En ik met mijn praktijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:37 schreef Hetiszover het volgende:
Als het PvdA-GroenLinks-SP wordt stop ik met als freelancer
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:38 schreef Stali het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voeg in afwachting ook maar eens wat toe.
Wakker blijven.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:39 schreef motorbloempje het volgende:
'dit ga ik niet voorlezen, maar het is iemand die zegt dat wij het beter doen dan onze collega's van de nos'![]()
Opmerking van de dagquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:39 schreef motorbloempje het volgende:
'dit ga ik niet voorlezen, maar het is iemand die zegt dat wij het beter doen dan onze collega's van de nos'![]()
Foto van jezelf?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:38 schreef Stali het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voeg in afwachting ook maar eens wat toe.
Wakker blijven.
Ik proef..... "Blehh.. zij heeft siliconen en ziet er nep uit, maar damn.. kreeg ik maar zulke aandacht".quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:40 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Wester kijkt op telefoon: Oeh, dat kan ik beter niet zeggen. Iemand [op twitter] zegt dat wij beter zijn dan het team van de NOS. Oeh, nou heb ik het toch gedaan.
En dan ook echt zo: "oeh, nou heb ik het toch gezegd."quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:40 schreef Bierie het volgende:
Die Wester wat geniaal die opmerking over de NOS![]()
Ja, ik snap het ook niet. Het is echt een randonderwerp, en volgens mij interesseert het de PvdA-stemmers ook amper, iig niet voldoende om er een kabinet voor te laten vallen. Je gaat bijna denken dat Bos gewoon een reden zoekt om het kabinet te laten klappen, maar waarom? -> De peilingen zijn dramatisch voor de PvdA, en hiermee gaan ze echt niet veel zetels terugwinnen, en in de (nieuwe) regering komen is ook niet voor de hand liggend. Bos is slim genoeg om dat te weten. Dus: waarom?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:37 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de motieven van de PvdA zijn om zich op deze manier op te stellen. Electoraal gewin? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. De beeldvorming rondom dit Nederlandse besluit zal heel negatief zijn. Bij mij persoonlijk, als iemand die in 2006 PvdA stemde, ook. Mijn stem zijn ze kwijt (waren ze trouwens al), in plaats van dat ze die terugverdienen.
*Vriendinnen uitnodigtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:40 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb mijn vrienden uitgenodigd om hier een slaapfeestje te houden.
Waren het de mijne maar. Prachtig die donkere tepels. Helaas.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Foto van jezelf?
sorry het is vrijdag en laat en bier en zo![]()
Dit is mooie televisiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:41 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
En dan ook echt zo: "oeh, nou heb ik het toch gezegd."
Ze hebben er gewoon schijt aan, we moeten ze straks naar buiten komen halen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:41 schreef Equites het volgende:
Dit gaat echt wel vallen, iedereen loopt op mekaar te kankeren.
Als tegenhanger voor de gratis zendtijd van de SP promoten ze nu IJzeren Ritaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:41 schreef DaverzNL het volgende:
RTL meldt dat Verdonk ook twittert en binnen 3 minuten heeft ze er 250 followers bij (en groeiende).
Vasthouden aan principes? (eindelijk...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Het is echt een randonderwerp, en volgens mij interesseert het de PvdA-stemmers ook amper, iig niet voldoende om er een kabinet voor te laten vallen. Je gaat bijna denken dat Bos gewoon een reden zoekt om het kabinet te laten klappen, maar waarom? -> De peilingen zijn dramatisch voor de PvdA, en hiermee gaan ze echt niet veel zetels terugwinnen, en in de (nieuwe) regering komen is ook niet voor de hand liggend. Bos is slim genoeg om dat te weten. Dus: waarom?
ik zou ook compleet melig worden van al die herhalingenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beetje serieus blijven daar bij RTL
Nederlandse bevolking steunt wel het PvdA-standpunt:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Het is echt een randonderwerp, en volgens mij interesseert het de PvdA-stemmers ook amper, iig niet voldoende om er een kabinet voor te laten vallen. Je gaat bijna denken dat Bos gewoon een reden zoekt om het kabinet te laten klappen, maar waarom? -> De peilingen zijn dramatisch voor de PvdA, en hiermee gaan ze echt niet veel zetels terugwinnen, en in de (nieuwe) regering komen is ook niet voor de hand liggend. Bos is slim genoeg om dat te weten. Dus: waarom?
oh, wacht.. dat ben ik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou ook compleet melig worden van al die herhalingen
Idd, hij kan zo in een soap meedoen. Oh wacht dat doet' ie alquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:41 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
En dan ook echt zo: "oeh, nou heb ik het toch gezegd."
Die kan beter met Wilders 1 partij makenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:37 schreef Equites het volgende:
Verdonk mag van mij ook wel oprotten.
Ik denk ook dat Bos er slim aan doet tot een compromis te komen, want die gaat hier geen garen bij spinnen. Tegen de tijd dat de verkiezingen eigenlijk zouden moeten zijn, is men dit al lang en breed vergeten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:43 schreef Penisbaard het volgende:
Dit gaat nooit meer stoppen, dit wachten blijft eeuwig doorgaan, eeuwig, tot je zo uitgeput bent dat je gewoon dood neervalt, dat is hun strategie.
No way, die dikke pad moet lekker achter het aanrecht gaan staan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die kan beter met Wilders 1 partij maken
Tuurlijk moeten we daar weg. Gewoon zoals jaren geleden al afgesproken is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Nederlandse bevolking steunt wel het PvdA-standpunt:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ruzgan-standpunt_Bos
Dan krijgt Bos de rekening voor o.a de AOW, dat herinneren de mensen zich wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:43 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Bos er slim aan doet tot een compromis te komen, want die gaat hier geen garen bij spinnen. Tegen de tijd dat de verkiezingen eigenlijk zouden moeten zijn, is men dit al lang en breed vergeten.
Wie?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik heb nu godver al 34243 keer gehoord dat er rijsttafel besteld is. Sodemieter op man
Net zolang tot je beseft dat je van Grote Broer houdt.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:43 schreef Penisbaard het volgende:
Dit gaat nooit meer stoppen, dit wachten blijft eeuwig doorgaan, eeuwig, tot je zo uitgeput bent dat je gewoon dood neervalt, dat is hun strategie.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:43 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Bos er slim aan doet tot een compromis te komen, want die gaat hier geen garen bij spinnen. Tegen de tijd dat de verkiezingen eigenlijk zouden moeten zijn, is men dit al lang en breed vergeten.
Mooi artikel ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:44 schreef Crazy Harry het volgende:
buurtkrantje ED heeft blijkbaar de primeur:
http://www.ed.nl/regio/6274760/.ece
Nee dat gaat zijn ondergang worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:43 schreef OeJ het volgende:
[..]
Zou je denken? Bos heeft vaak genoeg gedraaid. Enige reden om dat nu niet te doen is dat hij zich emotioneel heeft laten opfokken door Balkenende en Verhagen met hun Bos draait riedel. Maar dat zou me niet best lijken voor zo'n ervaren en intelligent politicus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vasthouden aan principes? (eindelijk...)
Wat dat voor schade oplevert voor Nederland doet niet ter zakequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten we daar weg. Gewoon zoals jaren geleden al afgesproken is.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:44 schreef Crazy Harry het volgende:
buurtkrantje ED heeft blijkbaar de primeur:
http://www.ed.nl/regio/6274760/.ece
Het wordt tijd dat Rob de wijk gaat nemenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:45 schreef Yurithemaster het volgende:
word ook strontziek van die rob de wijk
De man heeft gelijk en is deskundig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:45 schreef Yurithemaster het volgende:
word ook strontziek van die rob de wijk
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:45 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Ze kijken nu forrest gump volgens interne bronnen.
Het is niet onze oorlog.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:45 schreef Klummie het volgende:
[..]
Wat dat voor schade oplevert voor Nederland doet niet ter zake
Bert waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:44 schreef Nimose het volgende:
wie doet een bommelding? ik stort in..
Dat is de gebruikelijke kwaliteit van die krantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:46 schreef Dynd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Owh, was er een rijsttafelquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik heb nu godver al 34243 keer gehoord dat er rijsttafel besteld is. Sodemieter op man
Dat wijf uit die repo die dat steeds zegtquote:
Ik vind eigenlijk dat Bos nu wel gelijk heeft, en goed dat hij zijn rug recht houdt (dit is al 2 jaar bekend, en afgesproken!), maar Balkenende heeft politiek gezien, misschien een kleine pik, maar wel een gouden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:45 schreef Taurus het volgende:
[..]Als Bos nu toegeeft is de kritiek niet te overzien natuurlijk. Als kiezers eenmaal hebben geroken dat hij ergens voor 'staat' blijkbaar (wat ze daarvoor allang weer vergeten waren) dan zijn de rapen gaar.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:46 schreef Dynd het volgende:ze moeten daarvoor toch eerst een commissie in het leven roepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kabinet laat ons in de kou zittenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:46 schreef TommyCarcetti het volgende:
Ik heb er nu spijt van dat ik de verwarming al 2 uur geleden heb uitgezet. 't Duurt niet zo lang, dacht ik![]()
Bevriezingsverschijnselen door dit kabinet
Maar als het kabinet valt is het dit allemaal waard geweest
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:46 schreef Blinker het volgende:
Laat de USA het maar lekker zelf uitzoeken.
De man is een marionet van de Fed.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:46 schreef Klummie het volgende:
[..]
De man heeft gelijk en is deskundig.
Ik vind ook dat Bos helemaal niet zo veel aan te rekenen valt momenteel, zeker strategisch gezien is het wel goed dat juist zij dwars liggen, denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:47 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Bos nu wel gelijk heeft, en goed dat hij zijn rug recht houdt (dit is al 2 jaar bekend, en afgesproken!), maar Balkenende heeft politiek gezien, misschien een kleine pik, maar wel een gouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |