Nee, ik doe het ook nietquote:
Aangezien ze nu weer bij elkaar gekomen zijn kan het zo weer een paar uur duren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:41 schreef ikweethetzeker het volgende:
Wat zeggen jullie binnen een uur gevallen of niet?
Ik ging serieus naar de gang om te luisteren of het er eentje van mij wasquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:41 schreef Opgezwollenlever het volgende:
dat jankende kind van verhoeven op de achtergrond
Dat zeggen we al vanaf 3 uur vanmiddag..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:41 schreef ikweethetzeker het volgende:
Wat zeggen jullie binnen een uur gevallen of niet?
en dat we in afghanistan blijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:41 schreef Krambo het volgende:
Geweldig al die commotie, en dadelijk komt Balkenende heel droog melden dat er niks aan de hand is
Hopelijk staat dan zijn gulp open ofzo. Dan kunnen wij er nog om lachen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:41 schreef Krambo het volgende:
Geweldig al die commotie, en dadelijk komt Balkenende heel droog melden dat er niks aan de hand is
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:41 schreef Krambo het volgende:
Die zit in Dudok om Nova voort te zetten als dit kabinet z'n laatste adem heeft uitgeblazenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wester is wel beter ingevoerd dan de jongens die nu bij de NOS aan het werk zijn. Mingele is de grote afwezige.
Na vanavond ben ik verliefd op haarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:42 schreef Pino112 het volgende:
layladejong BREKEND twitteraar ter plaatsen verliest vingers aan vrieskou #binnenhof
half a minute ago from UberTwitter
De kabinetsreactie van gisteren had met de kennis van nu mogelijk adequater kunnen zijn. Er zullen lessen worden getrokken voor de toekomst, en er zal voortaan zorgvuldiger worden omgegaan met dit heikele onderwerp.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:41 schreef Krambo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |