitzet ongeveer 10 minuten later die climax komt
Dat is Dion Graus die op zijn djembé trommeltquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:25 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is dat stomme getrommel toch steeds op ned3
Welnee, duurt nog wel even.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:26 schreef larry91 het volgende:
Aan de ene kant wil ik gaan slapen, maar ik weet zeker dat als ik de tv uitzet ongeveer 10 minuten later die climax komt
Of gewoon 2 versies waarbij het wel en niet gevallen isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:25 schreef Hetiszover het volgende:
Wat zou er morgen in de krant staan?
"KABINET MISSCHIEN GEVALLEN"
Jep, die worden nu gedrukt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:25 schreef Hetiszover het volgende:
Doe eens testenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:26 schreef larry91 het volgende:
Tsja dont shoot the messengerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan zit ik straks aan een sms abonnement vast
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:26 schreef larry91 het volgende:
Waarschijnlijk heeft de Telegraaf iets over Jan Smit op de voorpaginaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:25 schreef Hetiszover het volgende:
De chauffeurs waren een afleidingsmanoeuvre. Stiekem zijn ze allemaal op de electrische scooter de achterdeur uitgegaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:23 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Of ze zijn allang naar huis...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:23 schreef TeringHenkie het volgende:
BREAKING: BOS HEEFT VERHAGEN GEGIJZELD
Ja, en hoe langer je wacht hoe meer je denkt dat het niet lang meer kan duren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:26 schreef larry91 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Hopelijk komt de baas weer die 50:50 wilt zien
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Hopelijk komt de baas weer die 50:50 wilt zien
Ja want de wereld draait om jou.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:26 schreef larry91 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:27 schreef larry91 het volgende:
Oe 50/50 komt zo weer bij RTL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |