hetzelfde deel van mij denk ik, vind het echt superirritant wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:54 schreef patrickpsv het volgende:
welk deel van mijn lichaam zorg er nou verdomme voor dat ik het maar blijf volgen?
Als je whisky drinkt, is sigaren roken een logische comboquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nom!
heus, ik ben een vrouw!
En wij betalen er ook nog voor...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb wel te doen met alle betrokkenen hoor. Je bent toch kapot na langer dan 12 uur steggelenMaarja, ze doen het zichzelf aan.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:56 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Dan vraag ik me sterk af of dat wel van het wachten komt...
Dat brand de maag goed schoon zei mn opa altijd. Hij zei; als je 18 wordt moet je whiskey drinken. Dat maakt je een man(quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Komt nog wel, dat leert hij ooit nog wel
quote:ajboekestijn Ik denk dat de PVV hier garen bij spint
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:55 schreef larry91 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de kroegen in Nimma beter.
Al zijn alle politici vandaag dronken
De titel van die foto..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:56 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan beelden.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:56 schreef ikweethetzeker het volgende:
jan peter had al 5 uur in bed moeten liggen
Nog niet, het zou niet de eerste keer zijn dat ze tot in de ochtend bezig zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat overlapt elkaar toch niet?
Ben ik ook aan't doen en dan kruip ik bij m'n vriendin in bedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:56 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik ga maar naar skeleton kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |