En die smsen natuurlijk massaal naar rita...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:17 schreef venomsnake het volgende:
ritaverdonk
Krijg steeds meer berichten van militairen dat Agnes Kant niet weet waar ze over praat. 2 minutes ago from txt
Absoluut.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De vorige huisstijl was hun beste.
Huidige leader en jingles zijn beduidend minder.
Roken?quote:
Nou ja, verrast... als ze daar binnen nu en een uurtje mee aan komen zetten ben ik niet verrast hoor. Blij. Dat is woord; blij!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:15 schreef Sloggi het volgende:
Ik viel net bij RTL4 binnen toen ze een oude nieuwsuitzending instartten. 'Het is afgelopen met het kabinet-Balkenende.'
Het is duidelijk: ik was verrast.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De vorige huisstijl was hun beste.
Huidige leader en jingles zijn beduidend minder.
liefer dat dan dat ze met jan smit of frans bauer over dit pratenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
RTL is er druk mee bezig terwijl SBS een B-film heeft opstaan
Dat zei ik ook al.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:19 schreef DrDentz het volgende:
Wat een ouwe kop heeft die gast, voor 1988.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
RTL is er druk mee bezig terwijl SBS een B-film heeft opstaan
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
liefer dat dan dat ze met jan smit of frans bauer over dit praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |