nom!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga maar een sigaar roken ofzo
Gast, ik weet niet wat dat is, maar serieus waarom post je het hier?quote:
Komt nog wel, dat leert hij ooit nog welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is zeldzaam, helaas
en mn vriend vindt 't vies
Gelukkig zijn de kroegen in Nimma beterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kroegen in Den haag zijn om te huilen
Je Fok!-hormoonquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:54 schreef patrickpsv het volgende:
welk deel van mijn lichaam zorg er nou verdomme voor dat ik het maar blijf volgen?
Omdat ik jeuk aan mijn anus krijgt van het wachten!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:54 schreef Dynd het volgende:
[..]
Gast, ik weet niet wat dat is, maar serieus waarom post je het hier?
Jarenlang Deetman hè, ook een CDA'er. Met de huidige VVD-dandy (Jozias van Aartsen) zou er weleens verandering in komen. Er is alleen ook (begrijpelijk) een hoop weerstand tegen vanuit het horecapersoneel zelf. Die willen ook weleens naar huis.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wtf is dat voor christelijke kut-regeling?
Dan vraag ik me sterk af of dat wel van het wachten komt...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:55 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Omdat ik jeuk aan mijn anus krijgt van het wachten!!!!
ik hoop 't!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Komt nog wel, dat leert hij ooit nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |