quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ze bekeerd zich tot het Christendom, neemt de naam 'Maria' aan, verhuist naar Griekenland en zegt daar in de media 'Vanaf nu is Griekenland mijn vaderland'. Dan gaat het uit, ze verhuist weer naar Turkije en roept weer in de Turkse media dat er niks boven je eigen land en volk gaat, en beweerd ook nog eens dat ze weer moslim is geworden en haar naam Tugce weer gebruikt. Domme hoer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En wat te denken van Tugçe Kazaz, die christen werd toen ze met een Griek kreeg en toen het uit was weer terug moslim werd.
Daarom.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk niet dat je amg schelden in de TT, bortecinem![]()
Geweldige afsluiter ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze bekeerd zich tot het Christendom, neemt de naam 'Maria' aan, verhuist naar Griekenland en zegt daar in de media 'Vanaf nu is Griekenland mijn vaderland'. Dan gaat het uit, ze verhuist weer naar Turkije en roept weer in de Turkse media dat er niks boven je eigen land en volk gaat, en beweerd ook nog eens dat ze weer moslim is geworden en haar naam Tugce weer gebruikt. Domme hoer.![]()
Btw, kan iemand de TT wijzigen?
Het waren gewoon de emoties die even oplaaiden?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom.![]()
En sowieso is het een stomme TT.
Trusten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:28 schreef wikwakka2 het volgende:
ik ga maar eens slapen, 10 rustgevende uurtjes wachten op mij.
Zo is goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar ik ga niet te veel knoeien, anders krijg ik op mijn kop van de mods van GC, wat niet mijn gebied is.
Slaap vredig, Wik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:28 schreef wikwakka2 het volgende:
ik ga maar eens slapen, 10 rustgevende uurtjes wachten op mij.
Tsja, is wel een goed boek, vond ik. Maar het gaat voor een groot deel ook over politiek, dus ik weet niet of je daar wel van houdt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, heb een ander boek gekregen. Toch maar bestellen dan.
In dat boek ging het ook over een aantal Indianenstammen, niet allemaal. Zo schijnt een van die stammen water bijvoorbeeld 'su' te noemen, een hond 'it' en vader 'ata'.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Niet alle Indianan maar van bepaalde stammen was voor zover ik het weet wel bekend dat ze van Turken afstammen. Maar die waren niet zo lang geleden daarheen geemigreerd (2000 jaar geleden). Van andere Indiaanse stammen is bekend dat hun taal veel Turkse woorden bevat. Weet even niet meer welke precies.
Vet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In dat boek ging het ook over een aantal Indianenstammen, niet allemaal. Zo schijnt een van die stammen water bijvoorbeeld 'su' te noemen, een hond 'it' en vader 'ata'.Maar goed, moet je eens lezen.
En wist je bijvoorbeeld dat de Azteken in Midden-Amerika het woordje 'tepe' (''heuvel'') hebben overgenomen van de Turken? Bijvoorbeeld Chapultepec. Er zijn echt tientallen heuvels die een naam hebben die op 'tepe(c)' eindigt of daarmee begint. Nog een voorbeeld: Popocatépetl.quote:
Studentikoos.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoeveelste Balkenende kabinet was dit? 4e?
Tijd voor verandering. Ik ga maar voor onze vrinden de democraten zesenzestig.
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft hij gisteren nog komische opmerkingen gemaakt?
Geen idee, maar ze zijn wel altijd pro-onderwijs en tegen bezuinigingen op onderwijs.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jwt.
Alhoewel, was D66 niet vóór de afschaffing van de basisbeurs?
Simit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:51 schreef IHVK het volgende:
Wat zal ik ontbijten?
Normaal? Gefrituurde Vis? Tosti?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:51 schreef IHVK het volgende:
Wat zal ik ontbijten?
Normaal? Gefrituurde Vis? Tosti?
Doe dan. En neem er ook een voor mij mee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan moet ik het helemaal gaan kopen.
Balkenende is wel 'fatsoenlijk' alleen hoe hij er toen bijstond bij Bush was toch echt wel 'te erg'.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat Pechtold wel een betere indruk als MP zou maken dan Balkenende. Alhoewel je van Balkenende wel moet toegeven dat hij altijd netjes is en altijd een redelijke indruk maakt. I.t.t. bijvoorbeeld onze Italiaanse vrind.
En dan werp ik hem naar Limburg als een discuswerper.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe dan. En neem er ook een voor mij mee.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dan werp ik hem naar Limburg als een discuswerper.
Is het ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Oei, dat brood ziet er wel lekkur uit.
Is dat niet gewoon hetzelfde als kibbeling? Maar als ontbijtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef IHVK het volgende:
Wij ontbijten zaterdag en zondag wel eens met lekkerbekjes.
![]()
En gefrituurde vis klinkt lekker interessant.
Dat is geen fijn gevoel om de hele dag volgepropt te zitten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:07 schreef Bortecinem het volgende:
Je kunt beter zwaar eten in de ochtend of in de middag eten dan in de avond.
Pechthold had geloof ik gezegd dat ie geen MP wou wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat Pechtold wel een betere indruk als MP zou maken dan Balkenende. Alhoewel je van Balkenende wel moet toegeven dat hij altijd netjes is en altijd een redelijke indruk maakt. I.t.t. bijvoorbeeld onze Italiaanse vrind.
DUDE GEFRITUURDE VIS BIJ HET ONTBIJTquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef IHVK het volgende:
Wij ontbijten zaterdag en zondag wel eens met lekkerbekjes.
![]()
En gefrituurde vis klinkt lekker interessant.
Ja hij wilde liever in de kamer blijven dacht ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pechthold had geloof ik gezegd dat ie geen MP wou worden![]()
Er ging 40% van mijn respect af![]()
Voor de rest zou ie wel goed kunnen zijn
Als jouw maag er goed tegen kan dan moet je het natuurlijk gewoon doenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:53 schreef IHVK het volgende:
Klopt maar goed in Nederland eet men een broodje kaas als lunch.
Was ik vergeten.
Nee, dan kan lekkerbekje wel, maar bij het ONTBIJTquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:53 schreef IHVK het volgende:
Klopt maar goed in Nederland eet men een broodje kaas als lunch.
Was ik vergeten.
Hoop van nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hij wilde liever in de kamer blijven dacht ik.
Maar ik weet niet of hij daar nog achter staat.![]()
Activia.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als jouw maag er goed tegen kan dan moet je het natuurlijk gewoon doen.
Maar ik houd niet van dat opgeblazen gevoel de hele dag.
Kan ook makkelijk. Volgens mij zit het meer tussen de oren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, dan kan lekkerbekje wel, maar bij het ONTBIJT
Probeer het eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, dan kan lekkerbekje wel, maar bij het ONTBIJT
Hetzelfde verhaal als de vorige keer, het bedrijf blijft onze vragen beantwoorden maar uitstellen, en nu is het wéér het weekend voor de deadlinequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:56 schreef IHVK het volgende:
wtf weekendwerk.
contradictio in terminis.
Tuurlijk zit het tussen de oren, maar die lucht trek ik nu voor mijn gevoel echt nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk. Volgens mij zit het meer tussen de oren.
Weekends voor de deadline zuigen. Maar zondagavonden voor de deadline zuigen het meest.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal als de vorige keer, het bedrijf blijft onze vragen beantwoorden maar uitstellen, en nu is het wéér het weekend voor de deadline.
Het is een lekkerbekje, je zit niet eens dat het ooit een vis geweest, laat staan ruiken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk zit het tussen de oren, maar die lucht trek ik nu voor mijn gevoel echt niet![]()
Ik moet echt opstarten voor een vislucht, dat kan ik niet binnen een halfuur na mijn slaap
De vorige keer stonden mijn teamgenoten al om 8 uur 's ochtends bij mij voor de deur om nog even wat last minute dingen voor de deadline af te makenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weekends voor de deadline zuigen. Maar zondagavonden voor de deadline zuigen het meest.
Neem een ander bedrijf voor je volgende project of is het een doorlopend iets?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal als de vorige keer, het bedrijf blijft onze vragen beantwoorden maar uitstellen, en nu is het wéér het weekend voor de deadline.
Ik bedoel als eten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een lekker sixpackje red bull als ontbijt![]()
.
Een project van 6 maanden. Als we nu zouden veranderen zou ik het volgens jaar moeten doen. Nee dnak jequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Neem een ander bedrijf voor je volgende project of is het een doorlopend iets?![]()
Ik mag lekker 60 pagina's doorpluizen voor argumenten voor of tegen dierenrechten en er dan een stuk van 800 woorden over schrijven
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De vorige keer stonden mijn teamgenoten al om 8 uur 's ochtends bij mij voor de deur om nog even wat last minute dingen voor de deadline af te maken. De dag van de deadline zuigt dus het meest.
Wel beter dan projectmaatjes die allemaal geen fuck doen hoor, zo komt het nog afquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De vorige keer stonden mijn teamgenoten al om 8 uur 's ochtends bij mij voor de deur om nog even wat last minute dingen voor de deadline af te maken. De dag van de deadline zuigt dus het meest.
Ah dodelijk ditquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een project van 6 maanden. Als we nu zouden veranderen zou ik het volgens jaar moeten doen. Nee dnak je.
Ik zie niks.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:01 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ze zeiden op GeenStijl: The Usual Suspects
Goede foto, er is veel te zien
Ik ging altijd 3 uur Super Smash Bros doen bij een vriend en 1 uur werkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, we hadden 11:50 afgesproken (eerst nog 10 minuten mario karten), maar het is al 12:02. Geen mario kart vandaag.
welk vakquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik zit hier vol spanning te wachten op m'n cijfer..
docenten die te lang doen over nakijken.
Je foto was niet zichtbaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gewoon die lichaamstaal en die koppen![]()
En die rollator vond ik stiekem wel typisch
Allebei irritant en domquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:05 schreef IHVK het volgende:
Zowel sommige Turken als sommige Nederlanders klagen over Alabyrak.
Turken: Ze doet niets meer voor ons ze denkt aanzichzelf boehoe![]()
Geenstijl-reageermensen: ze wil haar hele familie hierheen halen boehe![]()
geschiedenis.quote:
EN STRAKS MOGEN MENSEN MET EEN ROLSTOEL ZEKER OOK IN HET KABINET HE? HET MOET EENS AFGELOPEN ZIJN, DE GRENS MOET GETROKKEN WORDEN, HET IS MOOI GEWEEST, WILDERS FOR PRESIDENTquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je foto was niet zichtbaar.![]()
Maar ik weet waar het over gaat nu.
Ik vind het mooi dat mensen met een rollator in de regering kunnen. (stiekem)
geschiedenis middeleeuwen? horigen etc?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geschiedenis.![]()
nu denk je waarom zoveel spanning voor een geschiedeniscijfer.. als ik deze heb verpest kan ik het niet meer ophalen..ik kijk om de 10 minuten op de site.
GW FOR MPquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
EN STRAKS MOGEN MENSEN MET EEN ROLSTOEL ZEKER OOK IN HET KABINET HE? HET MOET EENS AFGELOPEN ZIJN, DE GRENS MOET GETROKKEN WORDEN, HET IS MOOI GEWEEST, WILDERS FOR PRESIDENT
Klopt maar ik word ook echt gek van het gezeik over Albayrak onder Turken hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Allebei irritant en dom![]()
Achterban van GeenStijl is steeds dommer aan het worden helaas, vroeger was het nog wat
hoofdstuk 4.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:07 schreef Gratau het volgende:
[..]
geschiedenis middeleeuwen? horigen etc?
ah das wel kut
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt maar ik word ook echt gek van het gezeik over Albayrak onder Turken hoor.
Maar goed, we praten weer teveel over politiek.
Filmpje is ook leuk gedaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:10 schreef Rookert het volgende:
Filmpje hoort er niet bij, maar het nummer is leuk
Ik had het al een paar maanden geleden gezien, ben benieuwd wat er van ze geworden isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
jullie moeten mijn filmpje ook kijken.
Ook gezien reactie ->quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
jullie moeten mijn filmpje ook kijken.
ze waren gister nog op tv volgens mij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had het al een paar maanden geleden gezien, ben benieuwd wat er van ze geworden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:34 schreef IHVK het volgende:
Niks mis met die uitspraak, ik ga onbijten.
Gefrituurde inktvis.
het was echt raar tussendoor icm die voorstellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laatst inktvis om national geographic, was echt vet.
Ik ben een pure Turk.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:37 schreef Rookert het volgende:
Als je maar gelukkig bent IHVK![]()
Ben je gelukkig?
Je lijkt trouwens echt op een vriend van mij, echt zo'n goede lobbes
Geluk, geluk wat is geluk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben tevreden. Het kan veel slechter, het kan ook beter.
Wat deze boy zegt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:41 schreef Rookert het volgende:
Tevreden is een mooie bewoording![]()
Waarom awesome dat het gevallen is? Het is fucking irritant
Goed dat je nog niet kan stemmen als dit je redenering isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef Ayca het volgende:
Gewoon dan gebeurt het nog eens wat.Wat een anticlimax zou het zijn als ze gewoon doorgingen.
![]()
Ik was ook niet serieus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goed dat je nog niet kan stemmen als dit je redenering is
Maar er zijn echt serieus veel ramptoeristen die dit denken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef Ayca het volgende:
Gewoon dan gebeurt het nog eens wat.Wat een anticlimax zou het zijn als ze gewoon doorgingen.
![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:47 schreef IHVK het volgende:
Ik haat geen voorjaarsvakantie op de uni.
Mijn broertje heeft 2 weken vakantie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:47 schreef IHVK het volgende:
Wtfquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft 2 weken vakantie.
Sincérement, tu me fais pitié.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:47 schreef IHVK het volgende:
Wij noemen het krokusvakantie eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:48 schreef Bortecinem het volgende:
Voorjaarsvakantie? Wij noemen dat carnavalsvakantie.
Ja, dit dusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wij noemen het krokusvakantie eigenlijk.
Aardig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:49 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Sincérement, tu me fais pitié.
Frans...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:49 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Sincérement, tu me fais pitié.
Ze gaan elke dag iets langer naar school waardoor ze af en toe een week extra vakantie hebben.quote:
Hmmm Deutsch!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:19 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wat is volgens jou wel een leuke taal??? .....
Juni waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
En wanneer zijn de nieuwe algemene verkiezingen?
Die zijn tof he.quote:
Moet je ook niet gaan Mario kartenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Niet echt, wat totaal niet efficient
Morgen weer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Niet echt, wat totaal niet efficient
Helaas welquote:
Dat had je er wel even bij kunnen zeggenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is dat een beetje gezellig met een vriendin?
Een agent die dubieus een agent onder zijn hoede neemt en zelf een halve crimineel is en mensen neerknalt, denk het nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is dat een beetje gezellig met een vriendin?
Okequote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat had je er wel even bij kunnen zeggen. Kijk dan Big Fish.
Zitten jullie samen te fokken?
Ik dacht al... je gaat bilmiyorem toch niet na doenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Okedie heb ik nog wel op mijn laptop staan
Nee, ze komt zo
Hmm nee iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een agent die dubieus een agent onder zijn hoede neemt en zelf een halve crimineel is en mensen neerknalt, denk het niet
Je zit op de comp, ga dan op msn of zoquote:
Ja nu welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zit op de comp, ga dan op msn of zo. Er is ook een MSN-app van Hi voor Android, die staat ook op de market.
ZUIPEN VOOR HET LEVENquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
Ik ben echt een nerd, ik heb zo veel aan mijn studie gedaan dat ik geen zin heb om iets met vrienden te doen nu, maar ik ga toch maar.
Ah, nee hè! Sociaal doenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
Ik ben echt een nerd, ik heb zo veel aan mijn studie gedaan dat ik geen zin heb om iets met vrienden te doen nu, maar ik ga toch maar.
Hoezo doe je zo lang over een film?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:59 schreef Rookert het volgende:
Ik kijk nog steeds The Hurt Locker, heel goed![]()
500 Days of Summer wil ik ook nog zien
Ik moet ook studerenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoezo doe je zo lang over een film?![]()
Doen.
Seksssssssssssquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:03 schreef Ayca het volgende:
We kijken nu maar naar phileine zegt sorry
Hahaquote:
Ach gossiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahamaar we hadden hem allebei toch al gezien
en ze is nu weer weg want ze moest vroeg naar huis.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach gossie![]()
Ga zingen:
ALL BY MYSEEEEEEEEEEEEEEEELF![]()
Dat is toch normaal?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Dat jij nou vrienden hebt die je verstoten als je geen biertje met ze drinkt.
Het komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is toch normaal?![]()
Toch?![]()
Of...
*kruipt weg in een hoekje*
Gamorra, goede film over de Italiaanse maffia.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:19 schreef Rookert het volgende:
*kruipt uit hoekje, springt op fiets en gaat naar Sodom & Gomorra*
Dag mensen
Zat jij nou te fokken met je vriendin ernaast?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:03 schreef Ayca het volgende:
We kijken nu maar naar phileine zegt sorry
heel even maarquote:Op zondag 21 februari 2010 00:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zat jij nou te fokken met je vriendin ernaast?
Ok, ik ga wel gewoon weer naar de Turkquote:Op zondag 21 februari 2010 01:32 schreef IHVK het volgende:
Een vriend van mij had een snee in zijn nek. Een vrij lange.
Dus ik vroeg waardoor het kwam en toen werd mij een verhaal opgehangen van een Marokkaan die hem bijna had gestoken met een mes en net had gemist. Politie aangifte alles.![]()
Ik geloofde het en was geschokt,
Blijkt het de kapper te zijn. (van de kappersacademie trouwens wikiets te ethousiast met een tondeuze. Ik dacht ik zeg het voor je erheen gaat. Ik blijf trouwens gaan.
Het was toch niet zo'n goede film dacht ik, beetje vergezocht ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2010 10:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb gisteren The Number 23 gezien, nu kijk ik onbewust toch steeds of ik dat nummer ergens in kan zien.
Ik vond had hem al eerder gezien, maar na gestemd te hebben over welke film we wilden kijken won dezequote:Op zondag 21 februari 2010 10:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het was toch niet zo'n goede film dacht ik, beetje vergezocht ofzo?
Ah okquote:Op zondag 21 februari 2010 10:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vond had hem al eerder gezien, maar na gestemd te hebben over welke film we wilden kijken won deze.
Het is wel gewoon fictie, dus ik begrijp niet waarom mensen hem vergezocht zouden noemen.
Hoeveel goud hebben we al? Ik volg het niet zoquote:Op zondag 21 februari 2010 10:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah ok
Naja, sommige dingen gaan gewoon te ver, zeker als een film geloofwaardig probeert te zijn maar dat overduidelijk niet is
Btw, GOUD voor Mark Tuitert op 1500m![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 10:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah ok
Naja, sommige dingen gaan gewoon te ver, zeker als een film geloofwaardig probeert te zijn maar dat overduidelijk niet is
Btw, GOUD voor Mark Tuitert op 1500m![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 10:40 schreef Bortecinem het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ontbijt voor jullie gemaakt. Smakelijk eten.
jupquote:Op zondag 21 februari 2010 10:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ok, ik ga wel gewoon weer naar de Turk.
Kreeg hij op zijn minst een gratis knipbeurt?
In Amerika had ik die zaak aangeklaagd en de rest van mijn leven kunnen rentenieren.quote:
Ik zat in een kroeg en ontdekte toen een tv met schaatsen, zag toen alleen de rit van Tuitert en toen ging die tent dicht en kon ik het pas thuis horenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik had gekeken tot en met Simon Kuipers. Daarna ben ik toch naar bed gegaan. Ik dacht dat zie ik morgen dan wel
. Dit is wel een verrassing. Iedereen had het over Davis gaat winnen en blabla. Wel leuk voor die knul
.
Gooien?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nee.. liever niet bewegend.
ik wil met dominostenen gooien (dat is serieus vet leuk), maar maakt te veel lawaai
hoe vermaak jij je broertje ()
Phileine Zegt Sorryquote:Op zondag 21 februari 2010 12:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Welke?
Dan moet ik zeker meekijken en zij wil Nederlandse films..
Ja.. naar elkaar gooien met die dominostenen.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gooien?
Hij vermaakt zichzelf, in de zomer ga ik beetje klooien met rugbybal of honkbalknuppel en tennisbal en verder film kijken ofzo/spelletje spelen op computer
Juistemquote:Op zondag 21 februari 2010 12:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja.. naar elkaar gooien met die dominostenen.![]()
Het doet geen pijn maar het schrikeffect is geweldig.
Ik wil jeu de boules met haar of frisbee, maar het is koud buiten.
Nee, teveel naakt, echt heel slechtquote:Op zondag 21 februari 2010 12:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is dat? geschikt voor een 12-jarig meisje?
M'n zusje wil niet, ik kan wel tegen de kou.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Juistem
Jas aan en gaan, het valt wel mee
zulke films kijk jij dus.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, teveel naakt, echt heel slecht
Ze is een watjequote:Op zondag 21 februari 2010 12:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n zusje wil niet, ik kan wel tegen de kou.![]()
[ afbeelding ]
rookert je moet dit gevet met boter eten.zeg maar dat boter erop smeren waardoor het smelt en dan heel veel.
Bek dicht over m'n zusje.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze is een watje![]()
Wat is het? Deeg ofzo?
Jij begonquote:Op zondag 21 februari 2010 12:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bek dicht over m'n zusje.![]()
Ja. Is echt te lekker.Laat je moeder maken!
quote:
Ik zei niet dat ze een watje is.quote:
TOTAAL NIETquote:Op zondag 21 februari 2010 12:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
ik had een hele tijd terug een beetje verliefd met m'n zusje gekeken. Zulke Nederlandse films wil ze dus.of eeh dunya en desie, lijkt die film die je net noemde daarop?
Ik welquote:Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze een watje is.![]()
nou... je moeder weet vast wel hoe je met deeg die vorm "brood" maakt
en dan gewoon roomboter erop smeren als het warm is.
jaa.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
TOTAAL NIET![]()
Heb je Dunya & Desie de film al gezien dan?
Medelijden met je.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ok,.. En valt wel mee hoor, volgens mij bakken Nederlandse moeder stukken minder dingen helemaal zelf![]()
Ja, ik vond Maryam wel leukquote:
Geen tijdquote:Op zondag 21 februari 2010 12:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Medelijden met je.begin er dan zelf aan.
Croissant idee ofzoquote:Op zondag 21 februari 2010 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
Dat is vet makkelijk. Deeg uitrollen, dunne plakjes koude boter op het deeg leggen, dan het deeg een paar keer dichtvouwen en dan weer uitrollen. Dan heb je een soort van bladerdeeg/wrap. Is echt lekker.
Op zijn NL: Guzlèmuh ?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De o moet met puntjes, dezelfde O als in doner zeg maar.
Gozlèmè, niet gozlemuh.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op zijn NL: Guzlmuh ?![]()
Met u van kut
Ja zoiets.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Croissant idee ofzoZal het ooit eens proberen
Jaaa.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
gebruiken jullie ook het woord bazlama borte?
Ja dat.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar de *ö* was toch een korte 'u' in het Turks of niet![]()
Dus: Guzlèmè
kan niets vinden op google.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:54 schreef IHVK het volgende:
Wij zeggen overigens eskili en de Turkse buren bazlama
Eskili? Wij noemen 'dayak' eskili.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:54 schreef IHVK het volgende:
Wij zeggen overigens eskili en de Turkse buren bazlama
Dayak? Slaag?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eskili? Wij noemen 'dayak' eskili.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |